Audi003 Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 От къде мога да си намеря резервна гума за Audi A6 2011 3.0 тди 245 k.с на разумна цена и какъв размер трябва да търся ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Патерица може търсиш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi003 Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Да патерица или сгъваема ,не знам каква ще влезе в мястото за резервна гума в багажника .Сега съм с гуми 255 40 19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Ми ти имаш ли място за резервна гума и ако е куатро как ще слагаш друг размер ? Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Патерицата е 20 цола за 4G. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 Днес като покарах малко на отворен прозорец чух, че нещо скърца (свири) като натискам спирачките. Видях, че накладките са раждясали. Това нормално ли е? Колата е на 47к? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 Накладките или дисковете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 (Редактирано) Преди 13 часа, Passi написа: Цитиране на предходно мнение! Мисля, че са накладките. За 2-3 секунди видях, че бързах а като се прибрах вече беше тъмно. Утре пак ще видя. Може и дисковете да са. Като погледнах беше от дясната страна за това мисля, че са накладките. А гаранцията покрива ли подобни неща или... студена вода? Редактирано 9 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Щом си покарал колата няма как да е останала ръжда по работните повърхности на дисковете и накладките, дори да е имало пада на първото натискане на спирачките и всичко лъсва на метален блясък. По не работните повърхности е нормално да има ръжда, особенно по периферията на дисковете, но тя не ти пречи. Ако по спирачните апарати има ръжда, където лягат накладките не е хубаво, пречи накладките да се движат правилно и трябва да се почисти. Ако ръждата е само по корпуса на спирачния апарат е грозно, ама не е страшно. Най вероятно вътрешните накладки свършват и за това свири, но тях може да ги видиш само на свалена гума. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, mradulov написа: Цитиране на предходно мнение! Другата седмица ще я вдигнат да я видим. По дисковете нищо няма, сега гледах. Имам още един въпрос. От Audi Drive Select на какво карате в градско и извънградско? Редактирано 9 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Имам едни джанти 17 от А3 8P, ще станат ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Идва зима и се чудя какво да правя. Да взема едни джанти 18-ки и да ги карам през лятото, а сегашните 17ки през зимата. Та се чудя с какви зимни гуми карате? Гледам в wheel-size.com, че трябва да са 225/55/17, вярно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 (Редактирано) Още нещо странно... Имам чувството, че когато се изгасва и пали колата нещо тресе отпред. Забелязвам го като спирам в задръствания, светофари и тн. като се изгаси колата и нещо повечко се тресе. И още един въпрос. Като карам на Comfort (поне за сега карам на това, не знам другите така ли са) и на моменти колата почти не тръгва... като дам гас първите 1-2 секунди нищо не става, след това изведнъж тръгва рязко. Това нормално ли е? @Raino - имаш ЛС, звънях ти 2 пъти... къде си??? Редактирано 16 Септември 2016 от v1ppers0n Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Нормално е ...и двете са породени от двигателя за селскостопанска техника в автомобила Тресенето и лага при пълнене на турбото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 (Редактирано) На 9/16/2016 at 12:08, DStealth написа: Цитиране на предходно мнение! Не те разбрах...? Редактирано 19 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Дизеловият мотор - тресе и има огромен турбо-лаг от високите налягания нужни, за да функционира...а съчетан с лага на автомата става грандиозен 1-2 секунди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Не мисля, че е нормално тресенето. Имаме и А6 4F 2.7 мотор и не тресе. Странното е, че не го прави постоянно а от време на време. Тоест не при всяко гаснене или палене тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 То че тресе тресе явно по-малко, но щом има и засилващи симптоми виж тампоните под двигателя имат си живот и спрямо експлоатацията може да е доста кратък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 На 48к е колата и още в гаранция. Това влиза ли в гаранцията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Не мога да ти отговоря, но щом е в гаранция отиди и провери. Животът им е към 100к, но ако е карана на кратки разстояния с БГ горива може и на половината да са тръгнали. Ако е извънгаранционно не са много евтини към 7-800лв са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Тук съм, тук съм, ще ти пиша ЛС след мъничко. Аз смених 4G-то...., пак с 4G ама 3.0TFSI, мнооооого съм впечатлен и щастлив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 A честито, най-сетне да се видиш у кола Кажи кога ще я сасилваме, че е голям мъртвец сток ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Мерси Не мисля за засилване, знаеш, че си обичам сток нещата, а и много ме кефи как върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 19 hours ago, Raino said: Тук съм, тук съм, ще ти пиша ЛС след мъничко. Аз смених 4G-то...., пак с 4G ама 3.0TFSI, мнооооого съм впечатлен и щастлив. Най-накрая с правилния двигател. Защо се отказа от дизела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts