Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

2 hours ago, fifipaldi said:

До колкото виждам няма нищо друго хромирано по колата, така седи малко като на свинче звънче.

@4trogram ама веднага ти идва на ум, че говоря за китаец, браво ;).

 

Ами то тук освен китаец друго няма , а и оргинален кит ще струва сигурно колкото едно 4ф ?

1 hour ago, Auto_Tex said:

На 4 G Заводски Офсета е около 43-45 което Изглежда Супер Навътре и Зле.Джанти с ЕТ 35-33 Дори по нисък Ще изглежда Супер Може и по Нисък но няма смисъл.При А5 А7 нещата са съвсем Различни Там Завоски Офсета е Нисък Защото Калниците са Широки и Дори Ниския Заводски Офсет Колата поема и Фланци да Изглежда ОК.Оригинални Джанти Обаче от 4 G на А5 А7 Никога защото влизат много навътре и става супер зле.Обратното е Ок.Казвам го от Опит Вносител съм на Джанти от 2003 год .

Да така е , пробвах едни ротор от а6, не става работата . Отзад е доста по широка от а6 . С фланци стана номера.

Редактирано от 4trogram
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не говоря за цялата предница, а само за решетката, ето пример.

И аз не харесвам да се пльосне просто RS решетка на колата и на моята не съм слагал, но така на пръв поглед гледайки твоята ми хрумна, че би седяло много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, fifipaldi said:

Не говоря за цялата предница, а само за решетката, ето пример.

И аз не харесвам да се пльосне просто RS решетка на колата и на моята не съм слагал, но така на пръв поглед гледайки твоята ми хрумна, че би седяло много добре.

Да добре е но се предържам към оригиналното. Чудя се да фолирам решетката и нея в черно но си е играчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои тунери нямат CP! Ударихме кьоравото и всичко тръгна както трябва. За тези като мен, които имат DVD player в жабката, сигнала от тунера се кара до плейъра и от там си влиза в ММИ-а, а не директно. Иначе стана супер :) 

 

 

IMG_0986-e1551964629629.jpeg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще ми отпада един сериозен разход и напоследък все се чудя за 4г или туарег, че моята 20 годишна барака почва да ме изнервя. За два дни изчетох цялата тема и изглежда има няколко доста сериозни човека тук, за това реших направо на място да пиша.
Като цяло понеже не разбирам от коли въобще се ориентирам към dasweltauto.bg, добра идея ли е се чудя, понеже от известно време го следя, чат пат излизат много добри оферти, но цената видимо е завишена.
Някой може ли да даде съвети? Макар че често ходя до Германия по работа, въобще не съм уверен във възможността си да си направя такава голяма покупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терминът спартански не ми говори нищо уви, разбира се става дума за туарезите след 2011 с 245 коня мотора, като при аудито.

Относно Q7 поради незнайна причина, това за мен е второто най-грозно ауди заедно с а2. Благодарение на по-късно въведените q3, q5, q8 рейтингът му се подобри, но все пак не е моята кола.
А и все пак съм тук за а6, малко или много се отказвам от туарега, основно заради малкия брой екземпляри и високите цени.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам А6 от дасвелт, цените са им надути да. Но дават някаква гаранция поне за 6 месеца, която е споделена и зависи от километрите.

за 1 година смених комлект тампони и накакъв датчик. 

Малко са шано маняци и там, но поне ти дават пълната история и количотритвще да ти е мирна главата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря, да именно спокойството е това, което ме придържа към тях и за това мобилето ми е за хоби, а техния сайт за следене. Единственият проблем, е че 90% от колите там, да не кажа и повече, са с твърде завишена цена, барутници с нежелан мотор на по 200к километра за 45к...

В тази връзка имаш ли идея кой определя цените? Някой връща автомобилът и взема нов и представителството се оправя или някой си оставя автомобила и казва "продайте го на тази цена", или и двете?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не разбираш, но знаеш, че са със завишена цена и барутници, странна работа.

 

Пусни си тема в правилния раздел, ще получиш доста мнения, сигурен съм: http://audibg.com/forum/index.php?/forum/36-как-и-каквo-audi-да-си-купя/

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, FrostNixon said:

 

Благодаря, да именно спокойството е това, което ме придържа към тях и за това мобилето ми е за хоби, а техния сайт за следене. Единственият проблем, е че 90% от колите там, да не кажа и повече, са с твърде завишена цена, барутници с нежелан мотор на по 200к километра за 45к...

В тази връзка имаш ли идея кой определя цените? Някой връща автомобилът и взема нов и представителството се оправя или някой си оставя автомобила и казва "продайте го на тази цена", или и двете?

 Цените си ги определят те самите, като обикновени търгаши.

взеха моята А4ка за 15 и след две седмици я продадоха за 20 ;) нищо че беше 1.8 и харчеше масло яко...

 

А6 взех от тях на 124к километра 2011та

Редактирано от bahkata007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Side question:

Този трим сет къде мога да го намеря и каква цена е нормална?

 

trim_set_a6.jpg

Търси в ebay.com,преди дни гледах че има на търг а цената беше смешна!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен да, и моята чуква понякога при гасене. Взех нови, другата седмица ще ги сменя и ще кажа... За десния ми свети грешка.

Смених тампоните, при мен почти изчезна причукването при гасене. Моята е по-стара, само да отбележа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/6/2019 at 8:36 PM, 4trogram said:

Да добре е но се предържам към оригиналното. Чудя се да фолирам решетката и нея в черно но си е играчка.

Видях, че си фолирал лайсните на вратите, къде го направи и колко ти взеха ако не е тайна? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, 4trogram said:

 

Да , в Пловдив , 150лв.

Благодаря ти, ще погледна във Варна как стоят нещата.

Имам два въпроса, ще се радвам ако някой успее да ми помогне.

1 - Търся малката кора зад предна дясна гума (качил съм снимки), някой знае ли от къде мога да я намеря?

 

2 - Както вече споделих в 250 теми, имам малък проблем с колата - След ъпдейт и адаптация в Порше Варна, колата започна да се чуди при смяна от R на D.
Понякога директно дава D1, понякога дава D и след 2-3 секунди превключва на D1 и се чува чаткане под колата.
Ходих на втора адаптация при друг майстор, но и там нямаше ефект. Според вас има ли как да е механичен проблем и ако не как може да се оправи?

 

*кутията е S-tronic 

2.jpg

viber image 2019-03-11 , 20.34.42.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята след ъпдейт правеше същото. Оказа се, че ъпдейта има по-високи изисквания от хардуера и ако дори и малко имаш тръгнал съединител и/или мехатроник чука и се бави точно така. Смених цяла кутия с нова и всичко си дойде на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така ъпдейта има по-високи изисквания към хардуера, като ъпдейта забавя работата на кутията така, че да я пази повече. Даже мрънкат хора за "бавното" привключване от P на D и тн. По-скоро си е било тръгнало нещо да мре, не вярвам ъпдейта да е променил особено нещо в негативна посока. Иначе последните години много неща са изчистени по кутиите, моята е 2017 сменена цялата и да чукна на дърво е перфектна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/6/2018 at 6:56 PM, N1995 said:

За хората, които имат безключово палене им трябват само 4 сензора 4G8927753 и кабели. Кабела е стандартен тип 000 979 034 E и 000 979 009 E и от 2те по 4 бройки си поръчваш. От сензора до модула на вратата и от модула на вратата до централ електрика. Четири буксички за в сензорите (кабела си е с пинове и си щраква в тях) 8J0 973 202. Пин 1 отива в земята, пин2 в пин3 на модула на вратата. Аз всичко си правя при Светльо в Пила Р. Общо взето това: https://www.kufatec.de/shop/en/retrofits/miscellaneous/advanced-key-kessy-audi-a6-a7-4g само дето си купуваш кабелите и буксата и правиш щрак едното в другото от ауди за 10тина лева и сензорите от където ги вземеш. Искам да сложа да отварям багажинка с крак отдолу, и като приключа нещата ще пусна темичка с картинки :)

Колко ти излезе отключването и ритането ако не е тайна? 

 

Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ибей ги взех нещата и куфатек, колкото има налични... ама да тръгне безключовото смених и комфорт модула за едно 600 кинта в Порше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...