mitsubishi galant Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 (Редактирано) Тук е описан проблемът с обтегача на веригата и кои двигатели ,през кои години са засегнати...http://shopdap.com/2-0t-vw-and-audi-tsi-timing-chain-tensioner-problems/А това с маслената помпа ми стана много интересно като проблем, като започвам да си мисля, че освен бууст метър, уреди за налягането и температурата на маслото, също няма да са излишни. Редактирано 13 Февруари 2016 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 С верига са второто поколение 2.0Т, с блок ЕА888. При тях маслената помпа е отделна част от баланс модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Колегата 4 ring avus много точно е отбелязал болежките при този мотор и аз като каращ такъв смених всичко това ,което не скъпо и лесно се сменя.Корпуса на масления филтър е от пластмаса и е наистина голяма глупост.Може би той е причина в повечето случаи за оплакванията от маслената помпа за ниско налягане.Вътре в него има клапани през които минава маслото за различно налягане и те се отлепват от леглата си при стареене на пластмасат на корпуса и маслото минава директно , както беше станало при мен.Резултата срив на налягането и светеща лампа за ниско налягане на маслото при загряла кола и ниско налягане при мерене с манометър.Веднага беше маслената помпа главния заподозрян.След четене разбрах, че се проверява датчика, след това корпуса на масления филтър и чак тогава маслената помпа ,която е здрава в повечето случаи .В немския форум има 3 случая на счупено верижно зъбно колело на маслената помпа , като симтомите са силни вибраций на тихи обороти.Затова не е лошо да се прибави и корпуса на масления филтър към елементите за смяна и цена е около 100лв. и вземаш вече ревизирана част и може да си спестиш много главоболия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Размери на турбините, слагани на различните видове 2.0Т (в А4 са слагани само малките К03-ки):http://vag-perf.fr/news/comparatif-turbo-tfsi-ea113-ea888-gen-1-ea888-gen-3/ за сравнение, турбините на 1.8т:http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-kkk-turbo-specs.87926/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 (Редактирано) robo е прав за "оригинал" маслата и безумните им интервали интересно е ме на все повече места чета за проблемите след такива пробези като тук примерно е засегнат и масления филтър http://www.motorweek.org/features/goss_garage/the_truth_about_long_life_oilАбе голяма глупост е предпочитам кола карана по спесификация "алтернативка" ама сменяна на 8-10к от колкото "оригинал батка" с интервали 20-30к много хора пазаруват само маслата без да се замислят за филтрите които са различни съобразени пак с интервалите Редактирано 14 Февруари 2016 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Така и така говорите за 2.0 тфси.Знаете ли как е в Голф Р 271 коня и в С3 265 коня.Там е напречен.Отнася ли се всичко казано до сега и за тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Всички коли имат някакви проблеми .Около мен имам 2 ма с б7 2.0 тфси и само гориво наливат в колите си.Отделно взех 3 б8 с 1.8 и 2.0 тфси пак нямат никакви проблеми .Ако човек се зачита внимателно всеки двигател има болежки.С много четене кола не се купува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Баш, потвърждам!! 4 години вече си карам и това е! Сега отново загледах мобилето за нещо по ново от б7 и мисля че пак ще е Тфси. Sent from my C2105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 (Редактирано) Пускам набързо да се знае, миналата седмица ходихме на оглед на този автомобил - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455465296028426&slink=cl06fpпродаваше се във Варна. Понеделник 8ми февруари варналията ми каза, че човек от Враца ще пътува да я взима. И хоп днеска е цъфнала. Отзивите за автомобила ми бяха много много много добри, но ме озадачава защо няма и седмица след като е взет се пуска на същата цена. За по 'зарибените' на лично давам ВИН и къде да се провери (DStealth) подсказа със сайт за таз работа. Запомнил съм я защото - шофьорският халоген отгоре е посчупен. - куатро емблемката на предната решетка е от грешната страна. Редактирано 14 Февруари 2016 от arhimed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Въртят така колите само и само да се продадат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 но ме озадачава защо няма и седмица след като е взет се пуска на същата цена. Ами пише бартер за 1,9тди,освен това разхода градско бил 9,5,докато каталожният е доста нагоре,ГИ харчи и бензин и явно някой не се е запознал с това,което купува предварително,а впоследствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 .... Корпуса на масления филтър е от пластмаса и е наистина голяма глупост. ......В общи линии се сменя на всяка смяна на масло. Задължително трябва да се смени с метален http://vanos-bmw.ru/06D115408B.html Размери на турбините, слагани на различните видове 2.0Т (в А4 са слагани само малките К03-ки):http://vag-perf.fr/news/comparatif-turbo-tfsi-ea113-ea888-gen-1-ea888-gen-3/ Да ... в Б7 се слага к03 (53039880106 , 53039700106). Значително по интересно е 5304 988 0064 или т.н к04-064. Ако някой може да намери сравнение (карти) между двете ще е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Това което си визирал е долната капачка където стои фълтъра и е добре да се смени с метална. Аз говоря за горната част където се завива тази капачка -тя също е от пластмаса прецакват се клапаните вътре ,направо се отлепят от леглата си и веднага светеща червена лампа за ниско налягане на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Комплект с капачката https://www.europaparts.com/oil-filter-housing-assembly-06f115397h.htmlВисококачествена пластмаса ... Редактирано 15 Февруари 2016 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Най -добре си е директно ъпгрейд към маслен кулер , термостат и фланец за филтър от 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 http://www.mobile.bg/11455528413289330 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Да колега точно с това го смених ,пластмасата на вид е по-добра и се води ревизиран, подобрен детайл.Две години вече нямам никакви дертове с колата, само бензин и масла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 http://www.mobile.bg/11455528413289330Нищо не се споменава за подгряване на седалки ... Най-вероятно салона да е слаган допълнително. Няма мултиволан а го пише, няма автопилот. С тези фарове ..... малко франкенщайн е цялата работа. Плюс че е комби с този двигател. Нова боя .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Те по принцип Плевен са известни с удряните си коли и обръщани по таван, след това сглобявани добри са, ама май било градска легенда това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Да колега точно с това го смених ,пластмасата на вид е по-добра и се води ревизиран, подобрен детайл.Две години вече нямам никакви дертове с колата, само бензин и масла.От къде го взе, че аз не съм го сменил още Sent from my C2105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Тая врачанската със светлия салон, само на мен ли ми се набива черния волан Нещо не е както трябва ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 И аз се замислих за това.Ама викам да не се обаждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 От Порше БГ номера е същия който е показал колегата с "Н" накрая моя беше с "С".Не задължително да го сменяш има бая разглобяване .Просто да знаеш ако ти светне червената лейка и мотора си работи добре , защото все пак има някъкво налягане , датчика е здрав, има голяма вероятност да е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Търсих инфо, но не намерих - какви са тези клапани в конзолата на масления филтър?Да не би клапана на маслената помпа да е изнесен в пластмасата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Май е така. Пише че в него се намира редукционен клапан за 4bar. В него е завит и датчика за налягане на маслото 1.4bar.За следващото поколение двигатели CNCB, CNCD в него се намира клапана за дюзите които охлаждат буталата. Конструкцията е изцяло променена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts