Jump to content

Търся съвет, че скоро ще го спирам на прелеза...


lambardo

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам един кошник,който вече много ме ядосва,а именно ауди 80 Б4 с най-шибаняшкия мотор 2.0 16v ( ACE). Колицата е перфектна,но двигателя е ужааасен. Много ми се свиди да я продам, първо защото ми е от скоро и не съм й се нарадвал и второ, защото колата е много запазена. Та молбата ми е ако знаете някой прочут майстор в Сливенска или Старозагорска област да я закарам да я погледне, а ако няма начин да се излекува този умрял мотор ( на газ не върви добре,а бензина е напълно изключен), та ако няма начин да се оправи и да се движи нормално (става дума с ремонт за някакви малки пари), та ако няма начин моля да ми предложите какъв мотор да му сложа на това ауди, просто не искам да го сменям. Забравих да кажа,че колата е куатро,ако има някакво значение. Моля помагайте.
Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше моя щеше да е вече 1.9 тди пд 131 коня

Пък и куатро... Ще стане кола мечта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, безспорно мотора може да се оправи и да стане така, че да е удоволствие да се кара и на газ и на бензин. Обаче както гледам, май вече си го отписал. При това отношение, какъвто и мотор да сложиш, ще плачеш от него след време. Не знам дали знаеш, че за да работи една кола добре на газ, трябва да работи добре и на бензин. Това е още по-важно за този мотор, защото той е с механична инжекция и трябва да се пали на бензин, Иначе умират дюзите. А те са по 80 лева едната. Освен това някои консумативи на този мотор са доста скъпи. Така че с "малки пари" явно няма да се оправи колата. Например кабелите на свещите комплект са 250 лв около. Представи си че трябва да ги смениш на първо четене. Ще ги дадеш ли тия пари или не? Може да се наложат още неща да се сменят!  Когато един човек си харесва колата, трябва да е готов да дава пари за нея. Ако не, аз познавам доста хора, които на 2-3 години си сменят колите, не че са големи паралии, а просто не им се поддържа кола. Искат да попаднат на такава която няма нужда от поддръжка, ама такава кола още не е създадена. Така че реши за себе си точно какво искаш. Този мотор може да ти достави много удоволствия, след като стане изряден. Вярно е, че е един от най-плютите мотори, ама някои хора не са съгласни с това и продължават да му се радват! 

 Аз мога да ти помогна със газта, но трябва да оправиш бензина. Във форума има хора, които са на "ти" с мотора. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е прав си Коко60 всеки мотор иска поддръжка, но така ли този аце не успях да му намеря цаката.. имам същото ауди с 1.6 мотор... ами и метеорит да падне върху него съм сигурен,че ще върви.. а за свещите на аце-то даже е с нови свещи Тесла или нещо подобно( нямам идея качествени ли са,но са нови). Знам че с повече пари ще го доведа до нормален режим на работа,но си задавам въпроса струва ли си да инвестирам в този мотор или парите, които ще дам ще са близки до монтиране на друг мотор ( примерно 1.8т или както колегата nikito_ko1 е казал 131к.с) В този случай съм сигурен,че вложените пари ще ми донесат още по-голямо удоволствие отколкото напълно ревизиран аце. И аз не знам какво искам още или като се замисля най-много искам сутринта да седна да врътна ключа да запали и като му дам газ да върви напред, а не назад... както е в момента.Не съм някакъв състезател не искам като натисна газта да отивам на задната седалка..единствено за мен е нужно ускорение при изпреварване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от опциите пред теб е моторът д се преправи с ел инжекция. Другата опция е АБФ или 1.8Т, но тук вече цифрата подминава 1500 в най - оптимисичния вариант.

За конверсия на инжекцията можеш да се свържеш с Люси от VW форума, който доколкото знам може да ти направи аце - то.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо не му шибнеш един КЕЙХИН карбуратор смятам че за едни 100лв ще пееш :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е противоречивото.ще паднат малко конете но с тях и проблемите.трябват ти колектор карбуратор,филтърна кутия,бензинова помпа(механична) и плочката за газта ако не си с газов инжекцион.аа и жило за смукача че е ръчен.правил съм такава замяна но на моноинжекцион преди време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Кое е противоречивото.ще паднат малко конете но с тях и проблемите.трябват ти колектор карбуратор,филтърна кутия,бензинова помпа(механична) и плочката за газта ако не си с газов инжекцион.аа и жило за смукача че е ръчен.правил съм такава замяна но на моноинжекцион преди време

Това ще е интересна гледка, ако някой успее да направи смукателен колектор за този мотор

Най безболезненото решение е цялото управление от АБК, по възможност от последните години. Има да се присади правилната горивна рейка, малко кабели и връзката дебитомер дросел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се усети силата на куатрото,нужно е турбо,но това е доста труд,инвестиция,пари де.Всъщност мотора се поставя за 15 минути,инсталацията иска повече време и разбиране.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То автора си написа че не иска да се състезава с тая кола, иска да е сигурен в нея когато е нужно. 1.8т  като има турбо и е някаква сила неземна. АСЕ с не много средства се прерабвтва към ел инжекция и ако мотора механично е ок става приличен като сила/разход, каквато май е и идеята на автора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко жокера за преправянето на АСЕ към ел. инжекция.

 

Дюзите и адапторите към колектора са от АБК, фланците към рейката са правени на струг, горивната рейка е от 1.8 (125 к.с.) напречно разположен (може и някаква друга, аз такава имах под ръка), на втората снимка е захранването с гориво на 5-тата дюза

http://www.prikachi.com/images.php?images/825/8710825x.jpg

http://www.prikachi.com/images.php?images/835/8710835Y.jpg

Тук съм снимал фланеца на главата към парното - от VW LT е, в един голям каталог я търсих тази част за да мога да монтирам двата датчика за водата - син и сив. Маркуча е малко широк в едната част, но се намира в магазините с различна дебелина от единия и другия край.

 

http://www.prikachi.com/images.php?images/849/8710849u.jpg
 

 


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, prokopoff написа:

 1.8т  като има турбо и е някаква сила неземна. 

И на АЦЕ може да се сложи турбо.

Изображение0514.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за слагането може да се сложи, но ще е доста по-трудоемко от подмяната на целия мотор с турбо такъв. Иначе най-лесно и подходящо за случея и според мен би било преправянето към ел инжекция. А и това като пари май ще е най-евтино.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Никой не отрича че АСЕто може да се преработи към принудително пълнене, но не всички искат постоянно да дават гас. Ето го моя 16в турбо мотор, всички части използвани да се направи са оригинални от ауди и вложените средства не са кой знае колко

036074606.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сегашното ми 1.8Т, лекото подаване на газ се равнява на газ до дупка на АСЕ-то. Разходът ми на газ в града падна с 5 литра/100 км, предимството е газов инжекцион

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, prokopoff написа:

 . Ето го моя 16в турбо мотор

036074606.jpg

:zustimm:

преди 13 минути, integrale45 написа:

Сегашното ми 1.8Т с леко подаване на газ се равнява на газ до дупка на АСЕ-то.

Нищо не каза сега.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много гадно се пише от телефон или таблет, премахва ми препинателните знаци и ми променя думите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра си върви АЦЕто ама иска над 3000 оборота. Ако се надяваш че от 50км/ч на 5та да рипне нема как да стане. Ама за това има скорости, включваш на 3та и става работата.

Всеки двигател си има специфика и малко майсторлък. Не става само с ръц копчето и излитаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, nikito_ko1 написа:

Чипната 131-ца/165-167цц/ ще доставя 66 пъти повече кеф на това куатро от АЦЕ-то  с турбо или без/дори и пред 1.8т

Трябва да се смени и цялата трансмисия, че при 3000 оборота със 105 км/ч не е удачно за дизел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, prokopoff написа:

 Никой не отрича че АСЕто може да се преработи към принудително пълнене, но не всички искат постоянно да дават гас. Ето го моя 16в турбо мотор, всички части използвани да се направи са оригинални от ауди и вложените средства не са кой знае колко

036074606.jpg

Какво е турбото, моторът отварян ли е за подмяна на карантии или си е сток всичко вътре, а също и какви коне е?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е абф в оригиналния блок на колата абк, разреден е на 9.3:1. Всички части вътре са оригиналните. Изпускйтелния колектор и турбото са от aan, налягането е 1.5 от 3000 до 5500 об после пада на 1,1 конете не ги знам колко са а и не ме интересува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...