Jump to content

Ауди 80 Б4-прекъсвачи на плафона


ВаскоВК

Recommended Posts

За бутона, който включва и изключва плафона ли става въпрос. Ако да и аз съм се чудил същото и имам някои идеи за модифицирането му, но още не съм намерил време за него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно.Онези малки черни "неща" облечени в маншончета които ги има на всяка врата.Разглабял съм ги но ватре има една малка пластинка която се окислява и корозира и след почистването и с шкурка ефекта е краткосрочен.Предпочитам ако се предлагат нови да си взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво ама аз съм от Казанлък и да се хукна до София или не знам къде...Ако има сайт или някакъв друг начин казвайте.Работата не е на убиване но съм си малко табиетлия и такива неща ме дразнят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз ги сменях моите с втора ръка. За сега (към 2 години) са ОК.

Тук колегата raino се занимва с оем части. Питай него.
Но предполагам, че цената им може резко да ти убие табиета :)

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като цяло плафоните в колата от помпата на централното ли се влияят? Нали се сещате, като извадиш контактния от таблото, плафоните светват , като дадеш контакт - гаснат. Питам понеже помпата имаше някакво "цъкане", махнах единия кабел (от 2та, че съм с аларма) спря цъкането - спряха и плафоните, ала след като го сложа обратно, не искат да светват въобще, цъкане пак си има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си от някоя морга двуконтактни прекъсвачи/слагат се на шофьорската врата на Ауди80/ и съм сигурен,че ще ти "надживеят" колата.Ако случайно се прецака единия контакт,може да ползваш другия.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два вида плафони доколкото съм виждал. Едните са с 3 степени - другите с 2. На кабриото ми е с 3 а на б4-ката беше с 2 но не съм сигурен за двете. Помня, че нямаше картинки, докато на кабриото има картинки нарисувани за степените

 

Три степенните са с "0", "1" и "врата" - нула е тъмно, едно свети постоянно, без значение отворена затворена врата и след половин час гасне да не бутне акумулатора.. Врата - светва при отворена врата и гасне при затворена след 10-тина сикунди, но не веднага и гасне плавно.

Като загася колата и извадя ключа светва.

 

2 степенната не си спомням много как беше но мисля само 1 и 0, но може би бяха допълнителните лампи отстрани над главите а не централния плафон и да се бъркам с тях

 

Има ги още в продажба и са си скъпи

https://www.ecstuning.com/Search/443947105C/ES360005/

 

има и за багажника https://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/331947113/ES332786/

 

би трябвало и в Порше да могат да се поръчат но едвали ще са евтини. Обикновено цените от този сайт са същите цифри като в Порше но са в долари.

 

Ето какво има и в традишън шопа. Само дето няма черно, но пък са евтини

http://trshop.audi.de/konakart/QuickSearch.do?searchText=443947105C&x=0&y=0

Редактирано от Georgiiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз почиствах преди месец контактора / бутончето / на шофьорската врата. Просто обърнах шайбата на обратно и с шкурка 2000 почистих другите части.

Мислих, дали не може да се сложи някаква смазка за да предотврати окисляването. От няколко дни виждам, че ще трябва да правя профилактика и на друг

контактор. Купувах преди няколко години един втора употреба и струваше 5лв. Извинявам се, че разводнявам темата. Къде седи контактора на багажника

и какъв модел е? Аз нямам, а искам да поставя. Виждам на схемата че е друг модел. Ако някой има снимка, ще е добре. Отпред на двигателното отделение

поставих от модела за вратите.

Редактирано от prodan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контактора за багажника е в самата закопчалка на капака.Погледни за едно черно или друг цвят кабелче как влиза в самия механизъм и ще го видиш-малко,плоско и правоъгълно нещо си.При интерес мога да снимам моето което прицаках и е свалено.Видях да се продават в един ел.магазин същите незнайно за какво служещи.Ако нещо чак толкова ще помагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.03.2016 г. at 22:15, ВаскоВК написа:

Контактора за багажника е в самата закопчалка на капака.Погледни за едно черно или друг цвят кабелче как влиза в самия механизъм и ще го видиш-малко,плоско и правоъгълно нещо си.При интерес мога да снимам моето което прицаках и е свалено.Видях да се продават в един ел.магазин същите незнайно за какво служещи.Ако нещо чак толкова ще помагам.

Моля да направиш снимка. Аз нямам контактор на багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Тази тема я смятам за най подходяща. 

 

След монтаж на борд, радио концерт и изпиране на салона остана да оправя следващото дразнещо ме нещо в салона, а именно плафоните. Когато купих колата, на всички плафони копчетата бяха изтръгнати, монтирах копчета (с 3 положения са) и открих нов проблем. При отключване плафоните светват (до тук добре), затварям вратата и след време изгасват (отново добре). При подаване на контакт, си изгасват моментално както трябва.  Обаче върна ли контакта плафоните светват, без да е отворена вратата. Някой път даже и при заключване продължават да светят докато им изтече времето. Ключетата са здрави, търсих релето ама не го намерих и помпата на централното разгледах (беше леко овлажнена, подсуших я и напръсках с контактен спрей).Кое реле отговаря за плафоните, защото ме съмнява то? Та къде да търся проблема? 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо мислиш,че има проблем?При мен също е така-гася мотора,вадя ключа и плафона си светва.Слизам от колата,заключвам и плафона изгасва сам след определено време.И на А3-та ни е така с тази разлика,че там плафона светва и изгасва плавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем това, така си е както трябва да е. При мен обаче има друго - нито светват като отворя вратата, нито като извадя ключа,а са здрави, дали ще е от помпата на централното нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8.03.2016 г. at 1:45 AM, prodan said:

Аз почиствах преди месец контактора / бутончето / на шофьорската врата. Просто обърнах шайбата на обратно и с шкурка 2000 почистих другите части.

Мислих, дали не може да се сложи някаква смазка за да предотврати окисляването. От няколко дни виждам, че ще трябва да правя профилактика и на друг

контактор. Купувах преди няколко години един втора употреба и струваше 5лв. Извинявам се, че разводнявам темата. Къде седи контактора на багажника

и какъв модел е? Аз нямам, а искам да поставя. Виждам на схемата че е друг модел. Ако някой има снимка, ще е добре. Отпред на двигателното отделение

поставих от модела за вратите.

 

На шофьорската врата ми правеше мизерии и пускаше алармата като му скимне, напръсках го с вд40 без да го свалям и от тогава не съм имал ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...