Jump to content

Основен ремонт на цялата предница


audi zone

Recommended Posts

Здравейте колеги мисля да направя основен ремонт на цялата предница на  колата че почти всичко е разбито и се нуждае от ремонт че повече от 10 -15 години не е пипано  тук там когато се чуе хлоп-троп някои друг тампон и това е . За сега съм накупил почти всичко   тампони  на  магаре , носачи , макферсон, шарнири ,кормилни накраиници , лагери на главините, нови дискове с накладки  ,почти нови сп. апарати ,нови   спортни амортисиьори с пружини останаха ми да купя биалетки ,тампони на стаб.щанга и нови спирачни маркучи може и нещо друго да съм изпуснал извинявам се подсетете. Та въпроса ми е мисля да си сменя почти всичко но нямам нито канал нито подемник  а за сервиз много пари мисля че ще ми вземат  имам нужните инструменти и съм си намерил преса имам и голям  ентусиазъм   :blush:  :blush: да си ги направя както трябва като по тефтер а не отгоре отгоре както знаете по сервизите по бързо .Да се захващам ли или да я оставям  в сервиз  и да се въоръжа с нерви  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh: и както го направят !!!Колата е ауди 80 б3 . :zustimm:  :zustimm:  :zustimm:Споделете мнение !!!

Редактирано от audi zone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, след като имаш желанието, ентусиазъм, и знания, най-добре е сам да си направиш всичко. Просто трябва да си осигуриш условия. Всичко не може да се прави на улицата. Просто ти трябва приятел с гараж и канал. Ако имаш необходимите инструменти, викай един помощник и действайте. Ако имаш неясноти по някои неща конкретно, питай, аз с каквото мога ще помагам. Но питай преди да почнеш, за да си наясно. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да ти кажем дали да се захващаш като не знаем какво можеш?

Лошо е,че нямаш канал.При Б3 мотора лежи на магарето и ще трябва да се укрепи когато магарето се сваля за смяна на тампони.Сигурен ли си,че имаш биалетки,защото моята Б3-ка нямаше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега имам биалетки те са едни малки от стабилизиращата щанга до носача.Ами доста работи съм си сменял имам някакъв опит  не казвам че всичко разбирам и мога но тези основните сега магарето нямам идея как да го сваля и  да укрепя двигателя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при б3 е същото като при б4, мога да допълня нещо, на което да обърнеш внимание. Кормилните щанги от вътрешната страна, там където са хванати към планката на рейката, имат тампони. Последния път като карах моята кола на реглаж на преддницата, човека който го прави не можа да разеие едната щанга, за да я регулира, дори след нагряване и ми каза другия път, като минавам на реглаж, задължително да сменя щангите с нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя може да го подпреш с едно дървено трупче под картера примерно,но не е нужно - остава си на мястото и без да е подпрян - на тампона под радиатора и тампона на скоростната кутия.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам главината как се сваля развивам болта и с издърпване ли е защото искам да сменя външното каре.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз развивам болта, издърпвам главината настрани и след това навивам болта в карето. По този начин то се разкопчава културно от полуоската. Не е нужна помощта на ударен инструмент. Когато е с гайка, по друг начин стоят нещата. Успех с начинанието и успешно приключване на ремонта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега да точно така се получи днес го направих и стана работата .ЗА информация вече всичко е свалено  и утре се започва да се сменя и малко по малко да се слагат частите.:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам как да сваля шпилките на кормилните накрайници защото са много раждясали и не могат да ми направят реглажа някакви идеи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, това не е рядък случай. Единственото което може да направиш е да свалиш двете щанги, и на едно голямо менгеме да работиш. Щангите трябва да ги очукаш добре в областта на нипелите(ти им казваш шпилки). Понякога се налага и нагряване с горелка, иначе нипела се къса. Не знам кога за последно си правил реглаж, представи си какъв реглаж са ти направили тогава!

Щях да забравя, много често се оказва че нипелите са криви, трябва да се изправят, иначе предницата не излиза. Те са меки, изправят се лесно.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представям си колега нищо явно не са правили .А как да разглобя тези щанги гледам имам едни болтове с една планка на рейката  от там ли да ги разглобявам ?? Нещо да не разцентровам и затова питам и тези нипели продават ли се нови и от каде да си ги купя ако знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото си правих реглаж на преден и заден мост. Върнаха ме да си раздвижа нипелите, че да не плащам за нагряване и зачистване. Смъкнах щангите, раздвижих ги и ги намазах с грес. Нипелите се въртяха много лесно на ръка и реглажа стана. След 5 месеца се наложи отново да регулират предницата. Отново се бяха запекли, все едно не са развивани 10 години, но с много мъка без нагряване, реглажа стана. С какво друго може да се намажат, за да не се запичат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, audi zone написа:

Представям си колега нищо явно не са правили .А как да разглобя тези щанги гледам имам едни болтове с една планка на рейката  от там ли да ги разглобявам ?? Нещо да не разцентровам и затова питам и тези нипели продават ли се нови и от каде да си ги купя ако знаеш.

Да, от планката се почва, ама има една подробност. Планката е хваната с два болта за рейката, обаче първо се развиват двете контрагайки отдолу на болтовете, тогава се развиват двата болта. Ако кормилните накрайници са избити откъм колелата, вадиш двете щанги заедно с планката на едната страна. Едва тогава можеш да разделиш двете щанги. Така е направено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да колега само, че аз отгоре ги равивах единия се разви, а другия се скъса от към главата на болта, но в последствие го развих отдоло и стана. Иначе голям филм щеше да е. Имам въпрос-от каде да си купя болт? Някой знае ли спецификацията на болта, материала, размера на резбата, че да си купя същия, а ако може някой да има същия болт мога да го купя!

Редактирано от audi zone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсал си го защото отдолу има контрагайка. Мисля че болта е М10 с нормална резба. Би трябвало да е 10,8 единици. И трябва да видиш колко е дълъг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги  направих си колата:dance: всичко точно много стегната стана и приятна за каране направо се изумих.Но искам да ви питам  всичко е сменено вече с ново но остана едно  леко  притропване когато го прави само по неравности така ли трябва  да е всичко е проверено  да няма разхлабени болтове  и се чудя какво може да е !!:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес 2 часа ослушвах  пробвах с една щанга  , натисках,бутах  и маи наистина ще се окаже че  е тампона  на макферсона но забележете само  левия от към шофьора има едно пукане когато се натисне сигурно когато колата се движи  се увеличава а звука е метал в метал . другия няма и шум  . когато го свалих стария тампон периферията  (гуменото ) беше  от едната старна оганато  и вместо  кръгъл  станал елипсовиден .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...