Peter70bg Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, Отскоро съм с това ауди. Имам следния проблем. Колата е пълна инжекция, газ бензин. Придърпва и губи мощност. Прави го и на газ и на бензинм, както при потегляне, така и по време на движение. На моменти се оправя и върви като хората и после пак. Смених кутията на въздушния филтър, че беше пукната, не съм я видял кагато взимах колата, въздушния филтър също. Имаше напукани маркучи и съединения, смених ги. Смених кабелите, свещите, палец, бушони, изпарителя на газовото, настройваха я, не ще и не ще да върви. На моменти имам чувството че се отпушва и върви както трябва и после пак. Майсторите, един казва едно, друг друго и т.н. Нямам никаква идея какво да я правя а и при какъв майстор да ходя, че вече успях да попадна на един, който ремонтира по метода проба грешка . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Ще Ви бъда много благодарен за мненията!!! Редактирано 2 Септември 2016 от VBI Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smexoterapiq Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Здравей,прочети темата ми и мненията на колегите,може да ти е полезна !http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176417 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Не е тая тема ве колега - темособственика е написал пълна инДжекция ,а не моно. Него му трябва библията за Digifant: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 10 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Благодаря Ви за отзивчивостта колеги. Мисля, че е нещо което трупа грешки в т.н. компютър и бърка работата на двигателя. На няколко пъти съм откачал акумулатора по различни причини и май след това за известно време се държи добре и после пак почва. Ще опитам пак за да съм сигурен. Лошото е, че в единия сервиз ми казаха, че няма как да я закачат за диагностика. В статията за Diifant, има доста неща, каквото мога ще проверя но без сервиз определено няма да мина . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tano Carridi Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Дебитомерът как е - имала ли е гърмежи, права ли е клапата, платката доколко е износена?Газовата обикновена ли е и ако да - има ли ламбда емулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 23 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Здравей,Казаха ми че е имала гърмеж. Клапата я правиха наново. Права е, ако аз не бъркам нещо. Газовото е обикновено. А за платката и сонда ламда не знам какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Здравейте колеги! Някой от Бургас знае ли къде може да я закачим тази таратайка на диагностика. Модела е audi 80 b4 avant 2E. Има компютър но ми отказват, кабели нямали, диагносика нямали и т.н. Всички възможни причини за този начин на работа на двигателя са прегледани, каквото не беше както трябва е сменяно и не ще да върви. По еднакъв начин се държи и на газ и на бензин, придърпва и това е, особено ако трябва да се наеме на кръстовище, при изпреварване или при увеличаване на скоростта. Това е снимка на двигателя. Пълен инжекцион е, електрически, не е механичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Диян в кумлука. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piton78 Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Колега,сменяш си свещите,кабелите,капачката с палеца и след това елкон да проверят изпреварването на запалването.Ако клапата на дебитомера се движи нормално без да задържа на газ не трябва да има проблем с работа на двигателя.Дебитомера влияе работата на само на бензин. Също така залягаш под волана и търсиш реле номер 30,сваляш го отваряш и гледаш за студени спойки.В общи линии за този мотор е това.Имал съм такава и това са общо взето основните слаби места.Провери също да нямаш прескочил зъб на ангренажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 2 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Здравей колега, Благодаря за съвета! За реле 30 не знаех и за ангренажа. Свещи, кабели, цялото делко, капачка, палец, бобина, всичко съм сменил. Дебитомера е в ред, и него го разперках да го видя. На елкон я водих казаха, че всичко е 6. Имаше маркучи оправяни (със скоч, мрежа която се поставя при шпакловане и изолирбанд отгоре) от пишман майстори, сменил съм ги. Динамото ми правеше номера, оправих го, проверявах я за утечки на ток, всичко е в ред. Дросел клапа - наред, датчик на Хол работи, степ мотор сменен. Бушоните бяха от тези по 5 за лев, китайски, смених ги с такива на tesla. Въздушен филтър сменен. Кутията на въздушния филтър също е нова. Всички вакуми съм проверил, разни маркучета и т.н. Течове няма. Лятото малко пада антифриза но ми казаха че е нормално за този модел. С газово е но и по него всичко смених. Всички маси, клеми и т.н каквото съм видял съм зачистил и притегнал. Въздуха ми го регулираха последно. Разхода на гориво е нормален. Май и още неща съм проверявал но вече не се сещам! И не ще да върви! Ще проверя и това за което ми пишеш, релето. Ангренажа сам не мога но ще потърся някой да ми помогне. Ако пак не тръгне я хвърлям И за audi повече не искам и да чуя Благодаря на всички които се включиха в темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piton78 Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Само да вметна релето го провери на слънчева светлина,защото даже и под лупа луминсцентната светлина лъже.Моето реле имаше 2 студени спойки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Или просто сложи ново такова, не са скъпи. Това в случай, че не ти се занимава с профилактика на старото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 4 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Благодаря ви колеги! Не ми е останало време да го търся. Наложи се да работя в почивние дни Ще го проверя или направо ще го сменя. Непременно ще пиша какъв е резултата! Приятни празници на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
damagemaker Публикувано 7 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Провери тук: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Незнайко1 Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Здравейте, в Сливен да знаете къде да закарам едно Audi 80, DX двигател 112к.с. инжекцион, 1990 производство? Водих я на три места, по препоръка на познати, но всички се дърпат, не е с компютър да я видят точно къде е дефекта, а освен гърменето, вече и придърпва, и губи мощност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Мотора е DZ.И да има компютър пак няма да разберат къде е проблема.Ако някой е бърникал без да знае какво прави така се получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Към колегата Peter70- виж TPS-a (ако има такъв). Намира се под дросела,свързан с него. Проблема с придръпването и загуба на мощност най често идва от него. Дори и с леко преьакан дебитомер пак ще върви колата (изпробвано на АБК мотор с 4 различни дебитомера). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 18 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Здравейте колеги, Проверил съм всичко вече, релета, кабели, маркучи, свещи, .. всичко каквото сте ми писали, каквото можах смених с ново. Ефекта е като че ли става още по зле. Случайно открих следното: изключвам темтературния датчик към ECU - то и колата тръгва. Смених го, включвам го и не иска да върви. Дори още по зле. Мерих го, тук в сайта намерих стойностите които трябва да показва, имаше малки разлики. Намерих друг с точните параметри за тази кола, вчера го сложих, резултат - кошмар изобщо не иска да върви. На място без проблем, около 1100 оборота студена, после 900 при загрял двигател, без прекъсвания и т.н. Като потегля придърпва, държи като че ли свършва горивото, ако подам по рязко газ тя направо спира. През останалото време си придърпва. Освен самия компютър да е кофти или да са го сменили с друг който не е за тази кола, нищо не пише по него, надписите са се изтрили. Изключвал съм акумулатора с дни и би трябвало да се е изчистил ако има натрупани грешки освен ако аз не се заблуждавам нещо. Нямам идея вече какво може да е. Някой сблъсквал ли се е с такова чудо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Грешки с изключване на акумулатора не се изтриват. За диагностика ти трябват това и това. Когато изключиш температурния датчик, ЕКУ-то влиза в авариен режим. Започва да работи по предварително зададена карта без значение каква информация му подават другите датчици (дебитомер, ТПС, ламбда). Мисля, че спираше да мести и центровката (аванса) дори. Това на снимката по-горе твоята кола ли е? Питам, защото не видях АГУ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 19 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Благодаря! И аз така мислех но ми казаха че ставало уж. Не не е моята, същия модел е. Ще кача снимки и на моята. Според теб ЕКУ то ли ми върти тези номера? Като писах че съм мерил, мерих съпротивление на датчика, ЕКУ - то още никой не го е пипал. Те и не искат, един не знаел може ли да се включи, на друг не му се занимава, трети иска майка си и баща си и т.н. това за майсторите де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 20 Май 2017 Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Колега,провери кабела на детонациония датчик в какво състояние е,на моята от топлината на двигателя се беше напрово рападнала цялата изолациа и всчки жици опираха една в друга и в двигателя-това е което мога да ти помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 20 Май 2017 Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Щом за 2 години не си успял да се справиш с АБК-то , явно няма да го бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 25 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Здравейте колеги, Проверих кабела на детонационния датчик, жив е Разчовърках малко кабелите наоколо, зачистих всички клеми до които се докопах, пробвах я на бензин тръгна но не знам докога. И друг път го е правила, оправя се и върви като самолет, а на следващия път пак си почва с номерата. Някой може ли да ми каже как изглежда ECU - то на този модел ауди. Имам съмнение, че това което е при мен не е оригиналното. Няма никакви надписи по него всичко е изтрито а лепенките са махнати. Качвам и малко снимки на двигателя и самото ECU. Само да допълня, че всичко което съм сменял, наистина си беше за смяна, свещите не бяха за тази кола, кабелите също, маркучи имаше напукани, кутията на въздушния филтър беше лепена и т.н.не се сещам за всичко ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 На първо четене-какво е това приспособление върху клапана за картерните газове да не смуче въздух от там?Второ-какви са тези маркучи около акомулатора?И трето-не знам дали има връзка,но мисля че този алтернатор не е за този двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter70bg Публикувано 28 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Това приспособление днес го свалих. Оказа се че на клапана за картерните газове долната част е счупена и са сложили една тръбичка алуминиева която влиза в блока, но е хлабава и са го сложили да го притиска. Според мен определено си смуче въздух по малко от там. Маркучите около акумулатора - вляво е (+) един дебел кабел. а вдясно е някаква тръбичка, излиза някъде отдолу под акумулатора и не мога да я видя откъде идва, има маркуч който влиза в някакъв датчик. На същия датчик има още 1 маркуч който влиза някъде близо до дросела, ама за какво е и идея си нямам. Оказа се че същия този маркуч който се вижда снимката е снаждан лепен и т.н. Днес го смених и него. А по долу слагам снимки на тази пластмасова джаджа (мисля че това имаш предвид под клапан за картерни газове), Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване