moto_fan Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 преди 3 минути, P_PETKOV написа: @moto_fan Ти не слага ли печка ? Не моо стигна дотам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 C7 дизелите имат ел парно или печка, два термостата, бензина загрява бързо заради високата температура на горене, изключваща водна помпа с управление. Дистанционното палене е опасно, може да пострада животно под капака или ако се спука гофрираната тръба на печката колата може да се подпали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 58 minutes ago, kpematop said: Дистанционното палене е опасно, може да пострада животно под капака Животно под капака (котка например, наскоро имаше такъв случай) може да пострада и при "нормалното" (ако може така да се нарече) палене на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Обикновено при отваряне на врата, тропане и т.н. бягат животните. Затова е една идея по-безопастно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Дивите - да, но питомните - по-често не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 16 hours ago, Hristov3 said: Говорих с един човек във Варна, предложи ми StarLine аларма, руска. Просто искам да чуя мнения от хора които са го правили и какви устройства ползват. Също така, някой знае ли от къде мога да си взема заден дифузьор като този по-долу (за седан с два ауспуха) Имам такъв, който остана от една от колите ми. В перфектно състояние е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Гледам, че на ZF8 кутията дават, че маслото не се сменя, даже звънях на Порше Изток и те ми казаха същото, но някак си това адски ме смущава. Какво ви е мнението колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 (Редактирано) Ако колата ти не е прескочила 180 -200 хил, горещо ти препоръчвам да го смениш. Чувал съм че на всеки 80 -100хил го сменяш ,ще удължиш живота на кутията! Ако обаче е на много километри без смяна, май е по добре вече да не се пипа и се кара докато изкара кутията. Редактирано 26 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 (Редактирано) @Prophian Прочети какво казват ZF които са производител на кутията. Няма такова чудо като вечно и несменяемо масло. Виждането на ауди е, че докато колата е в гаранция няма нужда ... или това им е разбирането за lifetime. Редактирано 26 Септември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 На 60 хиляди се смемя, не го ли сменяш на този интервал почва грубото превключване. В долната част на кутията има и филтър, който се запушва и той се сменя също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Ясно, ще се сменя, благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 (Редактирано) Това е кита на ZF: 1087.298.369 за 4G с BiTDI с 8HP55. Би трябвало да се върже на не повече от 400 лв ако се вземе от немско. Документ с процедурата за смяна маслото и препоръките на ZF. Редактирано 26 Септември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 3 hours ago, icebobo said: Ако обаче е на много километри без смяна, май е по добре вече да не се пипа и се кара докато изкара кутията. Поне аз не виждам никаква логика в това, дори ми се струва абсурдно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 (Редактирано) Така ли? Ами питай хора които са го направили! 🤣🤣 Редактирано 27 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Аз не познавам такива. Дай контакт някакъв, ще ми е интересно да се запозная и с другата гледна точка. Не за друго, а защото е възможно това, което аз знам за правилно, да се окаже, че не е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2019 Аз имам по-различен опит - 8хп на 140к първа смяна на масло не видях абсолютно никаква разлика. На по-стар ZF правя първа смяна на масло на 300к и преди и след никаква разлика в превключването, все е добре. Обаче...друг 8хп на 200к видях с проблем бавно включване на D и R, в движение всичко супер. Това вероятно е поради затлачване в клапанното тяло и сгъстено масло. Всъщност единствения проблем на стария ZF беше точно това - малко по-бавно и грубо превключване на задна, което новото масло оправя. С две думи вечния въпрос дали да се сменя маслото или не според мен зависи от плановете ни за конкретната кола, колко се планира да се кара и т.н. С един познат правихме сметка, че навън за хората ако планират да карат от нула до 200-250к няма никакъв смисъл да се сменя. Тук са по-други сметките разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 27 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2019 Честно, баси сметката - да караш една кола 200к км и да ти е скъпо да и смениш маслото на кутията веднъж.... Бахти кви са тея хора "навън", направо не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2019 Идеята е че 3-4 смени на масло и филтри за целия живот на кутията/колата реално струват сравнимо с нова кутия. Отделно шанса изобщо да не се стигне до ремонт е много голям. Общо взето карат си хората и след 200к да му мислим ние... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 28 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2019 Значи тъй като споменаваме 8HP, всички, които се занимават с кутии и ги ремонтират (знаем че ауди не са от тях - те само сменят с ново) казват, че първата смяна е на 100к км или 3 години, което дойде първо и после на всеки 50к км. Моята е на 100 в момента и ще сменям тези дни. Задължително е адаптация след това иначе ще рита или най-малкото ще сменя по-твърдо заради новото масло. За мен е абсолютно неоправдано да караш 200к и да не смениш масло. Пък после ние сме били еФтини и скъсаняци.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2019 Емиии логиката е проста, ауди казват лайфтайм или доката колата е в гаранция и след това си вземат следващия модел пък собственик 2 да се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 28 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2019 На 26.09.2019 г. at 18:38, nickgaidarov написа: Поне аз не виждам никаква логика в това, дори ми се струва абсурдно. Опитаа показва точно това, което ти се струва нелогично. По-гъстото масло уплътнява по-добре износената кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 28 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2019 Това, което ми се струва логично, е че с времето трансмисионното масло се замърсява и постепенно намаля смазващата си способност, макар и значително по-бавно от моторното например. Не съм запознат дали се сгъстява или не. Но дори да приемем, че се сгъстява, какво точно уплътнява старото масло на износената кутия по-добре от новото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 29 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2019 (Редактирано) Новото масло отмива натрупаните фрикционни по клапаното тяло , които са уплътнявали до момента износените клапани. Вдига и боклуци, които могат да попаднат при мехатроника. Редактирано 30 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 29 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2019 Това доказано ли е на практика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2019 Това е малко в сферата на теориите, но като цяло е логично за коли на по над 200-300-400хил. км с никога не сменяно масло. Въпреки това смяната на масло не троши кутията, просто може да забърза нещата и кутията да "роди" малко по рано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts