Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

здр колега,не съм сигурен точно кое искаш да смениш,това ми прилича на ябълката на лоста,ако е тя според мен трябва да свалиш цялата кутия(фиг.6),а това не е лесна работа,има много разглобяване,освен отвътре и отдолу,вкл и изпускателната тръба  че минава точно от там,иначе дано това ти помогне,01W e за 5 степенна, другата е за 6 степенна,

IMG_20170301_193540_BURST001_COVER[1].jpg

IMG_20170301_194444[1].jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

да ,разбрах ама тази част от снимката с червеният маншон не я намирам на моите снимки и там са две щанги а при теб виждам само една:nixweiss:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колеги налага се да оставя колата за около два дни без акумулатор ,та дали след това ще са необходими някакви кдове за RNS-E,че досега не съм го откачал и незнам ,какво се случва?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодрая за отговора колега .А за навито си бях купил щипки от ebay  но така и не успях да го извадя ,явно ще имам проблем ,но ще мисля вариант.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой ако е правил водородно почистване на двигателя, да сподели някакви отзиви? И дали изобщо си струва самата процедура, която е на цена 60 лв.?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, препоръчайте ми майстор в София, колата нещо не ще да върви на 1ва и 2ра. След това се отпушва, но потеглянето е зле. Мотора е 3.0 tdi не свети чек или лампата за свещите. ?

Редактирано от catpat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.03.2017 г. at 12:25, Niko Zombi написа:

Колеги, някой ако е правил водородно почистване на двигателя, да сподели някакви отзиви? И дали изобщо си струва самата процедура, която е на цена 60 лв.?

 

Аз съм правил колега...мотора поутихна маааалко иначе откъм вървеж си е същата работа...нищо кой знае какво..аз не бих повторил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, kolitooo написа:

нищо кой знае какво..аз не бих повторил

Благодаря колега, горе-долу това ме интересуваше. Май никой не би повторил това "уж" почистване на двигателя с водород срещу 60 лв.
Ако има и други колеги които са го правили, нека и те да дадат мнения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на предишната ми кола Ягуар 2.5 v6 бензин, го правих и нямаше никакво подобрение,  не бих повторил упражнението (поне на бензинова кола) за дизел може и да е различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви попитам, за да не пускам нова тема.Прецаках си ключа на фаровете.Взех някакъв китаец, обаче ми дава грешка на таблото number plate light.Това са ламБите на номера...ама те си светят.....Също и няма ауто...няма мауто, фаровете си светят...подсветките навсякъде светят...всичко...все едно съм си пуснал фаровете...Дали е от ключа....или нещо се е бозило....вързах го и с vcds.Там пък дава  01800 - Light Switch (E1): Implausible Signal . Да търся втора ръка оригинален? Че за нов ми искат 230 лева....

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си същия номер ключ за фаровете като стария. При В6 и В7 са различни ключовете, за това е важно да си уцелиш твоя номер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги решил съм да си слагам темпомат, някой ако знае къде около Ямбол могат да го сложат да пише. Ще си набавя каквито части са необходими. Б6 2004г. 131 коня.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам няколко питанки и аз...та до колко макс. трябва да надува турбото и какви трябва да са стойностите на вакуума. Меря ги с един китайски боклук и турбото ми стига до 1.3 бара а вакуум ми показва между 0.1-0.4(не помня мерната единица).....Та за белязвам че в редките случаи когато вакуума стигне 0.7-1.0 колата върви доста по пъргаво......п.с. За душегубче говорим 2.5 155к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблеми с централното заключване и ел. стъклата. Препоръчайте ми добър авто електричар в София, който да разбира от Ауди и да е способен да диагностицира проблема, а не да сменям част след част и да няма ефект... вече толкова съм се изтормозил с този проблем, че искам просто да си платя на някой и да ми се маха от главата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би комфорт модул...ако са се прецакали едновременно работите или кабелите в меките връзки на вратите

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl
   Part No: 8E0 959 433 AF
   Component: Komfortgerбt T03    0315  
   Coding: 06976
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 75E1075F4F34EDB6B75-4A3A

   Subsystem 1 - Part No: 8E1959801
   Component: Tхrsteuer.FS BRM 0002  

   Subsystem 2 - Part No: 8E1959802E
   Component: Tхrsteuer.BF BRM 0002  

   Subsystem 3 - Part No: 8E0959801A
   Component: Tхrsteuer.HL BRM 0002  

   Subsystem 4 - Part No: 8E0959802A
   Component: Tхrsteuer.HR BRM 0002  

5 Faults Found:
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01811 - Supply Voltage for Door Controller; Drivers Side (J386) 
            37-00 - Faulty
01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 
            27-00 - Implausible Signal
01561 - Rear Left Door 
            61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
01562 - Rear Right Door 
            61-00 - Won't De-Safe

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...