Jump to content

Мнение по конкретна обява а4 б6


Recommended Posts

Бързо се стигат 4к.

Гуми 500, обслужване 700, газова 1200, регистрация, данък, гражданска, винетка, преглед около 700.Дискове накладки 400.Може и да няма нужда от всичко това, но зависи от екземпляра.

Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 133
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нищо лично,но ти 4к лв ги имаш за 4,20 нацяло.Би ли обяснил къде точно и то без каско ще отидат тези пари?

Ако трябва да опиша всички фактури ще е е повече ....

Ще ти кажа какво съм сменил, отваряш сайт за части и смяташ

Двигател - ремъци, водна помпа, обтегач, клапан за картерни газове, свещи, тройник за антифриз, семеринг колянов вал (преден и заден), антифриз

Скоростна кутия - масло, съединител (без демферен маховик), семеринг първичен вал

Окачване - някой и друг носач, тампони на някой носачи, спирачни маркучи предни, кормилни накрайници 2бр., някакви тампони отзад - всичко LEMFÖRDER по спомен около 1300лв.

Спирачна система - накладни предни, спирачна течност

Гуми 4бр.. BRIDGESTONE T001

Остават ми - евентуално амортисьори + тампони, два тампона двигател,спирачни дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да се включа,колата е при мен .Не е 2005 ,а 12 месец 2003:)За да не стават недоразумения.:):):)Колата не е кипрена за продажба,просто прахосмукачка и е забърсана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти тая кола подарък ли я взе?

Колата е добра. Може би прекалено тясна ..... Просто не мисля постоянно да ремонтирам нещо, че бързо ще я намразя. По добрия вариант е веднъж да се прави   ....

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не съм чул нещо : ) а й няма особено значение коя точно година е, една отгоре или отдолу на тия години е все тая. От двг-та ич не отбирам и за това и не го отразих особено. Още обмислям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната обява, и на мен ми харесва. Моята преди да я купя това ми хареса, че не е пудрена и естествена. Всички забележки се гледаха и нямаше изненади. Сега след време какво ще излезе нищо не е сигурно. Ако колата е читава при едно пробно каране, ще си проличи. Аз бих я отнесъл, ако имах финансовата възможност. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли значение дали е 2003 или 2005 година,така или иначе си е Б6-ца Авант.Колегата ти е отговорил-12/2003,демек моделна 2004.

След 05/2003 г. 1.8T quattro BFB e вече със 6 степенна ръчна кутия.

Ако ти хареса,взимаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се пуснах по горубляне да хвърля едно око какво има и загубих ума и дума. На всички им е ясно кви ги вършат там, ама тия са за тепане, вече не се и крият даже [emoji33] . Един беше подкарал с един черен спрей корите на една кола, а волана го беше свалил и го пръскаше на оградата откъм главната, друг легнал на капака и маже с лак за нокти, един в по-задната част дигнал капака и маже ремъците с боя за обувки и хич не им дреме че потенциални клиенти минават покрай тях и ги гледат кви ги вършат. На тоя с ремъците не се сдържах и му викам що ги праите тея цигании бе, а оня се хили кат картоф и вика тряя е лъскафко, батенце, нема кък...директно си се врътнах и си се прибрах вкъщи [emoji35] и мисля да паузирам търсенето за празниците - нова година, нов късмет [emoji1]

Редактирано от GRUEL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Празниците минаха, влязахме в работен ритъм и подновихме диренето на каручка. Днес ходих да поогледам ето тази

http://m.mobile.bg/details/11452597851975576

Колата си я бива, разбрахме се за утре да закарам майстора да я погледне и той и ако даде зелена светлина й скачам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда обещаващо добре..дано и технически така излезе..после ще имаш едно две копчета за реставрация по 30 лв. и едно РНС-Е за 600 лв. и си цар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако трябва да се избира ауди а4 б6 куатро,автоматик 3.0 ли бихте избрали или 1.8т?сорри на автора,че му се включвам така в темата ама гледам е станало сериозен дебат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май повече зависи на теб какво точно ти се кара-турбомотор или атмосферка.

Другото е да се попадне на читав екземпляр,все пак са на години тея коли вече,харесваш и взимаш.

Всичко е доста относително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, това не са ли адски много пари за кола на 12-13-14 години? Тя с регистрация, обслужване и касконотива на 12+к...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, това не са ли адски много пари за кола на 12-13-14 години? Тя с регистрация, обслужване и касконотива на 12+к...

 

Не разваляй атмосферата ... това е В6-ца с ВЕХ мотор ... пък и Швейцарка - даже е евтина  :lupe:  :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко пари трябва да струва една такава Б6-ца,с такъв мотор,екстри и двойно задвижване?

Вярно,че е стара бангия вече,но тея мотори 20 клапановите рано или късно ще изчезнат на пазара на запад.

Ако се намери А4/Б7/с BFB мотор за 10 бона крайна цена,веднага ще го лъхнат,ама няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са, ама честно казано вече се нагледах на тотални скрапери, като изключим 1-2 коли и почна да ми писва. Ако погледна още 1-2 "уникални" и "чисто нови" кочини и ще им тегля една и ще си стегна кенефчето и ще си го карам... Първоначално си бях определил доста по-нисък бюджет, ама малко по малко...

Както викат - всичко е направено така, че да си купиш кока кола от 2 литра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май повече зависи на теб какво точно ти се кара-турбомотор или атмосферка.

Другото е да се попадне на читав екземпляр,все пак са на години тея коли вече,харесваш и взимаш.

Всичко е доста относително.

явно не се изказах както трябва,понеже ми се кара нещо 2016 януари :D имам впредвид съотношение цена/качество/поддръжка и намиране на читав екземпляр щото като гледам 1.8турбо куатро автоматик си е кът

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е.

При А4/Б6/ 1.8T quattro с автоматична кутия/типтроник/ се предлага само за САЩ,а за Европа е мултитроника/опция автомат/.

3.0 V6 ASN e с мултитроник/предно задвижване/ и типтроник 5 степенен/quattro задвижване/,ръчни кутии-5 и 6 степенни.

 

На пазара за продажба има доста коли с 3.0 V6,quattro и типтроник,докато 1.8T quattro типтроник са доста рядки.

 

Има в много теми писано и като цени и поддръжка,но сравнение между двата вида мотори лично аз не мога да направя,защото 3.0 V6 не съм притежавал.

Лично за мен 1.8Т в купе на А4/8Е/ не е лош вариант,но ако държиш на 100 % за типтроника-големия мотор по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи 3.0 е типтроник,понеже държа да е куатро,а при 1.8т(куатро)има и мулти(за европа) типтроник за сащ?правилно ли съм разбрал?доколкото съм запознат мултито по добре ама чупливо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...