Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Аз не безконтактно няма да стъпя вече. Само мека микрофибърна гъба (перфектно и бързо сваля мухите) и шампоан на мафра. Безконтактното е измислено заради мързела (както повечето неща в днешния свят де!) и съвсем не щото е добре за колата или боята...

Няма такава мръсотия и запрашеност никъде по планетата както в България... Само заради това си струва човек да имигрира.

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

За лайсните не съм съгласен, че избеляват от многото години. На Шкода на една година, задната лайсна е започнала да избелява, така че не им е силна страна това на Фолксваген групата. Нито пък безконтактното е толкова виновно, защото и други марки коли имат хром.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно досега съм ходил 4 пъти на автомивка и винаги си мия сам с микрофибърна ръкавица и немски шампоан.

Обаче в последно време се замислям за безконтактно.

И не съм много съгласен, че тотално унищожава покритието.

Предната седмица в Италия се наложи да си измия колата в следствие на кал в Сърбия.

И резултата беше доста добър. Всичко падна и светна.

След няколко дена на връщане след същата тая кал установих, че нашите препарати ( както и всичко тук ) е пълен шит и не върши и на половината работа, в сравнение с италианския препарат. Чак ме хвана яд, че не си купих от там.

Затова питам и за изпитан, работещ вариант с приличен препарат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще спомена че старото ми CLK  догодина прави 20 години. Понеже все още е наоколо от време на време го виждам и хрома все още е в пъти по-добро състояние от този на аудито. Просто няма място за сравнение. Въпреки това аз не бих се доверил на безконтактното без да участва четка и кърпа после. Че по-често трябва да се полира и после лакира колата по някое време, да, но при положение, че си с хубава боя която да пазиш. Аз моята я каня за цялостна боя, така че не я мисля много. Ако обаче пазиш новичка боя, безконтактното има някъв смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, noX написа:

Колеги - днес при паркиране на зад, вкарвам задна, почвам маневрата и се чу доста странен звук от пред. Като виене от хидравлика или нещо подобно. Не знам как точно да го опиша. На моменти като, че ли е и на точно определен завъртян волан. На място и на други предавки го няма. Някакви идеи ? С ръчни скорости съм ако има някакво значение.


И при мен се чуваше едно бучене/свирене при маневри. Изчезна след смяна на предни дискове и накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми писна да полирам побелели лайсни и ги направих с хром фолио. Най-големия + е за лайсните на предната броня и на решетката, понеже пази от камъчета ,а и по всяко време мога да го разкарам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, kainy said:

Само ще спомена че старото ми CLK  догодина прави 20 години. Понеже все още е наоколо от време на време го виждам и хрома все още е в пъти по-добро състояние от този на аудито. Просто няма място за сравнение. Въпреки това аз не бих се доверил на безконтактното без да участва четка и кърпа после. Че по-често трябва да се полира и после лакира колата по някое време, да, но при положение, че си с хубава боя която да пазиш. Аз моята я каня за цялостна боя, така че не я мисля много. Ако обаче пазиш новичка боя, безконтактното има някъв смисъл.

 

Аз мисля да я излашкам едно тъмно сиво матче с пластидипа и shadow лайсни и да не го виждам тоя хром освен на решетката отпред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги трябва ми малко асистенция, че нямам достъп до ЕТКА в момента. Някой има ли си на идея, кое точно е 00317 - Rear Lid Control Module (J605). Trunc Electric модула в който се записва грешката е с парт номер на закопчалката, но не съм сигурен дали тя урпавлява моторите на капака. Проблема който имам (освен грешката) е че доста често се случва багажника или изобщо да не тръгне да се отваря или да се отвори до някъде. Ако задържа бутона за отваряне, винаги се отваря до край. Самите мотори изглежда да си бачкат добре.

 

Също вторият ми въпрос е 18291 - Park/Neutral Switch, някой знае ли дали може да се поръча като отделна част. При прехвърлянето на автоматика явно не е сглобено много добре и набива постоянна грешка. Отделно от D към R самият лост прищраква и въпреки че се надявам само с отваряне и пресглобяване на всичко да го оправя, все пак искам да се подготвя за смяна на частта. (същото важи и за модула на багажника)

 

 

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е закопчалката, няма отделен модул за багажника и мисля цялото нещо се управлява от комфорт модула. И при мен го има това да се отключи и да не тръгне да се отваря сам, като цъкна пак копчето вече се отваря.

Отделно сега жегите забелязах че като се нагрее не иска да се затваря - от отворено положение прави 10-тина сантиметра ход и се връща в изходно положение, все едно нещо му пречи. Ако му помогна с ръка си се затваря без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми успях да намаеря само на някъв с фаетон темата, където го има същия модул. Води се дъщерен на комфорт модула. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1882022

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по-назад в темата бях гледал коментари относно смяна на челно стъкло и някакви критики към работата на Кобра. Къде си сменяте предните прозорци (на който му се е налагало)?

Завел съм го по-каско с идеята да стане в доверен на Булстрад сервиз, обаче реших да не прибързвам с избор на сервиза. За София става дума, мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При файтона явно има отделен, при нас май не поне доколкото виждам. В елзата схемите казват че мотора и закопчалката са вързани директно към комфот модула, в Куфатек кита също няма отделен модул, казват че евентуално трябва да си смениш комфорт модула ако сегашния ти не го поддържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е че грешката е същата... Така или иначе трябва да ходя до Порше за задната чистачка, че май не е минавала акция и ще им дам да го погледнат, без да пипат естествено, че ще ми сменят половината багажник :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора надали му има нещо, защото си отваря и затваря добре, без да се мъчи, да изпуска или нещо друго. Ясно е че е в управлението нещо, защото ако задържа бутона, няма драми. Също така 90% се случва когато е през дистанционното. Ако го отварям през вратата, много рядко става. Май има и някаква адаптация на вратата с лейбъл файлове и прочие, та ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6kooот супер много време търся хром фолио, което да може да се разтегля без да посивява. От къде си взел твоето? Може ли една снимка как седи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, kainy написа:

Странното е че грешката е същата... Така или иначе трябва да ходя до Порше за задната чистачка, че май не е минавала акция и ще им дам да го погледнат, без да пипат естествено, че ще ми сменят половината багажник :D

А можеш ли да кажеш при кои модели или ддз как да го кажа имат акция за маркуча на задната чистачка че моя го правя 30 пъти и пак се пука баш на пантата дето е на капака ходих да ги питам нашите в пловдив и за мое учудване ми се рече че точно за тая кола няма акция...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, zafirovp написа:

@pe6kooот супер много време търся хром фолио....

И аз така.  Намерих едно , което не се променя при опън, но не се разтяга толкова, колкото трябва, но за лайсните става. От ebay. И момчето , което се занимава с облепяяне и тониране каза, че е сменил много видове ,докато попадне на читаво.

Утре ще гледам да  кача снимки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, Mafiqta_94 said:

А можеш ли да кажеш при кои модели или ддз как да го кажа имат акция за маркуча на задната чистачка че моя го правя 30 пъти и пак се пука баш на пантата дето е на капака ходих да ги питам нашите в пловдив и за мое учудване ми се рече че точно за тая кола няма акция...

 

 

Ами ще ги питам като стигна до тях, което не знам кога ще е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31/05/2016 at 14:41, kainy написа:

Цитиране на предходно мнение! 

ще се радвам Благодаря предварително :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A някой знае ли откъде могат да се купят тези лайсни на прозорците нови? При градушката ми ги смениха от сервиза, а много се съмнявам да са се ръснали за нови от Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мръсотията в София е много, настина...Аз също мия колата всяка седмица, дори по два пъти в садмицата и пак стои мръсна...Минах на безконтактно миене, просто защото ми е по-лесно и по-бързо...

Да разбира се, не е качествено миенето, както когато си я миех сам,с шапоан, две кофи и гъби,но вече ме мързи, пък и колата остаря. за един куп ламарини няма смисъл да заделям от дефицитното си свободно време...Мия безконтактно и това е...

Когато си купих колата през 2012г., бах много голям мераклия и си я миех сам на къщата ми в родния ми град...Бях накупил всякакви шампояни 8 броя гъби, пасти и вакси, включително и вакса с карауба....

Е, и? Като те удари една градушка, или като те закачат на пъакинга разбираш, че това са усилия и финанси залудо...затова вече мия на безконтакно  и това е...Няма да се втелясвам толкова....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.05.2016 г. at 14:25, zafirovp написа:

 Може ли една снимка как седи? 


ако се вгледаш от близо си личи , че е фолио , но само ако се вгледаш. На 95% от хората няма да им направи впечатление.
 

13313535_1175566542468216_942603824_o.jpg

13334458_1175566559134881_1390598338_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер седи, предполагам все някъде има снадки, но по добре така от колкото корозия. Този който го е слагам май знае какво върши.

Мерси за снимките. От много време ли си с него?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...