m0zilla Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Перката на радиатора за климатика ако е изгоряла ще пуска ли компресора да си работи. Че преди малко подпуши нещо и сега не духа студено. ECON не ми свети но не духа студено. Дали перката ако е заминава/изгоряла и да дава някакви защити от претоварване към компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Е дигни капака и погледни де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Вдигам но няма кво да видя ... С вкл. И изл. Екон нищо не се променя и ме съмнява компресора да не е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Като пуснеш климатика перката върти ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 преди 32 минути, m0zilla написа: Перката на радиатора за климатика ако е изгоряла ще пуска ли компресора да си работи. Че преди малко подпуши нещо и сега не духа студено. ECON не ми свети но не духа студено. Дали перката ако е заминава/изгоряла и да дава някакви защити от претоварване към компресора. да,ако не върти втората перка ,компресора се изключва преди 6 минути, m0zilla написа: Вдигам но няма кво да видя ... С вкл. И изл. Екон нищо не се променя и ме съмнява компресора да не е заминал. може да се е скъсал(превъртял) съединителя на компресора,иска се диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Не перката не завърта при пускането. Може тя да е запушила, миришеше на кабели нещо такова. Но ако е перката и не включва компресора защо не свети екон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Не знам защо не свети, но изключи климатика и докато не накараш перката да се върти не го пускай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Сиг. ще трябва да свялям всичко и да дам ток ръчно на перката да видя дали ще проработи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 с вагком може да се провери дали е изгоряла и къде е проблема,иначе ако мислиш че може да не е изгоряла,започни с проверка на бушоните,казваш че е изпушило ама сигурен ли си че е около перката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 От изпушване имам предвид яко дим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Питам конкретно с какъв диаметър вложка се върти този болт ако някой знае. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Бушоните са здрави. Един въпрос перката за охлаждане и за климатика една ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 С две перки трябва да е при твоя мотор.Предпазителите за перките са под волана,тях ли провери? Ако е блокирал компресора,има един съединител който предпазва ремъка от скъсване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Да тия под волана, отляво. Ще видя какво е станало тия дни в сервиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Компресора за съжаление се включва дори и при изгоряла перка. Не се включва ако буксата на перката е изключена. Възможно е при B7 да е подобрено спрямо пасат б5 и б5.5, но ме съмнява. При моята Б5-ца изгоря компресора след като попаднах в задръстване при изгоряла перка на климатика(и да при мен запуши като че ли нещо се е запалило под капака). На теория при извънградско не би трябвало да имаш проблем дори и перката да не работи, от самия въздушен поток който прилично охлажда радиатора. Както са ти казали за сега изключи физически компресора, минаваш под колата, компресора си има захранваща букса която е "easy clip", разкачаш я до момента в който отстраниш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Благодаря за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Здравейте някой от колегите да си е слагал гумени подложки за задни пружини ? Искам да си повдигна задницата понеже е много ниска и ми опират гумите . Миналата година си смених амортисьорите и пружините , но често карам с натоварена кола и ремарке и пак ми увисна задницата , затова мисля да си сложа подложки. Ако някой е слагал такива може ли да сподели имат ли ефект или да си търся други пружини. Колата е със s-line окачване , между предната гума и калника имам 2 пръста разстояние , маежду задната даже и един пръст немога да вкарам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Ще има ли и какъв ще е проблема ако се сложат БОБИНИ (ЧЕРВЕНИ) вместо БОБИНИ (ЧЕРНИ) на 1.8Т По принцип черните са си стандартни за Т-моторите,а другите се монтират на ТФСИ-моторите ... и слушам,че не било редно да се взаимозаменят ако мога така да се изразя и ми е интересно защо,каква е причината? Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Бобините не се делят на черни червени, а трябва да гледаш моделите. Има черни и за tfsi. Иначе tfsi бобините се водят "по-силни" и ужким правят по-добра искра. Има тема за тях тук във форума. Sent from my SM-G930F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 3.0 (ASN) е с червени бобини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Само това,че "уж" дават по-добра искра ли е предимството на червени пред черни? Питам щото вече няма да има акции по сервизна подмяна на въпросните,а в алиекспрес гледам червени ОЕМ на приятни цени и се замислям дали да не сменя всички и питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Пак ти казвам, че цвета не е от значение. Поне при мен с tfsi бобини и с "по-студени" свещи колата върви една идея по-мазно. Но няма някакъв кой знае какъв уау ефект. Имай предвид, че tfsi бобините са по-дълги от обикновенните и ще ти трябват спейсъри, а и пластмасовият капак на мотора няма да може да се сложи над тях. Ако не те вълнува тунинг и т.н. си сложи нормални за модела и не се занимавай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Още нещо дразнещо. Забелязвам че: Отключвам колата,отварям шофьорската врата,оставям нещо и затварям шофьорската врата и се самозаключва. Това екстра ли е към комфорт модула и как да я изключа? На старото Ауди беше така но в случай,че само отключа и не отварям вратите и се самозаключва. В случая отварям шофьорската и веригата би трябвало да прекъсне и да не го прави. Грешки в модула няма. Отчита си отворена/затворена врата,плафоните си светят. Дайте идея??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Моята не е така.Трябва да може да се промени това,че е малко кофти със забравени ключове вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Тонко случи ми се на два-три пъти и добре,че съм пред нас и имам втори ключ. Наскоро изключих функцията за авто-заключване при скорост от 20км/ч но това от къде се появи - незнам. Никой ли няма идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts