Jump to content

AUDI A4 3.0i QUATTRO - мнения


Recommended Posts

До колкото се сещам, нямаш голям избор за сервиз! Или гр. Гоце Делчев, който е най-близко или директно Благоевград. НО най добре е, да идеш с лап топа на място и да я закачиш. Ще ти спести доста пари и разправии, ако има нещо по колата. НО има и вероятност, да са изчистени грешките, в което няма да се усъмня. Ти сам си преценяваш, дали да я гледаш или не! Но имай едно на ум, никой не слага Г.И. на кола, която мисли да я продава след 2 или 9 месеца след покупката. Явно е излезнало нещо, или по колата, или по други причини! Но никой няма да ти каже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

.... Това което ме притеснява, е че е на доста години и тези 149 000км ми изглеждат по-скоро като 449 000 ... 

Щом данъците и разхода не те притесняват .... .вземай я.

Описанието на обявата е  "кола за ценители"..... с бойлер в багажника. Изглежда супер "ценителско". Защо ли не е написал марката на ГИ?

Не искам да засегна никой ... просто коментар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговорите!

Данъците и разхода съм ги преглътнал. 

Бойлера в багажника - с такъв разход, без бойлер ще е доста тегаво ... Нищо не пречи според мен да си ценител и да мислиш практично (просто отговор на коментар :) )
За грешките и аз си мисля, че най-логичното е да се изтрият ...

Относно "Но имай едно на ум, никой не слага Г.И. на кола, която мисли да я продава след 2 или 9 месеца след покупката." - може да съм пропуснал, но никъде не видях от кога е сложена Г.И. и колко време я е карал с нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментираният "бойлер" е можело да се замени с бутилка на мястото на резервната гума..... Доплаща се миниатюрна сума и ще имаш пълноценен багажник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че искам да развалям ентусиазма на колегата, но да се дигнеш до Банско чак и да няма къде да я закараш за преглед, значи си решил направо да я пазариш, след като я пробваш. Не се наигравай така, човек, защото има какво да се гледа и какво да те изненада в тия коли, особено пък като е с незнайно къде поставян и незнайно какъв ГИ. Бойлера въобще няма да го коментирам. Страшен ценител е продавача, да не даде 80 лв за бутилка на разервната и да сътвори тая горозотия в багажника. Това, че седалките падат и може да си возиш нещо го забрави. Това да купиш кола, карана в БГ си е същото както с новия внос - късмет, но да не забравяме, че тука на нея може да се е учил някой пишман майстор и да са сътворени няма такива чудеса. Кола от БГ мога да купя, ако наистина си заслужава и е гледана, защото има такива. Пресен пример с последната кола в семейството, карана тука и просто кукличка, и то на реални доказуеми километри. Тая точно обаче аз не мисля, че е от тях. Сложил едни джанти и едно пастиране и айде 10000. А тая грозотия вътре, че седалките са бежови, а гърба и капака на еърбега са черни само аз ли я виждам? Незнам, но не бързай, според мен, особено, като се има впредвид, че е пълно с 3.0 на пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- може да съм пропуснал, но никъде не видях от кога е сложена Г.И. и колко време я е карал с нея?

 

Колега, колата е регистрирана не по-късно от 9 месеца. Задните букви са КТ, а сега новата серия е КХ, а предишната беше КС. Дефакто колата е нов внос, и газовата или е внесена с колата, или е монтирана тук. Не познавам, нито момчето което продава колата, нито теб. Но аз лично бих внимавал. Никой няма да ти продаде обслужена кола с газова, ей така защото е с добра душа. Освен ако не те познава. Но ти си знаеш, спирам да пиша, защото си решил сам какво да правиш. Късмет!

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Никой няма да ти продаде обслужена кола с газова, ей така защото е с добра душа...

 

Причините за продажба на кола са многобройни ....  Няма нищо по хубаво от това да можеш да покараш колата, да я прегледат в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви наистина за мненията колеги. Всеки е прав до някаква степен. Така и така отивам да покарам сноуборд в Добринище, и за това реших и да я погледна - не отивам специално заради нея.
Според обявата хваща окото (поне моето, а то не е много професионално). Мисля да и дам шанс, и ако много ми хареса тогава да мисля варианти как да я закачам на компютър и да водя по-професионални лица да я огледат.

 

Колега, колата е регистрирана не по-късно от 9 месеца. Задните букви са КТ, а сега новата серия е КХ, а предишната беше КС. Дефакто колата е нов внос, и газовата или е внесена с колата, или е монтирана тук. Не познавам, нито момчето което продава колата, нито теб. Но аз лично бих внимавал. Никой няма да ти продаде обслужена кола с газова, ей така защото е с добра душа. Освен ако не те познава. Но ти си знаеш, спирам да пиша, защото си решил сам какво да правиш. Късмет!
 

Това не го знаех ;( Ако си прав, значи наистина може да и има нещо за да я продава толкова скоро.

Наистина работата е рискова, признавам ... Ще видим на огледа как ще минат нещата :) 

 

Иначе някой да знае слабите места на тези мотори? Нещо за което да се оглеждам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз карам сноуборд и вярвай ми, много ще псуваш, че има бойлер точно там, откъдето можеш да вкараш 3 дъски вътре :D Това да падат седалките на седана се води екстра, доколкото съм чел тука. Демек ти я губиш ;) Ето ти за сравнение една със светъл салон, да видиш как трябва да изглеждат нещата.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450253306083080&slink=cqu7c2

 

Нищо чудно да са гърмяли еърбеговете и за това да са такива черни тия капаци ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ....  Няма нищо по хубаво от това да можеш да покараш колата, да я прегледат в сервиз.

Не съм казал, че колата не става! Само споменах, за високата цена! И да, няма лошо да се види, стига да има човек мерак! Но шанса да се наиграеш не е малък, ако не познаваш мотора. Относно продажбата, никой няма да ти каже "Продавам я, защото има проблем 'примерно' с мотора" А ще  ти каже, заминавам за чужбина и колата не ми трябва. После го гледаш, купил друга кола, и продал тази, защото има доста разходи по нея!

 

А относно колегата, пуснал темата! Знам и съм чел тук във форума, че имали проблем с теч от главите. Можеш да го познаеш, по главите на болтовете /ако няма кора мотора де/ и ако ти даде да я свалиш и да видиш. Дори и да е мит мотора, няма как да изчисти маслото по ръба на болтовете, за стягане на капаците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз карам сноуборд и вярвай ми, много ще псуваш, че има бойлер точно там, откъдето можеш да вкараш 3 дъски вътре :D Това да падат седалките на седана се води екстра, доколкото съм чел тука. Демек ти я губиш ;) Ето ти за сравнение една със светъл салон, да видиш как трябва да изглеждат нещата.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450253306083080&slink=cqu7c2

 

Нищо чудно да са гърмяли еърбеговете и за това да са такива черни тия капаци ;)

 

Това е една от главните причини, които може да ме разколебаят ... Както и тези черни кори които може наистина да са от гръмнали еърбегове или нещо друго.

А смяната на този бойлер с една разумна газова на мястото на резервната гума, колко излиза горе долу?

 

 

Не съм казал, че колата не става! Само споменах, за високата цена! И да, няма лошо да се види, стига да има човек мерак! Но шанса да се наиграеш не е малък, ако не познаваш мотора. Относно продажбата, никой няма да ти каже "Продавам я, защото има проблем 'примерно' с мотора" А ще  ти каже, заминавам за чужбина и колата не ми трябва. После го гледаш, купил друга кола, и продал тази, защото има доста разходи по нея!

 

А относно колегата, пуснал темата! Знам и съм чел тук във форума, че имали проблем с теч от главите. Можеш да го познаеш, по главите на болтовете /ако няма кора мотора де/ и ако ти даде да я свалиш и да видиш. Дори и да е мит мотора, няма как да изчисти маслото по ръба на болтовете, за стягане на капаците.

 

Благодаря, ще го имам предвид. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...  как трябва да изглеждат нещата.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450253306083080&slink=cqu7c2

 

Тази май е по-добро предложение .... И пак за ценители ... ГИ Романо, Авант. Не мисля, че е с бойлер ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е една от главните причини, които може да ме разколебаят ... Както и тези черни кори които може наистина да са от гръмнали еърбегове или нещо друго.

А смяната на този бойлер с една разумна газова на мястото на резервната гума, колко излиза горе долу?

 

 

 

Благодаря, ще го имам предвид. 

Ами по принцип се доплаща 80 лв, но като си слагаш ти ГИ, с цялата система, монтаж и т.н. Отделно, ако искаш да си я смениш вече нз колко ще струва. Това за еърбеговете не е задължително да е така, защото се загледах, че дори копчето на подглавника е черно, което ми говори, че може да си е така. Някаква извратена работа :D. Иначе салона е по-добър от този на тая, която ти дадох за пример. Аз съм със същия и е мега удобен, особено с това дето се издърпва за краката. Наистина са много парите, дори и с ГИ. Виж тази, която ти постнах е с Романо (аз съм с такова и е перфектно) и искат 8200, а с пазарлък ще падне поне на 8000. Вече незнам дали искаш авант. Аз примерно исках само седан и нямаше сила, която да ме накра да взема комби :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се е зарибил да я взима колата и нищо не може да го накара даже да не бърза и да внимава!  

Всичко останало са лафчета ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0Т върви повече от тва 3.0, а гори наполовина...

2.0t го има в комбинация с куатро и автомат. 6-степенен автомат.

Но за да купи такава кола под 10к лв, човек трябва да е много добре подготвен.....или психически или финансово или технически....най-добре и трите:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее , не съм казал нищо за цена под 10, според мен ще е около 12 минимум, затова казах и че за лек ръст в бюджета, може да вземе нещо ,което от разликата в разхода ще се изплати във времето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е недейте с лошо за 2.0т, карам такова вече 2 години, и за това време само един тройник за антифриза съм сменил - 100 лева, само бензин наливам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е въпрос на нужда, на възможност и на вкус! Няма скала по която да се определи коя е "по-лачена" ;)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но вече автора да си преценява...

Трябва да имаш много специални изисквания, за да предпочетеш А4 пред А6.

Най-чудно ми е, когато реално "автора" няма капацитета да прецени, но избира А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да имаш много специални изисквания, за да предпочетеш А4 пред А6.

Най-чудно ми е, когато реално "автора" няма капацитета да прецени, но избира А4.

Примерно несемейни хора или само женени без деца, дето не ползват задните места... и в същото време не искат ритнат отзад хечбек с халдекс извращения.

Щом съществува дадения клас, значи има и клиенти за него. :)

 

С еднакви мотори а4 е малко по-леко(следователно малко по-пъргаво и икономично)  и по-маневрено, по-удобно и приятно за градско каране....

 

На мен пък са ми най-чудни сами хора, дето карат само градско и селско, а си взимат А6...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класът същестува защото по света се продават и нови автомобили, а А4 са по-евтини.

А6/ц5 е по-лека от А4/Б6.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотивът за избора на а4 пред а6 често е препдоложението, че малкия брат е с по-евтина поддръжка, а те са еднакви. Все пак си струва и е напълно безплатно да се качи на а6 и да тества, пък видиш ли му харесала...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класът същестува защото по света се продават и нови автомобили, а А4 са по-евтини.

А6/ц5 е по-лека от А4/Б6.

 

http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a4/pdf/a4b6/2003_03_a4_b6_30_30quattro.pdf

http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a6/pdf/a6c5/2002_03_a6_c5_30_30quattro.pdf

Кое е по-леко?

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...