Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Здравейте, от няколко месеца съм собственик на Ауди А6 3.0TDI 4G. Досега не ми се налаго да пиша във форума, защото винаги съм намирал необходимата информация някъде в темите, но сега имам няколко питания.
Поради пътуване в чужбина за около 5 месеца, колата няма да се кара и ще бъде оставена в гараж.
1. Колата е въздушно окачване и се чудя в кой режим да оставя колата Dynamic (най-ниския) или на Auto
2. Разполагам със зарядно за акумулатор на Бош C3. По принцип в упътването е написано, че може да стои постоянно включено и че си има режим на допълване и няма как да презареди акумулатора и се чудя дали да го оставя за постоянно включено или да дам инструкции един път в месеца да бъде допълван акумулатора.
3. Къде е по-добре да вързано зарядното ? На клемите на самия акумулатор или на изводите, които са отпред ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не съм сигурен, нo мисля че колкото по-ниско, толкова по-добре.

2. Постоянно включено, няма да презареди акумулатора. Обаче провери какво става когато тока спре за малко. Аз имам Лиделско зарядно и когато това стане, то не може автоматично да влезе в режим заряд и трябва някой да му натисне бутона. Дано при твоето не е така.

3. Няма значение, ако изводиде отпред са свързани директно за клемите.

 

Най-добрия вариант е да накараш човек да прави по една обиколка всеки месец достатъчно дълга за двигателя да загрее до 90 градуса. Също и да пуска климатика за около 5 минути по време на обиколката. Това ще упражнява спирачките, кормилната система, а и гумите няма да имат време да се деформират.

 

Баща ми държи един Голф 5 в моя гараж 6 месеца от годината вече четвърта година. Правя точно тези неща и когато си го взема колата няма никакви симптоми че не е карана.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. 
Зарядното съм го пробвал и автоматично почва да си зарежда и дори го пробвах на две коли и само си разпознава и типа акумулатор.
Със старата ми кола процедирахме по същия начин както с голфа на баща ти. Проблема е че тя беше по-малка, а сега аудито едвам влиза. Остават по няколко сантиметра отзад( колкото да се затварят гаражните врати) и по няколко сантиметра отстрани. А баща ми е вече на възраст и не смее да се мъчи да я изкарва и вкарва. 
Още веднъж благодаря за отговорите. С тоците ще се оправим :) , но въздушното окачване малко ме притеснява. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой може ли да сподели от личен опит,кой модел гуми 19цола е добър за зимата?Гледам има доста предлагане на марки и модели,и огромна разлика в цените(тези евтините китайчета изобщо не ги броя).Ако някой е доволен от конкретна марка и модел,нека сподели.Колата която ще ги търкаля е 3 TDI 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с летни 19 ки и зимни 18 ки все Гудиар.

Зимните континентали ги хвалят по тестовете но да кажат колеги ,които ги търкалят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, Tanko kara A6 said:

Здравейте,някой може ли да сподели от личен опит,кой модел гуми 19цола е добър за зимата?Гледам има доста предлагане на марки и модели,и огромна разлика в цените(тези евтините китайчета изобщо не ги броя).Ако някой е доволен от конкретна марка и модел,нека сподели.Колата която ще ги търкаля е 3 TDI 4х4.

 

Лятото съм с 20ки, бях с Pireli и за пореден път се убеждавам какъв боклук е . Сложих зимните , 255/40/19 Michelin  , за сега съм много доволен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам лятото с Nokian Hakka Black 2, 255/35-20 а зимата съм със Nokian Hakkapellitta R3 ,255/40-19 ,

и двата модела са произведени във Финландия.

Много съм доволен.

 

ASG_final[1].jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз лятото съм  с 20ки на Pireli,обаче съм доволен.Не са шумни,спират доста добре,единствения минус може би е че, при мокро при висока скорост не са много адекватни,но аз си научих урока,и като вали силно,карам по-леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак,писали сме заедно.С Nokian по принцип карам всяка зима,дори на другите коли са такива.Но са друг цолаж(16цолови).А за 19ки ми казаха че не били толкова добри като в малките размери(което не означава че е вярно),та затова питам тук.Мерси за отговорите,ще поразпитам още ден,и ще взимам нещо,че зимата идва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз карам най вече на планински релеф и район с много сняг и дълга зима ( точно като на снимката)  :)   ,

както и един два пъти ходя по Европа и съм доволен.

 

И все пак всичко е много индивидуално , каквото ти харесва това взимай. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пирелите са гумите, които вгражда фабрично при 20 и 21 цола. Два комплекта вече износих, нямам търпение да си купя 3-ти! Страхотни гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/18/2018 at 20:32, congo написа:

+1 :)
 

viber image.jpg

Малко да ъпдейтна.

Ники, воланът е скандал.

имал съм доста аудита с различни волани-три/четирилъчеви, тънки , дебели.

Веднъж подкараш ли кола с такъв волан - скосен и да е S/RS, защото е дебел и масивен, друго няма да искаш да пипнеш.

@N1995

Ице

и твоят не е лош дейба , ама скосеният е скандал.

 

Ето го новият член на семейството:hilezh:

80BC5680-9E7C-4F1D-99D6-2727FDCA7FA5.jpeg

EE7DDE55-89B7-498E-BB58-F9958BE17349.jpeg

95C26408-0568-4752-BF5C-9C553BF668D4.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, на S моделите седи супер, на другите не ми харесва. Ей го моя на колата, набих още малко пари, но го претапицирах с най-добрата възможна кожа.

 

volan.jpg

 

Подгрева е супер, по подразбиране а малко слаб, но има адаптация, през която се вдига температурата, след което става сууупер :)

 

Следва фейслифтов скоростен лост нов отново перфо кожа и разни други благини :) 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е станало претапицирането, може би най-доближаващото се до оригинала, което съм виждал.

Къде го прави и колко пари излезе?

Тия драскотини по капака на бег-а са малко кофти на фона на останалия перфекционизъм ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва пиши лично, ще те свържа. Човека е най-добрия в София и това го казвам след дооооста видяни творения на прехвалени марки и тн. Ако ти трябва нещо пиши лично ще те свържа. Тая капачка заминава в историята, не я мисли :) 

 

В този ред на мисли, търкалям новата карта 2018/2019 :) 

 

mmiupd.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не ми е спешно, позатърква ми се леко кожата където е перфорираната част, но е доста далече от износване още.

Чудя се дали да не го направя с алкантара целия, която ще се изтърка още по-бързо, но пък седи готино и ще отива на интериора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си знаеш, аз съм си взел за зимата тунер, антени да си монтирам плюс супер добрия дифузьор отзад. Да има лего за възрастни по празниците :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,здравейте имам едно питане..При A6 4G тези два мотора читави ли са 2.0 Тди ръчка и 3.0д ръчка ..Питането ми е при тези два двигателя какви са им детските болести и на какво да се обърне внимание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0тди има къс живот на веригите ама за 1500лв се оправяш с тях. Мойта е на 196к км и хлопат от време на време, 245кс карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, kpematop написа:

3.0тди има къс живот на веригите ама за 1500лв се оправяш с тях. Мойта е на 196к км и хлопат от време на време, 245кс карам.

Да нямаш в предвид 3500 , че 1500 не е ли само свалянето на двигателя 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...