Jump to content

Чип на AJL?!?


Recommended Posts

След първата смяна на маслото/10к километра/ започнаха да ме налягат еретични мисли относно мотора. Има ли смисъл от "чип", без да се сменя нищо друго по колата, като от скромните ми познания AJL си е заводски "чипнат" AEB. Поставянето на "чипа" механично ли е или софтуерно? Ако някой вече кара с такъв на конкретния мотор моля да сподели впечатления. Колата е от подписа, кара се на газ и е с даунпайп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално AEB/AJL са еднакви на 99%.

Основната разлика е ,че единия надува 0,6,а другия 0,8.

Да очакваш повече от 200кс от този мотор на 15г ще е смело според мен.

За да изкара тия коне трябва да го надуят на 1.4 пик и после да 1-1.2бара.

Ходи при градските в Маднес или драсни във фейса на Васето,той ще ти каже какво,що.

Сега имат -20%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисъл има главно заради увеличения въртящ момент,мотора става по-еластичен, като мощност  +10 коня

Чипа се сменя механично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има разлика, А6 с добре чипнат мотор върви забележимо по-добре от сток ajl в а4 въпреки 100-те кила разлика. Обаче ако не ти се дават пари по-добре си карай така. Между 0,8 и 1,1 има голяма разлика, но между 1,1 и 1,3 вече почти няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже най-вероятно не са и 10. Но според мен си заслужава намират се промота и за 250 лв. Разликата като цедиш колата на макс до 5-6000 оборота просто е минимална , но на по малка предавка 2- ра 3- та м/у 3-4500 оборота където турбото има какво да даде разликата е ден и нощ. Може би колата ми е по лека но дори и на а6 пак бих жертвал парите. То като се замислим всички с атмосверки печелят 5 коня от чип (това за вътрешно успокоение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко разликата на 5к оборота е 5-10%, на средни обороти е повече. Лошото на тоя чип е че като засилиш средните обороти на макс и още повече се усеща как умаля колата над 5к. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 3-4к оборота ме интересува, рядко вдигама над 5к оборота. В сайта на маднеса дават доста сериозни показатели, чак ме съмняват:   215 hp  и  295 NM, тук вече мисля, че си заслужава. 

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е толкова, важи за други версии на 1,8Т и вероятно е написано машинално. Мощността няма как да е над 200 или дори 200коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На AJL ми се струва, че с малко търпение след издухване на турбото може да се търси 073 от БЕХ + генерация и може да се удари някой друг кон над 200кс или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така може,но такава К03 е трудна за намиране и е почти на цената на К04, а пък  на цената на К04 има доста по-интересни турбини,а влезнеш ли веднъж във колелото на тунинга ,излизане няма :hilezh:

 

Всичко накрая опира до пари,така че решаваш какви коне гониш и колко пари ти се дават и чак тогава дейсташ,за да не правиш нещата по два пъти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На AJL ми се струва, че с малко търпение след издухване на турбото може да се търси 073 от БЕХ + генерация и може да се удари някой друг кон над 200кс или греша?

 

По-евтино е да вземеш една 029-ка читава или собствената ти и да и смениш компресорното колело и малко се разстъргва капака на студената част и си имаш 073-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На AJL ми се струва, че с малко търпение след издухване на турбото може да се търси 073 от БЕХ + генерация и може да се удари някой друг кон над 200кс или греша?

Забрави тоа умрял ъпгрейд за някви 50 к.с. да изсипеш 3К..не си струва..по-добре си ревизирай мотора за тея пари и си свиркай с уста..па когато има повече пари си набучи някой по-палав охлюв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То между другото като кеф/цена много по-голям смисъл би имало да се смени цялата кола :) Тука почнеш ли 3к ще е само началото така или иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да я сменя...какво й е на неговата..тая дърта А6-ца е много повече кола от доста други коли..засилва си я колкото иска..бичи си темпомата и си прави квото иска с големия параход. 3к е донра основа за чаркуляците за едни задоволителни коне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конете са само част от всичкото, от "лимузинското" усещане няма да остане нищо като започнеш тунинг работа по базата, която е шум, малолитражен 4-цилиндров мотор, безумен съединител за А6 и вероятно разхлопана трансмисия.

За тия пари можеш да вземеш нещо фабрично, което ако и да има малко повече разходи поне е фабрично и МНОГО по-добро. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно няма смисъл, по - добре напролет да хвърля парите да пооправя предната и задната брони, пък и вероятно и предницата ще се обади до тогава. Мерси за инфото. Не ми харесват проекти при които с много средства се постига малък резултат  :hilezh:

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви колеги сте бе хора,някой реши да прави нещо и всички с напън ще го разубедите.Сигурен съм че на всички пишещите в темата с 1.8Т, са бутнали нещо по софтуера,за да може турбото Ви да надува над 0.6 бара за АЕВ и над 0,8 бара за AJL.Скоро отново в една тема всички се опитахте да разубедите колега да не се занимава в поставяне на 1.8Т в В4,защото нинам кФо си.Няма какво да се обяснявам повече,сега всички ще ме нападнете,че не съм прав.

Audi 80 b4 quattro 1.8t AJL, въпроси???

VR6 2.8 24v vs 1.8T в коша на Б3

Човека пита за чипове,Вие му предлагате да си сменя колата.

Очаквам ЦЕЦО да се включи в темата и да си каже мнението.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е прав си като цяло, но с малки уточнения - аз казвам, че чип си струва ако на колегата му се дават 200-300лв. 3-5к обаче за тунинг на 1,8т не бих дал понеже примерно газирано 4,2 ще ме забавлява в пъти повече и ще е в пъти повече кола. Както има много потенциал 1,8Т, така и има някаква граница в пари, която малко обезсмисля някои неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега аз в момента съм с А6 AJL с куатро и един челен кълер му сложиш преди някой и друг месец. До колкото съм запознат сме с к03еС турбини които спокойно можем да ги караме на 1.1 бара холд. Реален резултат който може да се постигне е около 200-205кс. Нагоре май ще е фатално. За момента нямам чип, но след нова година се надявам и това да стане. Твърдо съм ЗА. Ако не си предприел нищо и чипна моята преди това, нищо не пречи да се видим и да преценим дали има разлика или не. /доколкото разбрах си от Пловдив/ Засега весели празници и догодина повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината само че е 005 или най-обикновена к03-ка. Като съм карал на 0,8 и после на 1,1 разликата може и си струва парите като се замисля. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...