vladimir7979 Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 (Редактирано) здр колега,не съм сигурен точно кое искаш да смениш,това ми прилича на ябълката на лоста,ако е тя според мен трябва да свалиш цялата кутия(фиг.6),а това не е лесна работа,има много разглобяване,освен отвътре и отдолу,вкл и изпускателната тръба че минава точно от там,иначе дано това ти помогне,01W e за 5 степенна, другата е за 6 степенна, Редактирано 2 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Колега нещо бъркаш. Изпратено от моят LG-D855 Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 (Редактирано) да ,разбрах ама тази част от снимката с червеният маншон не я намирам на моите снимки и там са две щанги а при теб виждам само една Редактирано 2 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Колеги налага се да оставя колата за около два дни без акумулатор ,та дали след това ще са необходими някакви кдове за RNS-E,че досега не съм го откачал и незнам ,какво се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskata31 Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Да ще ти се наложи , моят код го имам написан върху навито , като го извадиш , може и твоя да е написан там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Благодрая за отговора колега .А за навито си бях купил щипки от ebay но така и не успях да го извадя ,явно ще имам проблем ,но ще мисля вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Колеги, някой ако е правил водородно почистване на двигателя, да сподели някакви отзиви? И дали изобщо си струва самата процедура, която е на цена 60 лв.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
catpat Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, препоръчайте ми майстор в София, колата нещо не ще да върви на 1ва и 2ра. След това се отпушва, но потеглянето е зле. Мотора е 3.0 tdi не свети чек или лампата за свещите. ? Редактирано 5 Март 2017 от catpat Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 На 4.03.2017 г. at 12:25, Niko Zombi написа: Колеги, някой ако е правил водородно почистване на двигателя, да сподели някакви отзиви? И дали изобщо си струва самата процедура, която е на цена 60 лв.? Аз съм правил колега...мотора поутихна маааалко иначе откъм вървеж си е същата работа...нищо кой знае какво..аз не бих повторил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Преди 15 часа, kolitooo написа: нищо кой знае какво..аз не бих повторил Благодаря колега, горе-долу това ме интересуваше. Май никой не би повторил това "уж" почистване на двигателя с водород срещу 60 лв. Ако има и други колеги които са го правили, нека и те да дадат мнения! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZnaMC Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Аз на предишната ми кола Ягуар 2.5 v6 бензин, го правих и нямаше никакво подобрение, не бих повторил упражнението (поне на бензинова кола) за дизел може и да е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Колеги, има ли нещо специфично при смяната на маслена помпа на Ауди А4 Б6 3.0 бензин ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 (Редактирано) Да ви попитам, за да не пускам нова тема.Прецаках си ключа на фаровете.Взех някакъв китаец, обаче ми дава грешка на таблото number plate light.Това са ламБите на номера...ама те си светят.....Също и няма ауто...няма мауто, фаровете си светят...подсветките навсякъде светят...всичко...все едно съм си пуснал фаровете...Дали е от ключа....или нещо се е бозило....вързах го и с vcds.Там пък дава 01800 - Light Switch (E1): Implausible Signal . Да търся втора ръка оригинален? Че за нов ми искат 230 лева.... Редактирано 7 Март 2017 от DimitarBT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Прехвърли пластмасите на твоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Лошото е, че моя го счупих като се опитвах да вадя пластмасите....по-специално бутона....той хептен шашка колата сега.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Търси си същия номер ключ за фаровете като стария. При В6 и В7 са различни ключовете, за това е важно да си уцелиш твоя номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Здравейте колеги решил съм да си слагам темпомат, някой ако знае къде около Ямбол могат да го сложат да пише. Ще си набавя каквито части са необходими. Б6 2004г. 131 коня. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskata31 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) Някой, знае ли дали , колонките покрай тавана в б6/б7 са еднакви ? Редактирано 8 Март 2017 от kraskata31 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Колеги, как да активирам зуумер на таблото при свършила течност на чистачките, изгоряла крушка и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 А сигурен ли си първо,че зумера не е сдал багажа. При пуснати фарове,и отворена врата пищи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 И тогава не пищи, мислех че ако е изключено през ваг кома и тогава няма да пищи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Колеги имам няколко питанки и аз...та до колко макс. трябва да надува турбото и какви трябва да са стойностите на вакуума. Меря ги с един китайски боклук и турбото ми стига до 1.3 бара а вакуум ми показва между 0.1-0.4(не помня мерната единица).....Та за белязвам че в редките случаи когато вакуума стигне 0.7-1.0 колата върви доста по пъргаво......п.с. За душегубче говорим 2.5 155к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Колеги имам проблеми с централното заключване и ел. стъклата. Препоръчайте ми добър авто електричар в София, който да разбира от Ауди и да е способен да диагностицира проблема, а не да сменям част след част и да няма ефект... вече толкова съм се изтормозил с този проблем, че искам просто да си платя на някой и да ми се маха от главата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 (Редактирано) Може би комфорт модул...ако са се прецакали едновременно работите или кабелите в меките връзки на вратите Редактирано 13 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 (Редактирано) Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 AF Component: Komfortgerбt T03 0315 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 VCID: 75E1075F4F34EDB6B75-4A3A Subsystem 1 - Part No: 8E1959801 Component: Tхrsteuer.FS BRM 0002 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802E Component: Tхrsteuer.BF BRM 0002 Subsystem 3 - Part No: 8E0959801A Component: Tхrsteuer.HL BRM 0002 Subsystem 4 - Part No: 8E0959802A Component: Tхrsteuer.HR BRM 0002 5 Faults Found: 01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 01811 - Supply Voltage for Door Controller; Drivers Side (J386) 37-00 - Faulty 01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-00 - Implausible Signal 01561 - Rear Left Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Rear Right Door 61-00 - Won't De-Safe Редактирано 13 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts