Jump to content

AUDI A6 4F 3.2 FSI


Recommended Posts

Здравейте колеги.

Харесах си въпросната количка но имам питане.

Внесена е от Австрия и е със сервизни документи от уж един и същ сервиз.Запали бързо и лесно, но като отворих предния капак се чува едно цъкане равномерно и не успях да определя дали е от лявата или дясната глава...,изчаках я да позагрее и градусите се вдигнаха до към 70-80 но цъкането си остана.Четох и нашия и чужди форуми относно проблемите с обтегачите на веригите,но там въпросния проблем възниква независимо от пробега и симптомите са шум като на дизел тракането или още по груби...ако е прехвърлила зъб веригата...Та питането ми е дали това е знак че е "тръгнала" към проблема или просто маслото и е за смяна и се чуват повдигачите?Имаше тема в която колегата беше споменал за въпросното "цъкане" но не я откривам.

Другото което е продавача смело ме приканва да я закараме в оторизиран сервиз да я погледнат и да проверим историята,та в тази корумпирана държава дали биха приели рушвет само и само да ми я похвалят че всичко е ОК във Стара Загора?

Благодаря за вниманието на отзовалите се.

Колата е с ръчна кутия само на предно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Много вероятно е да цъка заради маслото. И май няма как да се разбере без да го смените.

 

По-интересен е въпроса до колко е удачна тая кола?

 

Тежка лимузина с ръчни скорости...с голям мотор на предно...  нещата си противоречат много. Единствения шанс тая кола да доставя някакъв кеф е ако се кара само извънградско и магистрално.

 

Градско ще е ужас. На това ще му светят тракшъните и ще те спъва като му дадеш газ на първите 3-4 скорости.

 

Предното е за голфове. Макс А4. Нищо по-голямо. Търси куатро.

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви километри показва километража,ако пробегът е голям със сигурност това щракане може да а в следствие на разтегната верига,ако веригата е прехвърлила зъб то със сгурност ще свети чека на таблото и двигателя ще работи неравномерно и колата нема да има мощност.При разтегната верига ремонта е със смяна на нова такава ремонта не много евтин но след смяната всичко ще е окей.Ако те притеснява диагностиката в Ст.Загора отскочи до В.Търново в представителството на Фолксваген ще ти свършат работа или в Пловдив също е близо до Ст.Загора ако колата ще я вземаш от от Ст.Загора,общо взето това са проблемите по отношение на веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво е точно цъкането ? Тия мотори 2.4 и 3.2 имат по-особен звук като работят.

 Мой съвет е да я закараш при твой майстор и да я види обстойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километража е 170 000 последен сервиз е била на 168000.

Цъкането е сравнително слабо а на таблото нищо не свети нередно.Колата ще се кара предимно извънградско по 15000км годишно, понеже имам и макси скутер с който навъртам още около 5000 за сезон.Колата се намира в Хасково затова питах за Стара Загора понеже ми е най близо...

Благодаря ви колеги.

Мисля да я закарам до сервиза и след това ще пиша кво е станало. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лоша А6-цата на снимките.

Преди месец приятел гледа две МПС-та в автосалон от тоя регион и нямаше никакъв проблем да се пробват и при желание да се закарат до Автохит в Стара Загора за преглед.

Имат транзитни номера в атокъщата и може да се кара на ход,пращат човек с теб и така.

Просто колите бяха около и малко над 20 бона,но това е без значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Харесах си въпросната количка но имам питане.

Внесена е от Австрия и е със сервизни документи от уж един и същ сервиз.Запали бързо и лесно, но като отворих предния капак се чува едно цъкане равномерно и не успях да определя дали е от лявата или дясната глава...,изчаках я да позагрее и градусите се вдигнаха до към 70-80 но цъкането си остана.Четох и нашия и чужди форуми относно проблемите с обтегачите на веригите,но там въпросния проблем възниква независимо от пробега и симптомите са шум като на дизел тракането или още по груби...ако е прехвърлила зъб веригата...Та питането ми е дали това е знак че е "тръгнала" към проблема или просто маслото и е за смяна и се чуват повдигачите?Имаше тема в която колегата беше споменал за въпросното "цъкане" но не я откривам.

Другото което е продавача смело ме приканва да я закараме в оторизиран сервиз да я погледнат и да проверим историята,та в тази корумпирана държава дали биха приели рушвет само и само да ми я похвалят че всичко е ОК във Стара Загора?

Благодаря за вниманието на отзовалите се.

Колата е с ръчна кутия само на предно :)

Не са обтегачите това. Фси-тата си имат металическото цъкане като вдигнеш капака. Едва ли има проблеми колата с обтегачите. Като я караш обърни внимание с малко подаване на газ на по всиоките предавки дали има някакво замисляне между подаването на газ и тръгването на колата. Като цяло трябва да е доста пъргава, и на всяка предавка с малко газ да върви.

Много вероятно е да цъка заради маслото. И май няма как да се разбере без да го смените.

 

По-интересен е въпроса до колко е удачна тая кола?

 

Тежка лимузина с ръчни скорости...с голям мотор на предно...  нещата си противоречат много. Единствения шанс тая кола да доставя някакъв кеф е ако се кара само извънградско и магистрално.

 

Градско ще е ужас. На това ще му светят тракшъните и ще те спъва като му дадеш газ на първите 3-4 скорости.

 

Предното е за голфове. Макс А4. Нищо по-голямо. Търси куатро.

Доста е удачна, именно защото е лека и на предно с ръчка. Тия глупости с превъртането не важат, и са легенди от хора като тебе дето не са имали подобна кола. Голям кеф е колко е пъргава в ниските и всякакви обороти.

пс Дай линк към обявата да я видим и ние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да, легенди са и си измислям.

Нема начин 250 коня на тон и 700-800 само с предно да въртят гуми...нали, тва са лъжи и клевети :hilezh:

 

Сигурно само счупени преднячки съм карал досега. Б5 1.8, 2.8, ц5 1.8т... въртят гуми да си таковат мамата. И не е като да са били със стари гуми. Просто на предно е така. Дори умрелите астри, опели и рендета по 90 коня и те въртят гуми ако е лъзгаво.

 

Не ми обяснявай на мене, нема кво да се самозалъгваш, че на предно е същото като куатро или задно дори. Налага се некой път да се изнесеш по-бързичко или да тръгнеш по баир и си седиш на едно място или тракшъна вика "не така" , мани ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема тагава смрад,като кола на предно.Сега докато ми боядисваха ц5-цата,карах на брат ми королата 1.6 110к.с.,ми няма тръгване.Добре,че си имам едно джипче 5.2 ве-8,за инзвънредни ситуации,макар,че като се замисли човек,23/100 газ в пари са си все едно съм с душегуб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как цял живот аз карам коли на предно един път не съм пребоксувал - тука всеки ден някой не може да тръгне, боксува, светят му тракшъните и тем подобни простотий.
Сигурно 70% от колите в целия Свят са на предно само тука в форума се боксува. е*ати пишман шоферите :nixweiss::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на предно и проблем нямам дори и зимата, да по добре е куатрото но в София такъв сняг трупа че просто само разкалва:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по-принцип quattro не е само за сняг бре :)

Винаги е по-добре да го имаш спор няма преднячката и тя се движи естествено че няма да спре но удоволствието е друго на кола с двойно задвижване и го усещаш не на снаг а на пътя!

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по-принцип quattro не е само за сняг бре :)

Винаги е по-добре да го имаш спор няма преднячката и тя се движи естествено че няма да спре но удоволствието е друго на кола с двойно задвижване и го усещаш не на снаг а на пътя!

Усещаш дедовия ако не е на сняг, то затва по пистите повечето коли са на задно милите само се лизгат щото нема куатро я стига глупости, да не говориме че и на сняг има едно жестоко недозавиване и ходене настрани а ти инаш усещането че си безсмъртен и опа зел си нещо странично и аз съм карал куатро две години и да беше си супер но и то си има недостатъци:-)

То по-принцип quattro не е само за сняг бре :)

Винаги е по-добре да го имаш спор няма преднячката и тя се движи естествено че няма да спре но удоволствието е друго на кола с двойно задвижване и го усещаш не на снаг а на пътя!

Усещаш дедовия ако не е на сняг, то затва по пистите повечето коли са на задно милите само се лизгат щото нема куатро я стига глупости, да не говориме че и на сняг има едно жестоко недозавиване и ходене настрани а ти инаш усещането че си безсмъртен и опа зел си нещо странично и аз съм карал куатро две години и да беше си супер но и то си има недостатъци:-)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да, легенди са и си измислям.

Нема начин 250 коня на тон и 700-800 само с предно да въртят гуми...нали, тва са лъжи и клевети :hilezh:

Сигурно само счупени преднячки съм карал досега. Б5 1.8, 2.8, ц5 1.8т... въртят гуми да си таковат мамата. И не е като да са били със стари гуми. Просто на предно е така. Дори умрелите астри, опели и рендета по 90 коня и те въртят гуми ако е лъзгаво.

Не ми обяснявай на мене, нема кво да се самозалъгваш, че на предно е същото като куатро или задно дори. Налага се некой път да се изнесеш по-бързичко или да тръгнеш по баир и си седиш на едно място или тракшъна вика "не така" , мани ...

255 кс на 1500 кила.

Сега обясни какво е общото между б5-ците и 4ф-ката?

2 години карах две 4ф-ки 4.2 куатро и 3.2-ката на предно. Имам мегдан за сравнение.

То по-принцип quattro не е само за сняг бре :)

Винаги е по-добре да го имаш спор няма преднячката и тя се движи естествено че няма да спре но удоволствието е друго на кола с двойно задвижване и го усещаш не на снаг а на пътя!

Само за сняг има смисъл или при високи мощности. Редактирано от petkan_ivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 я стига глупости, да не говориме че и на сняг има едно жестоко недозавиване и ходене настрани 

Не е недозавиване, но е неприятно. Все още не мога да преценя дали предното или куатрото е по-опасно на сняг.

 

 

2 години карах две 4ф-ки 4.2 куатро и 3.2-ката на предно. 

Няма ли да пробваш някой дизел накрая?

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз друг термин за даване на газ в завой и колата тръгва настрани незнам , същото се получава като я пързаляш, даже първоначално като я взех колата и щях да взема няколко тротоара за щастие бях с ниска скорост и ми се размина, но точно за тази лъжлива сигурност говора уж е страшната работа па като пробваш и земи тоа тротоар в най добрия случей:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да пробваш някой дизел накрая?

Дизели съм пробвал, но да си купя няма да стане. След като съм имал големи атмосферки, лага на дизелите е нетърпим.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

255 кс на 1500 кила.

Сега обясни какво е общото между б5-ците и 4ф-ката?

 

И каква е разликата?

На 4ф предното да не би да е отзад? :hilezh:

 

Tи и за ц5-цата разправяше как не върти и как предното е дъ бест, ама като знам кви са моите впечатления от ц5 тръц ми е ясно че си болен и обгазен... или караш със супер сликове на писта с лепило :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма е разликата, като някой ден имаш приятел я покарай и сам ще разбереш. Ауди не са спрели да правят коли до б5.

Тръца няма как кой знае колко да върти защото го карам с полусликове, но това няма връзка с темата. Ясно е, че съм болен и обгазен и зарова си взех и 4.2, и въобще нямам меродавно мнение кое на мен ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е недозавиване, но е неприятно. Все още не мога да преценя дали предното или куатрото е по-опасно на сняг.

Куатрото определено според мен...

 

А колите на предно са пълен смях във всяка ситуация, в които искаш да се изместиш що годе пъргаво. Карал съм много коли на предно, но най-големия смях е сега купето с абк, което върти повече гуми от Б5 с 1,8Т. Тоя смотан двигател ако е хладно тръгва да върти гуми на 1500-2000об като дадеш газ от празен ход на първа с двугодишни континентали. Много други дале по-мощни коли на предно не са толкова зле тъй че предполагам има значение и за каква кола става дума.

Ама в крайна сметка е все тая, коли с нормален диф дадеш ли газ в по-остър завой и всичко приключва, на паважа се молиш да тръгнеш, ако е и хлъзгаво чакаш да не се виждат коли за да пресечеш спокойно, ако е ръчка всяко тръгване на малко по-хлъзгав баир трябва да става с чалъми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадеш ли газ на кола с куатро в по остър завой си директно в бордюра и се чупи някой и друг носач. На 1.8т не става щото си е скопеняк най страшен и няма сила да мръдне. Както и на дхтдж-то казак вземи пробай нещо дето не е на 20-30 години. Стига с тоя скапан тръц.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото определено според мен...

 

А колите на предно са пълен смях във всяка ситуация, в които искаш да се изместиш що годе пъргаво. Карал съм много коли на предно, но най-големия смях е сега купето с абк, което върти повече гуми от Б5 с 1,8Т. Тоя смотан двигател ако е хладно тръгва да върти гуми на 1500-2000об като дадеш газ от празен ход на първа с двугодишни континентали. Много други дале по-мощни коли на предно не са толкова зле тъй че предполагам има значение и за каква кола става дума.

Ама в крайна сметка е все тая, коли с нормален диф дадеш ли газ в по-остър завой и всичко приключва, на паважа се молиш да тръгнеш, ако е и хлъзгаво чакаш да не се виждат коли за да пресечеш спокойно, ако е ръчка всяко тръгване на малко по-хлъзгав баир трябва да става с чалъми. 

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Както и на дхтдж-то казак вземи пробай нещо дето не е на 20-30 години. Стига с тоя скапан тръц.

 

Пробвал съм метка. Не съм скъсаняк дето до миналата година събираше капаците на гюмовете да си прави кори под мотора :hilezh:

Пробвал съм и съм имал...

Когато ти събираше за ц5 преднячка тръц 96та аз съм карал чисто нова джета тси... тва преди 7 години.

И тя въртеше гуми.

И пасат 2014 съм карал 2.0тди блу моушън. И той не може да тръгне.

И б8 2.0тди не може да тръгне.

 

Верно върха на технологията 4ф на предно от 2005та не съм карал. Като стана милионер ше си купя да пробвам, обещавам. Сигурно изпускам много :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...