Jump to content

Ауди А6 1.8Т Quattro vs. Audi S4/S6 2.2Ti Quattro


Recommended Posts

Пак ме прихванаха, стари болести B)

като си гледам старата кола на снимките

и след като Любо ме повози в неговата S4.....

си задавам въпроса, дали да си продам А6-та от подписа и да си купя любимото ми ауди S4/S6 върху платформа C4 B)

Значи настоящата ми кола ме кефи страшно много като техника и най-вече вътре в салона, обаче отвън дизайна ми е някакси невълнуващ, мисля че добре се изразих. Аз съм човек който страшно много се зарежда от колите, направо съм си луд на тази тема и най-вече на тема Ауди. Според мен най красивото ауди е точно S4 и най-вече S6

Тази кола е уникална, размазващ дизайн отвън и отвътре, здрава техника и много, ама много як

мотор :flehan:

гледам в немско запазени бройки вървят по 6-7 хиляди евро, няма да има проблем да си платя и акциза....

... сега си спомням какво ми каза колегата Magnus след като си смених колата - "моите съболезнования". сега заповам да разбирам за съжаление какво е искал да каже ;)

абе, глупава тема ще си помислят някои, ама нямаше да я пусна ако наистина беше такава

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

сега си спомням какво ми каза колегата Magnus след като си смених колата - "моите съболезнования"

Е това ме накара да се смея с глас! :flehan: Колата, която караш в момента е доста далеч от понятието "посредствена". S4 2.2T е old school, класика в жанра, но вярвам, че и 1.8T е достатъчно успешен мотор, за да заеме мястото си в Hall of Fame на Audi моторите след време. Ако има значение за теб, аз бих задържал сегашната ти A6-ца. Ако няма, здраве да е... Каквото и да решиш, пожелавам ти изборът, който ще направиш, да те направи още по-щастлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен S4 е невероятно красив автомобил , имал си такава каквото ти душа сака такова карай важното е да е ауди. B)

За мен лично а6 е много хубава кола обаче има някои характерни черти в ц4 които са уникални :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магнуса е всеизвестен зевзек B) Нека не ти прави особено впечатление казаното :flehan:

Иначе и аз в един момент мислех да се сдобия с купе, някак красиво ми се види, пък и имаше едно 2 и нещо мотор на някакви никакви километри и сравнително евтино... Да, ама реших да не се връщам назад при моделите, знам какво е да поддържаш стара кола - дето казват хАмериканците - pain in the ass ...

S4 е невероятна кола, наистина, но като се замислиш - тази на Любо си е гледана и пипкана внимателно, той си й знае всичко и не се съмнява в състоянието й. Каквото и друго S4 да вземеш то със сигурност няма да е гледано така - т.е. наливаш луди пари за да го стегнеш, след това започват да излизат от строя и други разни чаркуляци, кой от кой по-сложен... и скъп....

А сегашната ти колица е слънце, поне външно, за технически сам ще кажеш. Предполагам каквото е трябвало си сменил и ще се радваш на дълги километри без грижи, само бензин сипваш и караш B) Пък ако не ти е достатъчно мощна - правят тунинг под път и над път - чипчета и т.н. , според мен няма да е проблем да я докарат на конете на S4-ката (220 мисля бяха стандартно) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владко май имаш температура,на Любо колата наистина е много красива,но вътре определено няма комфорта на твоята,просто дизайна вече е остарял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади колата ти е много хубава, ако дадеш някои друг лев за външен тунинг като S6 ще стане още по-вълнуваща ( не че сега не вълнува де). А и двигателя може да отиде доста коне нагоре, така че да се връщаш на кола която е 10 години назад е според мен неправилна постъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за 500 лв. ще сенамерят хода да ти направят яки подобрения по дизайна.. все пак S4/S6 си е по-добра кола но и по-скъпо се поддържа.

Ама ти си решавай. Все пак човек се чувства жив когато търси промяната :flehan:

Между другото точно такива джанти нато на това S6 съм виждал да се продават в "Боряна"... мнооооого ме кефят... и за B4 има ама не съм се престашил да си купя, карам с железни. Но като гледам ти си имаш вече лети джанти така че пак ти си прецени..

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От написаното разбирам, че ние с теб определено имаме различни вкусове. Аз не бих слязал на по-долен модел. Какво точно има С4 повече от твоя авомобил, 2,2Т. Всичко друго е някак отживяло. Просто това е един ретро автомобил в сравнение с твоя. Но ти си знаеш. Аз никога не бих я заменил. Да не говорим, че 100-цата въобще не ме кефи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ! ЕС4 е уникална на Любо, но все пак и тои е хвърлил доста пари, труд и нерви за да заизглежда така, но не се подаваи на моментни настроения и носталгии!!така че срещу 3-5000лв и твоита А6 може да заизглежда така агресивна със изразена "индивидуалност"!!!и ако и тогава вече не те накефи , можеш да я смениш :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади,сменявай и си вземи S4 ili 6 каквото те кефи повече това.А сегашната ти кола ще ти я купам аз :bia::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм не съм на мнение че новите автомобили са по-евтини за поддръжка а да не говорим за качеството на повечето елементи рамо за S-ката съм аз найстина уникален автомобил :dance::dance::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампард, го каза добре :)

в А6-цата, няма къде да бръкнеш за нищо, сменях крушки на фаровете 30минути!!!! B)

имам един пепелник на задната врата, който трака по баса на музиката, мислите си че може да се оправи, ама се лъжете... B)

две диодчета ми скъсват нервите в последно време, те са за нощното осветление на бутона за светлините - първо, не са изгорели, защото са две, второ светят само на студена кола, трето бутона се сваля супер шибано (нещо което при C4 е непривично, за каквото и да било), четвърто разглобих целия бутон на съставните му части поне 10 пъти, то не беше чистене, шкурене на контактите, няма оправия, пето този бутон е същия като на VW/Skoda/Seat ,което те навежда, на мисълта, че ще е на прилична цена, е добре- 260лв :)

задната щора, като е опъната започна да ми скърца......

ШИБАНА РАБОТА, а и се убеждавам, че тая кола е СУПЕР сложно изработена, не ми се мисли, ако се развали нещо :dance: , не че няма да има пари да я оправя, но нервите,...... :dance::bia:

затова й се чудя на тая машина :)

Забравих да кажа и как сменях въздушен филтър................ :wall:

....а за електрониката, може да се каже, че те обгражда отвсвякъде, мисля си, че няма функция която да не минава през някой компютър

Явно на новите аудита, трябва да се набляга, не на думичката Ауди, а на "ново"

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Влади ти се усети кога да и намираш кусурите, преди няколко месеца й се радваше като малко дете а сега кво стана. За сложноста на ремонтите - ами и мойта не е много лесна и затова не се и опитвам да я пипам, пестя си и времето :bia:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай дъртия бегач. :) Правeн в годините, когато все още колите са били КОЛИ, а не както ти самия се изрази НОВИ коли. S-ката е много висок клас кола за времето си правена с много мисъл и влагане, както на материал така и на много сиво вещество. Сметни едното, като ново колко е струвало сметни и другото, прблизително обезценяването на парите и ще стигнеш до верния отговор. От Явор Банакиев чух една приказка. "Всяка фирма си има по един мотор легенда, Форд-косуърд, Опел-CX(не знам си кво там) и 2.2 20v turbo на Ауди" просто този мотор си едно от най-добрите творения на компанията изобщо. S4-ката, като визия е кола дето има лафа остаряваща, като катедрала, а не като цървул. Така, че още един глас за S4. :bia:

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай дъртия бегач. :bia: Правeн в годините, когато все още колите са били КОЛИ, а не както ти самия се изрази НОВИ коли. S-ката е много висок клас кола за времето си правена с много мисъл и влагане, както на материал така и на много сиво вещество. Сметни едното, като ново колко е струвало сметни и другото, прблизително обезценяването на парите и ще стигнеш до верния отговор. От Явор Банакиев чух една приказка. "Всяка фирма си има по един мотор легенда, Форд-косуърд, Опел-CX(не знам си кво там) и 2.2 20v turbo на Ауди" просто този мотор си едно от най-добрите творения на компанията изобщо. S4-ката, като визия е кола дето има лафа остаряваща, като катедрала, а не като цървул. Така, че още един глас за S4. :)

B)B)B):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам че новото си е ново, колкото по-ново толкова по-дорбе ако можеш да извадиш Ауди от магазина най-добре, ама да продадеш кола 01г. и да си купиш 94-5-6. са си крачкИ на зад.Бизнеса ми е такъв, че за много е кратко време карах собствени Аудита 02-03г. и смея да кажа следното:

Ауди от този век е кола мечта за всеки, а ако ти тежи това е друга тема! Мисля си че КуатроБГ ще ме подкрепи на 1000000%.

П.С. Ако не беше сменил салона на твойто А6 аз бих ти го изкупил отново с удоволствие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Влади!

Ето какво мисля по въпроса, след като съм карал 3 години S4 и вече около половин година A6

Искам да ти кажа, че S4 е уникален автомобил! Ето защо я карах толкова дълго време, и да си кажа право се разделих с нея много трудно! Както се разделяш с човек!

Трябваше да намеря много, ама много добра кола за да я заменя и цифрата на еквивалента беше 3-4 пъти цената на S4.

В крайна сметка и двете коли имат плюсове и минуси и човек трябва да седне, да ги напише и като си направи анализа и претегли, кое е по-важно да избере!

Това което мен ме е впечатлило и в двете коли ще ти го напиша, за да може ако ти не си забелязал нещо да го имаш в предвид:

S4 плюсове:

атрактивен дизайн - това не е ауди 100 а ауди S4 - широки брони, издути калници, въздухозаборници, широки гуми, големи джанти - всичко това е фабрично и излъчва сила! Това са мускули! Човек трябва да се загледа и да е специалист за да ги различи на пръв поглед, но дори за профан колата изглежда и се възприма различно. Вътрешен дизайн - аз имах късмета моята да има ВСИЧКО за модела. Всякакви джуджавки и гъзарии - до рекарото с кожения салон и подгрева на седалките. Изглежда уникално! Сегашната ми се вижда доста постна в сравнение с нея.

двигател - нямам думи! Когато я купих моята беше на 190000 км, карах я около 60000, 4 пъти съм сменял масло - пълна синтетика и не е изгорила 1 грам! Щеката си стоеше на максимума от смяна до смяна! Не бях карал такав двигател! За вървенето ... не ми се говори! Сегашното е 155 коня и ми се струва като москвич от осемдесете.. не върви! S4 е куатро и има невероятен старт - вдига 100 за около 6-7 секунди, но това не е най-важното! Тази кола е невероятно удоволствие за извънградско - караш си със 120, настигаш някого, натискаш газта и просто го заобикаляш! Какдауна сваля на втора и след 3-4 секунди вече се движиш със 160. Ускорението над 120 е подобно на това как другите ускоряват от 20! Всичко това освен силата ти дава и много сигурност - безрискови изпреварвания, моментална реакция и т.н. Единствената кола, която до момента ме е впечатлила повече е S8!

ремонти - аз имах късмета да не съм правил нищо съществено. Бях много приятно изненадан от държеливостта на тази кола - сменял съм накладки (те са цифра!), гуми (и те са цифра), ремъци (те са по-малка цифра от тези на новото), предни амортисьори и нещо по окачването което беше нищожно, някакви дреболии като датчици, раздвижване на заседнала клапа на климатроника, маркуч за антифриз и т.н, но не повече от 200-300 лв за цялото това време.

комфорт - и двете са равностойни! Мога да кажа, че S4 има малко по-твърдо окачване - особено на задния мост заради нивоматните амортисьори, по-виска е и по-проходима. Куатрото е реализирано изцяло с механика - торсен, и т.н. и и дава невероятна проходимост. Качвала се е по стълбите на пантеона във Варна при сняг до коляно! Това е кола за скиори! Можеш да стигнеш навсякъде с нея стига да не седнеш върху снега! Двигателя е в състояние да те качи където и да е, независимо от наклона защото има тяга от 1000 оборота докато на новото му трябват обороти! Хидравликата на волана е уникална - върти се с един пръст. В сравнение с него новото е като без хидравлика.

И сега минуси:

Първият и най-съществен за мен: разход на бензин! Този двигал е много корав, но стара генерация. Харчи! Ако я караш само градско и ако се увличаш да си отпускаш крака (а на това е много трудно да устоиш) спокойно можеш да надхвърлиш 20/100. Иначе на извънградско е прилично - 10,5 - 11/100 при нормално каране - 120 км/ч. Т.е. ако на човек му се налага повече да пътува и 2-3 л преразход не го бъркат - това е колата за него!

възраст - както няколко човека са ти писали, колкото и да е добра тази кола, тя е направена от материали, които рано или късно остаряват и изискват подмяна, а такива части в България въобще няма, а от Германия са с поръчка и ще стават все по екзотични ... т.е скъпи.

въобще - твърдението, че S4 остарява като катедрала е вярно, но това означава, да се отнасяме към него подобаващо. Аз бих си запазил S4 ако можех да си позволя да я имам едновременно и с другата си кола и да я използвам когато ми се иска, но да я имаш за всеки ден на тази възраст - ще ти излиза скъпо!

За новото А6 няма да ти пиша - ти имаш такова от преди мен и можеш сам да си я анализираш, но както е писал Насти - колкото по-нова - по-добре! Шанса нещо да се разтрака, разскърца или да спре да работи е по-малък!

Моят съвет е ако искаш кола със спортен дух (без да и личи от 100 м - като на двувратите купета) по-добре си вземи по-ново S6 - еквивалент на твоето, или както други са ти подсказали - ако нямаш толкова пари - направи и тунинг! Има хора с изключителен вкус, които за няколко хиляди лева могат да я пипнат и да я направят уникална и като дизайн и като пъргавина.

Надявам се да съм ти бил полезен! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади...

Аз си купих и реставрирах колата с идеята никога да не я продам, да ми е втора кола. Дай Боже да имам възможност да си я гледам добре.

Според мене ще направиш грешка ако се върнеш пак на старото купе. По-добрия вариант е да си вземеш, когато прецениш, някоя С4 или С6 и бавно и методично да я надграждаш. А защо не и някое уркуатро. Така можеш да изстискаш много повече от колата. Аз в момента карам някакво средно положение, което е изпълнено с компромиси. Не си сменям турбината, не пипам двигателя... Защото на ден поне по 100 километра въртя.

А и ако си вземеш С4 ще почнеме да се дърпаме и да трошиме кутии, не си е работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам че новото си е ново, колкото по-ново толкова по-дорбе ако можеш да извадиш Ауди от магазина най-добре, ама да продадеш кола 01г. и да си купиш 94-5-6. са си крачкИ на зад.Бизнеса ми е такъв, че за много е кратко време карах собствени Аудита 02-03г. и смея да кажа следното:

Ауди от този век е кола мечта за всеки, а ако ти тежи това е друга тема! Мисля си че КуатроБГ ще ме подкрепи на 1000000%.

П.С. Ако не беше сменил салона на твойто А6 аз бих ти го изкупил отново с удоволствие!

Влади, подкрепям Насти напълно!

Както писах, 2 седмици имах възможността да се порадвам на една А4 2006- та, пак 1,8Т- ето моторетката и, твоята е със същия мотор, нали?

Не, че е аналогично сравнението но, след това като се качих вчера на моята кола('91 В3 с ПМ тротинетка под капака), все едно никога не бях я карал- като започнеш от включването на скоростите, минеш през ускорението, управлението, спирачките и стигнеш до визията. Просто Аудитата 2001-2002+ са коли от друго поколение. Иначе и на мен платформата Ц4 ми е любимата и много ме кефи. Като Сатриани и ти си пуснахте колите за продажба ако знаеш колко се борих със себе си дали да не дръпна заем...Но все пак след досег с А6 2001 и тази А4- ка, бих те посъветвал наистина да си вземеш една сток 100- ца и лека полека да си я ъпгрейдваш, а А6- цата да си я запазиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе едно нещо забелязвам, всяка следващата кола не ми носи радостта от предната. Тая А6-ца още не мога да я почуствам като моя и като кола за мен. Седи долу в гаража и мога да не я погледна със седмици.Вярно е че имах приятни моменти с нея в началото, ама сега вече все едно й се нарадвах, а не съм минал и 6000 км, нещо започва да ми става антипатична, особено дизайна.....прилича ми вече на някаква най-обикновена кола, без никакво излъчване и заряд...

единственото нещо което ми харесва наистина много е интериора, аз заради него си купих и колата.

Стигам до един извод лично за мен, колкото по-скъпа е една кола и перфектна, толкова по не носи радост, ама говоря за истинска радост, а не от това че караш, по-нова,по-скъпа и по-безпроблемна кола. Никога няма да забравя първата си кола VW Scirocco 16V, тази кола съм стоял по нощите, просто дай се любувам, кеф нон-стоп, а иначе беше почти пълен упадък, с много проблеми и дефекти, но.....

после като си купих стотицата, не е имало ден да не ме кефи, стоял съм с часове в нея, въпреки, че освен якия мотор, всичко друго беше стандартно и със минимум екстри, обаче ме е радвало.

Незнам дали ме разбирате за какво говоря?

отдруга страна самата мисъл да продавам и купувам друга кола ме отказва, не ми се занимава....

засега ще си я оставя тази, ама просто като транспортно средство, нищо повече за съжаление. В момента всичко й е наред и ще е глупаво да я продавам, но ако ми се отвори някой ден възможност да я продам и нещо друго да ми грабне вниманието, мисля, че няма да се замисля и ще я засиля, май тази кола не е моята кола за съжаление :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...