owwyxw Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Разхода на масло не е нещо фрапантно. От смяна до смяна (10к) ми се случва да доливам не повече от 400-500мл. Всъщност като се замисля последния път доливах масло, защото София - Бургас карах на темпомат с 170. Лампата ми светна някъде около Карнобат, та не виждам нищо шокиращо. Има други по-фрапантни неща при 2.0Т, като разхода на масло не е едно от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 В крайна сметка ако гори 500 грама масло на 10 000 км..... заслужава ли специално внимание въпроса с маслото?Виж.....ако ги гори тия 500 грама за 1000 км....си е вече страшно...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Има други по-фрапантни неща при 2.0Т, като разхода на масло не е едно от тях.За кое поколение/година става дума.Ако вече си се сблъскал с проблема с маслената помпа .... ще е интересно да споделиш цени. Ползва ли за донор 1.8Т? Виж.....ако ги гори тия 500 грама за 1000 км....си е вече страшно......Пишат се и 1л. на 1000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 За Б7 става въпрос. Този от 1л. на 1000км го има при Б8, но и там се лекува срещу 800-1000лв~. Проблем с маслената помпа не съм имал, но имах драми с Н75 и дебитомера, като след подмяната им с нови нещата се оправиха. Като цяло не е някаква извънземна технология тоя мотор вече, а и части бол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 При Б8 не знам какво ще решиш с 800 лв. при положение,че трябва да се сменят буталата до колкото знам.Но пък при Б7 го няма този проблем с огромния харч на масло като в Б8.Във всяка тема се говори направо за основен ремонт като човек пита за купуване на нова кола.От къде ще ги купувате тия коли от моргата ли?Има ли някаква достоверна информация,че след 2011г спира проблема с маслото при Б8? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Из форумите в нета изобилства информация за разхода на масло при тези двигатели. Който и Ауди форум да отвориш темата е сред първите и обикновено отдавна е минала 100стр. А проблем определено има и не само с маслото. Всеки си преценява ...... Редактирано 2 Февруари 2016 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) То ясно,че има проблем с маслото при Б8.И единственото което има ефект е смяна на буталата.Но тук става въпрос за Б7 където не са така нещата и харча на масло е доста по малко в границите на нормалното,който за мен са 500мл.-1л. на 10000км.То в крайна сметка има ли двигател който да няма проблеми?Аз не знам за такъв. Редактирано 2 Февруари 2016 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Много го наплашихте човека с това масло... [emoji4] Драми големи с b7 няма Sent from my C2105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Де да бяха такива цените за 2.0 tfsi. Все пак водачите са най-обикновени "тръбички". Дали са за ролс-ройс или за голф единичка - все са същите .Ако искаш "пърформанс" водачи за 100000 оборота може да ги изработиш от някаква по-специална сплав примерно берилиев бронз.....гледам, че продават супер-дупер водачи по 9 долара.......а иначе си е все същата "тръбичка". сега ще проверя и цена за клапани (макра, че имам съмнение, че са същите като при АЦЕ), за сегменти и бутала. Edit: тук http://www.yoyopart.com/oem/5231597/kolbenschmidt-50009355.htmlдават водачите еднакви за всичкото мотор с 6мм клапани, включително и 1.8т от 1995-та година. Edit2: В Германия намирам бутала по 138Е, според снимката комплект с бутален болт и сегменти. Предполагам в БГ може да се купят и по-евтино. Edit3: Сегментите са най-обикновени за 2.0/3.0 мотори след 2000г и са по 45-50лв на Mahle. Edit4: Според wiki блокът ЕА113 е представен през 1993-та, като после са правени доработки само по главата. Edit5: Основни и биелни лагери са същите като при първите 1.8Т. Редактирано 2 Февруари 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Весело е с тези "тръбички".... Ремонтът си е цифра, както и да ги смяташ нещата. А цените на частите в България са супер ..... Има за всяка социална група. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Ремонтът е същия, както при 1.8Т АЕБ. Може да се приеме, че по-евтин ремонт на 4 цилиндров мотор не може да се направи. Единственото скъпо нещо, за което не намирам нормална цена, са клапаните - около 40лв. Повече ме притеснява горивната система - колко е надеждна и какво се износва там. По повод социалната група - дай ми някакви бутала ментета Редактирано 2 Февруари 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Много го наплашихте човека с това масло... [emoji4] Драми големи с b7 няма Sent from my C2105 using TapatalkВърви си купувай после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Варненската А4-ка съм запратил познавачи уикенда за нея, ще имам инфо а и е коментирана в 'моята' тема за някой неща например запален не-студен мотор над 1000 оборота, запалена кола ЕСП офф тук може да има проблеми/драми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mim4o Публикувано 2 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 не ме притеснява маслото.500гр-1л. е нормално за турбо бензинка, поне с моите познания в тази област.притеснява ме това че не съм сигурен дали ще хвана ако има някой от посочените в доста форуми проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Американка ли е Варненската?ESP-то ако не е изключено нарочно от бутона,не е на добре.При Б7 няма огромен харч на масло този мотор,освен да е издухан тотално от многото километри пробег.По шумен е на място от 1.8Т мотора в същото купе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Да, американка е, между временно ми препратиха това -> http://www.autoscout24.ch/de/d/audi-a4-kombi-2006-occasion?allmakes=1&drive=24&fuel=14&hpto=220&index=13&make=5%2C0%2C0&model=38%2C0%2C0&sort=price_asc&st=2&vehid=3643232&vehtyp=10&yearfrom=2005&yearto=2007&returnurl=%2Fde%2Fautos%2Faudi--a4%3Fallmakes%3D1%26drive%3D24%26fuel%3D14%26hpto%3D220%26make%3D5%2C0%2C0%26model%3D38%2C0%2C0%26sort%3Dprice_asc%26st%3D2%26vehtyp%3D10%26yearfrom%3D2005%26yearto%3D2007%26r%3D5#&gid=1&pid=7 Винаги ми е чудно, каква е врътката да си донесеш кола от там ? Какво се плаща ДДС (20%) ? Мито ?% ? Редактирано 2 Февруари 2016 от arhimed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Даже и втори комплект гуми има в багажника.На швейцарките се плаща мито и ДДС още на митницата,иначе не може да ти издаде фактура продавача. Редактирано 2 Февруари 2016 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 В какви размери са тези неща ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) Митото е 10%, ДДС е 20% в/у стойността, която с продавача пишете при сделката, но не очаквай да изповядаш сделка като в БГ...Има eur1 документ, който може да те освободи от митото, повече инфо има тук, но колко ще ти искат тамошното представителство за документа за произход и време ще отнеме е въпрос на сметки, може и 10% да са по-малкото зло, тук в БГ са ми искали 400лв без ддс и 2 седмици чакане(защото се изисква от производителя)...Иначе схемата е следната спазаряваш тая кола за 6700-800 което е близо 12к лв, докарване с горива/номера/такси си сложи още над 1к, след това ,ако е писана на 5к chf +10% на тях +20% ДДС и цената отиде на Б8-ца Редактирано 3 Февруари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mim4o Публикувано 3 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Даже в България доста от нотариусите вече искат този документ ,който се вади или при застрахователя , или ако няма каско при някой автомобилен брокер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Това е различно. В БГ за да се изповядва сделката се изисква застрахователна оценка, върху която се прави. Документа за който говоря е сертификат за произход от производителя, съвсем друго нещо е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) Иначе схемата е следната спазаряваш тая кола за 6700-800 което е близо 12к лв, докарване с горива/номера/такси си сложи още над 1к, след това ,ако е писана на 5к chf +10% на тях +20% ДДС и цената отиде на Б8-ца Къде ги тез Б8 за 16к ? може да ги има ама няма да има нито ММИ нито 4х4 нито нищо не бъде базовица - или бъркам ? Редактирано 3 Февруари 2016 от arhimed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Първата кола изглежда в пъти по свежа на снимки от тази варненската и швейцарската.Нави можеш да си сложиш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) Къде ги тез Б8 за 16к ? може да ги има ама няма да има нито ММИ нито 4х4 нито нищо не бъде базовица - или бъркам ?Е за 16к няма да вемеш таква ясно е. Образно го казвам, че цената за б7 вече става доста висока и доближава б8ци. Ако беше без мито и ддс вече е друго за ~12к + докарване.Някой беше пуснал тази в някоя тема. 1200 франка е отгоре с quattro и навигация е. Но ако държиш на Б7 според мен търси друга 16к е доста за тази /според мен/ Редактирано 3 Февруари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mim4o Публикувано 3 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 http://www.carmarket.bg/audi-a4-18-t-1025942?rn=46&power=m100&price_from=10000&price_to=15000&year_to=2005&engine_id=1&car_type_id=8&sort=1&extras%5B%5D=3&noinclude%5B%5D=53 интересно ми е това дали е читаво.ако е , мисля да се хвърля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts