Jump to content

Да се похваля и аз с новата придобивка и да попитам някои неща.


mitko.be

Recommended Posts

Здравейте, от днес съм собственик на А6 C5 1.8Т 150кс 1999г (първото ми Ауди). И имам няколко прости въпроса, които бих се радвал да ми отговорите като приемам и съвети по всякаква тема.

Та първо и най-важно с какво масло трябва да карам колата? По километраж е на 176 000 (има и ГИ) и си търся най-добрият вариант за масло?

На касетофона (оригиналният от колата) пише SALE (ако не се лъжа) на дисплея и не приема никакви команди. От автокъщата казаха, че са загубили някакъв код и имало някакъв начин чрез бутоните това да се оправи, някой знае ли как става?

Понеже колата е само с касетофон и не искам да слагам aftermarket CD Player, но естествено няма как да слушам музика от касетки исках да попитам има ли някакви варианти да му се върже USB или някаква друга джаджа (изключваме Mp3 transmitter) за да може да има някакво по съвременно аудио?

Има ли някакви ключови места конректно за този мотор и модел, които е хубаво да се прегледат и обслужат при покупка за да не ме боли главата после?

Eто и новата придобивка:
http://prikachi.com/images.php?images/987/8577987H.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/988/8577988D.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и само гориво да и сипваш.

1.Маслото задължително синтетика покриваща стандарта VW 504.00.Доста хора тук караме с Motul 5W40 Xcess, купено от форумните търговци, за да намалим риска от ментета.

2.Извади касетофона и се надявай някаде да има лепенка с кода, ако не трябва да се разкодира.

3.За музиката ти препоръчвам нещо като Yatour cd changer, който имитира чейнджър и пуска мп3 от флашка, карта и AUX.

Нещата, които е редно да направиш са:

1.пълно обслужване...смяна на ремъци, ролки, обтегачи, свещи и всички течности.Както и на вакуум мъркучетата.

2.Ослушай за шумове от обтегача на веригата зад мотора.

3.Тест в движение и гледане на живи данни на дебитомер, надув на турбината.

4.Обслужване на климатика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Със здраве да си я караш!

Има доста теми за двигатели 1.8 Т. Прочети ги ( някои от тях ) и ще си отговориш сам на много въпроси, сегашни и настоящи.

За маслото - Пълна синтетика. 5/40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! По въпроса с касетофона има тема как да си запоиш един аудио кабел и да си направиш аукс. Пробвай с ключови думи audi chorus/concert aux и ще я намериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за тоновете полезна информация. Прочетох и доста други теми и си отговорих на още много въпроси. Остана да попитам:

 

1. Има ли лесен и безболезнен начин за възстановяването на пикселите на борд компа?

 

2. Какво масло препоръчват Ауди за този двигател? Не е ли Кастрол? Защото аз съм фен на Кастрола и се чудя дали имат такова масло 5в/40, което да отговаря на този стандарт - VW 504.00 ?

 

3. Как да разбера точно коя модификация ми е мотора, че нали са няколко 1.8Т?

 

4. И всички модификации ли са с ангренажна верига?

 

5. Искам да сложа дневни светлини, но улейте по решетките са твърде тесни и мисля да сложа диоди в кръгла форма във халогенните и без това дневните ще се ползват всеки ден, а халогените 3 пъти годишно без особен резултат. Правил ли го е някой вече този трик и как става?

 

6. Относно касетофона, намерих как се вади аукс и това е добър и евтин варинат. Аз бях така и на предната ми кола обаче е много досадно, че всеки път като спреш, трябва да гасиш плеъра и всеки път като тръгваш да го пускаш. Той се нуждае от заредане и тн. Има ли начин с някакъв специален кабел да му се подаде на касетофона флашка, вместо мп3 плеър и да си тръгва, когато се запали колата без да има нужда от зареждане и постоянно включване и изключване?

 

7. Какви свещи бихте ми препоръчали за този мотор с ГИ? И имат ли кабели или са с бубина?

 

8. Понеже колата я взимам с два салона (кожен и плат + корите и двата с електрическо регулиране на седалките) искам да попитам горе долу по какви пари вървят втора ръка, тъй като ще продам единя (още не съм решил кой)?

 

Редактирано от mitko.be
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Само смяна.Аз го смених при колега от форума.

2. Вече въпрос на предпочитания.Да,Кастрол имат такова масло.

3. Кода на мотора е написан на големия талон и е щампован на двигателя.

4.Ангренажен ремък и верига, свързваща двата разпр.вала.

Редактирано от Brazer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Дисплея се сменя. Всички коли до 1999 страдат силно от този проблем.

2. Не, за разлика от БМВ, които пишат "Кастрол" по капачките за масло, Ауди няма препоръка за производител. Ако толкова те влече Кастрола - двата вида подходящи за този мотор са: Magnatec 5w40 и Edge Turbo diesel Titanium FST 5w40. И двете покриват vw502.00, като второто е по-висок клас масло. Масла с норма vw504.00 е хубаво да се избягват на стари автомобили....но няма нищо фатално и да се ползват:).

5. Ако не си със ксенони (а според снимката не си) си сложи DLR модул. По принцип  "халогените" не се признават за "дневни".

7. Супер свещи в момента са denso vk20y. Може да сложиш и оригинални платинени на NGK. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да не ти се вярва халогена помага много на мокро и е тъпотия да го смениш с някакви китайци. За музиката... най-добре търси нещо афтърмаркет, което се вписва добре, има вече доста голям избор от плеъри с променяща се подсветка. Аз карам с ngk и съм доволен. Маслото... по-доволен съм от castrol magnatec 5w40 отколкото от motul 8100 xcess 5w40 но доста колеги хвалят мотула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че някой екземпляри са и с хромиран кант на решетката точно под предния номер и според мен стой много по-добре. Това цяла решетка ли е или мога да взема само канта?

8580089.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата е 99 няма да стане. Това, което си снимал е  фейслифт с друга броня и решетка, халогени, фарове и капак.

Общо взето всичко е различно, и ако се сменява трябва в комплект иначе не пасва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познат(лека му пръст) имаше пасат б5.5 и беле набарал от някъде такава хромирана лента на метър... та доста добре му се беше получило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези снимки е видно каква е разликата в 2-те нива на фейслифт. 

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=179895&p=2555931

 

Като цяло на полуфейса има доста общи неща с префейса, но на пълния фейслифт всичко по предницата (и не само) е различно.

Имаше нейде из форума тема на колега, който смени калници, капак, броня, фарове за да докара визията.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За косетофона - по бензиностанциите съм виждал една джаджа,която е касетка с кабел , който завършва с aux. Практически вкарваш касетката в слота, свързваш телефона и все едно си с aux кабел, при това без преправяне на касетофона. До колкото помня на лукойл имаше такива,ако не - на ОМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм и аз така хром лента, ще пробвам с нея.

А иначе може ли да се направят дългите светлини да светят на някакъв % и да се ползват за дневни както на БМВ-тата?

 

Препоръчайте ми място от където мога да си взема гумени стелки за добри пари? Търсих някой от форума да продава, но не намерих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еех, нашите джамбази са страшна работа, но причината по-скоро си е психологическа и се крие точно в нас.

Ако ти кажеха, че тази кола е на 476 000, а не на 176 000, нямаше да я купиш, нали? :lupe:

Нищо, че щеше да си е точно същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно психологическа е. С малките цифри си живееш с тминиатюрната надежда, че може да има нещо истинско и близко до тях, а иначе и това го няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пък я взех на 314к по табло. Ходих в Порше няколко месеца след това и взеха да ме успокояват, че са реални.  :hilezh:  Какво ти пука, ако колата и състоянието ти харесват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и моята показваше 87000 и салона блестеше но и за миг не съм повярвал,че е на толкова:))) Важното е колата да е в час.Има врътнати едни поне 400кна моята,че ако не и повече.Няма как да сменя на 87к повдигачи и карантии макар,че валовете бяха здрави де :) В крайна сметка здрава кола евтина няма,но пък и проблема е,че на хората не им се дават пари за здрава и се лъжат,че и евтината ще е в час.Да ама не!

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата, които е редно да направиш са:

1.пълно обслужване...смяна на ремъци, ролки, обтегачи, свещи и всички течности.Както и на вакуум мъркучетата.

2.Ослушай за шумове от обтегача на веригата зад мотора.

 

На тези наистина да им се обърне внимание, че цените са им доста "красиви".  Декември и Януари ги сменях и маркучи и обтегач на веригата. Веселбата е качествена :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:  Какво ти пука, ако колата и състоянието ти харесват?

Абе кофти е да вземеш автомат на 400к км:). Ремонтът на един автомат е колкото почивка на Малдивите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еех, нашите джамбази са страшна работа, но причината по-скоро си е психологическа и се крие точно в нас.

Ако ти кажеха, че тази кола е на 476 000, а не на 176 000, нямаше да я купиш, нали? :lupe:

Нищо, че щеше да си е точно същата.

Аз попитах веднъж, но никой не ми отговори за километртите. Търсих из форума и Гуугъл и така и не разбрах дали има сигурен начин да се провери на колко километра е реално колата. Дали в VW на околовръстното в Овча Купел могат да кажат или няма да се разбере, че са върнати?  :nixweiss:

 

A и другият много важен въпрос, на който не намирам отговор е при измервани на компресията на двигателя при какви стойности съм ОК и при какви не е добре положението? Ако някой има информация ще съм му много благодарен.  :gruebel:

Редактирано от mitko.be
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...