Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тъй,  при мен има развитие по темата - вече си имам гума ☺️ "Ловци на митове", демек аз, реши да провери твърдението на Ауди за "не ставането" на нормална патерица, намерих колега от Варна с нормална А7-мица и налична резервна гума, отидохме до близкия вулканизатор, свалихме предна дясна и сложихме патерицата, която си заспа! Има си предостатъчно разстояние до спирачните апарати, така че не мисля, че ще има проблем! В отделението за резервна гума също си влезе като в къщи 🙂 Единствено не остана място за компресора, но го набутах в страничното отделение в багажника. Пяната отиде където и е мястото - в мазата 😄 Та, това е положението, пичове - нормална патерица си става, вече е проверено! Уточнявам - патерицата, която взех,  е размер 145/60R20! Интересно ми е дали 19-ка ще стане, но вярвам, че и с нея няма да има проблем! 

 

0-02-05-c220a5285081be971f24435ba8b0ef6c92c3a704e4fad1300cc9422ecc436d71_full.jpg

0-02-05-2c468d77f8469664e23c67e88084131d4b2d987257631ba1667c98deec103eae_full.jpg

0-02-05-a910c0f30a2e6f9fc14551dbf63dcb5bed5e7941f4391dac216153be2332370d_full.jpg

0-02-05-c7e531cd0da16a1c83b4802eff38a8f1a4f75030a1cdc52b2a7afe72e13b9ac6_full.jpg

71CCF702-8DCF-40F5-9ABB-F502B6C842AB.jpeg

Редактирано от marindik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца и аз мислех да си намеря резервна гума на моя allroad. От порше ми казаха около 900 лева за гумата и още 1800 лева за пластмасите с крика и ключа.

Отказах се естествено от пластмасите, а подходяща гума така и не изникна и малко по-малко спрях и да се оглеждам.

Колега не мисля че този размер гума е подходящ. Той отговаря на стандартния размер гума за А6 (225/50/18). Ако набиеш тези размери в калкулатор заедно с тези на резервната гума (145/60/20) се получава 0 мм разлика.

Да ама нащите размери са други

Не знам с какви гуми си, но ако си с някой от трите които ги дават за нашите автомобили ще имаш съответните разлики. 18 инча разлика 34мм, 19 и 20 инча разлика 30мм. Не мисля, че това е ок за въздушното окачване. 

При размера, който ти излиза по win(195/50/20) пак имаш разлика но поне е само 13мм и 10мм съответно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, смятахме разликите, но и при оригиналната патерица ги има. Летните са ми 255/40/20, зимните са 235/55/18. Но въпроса е в това, че каквато и да е патерицата, предназначението и е да те закара от т.А до т.Б. Иначе казано, и двете служат да закърпиш временно положението, за 20-30-50км. Най-много да ми светне чека за гумите, което е твърде вероятно да се случи и с оригиналната патерица. Но за мен е важно наличието на резервна гума, по три причини:

- Ако спукам гума, мога да ползвам пяната и да закърпя положението, но после гумата е директно за боклука и не подлежи на възстановяване.

- Ако съм на място, където не мога да се възползвам от пътна помощ (примерно в чужбина), пак закърпвам положението до първия вулканизатор.

- Най-лошият вариант - гръмнала/срязана гума! Тогава пяната става безполезна. 
 


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Патерица 145/60R20 е с 4,1% по-малък диаметър от летните ти 255/40R20 и със цели 4,8% по-малък от зимните ти 235/55R18. Това изобщо не е добре за куатрото.  Означава че на всеки 20 оборота тя ще се завърта с един оборот повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, CVT написа:

 

Така е. И до какво може да доведе тази разлика?

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради абсолютно същите причини и аз тръгнах да търся резервна гума. Първо защото варианта с пяната не ме кефи и второ защото много кофти си срязох борда на едната гума и както каза там пяната не помага. 
При нас най-точно пасва 145/80/19. Тя е само +3мм, но като гледам, че ти твоята едвам си я побрал, а тя е -30мм то не мисля, че  тази ще влезе. Май ще прежаля едни 1000 лева и ще взема оригиналната директно от Порше. Там поне разликата е само 10мм, а и щом от ауди казват, че тя трябва да се монтира не вярвам да има проблем.
Само един въпрос. Ти имаш ли теглич ? Защото  при мен тъпата кутия, в която се прибира стърчи много гадно в багажника точно където трябва да е гумата и се чудя дали няма да е проблем това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, marindik написа:

Така е. И до какво може да доведе тази разлика?

 

Трудно е да се каже. Но почти навсякъде препоръчват да не се надвишава 3%-товия лимит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, redplane написа:

Ти имаш ли теглич ? Защото  при мен тъпата кутия, в която се прибира стърчи много гадно в багажника точно където трябва да е гумата и се чудя дали няма да е проблем това.

Да, имам теглич. Гумата си влезе перфектно.

 

преди 8 минути, CVT написа:

 

Трудно е да се каже. Но почти навсякъде препоръчват да не се надвишава 3%-товия лимит.

Ами точно затова реших да мина на този вариант - досега не съм намерил еднозначен и конкретен отговор на въпроса "Какво точно може да се случи?". И пак казвам - говорим за гума, която надали ще се ползва някога изобщо. Принципно имам безплатна пътна помощ в цялата страна, така че при нормални обстоятелства никога няма да се наложи да ползвам въпросната патерица. Взимам я заради евентуални крайно извънредни обстоятелства. Всичките ми коли се поддържат изцяло във фирмените сервизи и са с пълна сервизна история от първия ден, тази не прави изключение. Но за мен има неща, които не са финансово обосновани и наливането на 1000-2000лв в нещо, което най-вероятно никога няма да се използва, е едно от тях.

Редактирано от marindik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, redplane написа:

Май ще прежаля едни 1000 лева и ще взема оригиналната директно от Порше. Там поне разликата е само 10мм, а и щом от ауди казват, че тя трябва да се монтира не вярвам да има проблем.

Не знам къде са ти казали тази цена, но в Порше Варна искат за такава гума 2100лв :) Каквато и отстъпка да се вземе, цената пак ще е над 1500лв ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно са гледали в тавана като са казвали цената или са гледали друг номер. Другата възможност е redplane да ползвам някакви супер остъпки.

Иначе цената без никакви отстъпки би трябвало да е  2011.85 лв. освен ако не слагат някаки допълнителни бонуси.

Докато в немско е "само" 815 евракис без никакви остъпки и те така.

 

Относно парт номерата 4G0601010D е това което може да се поръча сега.

4G0601011A е бил заменен от юни 2015  с 4G0601010C

4G0601010C е бил заменен от март 2018 с 4G0601010D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, P_PETKOV написа:

 

2111лв ми обявиха по спомен, със сигурност беше над 2100 :)  Номерата са тези трите, да 👍

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Абсолютно сте прави.  :) Поразтърсих се в бележките и наистина са ми обявили цена от 2100лв. Не знам от къде ми дойде това 1000. Аз засега мисля да разчитам на беплатната пътна помощ. :) 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какви са тези извънземни цени за резервна гума в ауди германия чисто нова резервна гума 20 инчов за а6 4г 380 евро аз ги гледам в е бай по 170 евро втора употреба в Германия това от порядъка на 2000 лева ми се струва доста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко много това са официалните цени на резервните гуми за А6 4G Allroad ;)

Какви са параметрите и парт номера на резервната гума за която казваш, че я има в ибей на доста добри цени ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се намира.

Не е предвиден ,тва е кола за дОпета ,они слизат и звънят ,казват че гори и те така 😄

Метни го у багажника ,има достатъчно места там. 

 

@moto_fan Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Ползвай бутона "@" под потребителя, който искаш да цитираш.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

😂😂😂 Ясноо, мерси 👍

 

 

По въпроса с прословутата резервна гума има ново развитие при мен :) В крайна сметка реших да Ви послушам и си поръчах "правилната" гума от Ибей.

Сърцето ми кърви, ама това е положението - като имам брада, ще я реша 😂

 

@marindikЦитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Ползвай бутона "@" под потребителя, който искаш да цитираш.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, вече навъртях 2 000 безпроблемни километра, но имам въпрос към ползвателите на 3.0 TDI с 8 степенния типтроник. Кога включва 8-ма при Вас? Прави ми впечатление следното - превключването е супер, като галя педала 7-ма включва на около 70км/ч. 8-ма обаче включва от 100 нататък. Дори и ръчно не мога да включа при по-ниска скорост. На Q7-мицата можех да превключа ръчно 8-ма на около 91-92 км/ч. Въпросът е, така ли е нормално, или трябва да се прави някаква адаптация на кутията или нещо подобно? Записах час в Порше за сряда, но ми е интересно как стоят нещата при Вас?

Редактирано от marindik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трееше да питаш 2 часа по рано че се развозих с едно А8 ,честно казано не обърнах внимание. Предполагам че му трябват поне 1400 оборота на мотора да смени на 8 ма, така че се ориентирай по оборотомера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marindik Привет, относно ползването на пътна помощ  в чужбина  ,  дано да  не се приеме  за  реклама...:)

Аз  преди време  попаднах на  информация от СБА  за  "златна карта "  - около 100 лв  на  година  (  в  зависимост дали е  за чстно лице или за  фирма  има малко разлика  в цената и  в условията ) получаваме  възможност и за пътна помощ  в чужбина . До колкото  разбрах  идеята  е да  не се  злоупотребява от една страна. От друга страна   като вид  абонаментна  услуга, нормално е  да има  по-добри условия  з а лоялни  клиенти

За  първата година   има ограничение  от  150 км  , но ако не се ползва услугата през първата година, от следващата година  отпада ограничението.

Така  че, всеки може  сам да погледне условията на  СБА и да  прецени.

До колкото  съм   се интересувал, има  договори с други  организации  и  в  зависимост от  мястото  където пътуваме, получаваме услуга от местен представител.

За  сега  не ми се  е  налагало да ползвам услугата  ( и  се  надявам да не се  налага )  но е добре  когато пътуваме  да  имаме  още  една  "застраховка"

 

Поздрави

Редактирано от shibumi
допълване на информация
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди години бях член на немските ADAC и по спомен за около 70 евро на година, получаваш пакет за пътна помощ, поемаха хотела на застрахования и всичките му спътници до определена сума на човек. Плащаш си само в сервиза за отстраняване на повредата и частите. Веднъж ми се наложи да го ползвам в Италия и всичко бе точно. За по-високите пакети сигурно и хеликоптер се предлага.

Мисля и че всеки може да стане член, евентуално ще е нужен адрес в Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...