audi zone Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 (Редактирано) Здравейте колеги мисля да направя основен ремонт на цялата предница на колата че почти всичко е разбито и се нуждае от ремонт че повече от 10 -15 години не е пипано тук там когато се чуе хлоп-троп някои друг тампон и това е . За сега съм накупил почти всичко тампони на магаре , носачи , макферсон, шарнири ,кормилни накраиници , лагери на главините, нови дискове с накладки ,почти нови сп. апарати ,нови спортни амортисиьори с пружини останаха ми да купя биалетки ,тампони на стаб.щанга и нови спирачни маркучи може и нещо друго да съм изпуснал извинявам се подсетете. Та въпроса ми е мисля да си сменя почти всичко но нямам нито канал нито подемник а за сервиз много пари мисля че ще ми вземат имам нужните инструменти и съм си намерил преса имам и голям ентусиазъм да си ги направя както трябва като по тефтер а не отгоре отгоре както знаете по сервизите по бързо .Да се захващам ли или да я оставям в сервиз и да се въоръжа с нерви и както го направят !!!Колата е ауди 80 б3 . Споделете мнение !!! Редактирано 7 Март 2016 от audi zone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Здравей колега, след като имаш желанието, ентусиазъм, и знания, най-добре е сам да си направиш всичко. Просто трябва да си осигуриш условия. Всичко не може да се прави на улицата. Просто ти трябва приятел с гараж и канал. Ако имаш необходимите инструменти, викай един помощник и действайте. Ако имаш неясноти по някои неща конкретно, питай, аз с каквото мога ще помагам. Но питай преди да почнеш, за да си наясно. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Как да ти кажем дали да се захващаш като не знаем какво можеш?Лошо е,че нямаш канал.При Б3 мотора лежи на магарето и ще трябва да се укрепи когато магарето се сваля за смяна на тампони.Сигурен ли си,че имаш биалетки,защото моята Б3-ка нямаше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 (Редактирано) Последните Б3ки са с биалетки,по старите нямат Редактирано 7 Март 2016 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Да колега имам биалетки те са едни малки от стабилизиращата щанга до носача.Ами доста работи съм си сменял имам някакъв опит не казвам че всичко разбирам и мога но тези основните сега магарето нямам идея как да го сваля и да укрепя двигателя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Ако при б3 е същото като при б4, мога да допълня нещо, на което да обърнеш внимание. Кормилните щанги от вътрешната страна, там където са хванати към планката на рейката, имат тампони. Последния път като карах моята кола на реглаж на преддницата, човека който го прави не можа да разеие едната щанга, за да я регулира, дори след нагряване и ми каза другия път, като минавам на реглаж, задължително да сменя щангите с нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 9 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Добре колега ще се погледне и за това меси все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Ако си по упорит става и без канал [emoji2] Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Двигателя може да го подпреш с едно дървено трупче под картера примерно,но не е нужно - остава си на мястото и без да е подпрян - на тампона под радиатора и тампона на скоростната кутия. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 9 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Добре колега хубаво е да го знам . Като гледам как си го оставил на трупчета доста труд си хвърлил евала !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 15 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Колеги да попитам главината как се сваля развивам болта и с издърпване ли е защото искам да сменя външното каре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Аз развивам болта, издърпвам главината настрани и след това навивам болта в карето. По този начин то се разкопчава културно от полуоската. Не е нужна помощта на ударен инструмент. Когато е с гайка, по друг начин стоят нещата. Успех с начинанието и успешно приключване на ремонта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 18 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Благодаря колега да точно така се получи днес го направих и стана работата .ЗА информация вече всичко е свалено и утре се започва да се сменя и малко по малко да се слагат частите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 19 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 Колеги да попитам как да сваля шпилките на кормилните накрайници защото са много раждясали и не могат да ми направят реглажа някакви идеи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 19 Март 2016 Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 (Редактирано) Здравей колега, това не е рядък случай. Единственото което може да направиш е да свалиш двете щанги, и на едно голямо менгеме да работиш. Щангите трябва да ги очукаш добре в областта на нипелите(ти им казваш шпилки). Понякога се налага и нагряване с горелка, иначе нипела се къса. Не знам кога за последно си правил реглаж, представи си какъв реглаж са ти направили тогава! Щях да забравя, много често се оказва че нипелите са криви, трябва да се изправят, иначе предницата не излиза. Те са меки, изправят се лесно. Редактирано 19 Март 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 19 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 Представям си колега нищо явно не са правили .А как да разглобя тези щанги гледам имам едни болтове с една планка на рейката от там ли да ги разглобявам ?? Нещо да не разцентровам и затова питам и тези нипели продават ли се нови и от каде да си ги купя ако знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Март 2016 Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 Лятото си правих реглаж на преден и заден мост. Върнаха ме да си раздвижа нипелите, че да не плащам за нагряване и зачистване. Смъкнах щангите, раздвижих ги и ги намазах с грес. Нипелите се въртяха много лесно на ръка и реглажа стана. След 5 месеца се наложи отново да регулират предницата. Отново се бяха запекли, все едно не са развивани 10 години, но с много мъка без нагряване, реглажа стана. С какво друго може да се намажат, за да не се запичат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 19 Март 2016 Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 С каквото и да ги мажеш,мине ли повече от година от последното раздвижаване, пак се стига до горелката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Преди 12 часа, audi zone написа: Представям си колега нищо явно не са правили .А как да разглобя тези щанги гледам имам едни болтове с една планка на рейката от там ли да ги разглобявам ?? Нещо да не разцентровам и затова питам и тези нипели продават ли се нови и от каде да си ги купя ако знаеш. Да, от планката се почва, ама има една подробност. Планката е хваната с два болта за рейката, обаче първо се развиват двете контрагайки отдолу на болтовете, тогава се развиват двата болта. Ако кормилните накрайници са избити откъм колелата, вадиш двете щанги заедно с планката на едната страна. Едва тогава можеш да разделиш двете щанги. Така е направено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 20 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 (Редактирано) Да колега само, че аз отгоре ги равивах единия се разви, а другия се скъса от към главата на болта, но в последствие го развих отдоло и стана. Иначе голям филм щеше да е. Имам въпрос-от каде да си купя болт? Някой знае ли спецификацията на болта, материала, размера на резбата, че да си купя същия, а ако може някой да има същия болт мога да го купя! Редактирано 20 Март 2016 от audi zone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Скъсал си го защото отдолу има контрагайка. Мисля че болта е М10 с нормална резба. Би трябвало да е 10,8 единици. И трябва да видиш колко е дълъг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 31 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 Здравейте колеги направих си колата всичко точно много стегната стана и приятна за каране направо се изумих.Но искам да ви питам всичко е сменено вече с ново но остана едно леко притропване когато го прави само по неравности така ли трябва да е всичко е проверено да няма разхлабени болтове и се чудя какво може да е !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 31 Март 2016 Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 Кормилната рейка например?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Или тампони от Голф4 и ще спре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi zone Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Колеги днес 2 часа ослушвах пробвах с една щанга , натисках,бутах и маи наистина ще се окаже че е тампона на макферсона но забележете само левия от към шофьора има едно пукане когато се натисне сигурно когато колата се движи се увеличава а звука е метал в метал . другия няма и шум . когато го свалих стария тампон периферията (гуменото ) беше от едната старна оганато и вместо кръгъл станал елипсовиден . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване