kpematop Публикувано 25 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2018 5 и малко, ако не разливаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ESCOBAR Публикувано 25 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2018 Благодаря... Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Христо, качи ли волана, нямам търпение да видя как е станало? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pecata1908 Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Здравейте, от няколко месеца съм собственик на Ауди А6 3.0TDI 4G. Досега не ми се налаго да пиша във форума, защото винаги съм намирал необходимата информация някъде в темите, но сега имам няколко питания. Поради пътуване в чужбина за около 5 месеца, колата няма да се кара и ще бъде оставена в гараж. 1. Колата е въздушно окачване и се чудя в кой режим да оставя колата Dynamic (най-ниския) или на Auto 2. Разполагам със зарядно за акумулатор на Бош C3. По принцип в упътването е написано, че може да стои постоянно включено и че си има режим на допълване и няма как да презареди акумулатора и се чудя дали да го оставя за постоянно включено или да дам инструкции един път в месеца да бъде допълван акумулатора. 3. Къде е по-добре да вързано зарядното ? На клемите на самия акумулатор или на изводите, които са отпред ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 (Редактирано) 1. Не съм сигурен, нo мисля че колкото по-ниско, толкова по-добре. 2. Постоянно включено, няма да презареди акумулатора. Обаче провери какво става когато тока спре за малко. Аз имам Лиделско зарядно и когато това стане, то не може автоматично да влезе в режим заряд и трябва някой да му натисне бутона. Дано при твоето не е така. 3. Няма значение, ако изводиде отпред са свързани директно за клемите. Най-добрия вариант е да накараш човек да прави по една обиколка всеки месец достатъчно дълга за двигателя да загрее до 90 градуса. Също и да пуска климатика за около 5 минути по време на обиколката. Това ще упражнява спирачките, кормилната система, а и гумите няма да имат време да се деформират. Баща ми държи един Голф 5 в моя гараж 6 месеца от годината вече четвърта година. Правя точно тези неща и когато си го взема колата няма никакви симптоми че не е карана. Редактирано 8 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pecata1908 Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Благодаря за отговорите. Зарядното съм го пробвал и автоматично почва да си зарежда и дори го пробвах на две коли и само си разпознава и типа акумулатор. Със старата ми кола процедирахме по същия начин както с голфа на баща ти. Проблема е че тя беше по-малка, а сега аудито едвам влиза. Остават по няколко сантиметра отзад( колкото да се затварят гаражните врати) и по няколко сантиметра отстрани. А баща ми е вече на възраст и не смее да се мъчи да я изкарва и вкарва. Още веднъж благодаря за отговорите. С тоците ще се оправим , но въздушното окачване малко ме притеснява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Колкото по ниско по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tanko kara A6 Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Здравейте,някой може ли да сподели от личен опит,кой модел гуми 19цола е добър за зимата?Гледам има доста предлагане на марки и модели,и огромна разлика в цените(тези евтините китайчета изобщо не ги броя).Ако някой е доволен от конкретна марка и модел,нека сподели.Колата която ще ги търкаля е 3 TDI 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Аз съм с летни 19 ки и зимни 18 ки все Гудиар. Зимните континентали ги хвалят по тестовете но да кажат колеги ,които ги търкалят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 19 hours ago, Tanko kara A6 said: Здравейте,някой може ли да сподели от личен опит,кой модел гуми 19цола е добър за зимата?Гледам има доста предлагане на марки и модели,и огромна разлика в цените(тези евтините китайчета изобщо не ги броя).Ако някой е доволен от конкретна марка и модел,нека сподели.Колата която ще ги търкаля е 3 TDI 4х4. Лятото съм с 20ки, бях с Pireli и за пореден път се убеждавам какъв боклук е . Сложих зимните , 255/40/19 Michelin , за сега съм много доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Карам лятото с Nokian Hakka Black 2, 255/35-20 а зимата съм със Nokian Hakkapellitta R3 ,255/40-19 , и двата модела са произведени във Финландия. Много съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tanko kara A6 Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 И аз лятото съм с 20ки на Pireli,обаче съм доволен.Не са шумни,спират доста добре,единствения минус може би е че, при мокро при висока скорост не са много адекватни,но аз си научих урока,и като вали силно,карам по-леко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tanko kara A6 Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Митак,писали сме заедно.С Nokian по принцип карам всяка зима,дори на другите коли са такива.Но са друг цолаж(16цолови).А за 19ки ми казаха че не били толкова добри като в малките размери(което не означава че е вярно),та затова питам тук.Мерси за отговорите,ще поразпитам още ден,и ще взимам нещо,че зимата идва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Ами аз карам най вече на планински релеф и район с много сняг и дълга зима ( точно като на снимката) , както и един два пъти ходя по Европа и съм доволен. И все пак всичко е много индивидуално , каквото ти харесва това взимай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 15 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Пирелите са гумите, които вгражда фабрично при 20 и 21 цола. Два комплекта вече износих, нямам търпение да си купя 3-ти! Страхотни гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 На 10/18/2018 at 20:32, congo написа: +1 Малко да ъпдейтна. Ники, воланът е скандал. имал съм доста аудита с различни волани-три/четирилъчеви, тънки , дебели. Веднъж подкараш ли кола с такъв волан - скосен и да е S/RS, защото е дебел и масивен, друго няма да искаш да пипнеш. @N1995 Ице и твоят не е лош дейба , ама скосеният е скандал. Ето го новият член на семейството Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 (Редактирано) Както казах, на S моделите седи супер, на другите не ми харесва. Ей го моя на колата, набих още малко пари, но го претапицирах с най-добрата възможна кожа. Подгрева е супер, по подразбиране а малко слаб, но има адаптация, през която се вдига температурата, след което става сууупер Следва фейслифтов скоростен лост нов отново перфо кожа и разни други благини Редактирано 19 Ноември 2018 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Добре е станало претапицирането, може би най-доближаващото се до оригинала, което съм виждал. Къде го прави и колко пари излезе? Тия драскотини по капака на бег-а са малко кофти на фона на останалия перфекционизъм ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Ако ти трябва пиши лично, ще те свържа. Човека е най-добрия в София и това го казвам след дооооста видяни творения на прехвалени марки и тн. Ако ти трябва нещо пиши лично ще те свържа. Тая капачка заминава в историята, не я мисли В този ред на мисли, търкалям новата карта 2018/2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Не, не ми е спешно, позатърква ми се леко кожата където е перфорираната част, но е доста далече от износване още. Чудя се дали да не го направя с алкантара целия, която ще се изтърка още по-бързо, но пък седи готино и ще отива на интериора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Ти си знаеш, аз съм си взел за зимата тунер, антени да си монтирам плюс супер добрия дифузьор отзад. Да има лего за възрастни по празниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Merakliq Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Колеги ,здравейте имам едно питане..При A6 4G тези два мотора читави ли са 2.0 Тди ръчка и 3.0д ръчка ..Питането ми е при тези два двигателя какви са им детските болести и на какво да се обърне внимание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 3.0тди има къс живот на веригите ама за 1500лв се оправяш с тях. Мойта е на 196к км и хлопат от време на време, 245кс карам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 преди 3 минути, kpematop написа: 3.0тди има къс живот на веригите ама за 1500лв се оправяш с тях. Мойта е на 196к км и хлопат от време на време, 245кс карам. Да нямаш в предвид 3500 , че 1500 не е ли само свалянето на двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Just now, Аци написа: Да нямаш в предвид 3500 , че 1500 не е ли само свалянето на двигателя Нема В предвид 3500 ,щот мотора не се сваля . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts