Jump to content

Съвет при покупка на Audi A4 В6 3.0


Recommended Posts

Здравейте колеги. Фен съм на модела и конкретното поколение. Огледах няколко бройки във Варна, е.. Нищо сполучливо. Бюджета за кола ми е 6500- 7000 без регистрация и т.н. Прочетох доста из форума и се насочих към 1.8 турбо бензи, 1.9турбо дизел и 3 литра бензин. В моя бюджет и с тези условия се спрях на http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437769065394177&slink=ao0zkl ,  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441903912555386&slink=ao0zkl . Дайде мнение, какво ще кажете за мотора, ако някой кара да ме насочи какво да гледам, обслужвал ли е и колко му е струвало. Да уточня, че съм студент със засега сигурна работа.  

 

Поздрави,

Филип.

Редактирано от philipyanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Първата няма темпомат, а и ми се струва, че липсва и парктроника.Снимките не са много ясни и не съм сигурен за второто.И двете ми изглеждат доста карани.Задължително ли се търси седан?При комбитата с 3.0 мотор има по-голям избор.

На втората е откъртена пластмасата на шофьорската седалка, този проблем не знам как се решава, но четох, че не е лесно.Все пак в този бюджет компромиси ще трябва да се правят, въпроса е какви.Аз напрвих компромис с външния вид и след година събрах лев и я боядисах.

За студент човек по-добре 1.8т, по-нисък разход на гориво и данък.

Ама ако попаднеш на куц кон, знай че бързо може да ти глътне 1000-2000лв. начална инвестиция след покупката и то след като си дал още 3000лв. стартово за газова, каско, регистрация, данък, граждандка, винетка и обслужване.Това май важи за всеки автомобил, дори и френските турбинирани кенефи, са скъпи за поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен първата просто няма парктроник, няма бутон на конзолата за активирането/деактивирането (прости ако греша), да кажем, че темпомата четох лесно се слага, а и няма да ми е наложителен, че имам изцяло 95 процента градско каране. Какво ще рече пласмасата на шофьорската седалка? И да, задължително седан. Избрах 3.0 защото това видях като обяви. От 2 седмци интензивно търся из БГ сайтове и.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовата кора на гърба на шофьорската седалка.Захващането е с щипки и като се счупи, няма оправяне.Тоя мотор 3.0 за градско на къси разстояния, няма да е много икономичен.Има го и варианта при 1.8т, да думне турбината и разликата в пари от по-ниския разход да се стопи бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономичността се надявам да я превъзмогна. Идеята ми е колко надежден е този мотор и дали ще ме загроби финансово с поддръжка и ремонти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук има малко информация за евентуланите драми с 3.0 мотора.

 

При условие, че ще имаш изключително и само градско най-добре е да се насочиш към 1.9TDI или 1.8Т успех с намирането на подходящата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ум не ми го побира при конкретните пари и условия дето си си поставил колега - наистина ли ще изсипеш 7000лв. за гола като пушка В6-ца че дори и без quattro?

 

Колегите по-горе са ти споделили евентуални разходи по автомобила.

Аз също ти препоръчвам да се оглеждаш за 1.8Т или 1.9TDI ...

Лошото е че са кът и е пълно с гробове на незнайни пари ... но с търсене и постоянство всичко се постига.

 

Успех!

 

Ето ти една която спокойно може да се смъкне на 7000 лева предвид забележките - това че е версията с 5-скорости - че е дялкано от средната конзола и е имало нещо закачено там и така нататък.

Но пък е седан с хубав салон и прилични екстри и задвижване - http://www.mobile.bg/11442218554667829

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това издяланото всъщност би трябвало да е от поставка за телефон и при махането и се получава този ефект. Момента с quattro-то всеки сам си го решава.

 

п.с. За мен лично на набиването на пари в Ауди без quattro е тотално безумие има къде по-разумни решения за автомобил на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пред подобен избор и накрая се реших и започнах търсене на автомобил от Швейцария. Ако ще да давам пари после поне ще е с всички екстри и обслужван допоследно.

Samsung Note Edge using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е А4 някак повече ми допада А6 3.0, няма голяма разлика в цената, поддръжката е 1:1, но А6 е по-кола, според мен. Моля колегите с А4 да не се обидят - А4ката е чудесна и като  дизайн, просто А6 е малко по-широка и с по-добро изпълнение.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441995962366219&slink=aog6ur

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета. Наистина ще се насоча към http://www.mobile.bg/11442218554667829 . Надявам се да свали цената, а и аз ще се опитам и да увелича бюджета ми. Единствено ако мога да помоля някого, който е от Столицата да мине да и' хвърли бегъл поглед в какво състояние е и да ми каже дали си струва да пътувам от Варна да я погледна и аз и да я карам в сервиз. Ще се черпи, разбира се. Хихи Благодаря предварително. Поздрави.

 

П.С. Странно, няма ел. стъкла отзад. Хм..

Редактирано от philipyanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така са швейцарските коли :)

това са някои специфики, при масовия избор там

примерно няма задни ел стъкла, но е сложил темпомат и подгряване на седалките, тоест не е било до парите - просто не е било нужно

 

това малкaта навигация - в превод значи без навигация

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета. Наистина ще се насоча към http://www.mobile.bg/11442218554667829 . .... дали си струва да пътувам от Варна

Вземи побързай, че май скоро ще бъде продадена. Ако все пак отидеш виж и тази http://www.cars.bg/c1310962

На мен тази ми е любопитна http://www.cars.bg/c1331802

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 http://www.mobile.bg/11442218554667829

 

На мен ми харесва тази (може би щото е с като моя салон :D). Шегата настрана. Колата изглежда много запазена. Салона е като нов, коженият волан също изглежда добре. За километрите - никаквъв шанс да са толкова. Може и 200000 отгоре да са и колата пак да изглежда така, разбирай салон, волан и т.н. Моята е на 205000 по километраж, поне 100000 отгоре реални и изглежда без забележка по салона и волана, както и копчетата на климатроника. Явно тоя салон и волан са много корави и при добра поддръжка (каквато е швейцарската) нямат забележки бая време. Тия дупки на конзолата са от поставка за телефон. Тая кола е спорт пакет, точно като мойта и има всички екстри за модела, пълен лайт пакет (свети в краката, долу като отвориш вратите свети отвън, светят врътките на парното, дръжките на вратите), подгряване на предните седалки, по ниско окачване-малко по-твърдо вози, но пак е супер комфортна, трилъчев волан, кръгла кожена топка на лоста, заводски ксенон с измиване на фаровете и т.н. Темпомата е супер екстра - ще видиш на дълго, ако я вземеш колко е удобно (едва ли ще караш без него някога по магистрала ;)) Определено си заслужава да се види. Швейцарките са много добри коли. Често минавам покрай тая автокъща. Ако искаш кажи и ще ти я погледна ;)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това и задните седалки падат, което е супер удобно за товарене на всякакви неща. Ако колата е читава едва ли ще падне под 7500 лв, така, че наистина трябва да вдигнеш бюджета. Регистрациите с каско и гражданска по спомен са около 500 лв. Обслужване (ремъци, ролки( но само на ангренажа), филтри, масло с труд - пак по спомен около 600-700 лв в зависимост от частите. Ако има нещо по окачването или нещо друго скачаш нагоре, но мога да ти кажа, че мойта си е със заводското окачване и вече почти 2 години по наще дупки няма яд, а в Швейцария пътищата са лак ;). Знам доста неща за модела, така, че ако искаш наистина пиши и ще отида да ти я погледна обстойно, каквото може да се види на пръв оглед. Лошо е, че е без номера и със сигурност няма да дадат да се покара :)

 

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От последните изброени и на мен ми хареса туч-а за 7900лв.Има доволно екстри и ако основните му възли са наред ще отлети бързо.

Само се чудя как може от 2г. тези коли да не поевтиняват грам.Аз като търсих, вървяха в същите граници, каквито и сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Ако може да те помоля колега ако имашв ъзможност да я погледеш, че от Варна не са малко парите за транспорт... Другото, което наистина ме притеснява по окачванео- това, че е алуминиево. За смяна на щанга ми казаха двигателя се вадел.. Кажете, имате ли болежки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само се чудя как може от 2г. тези коли да не поевтиняват грам.Аз като търсих, вървяха в същите граници, каквито и сега.

 

Цените на дизеловите Б6  вървят стремглаво надолу ....

 

 ...... че от Варна не са малко парите за транспорт...

Със самолет ли мислиш да пътуваш или с такси .... Отивай я гледай тая кола ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи побързай, че май скоро ще бъде продадена.

На мен тази ми е любопитна http://www.cars.bg/c1331802

Тази ако беше 4х4 я отнасях като куцо пиле домат. Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая, освен ако не те блазни, че е от Германия и няколкото лепенки s-line, не мисля, че си заслужава цената. На всичкото отгоре една снимка вътре няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минала покрай S-line тая В6-ца авант,нито салон,нито прагове.

Демек който се върже на писанките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая, освен ако не те блазни, че е от Германия и няколкото лепенки s-line, не мисля, че си заслужава цената. На всичкото отгоре една снимка вътре няма...

Има ...... http://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%E2%80%9311898405/audi-a4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за първата само мога да кажа, че от тези хора съм купувал 2 автомобила и като цяло са читави, без да излизат някакви скрити изненади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Ако може да те помоля колега ако имашв ъзможност да я погледеш, че от Варна не са малко парите за транспорт... Другото, което наистина ме притеснява по окачванео- това, че е алуминиево. За смяна на щанга ми казаха двигателя се вадел.. Кажете, имате ли болежки?

За две години по нашите пътища и стабилно каране (35000 км е в мене), от които ходя по планини да карам сноуборд и т.н., да чукна на дърво още нищо не е тропнало ;) Не е толко страшно, спокойно. Може би днес ще мина да я погледна и ще пиша.

 

От последните изброени и на мен ми хареса туч-а за 7900лв.Има доволно екстри и ако основните му възли са наред ще отлети бързо.

Само се чудя как може от 2г. тези коли да не поевтиняват грам.Аз като търсих, вървяха в същите граници, каквито и сега.

Абсолютно същите са цените верно.

9900 лв и е гола като пушка. Нищо няма за тия пари, камо ли пък истински С-лайн. Тия не са добре нещо с такива цифри.

Пластмасовата кора на гърба на шофьорската седалка.Захващането е с щипки и като се счупи, няма оправяне.Тоя мотор 3.0 за градско на къси разстояния, няма да е много икономичен.Има го и варианта при 1.8т, да думне турбината и разликата в пари от по-ниския разход да се стопи бързо.

Моите се счупиха и си стои. Това се чупи, на тия седалки, които имат надуване. Вътре има един механизъм, който се държи на едни много кекави метални тръбички. Чупи се тая тръбичка и почва механизма да виси и да опира в гръбчето. Оттам му чупи долните щипки и почва да виси назад. Стои си и със счупени щипки, без да се вади, но трябва механизма да се прибере навътре. Aз го подпрях с трупче и заспа :D

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...