Jump to content

a4 b7 2.0T FSI Quattro


Recommended Posts

Тук е описан проблемът с обтегача на веригата и кои двигатели ,през кои години са засегнати...

http://shopdap.com/2-0t-vw-and-audi-tsi-timing-chain-tensioner-problems/

А това с маслената помпа ми стана много интересно като проблем, като започвам да си мисля, че освен бууст метър, уреди за налягането и температурата на маслото, също няма да са излишни.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колегата 4 ring avus много точно е отбелязал болежките при този мотор и аз като каращ такъв смених всичко това ,което не скъпо и лесно се сменя.Корпуса на масления филтър е от пластмаса и е наистина голяма глупост.Може би той е причина в повечето случаи за оплакванията от маслената помпа за ниско налягане.Вътре в него има клапани през които минава маслото за различно налягане и те се отлепват от леглата си при стареене на пластмасат на корпуса и маслото минава директно , както беше станало при мен.Резултата срив на налягането и светеща лампа за ниско налягане на маслото при загряла кола  и ниско налягане при мерене с манометър.Веднага беше маслената помпа главния заподозрян.След четене разбрах, че се  проверява датчика, след това корпуса на масления филтър и чак тогава маслената помпа ,която е здрава в повечето случаи .В немския форум има 3 случая на счупено верижно зъбно колело на маслената помпа , като симтомите са силни вибраций на тихи обороти.

Затова не е лошо да се прибави и корпуса на масления филтър към елементите за смяна и цена е около 100лв. и вземаш вече ревизирана част и може да си спестиш много главоболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размери на турбините, слагани на различните видове 2.0Т (в А4 са слагани само малките К03-ки):

http://vag-perf.fr/news/comparatif-turbo-tfsi-ea113-ea888-gen-1-ea888-gen-3/

 

за сравнение, турбините на 1.8т:

http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-kkk-turbo-specs.87926/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

robo е прав за "оригинал" маслата и безумните им интервали интересно е ме на все повече места чета за проблемите след такива пробези като тук примерно е засегнат и масления филтър http://www.motorweek.org/features/goss_garage/the_truth_about_long_life_oil

Абе голяма глупост е предпочитам кола карана по спесификация "алтернативка" ама сменяна на 8-10к от колкото "оригинал батка" с интервали 20-30к много хора пазаруват само маслата без да се замислят за филтрите които са различни съобразени пак с интервалите

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така говорите за 2.0 тфси.Знаете ли как е в Голф Р 271 коня и в С3 265 коня.Там е напречен.Отнася ли се всичко казано до сега и за тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички коли имат някакви проблеми .Около мен имам 2 ма с б7 2.0 тфси и само гориво наливат в колите си.Отделно взех 3 б8 с 1.8 и 2.0 тфси пак нямат никакви проблеми .Ако човек се зачита внимателно всеки двигател има болежки.С много четене кола не се купува:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш, потвърждам!! 4 години вече си карам и това е! Сега отново загледах мобилето за нещо по ново от б7 и мисля че пак ще е Тфси.

Sent from my C2105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам набързо да се знае, миналата седмица ходихме на оглед на този автомобил - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455465296028426&slink=cl06fpпродаваше се във Варна. Понеделник 8ми февруари варналията ми каза, че човек от Враца ще пътува да я взима. И хоп днеска е цъфнала.

 

Отзивите за автомобила ми бяха много много много добри, но ме озадачава защо няма и седмица след като е взет се пуска на същата цена. 

 

За по 'зарибените' на лично давам ВИН и къде да се провери (DStealth) подсказа със сайт за таз работа.

 

Запомнил съм я защото

 

- шофьорският халоген отгоре е посчупен.

 

12674291_10205383540967722_1118723183_n.

- куатро емблемката на предната решетка е от грешната страна.



 

Редактирано от arhimed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но ме озадачава защо няма и седмица след като е взет се пуска на същата цена. 

 

Ами пише бартер за 1,9тди,освен това разхода градско бил 9,5,докато каталожният е доста нагоре,ГИ харчи и бензин и явно някой не се е запознал с това,което купува предварително,а впоследствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Корпуса на масления филтър е от пластмаса и е наистина голяма глупост. ......

В общи линии се сменя на всяка смяна на масло. Задължително трябва да се смени с метален http://vanos-bmw.ru/06D115408B.html

 

Размери на турбините, слагани на различните видове 2.0Т (в А4 са слагани само малките К03-ки):

http://vag-perf.fr/news/comparatif-turbo-tfsi-ea113-ea888-gen-1-ea888-gen-3/

 

Да ... в Б7 се слага к03 (53039880106 , 53039700106). Значително по интересно е 5304 988 0064 или т.н к04-064. Ако някой може да намери сравнение (карти) между двете ще е интересно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което си визирал е долната капачка където стои фълтъра и е добре да се смени с метална. Аз говоря за горната част където се завива тази капачка -тя също е от пластмаса прецакват се клапаните вътре ,направо се отлепят от леглата си и веднага светеща червена лампа за ниско налягане на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплект с капачката   https://www.europaparts.com/oil-filter-housing-assembly-06f115397h.html

Висококачествена пластмаса ... ^_^

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега точно с това го смених ,пластмасата на вид е по-добра и се води ревизиран, подобрен детайл.Две години вече нямам никакви дертове с колата, само бензин и масла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се споменава за подгряване на седалки ... Най-вероятно салона да е слаган допълнително. Няма мултиволан а го пише, няма автопилот. С тези фарове ..... малко франкенщайн е цялата работа. Плюс че е комби с този двигател. Нова боя ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те по принцип Плевен са известни с удряните си коли и обръщани по таван, след това сглобявани добри са, ама май било градска легенда това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега точно с това го смених ,пластмасата на вид е по-добра и се води ревизиран, подобрен детайл.Две години вече нямам никакви дертове с колата, само бензин и масла.

От къде го взе, че аз не съм го сменил още

Sent from my C2105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая врачанската със светлия салон, само на мен ли ми се набива черния волан  :nixweiss: Нещо не е както трябва ми се струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Порше БГ номера е същия който е показал колегата с "Н" накрая моя беше с "С".Не задължително да го сменяш има бая разглобяване .Просто да знаеш ако ти светне червената лейка и мотора си работи добре , защото все пак има някъкво налягане , датчика е здрав, има голяма вероятност да е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих инфо, но не намерих - какви са тези клапани в конзолата на масления филтър?

Да не би клапана на маслената помпа да е изнесен в пластмасата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е така. Пише че в него се намира редукционен клапан за 4bar. В него е завит и датчика за налягане на маслото 1.4bar.

За следващото поколение двигатели CNCB, CNCD в него се намира клапана за дюзите които охлаждат буталата. Конструкцията е изцяло променена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...