r.s.m.f. Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 След първата смяна на маслото/10к километра/ започнаха да ме налягат еретични мисли относно мотора. Има ли смисъл от "чип", без да се сменя нищо друго по колата, като от скромните ми познания AJL си е заводски "чипнат" AEB. Поставянето на "чипа" механично ли е или софтуерно? Ако някой вече кара с такъв на конкретния мотор моля да сподели впечатления. Колата е от подписа, кара се на газ и е с даунпайп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Има смисъл, резултатът ще ти хареса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Реално AEB/AJL са еднакви на 99%.Основната разлика е ,че единия надува 0,6,а другия 0,8.Да очакваш повече от 200кс от този мотор на 15г ще е смело според мен.За да изкара тия коне трябва да го надуят на 1.4 пик и после да 1-1.2бара.Ходи при градските в Маднес или драсни във фейса на Васето,той ще ти каже какво,що.Сега имат -20% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Смисъл има главно заради увеличения въртящ момент,мотора става по-еластичен, като мощност +10 коняЧипа се сменя механично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Абе има разлика, А6 с добре чипнат мотор върви забележимо по-добре от сток ajl в а4 въпреки 100-те кила разлика. Обаче ако не ти се дават пари по-добре си карай така. Между 0,8 и 1,1 има голяма разлика, но между 1,1 и 1,3 вече почти няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Демек да не се занимавам с простотии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Демек "чип"-вай ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 14 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Да ве, ама за една торба пари 10тина коня отгоре....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Даже най-вероятно не са и 10. Но според мен си заслужава намират се промота и за 250 лв. Разликата като цедиш колата на макс до 5-6000 оборота просто е минимална , но на по малка предавка 2- ра 3- та м/у 3-4500 оборота където турбото има какво да даде разликата е ден и нощ. Може би колата ми е по лека но дори и на а6 пак бих жертвал парите. То като се замислим всички с атмосверки печелят 5 коня от чип (това за вътрешно успокоение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Aко разликата на 5к оборота е 5-10%, на средни обороти е повече. Лошото на тоя чип е че като засилиш средните обороти на макс и още повече се усеща как умаля колата над 5к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 14 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 (Редактирано) Между 3-4к оборота ме интересува, рядко вдигама над 5к оборота. В сайта на маднеса дават доста сериозни показатели, чак ме съмняват: 215 hp и 295 NM, тук вече мисля, че си заслужава. Редактирано 14 Декември 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Това не е толкова, важи за други версии на 1,8Т и вероятно е написано машинално. Мощността няма как да е над 200 или дори 200коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 На AJL ми се струва, че с малко търпение след издухване на турбото може да се търси 073 от БЕХ + генерация и може да се удари някой друг кон над 200кс или греша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Така може,но такава К03 е трудна за намиране и е почти на цената на К04, а пък на цената на К04 има доста по-интересни турбини,а влезнеш ли веднъж във колелото на тунинга ,излизане няма Всичко накрая опира до пари,така че решаваш какви коне гониш и колко пари ти се дават и чак тогава дейсташ,за да не правиш нещата по два пъти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 На AJL ми се струва, че с малко търпение след издухване на турбото може да се търси 073 от БЕХ + генерация и може да се удари някой друг кон над 200кс или греша? По-евтино е да вземеш една 029-ка читава или собствената ти и да и смениш компресорното колело и малко се разстъргва капака на студената част и си имаш 073-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 На AJL ми се струва, че с малко търпение след издухване на турбото може да се търси 073 от БЕХ + генерация и може да се удари някой друг кон над 200кс или греша?Забрави тоа умрял ъпгрейд за някви 50 к.с. да изсипеш 3К..не си струва..по-добре си ревизирай мотора за тея пари и си свиркай с уста..па когато има повече пари си набучи някой по-палав охлюв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 То между другото като кеф/цена много по-голям смисъл би имало да се смени цялата кола Тука почнеш ли 3к ще е само началото така или иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Защо да я сменя...какво й е на неговата..тая дърта А6-ца е много повече кола от доста други коли..засилва си я колкото иска..бичи си темпомата и си прави квото иска с големия параход. 3к е донра основа за чаркуляците за едни задоволителни коне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Конете са само част от всичкото, от "лимузинското" усещане няма да остане нищо като започнеш тунинг работа по базата, която е шум, малолитражен 4-цилиндров мотор, безумен съединител за А6 и вероятно разхлопана трансмисия.За тия пари можеш да вземеш нещо фабрично, което ако и да има малко повече разходи поне е фабрично и МНОГО по-добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) Явно няма смисъл, по - добре напролет да хвърля парите да пооправя предната и задната брони, пък и вероятно и предницата ще се обади до тогава. Мерси за инфото. Не ми харесват проекти при които с много средства се постига малък резултат Редактирано 15 Декември 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) Какви колеги сте бе хора,някой реши да прави нещо и всички с напън ще го разубедите.Сигурен съм че на всички пишещите в темата с 1.8Т, са бутнали нещо по софтуера,за да може турбото Ви да надува над 0.6 бара за АЕВ и над 0,8 бара за AJL.Скоро отново в една тема всички се опитахте да разубедите колега да не се занимава в поставяне на 1.8Т в В4,защото нинам кФо си.Няма какво да се обяснявам повече,сега всички ще ме нападнете,че не съм прав.Audi 80 b4 quattro 1.8t AJL, въпроси???VR6 2.8 24v vs 1.8T в коша на Б3Човека пита за чипове,Вие му предлагате да си сменя колата.Очаквам ЦЕЦО да се включи в темата и да си каже мнението. Редактирано 15 Декември 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Е прав си като цяло, но с малки уточнения - аз казвам, че чип си струва ако на колегата му се дават 200-300лв. 3-5к обаче за тунинг на 1,8т не бих дал понеже примерно газирано 4,2 ще ме забавлява в пъти повече и ще е в пъти повече кола. Както има много потенциал 1,8Т, така и има някаква граница в пари, която малко обезсмисля някои неща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 То за това не я постнах тука преди да я купя, че щеше да падне едно плюене какъв кенеф е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiot^ Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Колега аз в момента съм с А6 AJL с куатро и един челен кълер му сложиш преди някой и друг месец. До колкото съм запознат сме с к03еС турбини които спокойно можем да ги караме на 1.1 бара холд. Реален резултат който може да се постигне е около 200-205кс. Нагоре май ще е фатално. За момента нямам чип, но след нова година се надявам и това да стане. Твърдо съм ЗА. Ако не си предприел нищо и чипна моята преди това, нищо не пречи да се видим и да преценим дали има разлика или не. /доколкото разбрах си от Пловдив/ Засега весели празници и догодина повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Турбината само че е 005 или най-обикновена к03-ка. Като съм карал на 0,8 и после на 1,1 разликата може и си струва парите като се замисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване