eckrimo Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Здравейте колеги.Харесах си въпросната количка но имам питане.Внесена е от Австрия и е със сервизни документи от уж един и същ сервиз.Запали бързо и лесно, но като отворих предния капак се чува едно цъкане равномерно и не успях да определя дали е от лявата или дясната глава...,изчаках я да позагрее и градусите се вдигнаха до към 70-80 но цъкането си остана.Четох и нашия и чужди форуми относно проблемите с обтегачите на веригите,но там въпросния проблем възниква независимо от пробега и симптомите са шум като на дизел тракането или още по груби...ако е прехвърлила зъб веригата...Та питането ми е дали това е знак че е "тръгнала" към проблема или просто маслото и е за смяна и се чуват повдигачите?Имаше тема в която колегата беше споменал за въпросното "цъкане" но не я откривам.Другото което е продавача смело ме приканва да я закараме в оторизиран сервиз да я погледнат и да проверим историята,та в тази корумпирана държава дали биха приели рушвет само и само да ми я похвалят че всичко е ОК във Стара Загора?Благодаря за вниманието на отзовалите се.Колата е с ръчна кутия само на предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 (Редактирано) Много вероятно е да цъка заради маслото. И май няма как да се разбере без да го смените. По-интересен е въпроса до колко е удачна тая кола? Тежка лимузина с ръчни скорости...с голям мотор на предно... нещата си противоречат много. Единствения шанс тая кола да доставя някакъв кеф е ако се кара само извънградско и магистрално. Градско ще е ужас. На това ще му светят тракшъните и ще те спъва като му дадеш газ на първите 3-4 скорости. Предното е за голфове. Макс А4. Нищо по-голямо. Търси куатро. Редактирано 20 Септември 2015 от dhtj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Какви километри показва километража,ако пробегът е голям със сигурност това щракане може да а в следствие на разтегната верига,ако веригата е прехвърлила зъб то със сгурност ще свети чека на таблото и двигателя ще работи неравномерно и колата нема да има мощност.При разтегната верига ремонта е със смяна на нова такава ремонта не много евтин но след смяната всичко ще е окей.Ако те притеснява диагностиката в Ст.Загора отскочи до В.Търново в представителството на Фолксваген ще ти свършат работа или в Пловдив също е близо до Ст.Загора ако колата ще я вземаш от от Ст.Загора,общо взето това са проблемите по отношение на веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Колега какво е точно цъкането ? Тия мотори 2.4 и 3.2 имат по-особен звук като работят. Мой съвет е да я закараш при твой майстор и да я види обстойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eckrimo Публикувано 20 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Километража е 170 000 последен сервиз е била на 168000.Цъкането е сравнително слабо а на таблото нищо не свети нередно.Колата ще се кара предимно извънградско по 15000км годишно, понеже имам и макси скутер с който навъртам още около 5000 за сезон.Колата се намира в Хасково затова питах за Стара Загора понеже ми е най близо...Благодаря ви колеги.Мисля да я закарам до сервиза и след това ще пиша кво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Не е лоша А6-цата на снимките.Преди месец приятел гледа две МПС-та в автосалон от тоя регион и нямаше никакъв проблем да се пробват и при желание да се закарат до Автохит в Стара Загора за преглед.Имат транзитни номера в атокъщата и може да се кара на ход,пращат човек с теб и така.Просто колите бяха около и малко над 20 бона,но това е без значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Пиши едно лично Ей на тоя пухлю.Кара ежедневно такава ,може да обясни бая нещаhttp://audibg.com/forum/index.php?showuser=97111 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Не се прай ве цецо, той докато му пише и вие ше сте го баннали вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Здравейте колеги.Харесах си въпросната количка но имам питане.Внесена е от Австрия и е със сервизни документи от уж един и същ сервиз.Запали бързо и лесно, но като отворих предния капак се чува едно цъкане равномерно и не успях да определя дали е от лявата или дясната глава...,изчаках я да позагрее и градусите се вдигнаха до към 70-80 но цъкането си остана.Четох и нашия и чужди форуми относно проблемите с обтегачите на веригите,но там въпросния проблем възниква независимо от пробега и симптомите са шум като на дизел тракането или още по груби...ако е прехвърлила зъб веригата...Та питането ми е дали това е знак че е "тръгнала" към проблема или просто маслото и е за смяна и се чуват повдигачите?Имаше тема в която колегата беше споменал за въпросното "цъкане" но не я откривам.Другото което е продавача смело ме приканва да я закараме в оторизиран сервиз да я погледнат и да проверим историята,та в тази корумпирана държава дали биха приели рушвет само и само да ми я похвалят че всичко е ОК във Стара Загора?Благодаря за вниманието на отзовалите се.Колата е с ръчна кутия само на предно Не са обтегачите това. Фси-тата си имат металическото цъкане като вдигнеш капака. Едва ли има проблеми колата с обтегачите. Като я караш обърни внимание с малко подаване на газ на по всиоките предавки дали има някакво замисляне между подаването на газ и тръгването на колата. Като цяло трябва да е доста пъргава, и на всяка предавка с малко газ да върви.Много вероятно е да цъка заради маслото. И май няма как да се разбере без да го смените. По-интересен е въпроса до колко е удачна тая кола? Тежка лимузина с ръчни скорости...с голям мотор на предно... нещата си противоречат много. Единствения шанс тая кола да доставя някакъв кеф е ако се кара само извънградско и магистрално. Градско ще е ужас. На това ще му светят тракшъните и ще те спъва като му дадеш газ на първите 3-4 скорости. Предното е за голфове. Макс А4. Нищо по-голямо. Търси куатро.Доста е удачна, именно защото е лека и на предно с ръчка. Тия глупости с превъртането не важат, и са легенди от хора като тебе дето не са имали подобна кола. Голям кеф е колко е пъргава в ниските и всякакви обороти.пс Дай линк към обявата да я видим и ние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Да да, легенди са и си измислям.Нема начин 250 коня на тон и 700-800 само с предно да въртят гуми...нали, тва са лъжи и клевети Сигурно само счупени преднячки съм карал досега. Б5 1.8, 2.8, ц5 1.8т... въртят гуми да си таковат мамата. И не е като да са били със стари гуми. Просто на предно е така. Дори умрелите астри, опели и рендета по 90 коня и те въртят гуми ако е лъзгаво. Не ми обяснявай на мене, нема кво да се самозалъгваш, че на предно е същото като куатро или задно дори. Налага се некой път да се изнесеш по-бързичко или да тръгнеш по баир и си седиш на едно място или тракшъна вика "не така" , мани ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Нема тагава смрад,като кола на предно.Сега докато ми боядисваха ц5-цата,карах на брат ми королата 1.6 110к.с.,ми няма тръгване.Добре,че си имам едно джипче 5.2 ве-8,за инзвънредни ситуации,макар,че като се замисли човек,23/100 газ в пари са си все едно съм с душегуб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Как цял живот аз карам коли на предно един път не съм пребоксувал - тука всеки ден някой не може да тръгне, боксува, светят му тракшъните и тем подобни простотий.Сигурно 70% от колите в целия Свят са на предно само тука в форума се боксува. е*ати пишман шоферите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 И аз съм на предно и проблем нямам дори и зимата, да по добре е куатрото но в София такъв сняг трупа че просто само разкалва:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 (Редактирано) То по-принцип quattro не е само за сняг бре Винаги е по-добре да го имаш спор няма преднячката и тя се движи естествено че няма да спре но удоволствието е друго на кола с двойно задвижване и го усещаш не на снаг а на пътя! Редактирано 21 Септември 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 То по-принцип quattro не е само за сняг бре Винаги е по-добре да го имаш спор няма преднячката и тя се движи естествено че няма да спре но удоволствието е друго на кола с двойно задвижване и го усещаш не на снаг а на пътя!Усещаш дедовия ако не е на сняг, то затва по пистите повечето коли са на задно милите само се лизгат щото нема куатро я стига глупости, да не говориме че и на сняг има едно жестоко недозавиване и ходене настрани а ти инаш усещането че си безсмъртен и опа зел си нещо странично и аз съм карал куатро две години и да беше си супер но и то си има недостатъци:-)То по-принцип quattro не е само за сняг бре Винаги е по-добре да го имаш спор няма преднячката и тя се движи естествено че няма да спре но удоволствието е друго на кола с двойно задвижване и го усещаш не на снаг а на пътя!Усещаш дедовия ако не е на сняг, то затва по пистите повечето коли са на задно милите само се лизгат щото нема куатро я стига глупости, да не говориме че и на сняг има едно жестоко недозавиване и ходене настрани а ти инаш усещането че си безсмъртен и опа зел си нещо странично и аз съм карал куатро две години и да беше си супер но и то си има недостатъци:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 (Редактирано) Да да, легенди са и си измислям.Нема начин 250 коня на тон и 700-800 само с предно да въртят гуми...нали, тва са лъжи и клевети Сигурно само счупени преднячки съм карал досега. Б5 1.8, 2.8, ц5 1.8т... въртят гуми да си таковат мамата. И не е като да са били със стари гуми. Просто на предно е така. Дори умрелите астри, опели и рендета по 90 коня и те въртят гуми ако е лъзгаво.Не ми обяснявай на мене, нема кво да се самозалъгваш, че на предно е същото като куатро или задно дори. Налага се некой път да се изнесеш по-бързичко или да тръгнеш по баир и си седиш на едно място или тракшъна вика "не така" , мани ...255 кс на 1500 кила.Сега обясни какво е общото между б5-ците и 4ф-ката?2 години карах две 4ф-ки 4.2 куатро и 3.2-ката на предно. Имам мегдан за сравнение.То по-принцип quattro не е само за сняг бре Винаги е по-добре да го имаш спор няма преднячката и тя се движи естествено че няма да спре но удоволствието е друго на кола с двойно задвижване и го усещаш не на снаг а на пътя!Само за сняг има смисъл или при високи мощности. Редактирано 21 Септември 2015 от petkan_ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 (Редактирано) я стига глупости, да не говориме че и на сняг има едно жестоко недозавиване и ходене настрани Не е недозавиване, но е неприятно. Все още не мога да преценя дали предното или куатрото е по-опасно на сняг. 2 години карах две 4ф-ки 4.2 куатро и 3.2-ката на предно. Няма ли да пробваш някой дизел накрая? Редактирано 21 Септември 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Аз друг термин за даване на газ в завой и колата тръгва настрани незнам , същото се получава като я пързаляш, даже първоначално като я взех колата и щях да взема няколко тротоара за щастие бях с ниска скорост и ми се размина, но точно за тази лъжлива сигурност говора уж е страшната работа па като пробваш и земи тоа тротоар в най добрия случей:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Няма ли да пробваш някой дизел накрая?Дизели съм пробвал, но да си купя няма да стане. След като съм имал големи атмосферки, лага на дизелите е нетърпим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 255 кс на 1500 кила.Сега обясни какво е общото между б5-ците и 4ф-ката? И каква е разликата?На 4ф предното да не би да е отзад? Tи и за ц5-цата разправяше как не върти и как предното е дъ бест, ама като знам кви са моите впечатления от ц5 тръц ми е ясно че си болен и обгазен... или караш със супер сликове на писта с лепило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Голяма е разликата, като някой ден имаш приятел я покарай и сам ще разбереш. Ауди не са спрели да правят коли до б5.Тръца няма как кой знае колко да върти защото го карам с полусликове, но това няма връзка с темата. Ясно е, че съм болен и обгазен и зарова си взех и 4.2, и въобще нямам меродавно мнение кое на мен ми харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Не е недозавиване, но е неприятно. Все още не мога да преценя дали предното или куатрото е по-опасно на сняг.Куатрото определено според мен... А колите на предно са пълен смях във всяка ситуация, в които искаш да се изместиш що годе пъргаво. Карал съм много коли на предно, но най-големия смях е сега купето с абк, което върти повече гуми от Б5 с 1,8Т. Тоя смотан двигател ако е хладно тръгва да върти гуми на 1500-2000об като дадеш газ от празен ход на първа с двугодишни континентали. Много други дале по-мощни коли на предно не са толкова зле тъй че предполагам има значение и за каква кола става дума.Ама в крайна сметка е все тая, коли с нормален диф дадеш ли газ в по-остър завой и всичко приключва, на паважа се молиш да тръгнеш, ако е и хлъзгаво чакаш да не се виждат коли за да пресечеш спокойно, ако е ръчка всяко тръгване на малко по-хлъзгав баир трябва да става с чалъми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Дадеш ли газ на кола с куатро в по остър завой си директно в бордюра и се чупи някой и друг носач. На 1.8т не става щото си е скопеняк най страшен и няма сила да мръдне. Както и на дхтдж-то казак вземи пробай нещо дето не е на 20-30 години. Стига с тоя скапан тръц. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Куатрото определено според мен... А колите на предно са пълен смях във всяка ситуация, в които искаш да се изместиш що годе пъргаво. Карал съм много коли на предно, но най-големия смях е сега купето с абк, което върти повече гуми от Б5 с 1,8Т. Тоя смотан двигател ако е хладно тръгва да върти гуми на 1500-2000об като дадеш газ от празен ход на първа с двугодишни континентали. Много други дале по-мощни коли на предно не са толкова зле тъй че предполагам има значение и за каква кола става дума.Ама в крайна сметка е все тая, коли с нормален диф дадеш ли газ в по-остър завой и всичко приключва, на паважа се молиш да тръгнеш, ако е и хлъзгаво чакаш да не се виждат коли за да пресечеш спокойно, ако е ръчка всяко тръгване на малко по-хлъзгав баир трябва да става с чалъми. +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Както и на дхтдж-то казак вземи пробай нещо дето не е на 20-30 години. Стига с тоя скапан тръц. Пробвал съм метка. Не съм скъсаняк дето до миналата година събираше капаците на гюмовете да си прави кори под мотора Пробвал съм и съм имал...Когато ти събираше за ц5 преднячка тръц 96та аз съм карал чисто нова джета тси... тва преди 7 години.И тя въртеше гуми.И пасат 2014 съм карал 2.0тди блу моушън. И той не може да тръгне.И б8 2.0тди не може да тръгне. Верно върха на технологията 4ф на предно от 2005та не съм карал. Като стана милионер ше си купя да пробвам, обещавам. Сигурно изпускам много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts