Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

55 minutes ago, mili 75 said:

Според мен има някаква връзка между това, че датчика за масло дава отклонения и това, че маслото може да е разредено с нафта от пикаещи дюзи, някъде бяхме дискутирали, че този датчик не мери само ниво на маслото, а се влияе и от други негови показатели. Затова написах на колегата с проблемен датчик, където всяка сутрин маслото по щека му било добре, да се загледа внимателно да не му е станало повече от добре.:hilezh:

Какви са симптомите на пикаещи дюзи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ами затягане на мотора при палене, особено като позагрее, бял пушек, повишаване на нивото на маслото и големи отрицателни  стойности на корекциите на канали от 72 до 77 на двигателя в програмата за диагностика, ако има кой да ти направи такава диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Бял пушак няма,но някой път при палене завърта стартера,след което за секунда все едно махам клема на акумулатора и тогава запалва и това невсеки път и става за макс.секунда...

За стойностите ще закача кабела и ще пробвам да видя какво ще излезе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е излизал бял пушек заради слаб акумулатор. Въртеше едвам-едвам, отзад пушеше като комин, а след като запалеше (ако запалеше) пушекът изчезваше. Смених акумулатора и всичко се оправи. При замерване по време на въртене на стартера, напрежението падаше до около 9 волта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, baba said:

Ти какво караш колега? К'ви са тези нютони?

 

Идея си нямам какви са тия нютони, нали затова питам :))

3TDI  

2 hours ago, mili 75 said:

Ами затягане на мотора при палене, особено като позагрее, бял пушек, повишаване на нивото на маслото и големи отрицателни  стойности на корекциите на канали от 72 до 77 на двигателя в програмата за диагностика, ако има кой да ти направи такава диагностика.

 

Колко големи са големите отрицателни стойности? имам стойности от -22 до +28

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи в коя клетка е.

Ако е в първата се търпи, ама ако е 2 или 3 клетка е кофти.

Дай ги тук стойностите.

 

Не знам къде видя за нютони. Аз не намерих, ама не четох много обстойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги, какво става, ако охладителят на егр-а е запушен? Има ли някакви симптоми за това и пречи ли на самата работа на егр-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, mshbul said:

Зависи в коя клетка е.

Ако е в първата се търпи, ама ако е 2 или 3 клетка е кофти.

Дай ги тук стойностите.

 

Не знам къде видя за нютони. Аз не намерих, ама не четох много обстойно.

 

20160715_174007.jpg

20160715_173919.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двамата не са толкова лоши показанията. Но има странно големи числа в кл.2 на по 1 дюза и някой по-наясно от мен ще може да каже защо е така.

 

Обикновено в първата клетка са най-големите числа.

 

48 за кл.2 е много, -22 също.

 

Единия колега не е дали канал 77.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DanielGr, 73 доста зле, 74 с тази стойност на високото налягана трябва да е зле. Като цяло, високи стойности в третото налягане

Kalomencho, на 73 е огромна стойността на второто налягане, иначе другите изглеждат ОК

 

Petarik трябва да даде професионално мнение.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно шише на пълен резервоар ли и тгябва ли да се изрязва колата или с норм.каране и чудуто на присадката си върши работата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка е с различна дозировка. На опаковката си пише. Протека колегите го слагат ударно на дюзите, като смуче добавката директно от нея. Не се знае обаче дали няма да се разпикаят дюзите прилично при такава операция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, Dan4ote said:

.......

Petarik трябва да даде професионално мнение.

Благодаря :)

В сайта си съм обобщил целия си наличен опит с дюзите. 

За тези, които четат през телефоните, ето тук: http://www.piezoinjectors.eu/

Корекциите, които се виждат на диагностика са изключително относителни и следва да се обсъждат наред с останалите симптоми на колата. 

Като пример, виждал съм коли с чисто нови дюзи и корекции от порядъка на -12, -16. Купени от колеги, които се съмняват, че са платили наистина за нови дюзи. Като свалих дюзите, оказа се, че покриват нормите и в трите тестови режима на работа. 

И обратно - виждал съм дюзи с корекции около 0 и дори до +8, които се подмокрят още щом помиришат най-обикновената ръчна помпа. 

Не случайно граничните стойности са +- 45 за ниското налягане. Но ако дюзата пикае, може да го направи и на -+4 примерно. Минусите много често означават износени разпръсквачи, но не винаги. Както споменах в началото, диагнозата се дава след обсъждане и на останалите симптоми - пушеци, стартери и т.н.

4 hours ago, Dan4ote said:

Всяка е с различна дозировка. На опаковката си пише. Протека колегите го слагат ударно на дюзите, като смуче добавката директно от нея. Не се знае обаче дали няма да се разпикаят дюзите прилично при такава операция.

При тази операция, хигиената се гарантира трудно и най-често с добавката се вкарват и частици, които влошават още повече работата на дюзите. 

Поне при мен така се получи преди пет години, когато я направих. 

Отделно от това, ако в самата дюза има ръжда или коксови отлагания, цялата гняс се набива на места, на които най-малко и е мястото. Все едно да ти задере ГНП-то и да тръгнат стружки по системата. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се опитах да дърпам една кола от дерето преди Копитото на Витоша, но нямах кука. Някой от форума ако продава да пише ЛС.

 

Иначе този вид кука ли е за нашите коли?

8E0805616B

 

8E0805616B-1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно да спра пръскачките на фаровете,четох от тук:
В централ електрика 09 някой от 15 до 20 канал в адаптации, кой канал точно, не помня ...ама нестава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избираш 09 Cent. Electric и после Coding. Вътре ще ти излезе прозорче каква цифра да добавиш/премахнеш, за да си ги кодираш по този начин фаровете.

 

Ако ти се занимава снимай куката за теглене, че да знам какъв вид да търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се спрът пръскачките трябва да се кодира централ електрик модула и да се махне бушона на втората помпа, иначе ще му шие грешки. Около 300 пъти е дискутирано във форума само. Зафиров, такава е куката, има онлайн етки безплатни, може да си я провериш, но е такава. Търси по морги или в порше. Не е кой знае колко скъпа, няма да реализираш сериозна икономийка. Едва ли хората от форума си пазят по 3-4 куки, че да им се повтарят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, N1995 написа:

 Не е кой знае колко скъпа,

 

48.11 лв - направо е без пари бе Енчо! :hilezh:

 

Както казваше един мой остроумен състудент "Висок стандарт".

Сега сериозно - ако все пак на колегата му се дават тези пари за нова Ауто+, Елит Кар, Ауто1 и още няколко фирми доставят също оригинални части. Зависи кои имат близък магазин.

Ако ще ходи по морги да си помисли за разходите по търсене, загуба на време, откровени лъжи и пр. характерни за този вид търговски обекти, като не отричам, че и аз ги ползвам макар и много рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...