IceHeart Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 До колкото се сещам, нямаш голям избор за сервиз! Или гр. Гоце Делчев, който е най-близко или директно Благоевград. НО най добре е, да идеш с лап топа на място и да я закачиш. Ще ти спести доста пари и разправии, ако има нещо по колата. НО има и вероятност, да са изчистени грешките, в което няма да се усъмня. Ти сам си преценяваш, дали да я гледаш или не! Но имай едно на ум, никой не слага Г.И. на кола, която мисли да я продава след 2 или 9 месеца след покупката. Явно е излезнало нещо, или по колата, или по други причини! Но никой няма да ти каже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 .... Това което ме притеснява, е че е на доста години и тези 149 000км ми изглеждат по-скоро като 449 000 ... Щом данъците и разхода не те притесняват .... .вземай я.Описанието на обявата е "кола за ценители"..... с бойлер в багажника. Изглежда супер "ценителско". Защо ли не е написал марката на ГИ?Не искам да засегна никой ... просто коментар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Валери Дучев Публикувано 25 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Благодаря много за отговорите!Данъците и разхода съм ги преглътнал. Бойлера в багажника - с такъв разход, без бойлер ще е доста тегаво ... Нищо не пречи според мен да си ценител и да мислиш практично (просто отговор на коментар )За грешките и аз си мисля, че най-логичното е да се изтрият ...Относно "Но имай едно на ум, никой не слага Г.И. на кола, която мисли да я продава след 2 или 9 месеца след покупката." - може да съм пропуснал, но никъде не видях от кога е сложена Г.И. и колко време я е карал с нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Коментираният "бойлер" е можело да се замени с бутилка на мястото на резервната гума..... Доплаща се миниатюрна сума и ще имаш пълноценен багажник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Не, че искам да развалям ентусиазма на колегата, но да се дигнеш до Банско чак и да няма къде да я закараш за преглед, значи си решил направо да я пазариш, след като я пробваш. Не се наигравай така, човек, защото има какво да се гледа и какво да те изненада в тия коли, особено пък като е с незнайно къде поставян и незнайно какъв ГИ. Бойлера въобще няма да го коментирам. Страшен ценител е продавача, да не даде 80 лв за бутилка на разервната и да сътвори тая горозотия в багажника. Това, че седалките падат и може да си возиш нещо го забрави. Това да купиш кола, карана в БГ си е същото както с новия внос - късмет, но да не забравяме, че тука на нея може да се е учил някой пишман майстор и да са сътворени няма такива чудеса. Кола от БГ мога да купя, ако наистина си заслужава и е гледана, защото има такива. Пресен пример с последната кола в семейството, карана тука и просто кукличка, и то на реални доказуеми километри. Тая точно обаче аз не мисля, че е от тях. Сложил едни джанти и едно пастиране и айде 10000. А тая грозотия вътре, че седалките са бежови, а гърба и капака на еърбега са черни само аз ли я виждам? Незнам, но не бързай, според мен, особено, като се има впредвид, че е пълно с 3.0 на пазара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 - може да съм пропуснал, но никъде не видях от кога е сложена Г.И. и колко време я е карал с нея? Колега, колата е регистрирана не по-късно от 9 месеца. Задните букви са КТ, а сега новата серия е КХ, а предишната беше КС. Дефакто колата е нов внос, и газовата или е внесена с колата, или е монтирана тук. Не познавам, нито момчето което продава колата, нито теб. Но аз лично бих внимавал. Никой няма да ти продаде обслужена кола с газова, ей така защото е с добра душа. Освен ако не те познава. Но ти си знаеш, спирам да пиша, защото си решил сам какво да правиш. Късмет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 ... Никой няма да ти продаде обслужена кола с газова, ей така защото е с добра душа... Причините за продажба на кола са многобройни .... Няма нищо по хубаво от това да можеш да покараш колата, да я прегледат в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Валери Дучев Публикувано 25 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Благодаря Ви наистина за мненията колеги. Всеки е прав до някаква степен. Така и така отивам да покарам сноуборд в Добринище, и за това реших и да я погледна - не отивам специално заради нея.Според обявата хваща окото (поне моето, а то не е много професионално). Мисля да и дам шанс, и ако много ми хареса тогава да мисля варианти как да я закачам на компютър и да водя по-професионални лица да я огледат. Колега, колата е регистрирана не по-късно от 9 месеца. Задните букви са КТ, а сега новата серия е КХ, а предишната беше КС. Дефакто колата е нов внос, и газовата или е внесена с колата, или е монтирана тук. Не познавам, нито момчето което продава колата, нито теб. Но аз лично бих внимавал. Никой няма да ти продаде обслужена кола с газова, ей така защото е с добра душа. Освен ако не те познава. Но ти си знаеш, спирам да пиша, защото си решил сам какво да правиш. Късмет! Това не го знаех ;( Ако си прав, значи наистина може да и има нещо за да я продава толкова скоро.Наистина работата е рискова, признавам ... Ще видим на огледа как ще минат нещата Иначе някой да знае слабите места на тези мотори? Нещо за което да се оглеждам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Ами и аз карам сноуборд и вярвай ми, много ще псуваш, че има бойлер точно там, откъдето можеш да вкараш 3 дъски вътре Това да падат седалките на седана се води екстра, доколкото съм чел тука. Демек ти я губиш Ето ти за сравнение една със светъл салон, да видиш как трябва да изглеждат нещата.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450253306083080&slink=cqu7c2 Нищо чудно да са гърмяли еърбеговете и за това да са такива черни тия капаци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 .... Няма нищо по хубаво от това да можеш да покараш колата, да я прегледат в сервиз.Не съм казал, че колата не става! Само споменах, за високата цена! И да, няма лошо да се види, стига да има човек мерак! Но шанса да се наиграеш не е малък, ако не познаваш мотора. Относно продажбата, никой няма да ти каже "Продавам я, защото има проблем 'примерно' с мотора" А ще ти каже, заминавам за чужбина и колата не ми трябва. После го гледаш, купил друга кола, и продал тази, защото има доста разходи по нея! А относно колегата, пуснал темата! Знам и съм чел тук във форума, че имали проблем с теч от главите. Можеш да го познаеш, по главите на болтовете /ако няма кора мотора де/ и ако ти даде да я свалиш и да видиш. Дори и да е мит мотора, няма как да изчисти маслото по ръба на болтовете, за стягане на капаците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Валери Дучев Публикувано 25 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Ами и аз карам сноуборд и вярвай ми, много ще псуваш, че има бойлер точно там, откъдето можеш да вкараш 3 дъски вътре Това да падат седалките на седана се води екстра, доколкото съм чел тука. Демек ти я губиш Ето ти за сравнение една със светъл салон, да видиш как трябва да изглеждат нещата.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450253306083080&slink=cqu7c2 Нищо чудно да са гърмяли еърбеговете и за това да са такива черни тия капаци Това е една от главните причини, които може да ме разколебаят ... Както и тези черни кори които може наистина да са от гръмнали еърбегове или нещо друго.А смяната на този бойлер с една разумна газова на мястото на резервната гума, колко излиза горе долу? Не съм казал, че колата не става! Само споменах, за високата цена! И да, няма лошо да се види, стига да има човек мерак! Но шанса да се наиграеш не е малък, ако не познаваш мотора. Относно продажбата, никой няма да ти каже "Продавам я, защото има проблем 'примерно' с мотора" А ще ти каже, заминавам за чужбина и колата не ми трябва. После го гледаш, купил друга кола, и продал тази, защото има доста разходи по нея! А относно колегата, пуснал темата! Знам и съм чел тук във форума, че имали проблем с теч от главите. Можеш да го познаеш, по главите на болтовете /ако няма кора мотора де/ и ако ти даде да я свалиш и да видиш. Дори и да е мит мотора, няма как да изчисти маслото по ръба на болтовете, за стягане на капаците. Благодаря, ще го имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 ... как трябва да изглеждат нещата.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450253306083080&slink=cqu7c2 Тази май е по-добро предложение .... И пак за ценители ... ГИ Романо, Авант. Не мисля, че е с бойлер ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Това е една от главните причини, които може да ме разколебаят ... Както и тези черни кори които може наистина да са от гръмнали еърбегове или нещо друго.А смяната на този бойлер с една разумна газова на мястото на резервната гума, колко излиза горе долу? Благодаря, ще го имам предвид. Ами по принцип се доплаща 80 лв, но като си слагаш ти ГИ, с цялата система, монтаж и т.н. Отделно, ако искаш да си я смениш вече нз колко ще струва. Това за еърбеговете не е задължително да е така, защото се загледах, че дори копчето на подглавника е черно, което ми говори, че може да си е така. Някаква извратена работа . Иначе салона е по-добър от този на тая, която ти дадох за пример. Аз съм със същия и е мега удобен, особено с това дето се издърпва за краката. Наистина са много парите, дори и с ГИ. Виж тази, която ти постнах е с Романо (аз съм с такова и е перфектно) и искат 8200, а с пазарлък ще падне поне на 8000. Вече незнам дали искаш авант. Аз примерно исках само седан и нямаше сила, която да ме накра да взема комби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Колегата се е зарибил да я взима колата и нищо не може да го накара даже да не бърза и да внимава! Всичко останало са лафчета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 2.0Т върви повече от тва 3.0, а гори наполовина...2.0t го има в комбинация с куатро и автомат. 6-степенен автомат.Но за да купи такава кола под 10к лв, човек трябва да е много добре подготвен.....или психически или финансово или технически....най-добре и трите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Еее , не съм казал нищо за цена под 10, според мен ще е около 12 минимум, затова казах и че за лек ръст в бюджета, може да вземе нещо ,което от разликата в разхода ще се изплати във времето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Е недейте с лошо за 2.0т, карам такова вече 2 години, и за това време само един тройник за антифриза съм сменил - 100 лева, само бензин наливам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 A не е ли по-добре да се търси А6 ц5 3.0i facelift. Малко по-лачени са от а4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 (Редактирано) Това е въпрос на нужда, на възможност и на вкус! Няма скала по която да се определи коя е "по-лачена" Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 В С5 има 2.8 и 2.7Т, като и двата са по-смислени от 3.0, но вече автора да си преценява... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 но вече автора да си преценява...Трябва да имаш много специални изисквания, за да предпочетеш А4 пред А6.Най-чудно ми е, когато реално "автора" няма капацитета да прецени, но избира А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Трябва да имаш много специални изисквания, за да предпочетеш А4 пред А6.Най-чудно ми е, когато реално "автора" няма капацитета да прецени, но избира А4.Примерно несемейни хора или само женени без деца, дето не ползват задните места... и в същото време не искат ритнат отзад хечбек с халдекс извращения.Щом съществува дадения клас, значи има и клиенти за него. С еднакви мотори а4 е малко по-леко(следователно малко по-пъргаво и икономично) и по-маневрено, по-удобно и приятно за градско каране.... На мен пък са ми най-чудни сами хора, дето карат само градско и селско, а си взимат А6... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 (Редактирано) Класът същестува защото по света се продават и нови автомобили, а А4 са по-евтини.А6/ц5 е по-лека от А4/Б6. Редактирано 25 Февруари 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Мотивът за избора на а4 пред а6 често е препдоложението, че малкия брат е с по-евтина поддръжка, а те са еднакви. Все пак си струва и е напълно безплатно да се качи на а6 и да тества, пък видиш ли му харесала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 (Редактирано) Класът същестува защото по света се продават и нови автомобили, а А4 са по-евтини.А6/ц5 е по-лека от А4/Б6. http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a4/pdf/a4b6/2003_03_a4_b6_30_30quattro.pdfhttp://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a6/pdf/a6c5/2002_03_a6_c5_30_30quattro.pdfКое е по-леко? Редактирано 25 Февруари 2016 от dhtj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts