Jump to content

Recommended Posts

Здравейте  драги ми съфорумници, Много се извинявам че пускам можеби пак безмислена тема, но много ще ви помоля да ме извините за некомпетентността си   :(  Така преди мислех да  правя някакви интервенции от сортаа на к0-029 и тем подобни турбини но се отказах реших да изчакам малко и да посабера парички поне.. в момента съм се спрял на турбина от Garret GT2871r  и инжектори на Siemens 630cc Мисля че ще стигнат за целта ми...  най вероятно ще трябва да сменя и  въздушния филтар затова мисля да закупя направо от сайта на  K&N   air intake system  имат готов за моя модел ( мисля  че е добър вариант ? ) Имам цялостна генерация на 70мм със 2 проходни гърнета  за сега..  четох че ще тряба най вероятно и биелеите да сменя за да не счупя мотора!   Ще ги сменя какво да се прави но там вече трябваа да говоря със майстора какви да са..  Понеже съм във Америка в момента и не мога да пренасям много части до България ще мога да взема от тука горе долу само това,, Мисълта ми беше че когато  влезя във сайта да закупя тази турбина ми излизат опции от сорта на: Turbine housing  6/4 AR or 8/4 AR ?  и   Т3v1-Ban housing or T31_4bolt... T3_5bolt_ford_exit.... T25_ bolt internally_gated  и не знам кой опции ще бъдат нaй-добре за мене карам 1.8т код  на мотора  AEB 150коня бюджета  за сега  е някъде около 3000 4000 лева  като се има на преdвит че тука частите са доста по евтини от Bългария  предполагам че ще ми стигнат тия пари :)  целта ми е около 300 ,340 коня максимум... Извинявам се още веднъж и ви пожелавам лек ден ! 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Стига си се извинявал, ами първо си дай равносметка какво искаш и на какво си готов за него. И преди да постнеш, погледни какво си написал, защото написаното по-горе е близо до т. нар. "словестна салата" (Google it!), а и "Вългария"  е практически вулгарна дума.

 

Първо, с 3000 - 4000 лв си точно за никъде предвид евентуален сетъп около GT2871R, освен ако не е китайски, но в последния случай по добре да спра да пиша веднага. Не си предвидил колектор, TIP, интеркулер, съединител, покрай биелите трабва да смениш още един куп неща за да се надяваш, че мотора може и да изкара, както и ще ти трябва нов даунпайп. Да, в щатите са по-евтини частите, но не забравяй, че потенциално носят товар от 10% мито и 20% ДДС. Да не стане безмислен work & travel-а още като си кацнеш на летището.

 

Второ, готов ли си да приемеш риска, че можеш да намелиш мотора и да загубиш не малка част от направената инвестиция? ОК ли е за теб да останеш без кола за неопределено време.

Предвид горните две точки смятам, че имаш потенциал за ъпгрейд до К04-15, най-вероятно може все още да се намерят места, където се предлагат китове. Щеше да е добре да си носиш ЕКУ-то направо да ти го флашнат там и да си готов като се прибереш.

Другото, което можеш да проучиш е елиминаторен сетъп (2871 или 2860) или някакъв читав сетъп на старо. Ако разглеждаш последната възможност пиши ми на ЛС и ще ти обесня къде да търсиш.


 

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
23 hours ago, vermeer said:

Стига си се извинявал, ами първо си дай равносметка какво искаш и на какво си готов за него. И преди да постнеш, погледни какво си написал, защото написаното по-горе е близо до т. нар. "словестна салата" (Google it!), а и "Вългария"  е практически вулгарна дума.

 

Първо, с 3000 - 4000 лв си точно за никъде предвид евентуален сетъп около GT2871R, освен ако не е китайски, но в последния случай по добре да спра да пиша веднага. Не си предвидил колектор, TIP, интеркулер, съединител, покрай биелите трабва да смениш още един куп неща за да се надяваш, че мотора може и да изкара, както и ще ти трябва нов даунпайп. Да, в щатите са по-евтини частите, но не забравяй, че потенциално носят товар от 10% мито и 20% ДДС. Да не стане безмислен work & travel-а още като си кацнеш на летището.

 

Второ, готов ли си да приемеш риска, че можеш да намелиш мотора и да загубиш не малка част от направената инвестиция? ОК ли е за теб да останеш без кола за неопределено време.

Предвид горните две точки смятам, че имаш потенциал за ъпгрейд до К04-15, най-вероятно може все още да се намерят места, където се предлагат китове. Щеше да е добре да си носиш ЕКУ-то направо да ти го флашнат там и да си готов като се прибереш.

Другото, което можеш да проучиш е елиминаторен сетъп (2871 или 2860) или някакъв читав сетъп на старо. Ако разглеждаш последната възможност пиши ми на ЛС и ще ти обесня къде да търсиш.


 

Така първо Думата "Вългария"  не съм искал да я напиша. не е нарочно,просто съм допуснал  правописна грешка.. на летището Нито мито ще платя нито ДДс ;)... относно К04-15 тотално не искам и да чувам, пари на вятар, като ще ги дам парите пон еда знам за какво ги давам.. а относно елиминаторен сетъп или нещо такова ще се радвам да удариш едно рамо като си по вещт и да ми помогнеш ще бъда благодарен :)  Поради точно тази статия лично не се бях замислял за елеминаторен сетъп както ти предложи колега.. надявам се още хора да  споделят мнение и да ме насочат на някъде.. ще съм доста благодарен на по бира когато кажете :)  
П.С: също така се заглеждам и по турбини от Т3/4 серията някакви отзиви за там ако получа ще съм много благодарен  понеже цената им е доста нисичка и то от официалния вносител на гарет 

 

Редактирано от Ganimir
също така
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.frankenturbo.com/new/F21L.html  - и този кит може да погледнеш. Ако го вземеш от щатите и не плащаш мито и ддс със инжектори и други дреболии може да ти излезе под 3к. В него има почти всичко каквото ти трябва и може да не се ноложи да вадиш още пари за  части.

Може да добуташ 300 коня с него. В щатите доста хора карат с такъв сетъп и са доволни. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко по някои от въпросите ти ще нахвърлям няколко неща, които ще ти свършат работа за целите, които си поставяш...

 

По въпроса с биелите, щом си в САЩ не се чуди много, а взимай направо едни Integrated Engineerings. В сайта им си е опоменато, кои са за 1.8Т, ако не се ориентираш трябват ти биели с размер 144х20(144мм дължина, 20мм бутален болт).

 

По въпроса с турбината, за тези коне, които си споменал имаш няколко варианта - 2860, 28RS или 2871, като най-удачен ми се вижда 2871, към който си се насочил(имаш переспектива за бъдеще, ако решиш още малко да засилиш). Топла част с изход за Т25 фланец и вграден гейт ще ти свърши перфектна работа(следователно и ще ти трябва колектор с Т25 фланец и аз бих си взел пак от САЩ един чугун SPA Turbo). Вече изхода за pipe на топлата част, дали да е с 4, 5 болта, V Band си зависи от теб и това колко пари ти се дават.

 

За бюджета няма да коментирам нищо понеже и аз в началото си правех едни сметки(без кръчмаря) и вече колкото повече се доближавам към завършване на сетъп-а, толкова повече и бюджета отива на х2 или дори х3 на заложения(искания) в началото.

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря Ви много  колеги,  извинявам се за което но в момента реших да не влизам на "дълбоко във морето" поне  в началото.. За в бъдеще може но в момента  не съм все още готов явно, всичко което съм си мислил че може да стане излиза много по сложно след като говорих със "Кръчмаря" както ти самия каза :D..  Определно ще започна със к04-015 за в момента и сега си търся такъв сет, или турбина   и инжектори... ако успея да добутам до 220 240 коня максимум на двигателя найстена ще бъда доста  доволен като за начало... 

П.С: Ако можете да ударите едно рамо към по лекия сетъп като за начало  дето е без много главоболия и "много фън" бих се радвал :)   

Spoiler

 

 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Ganimir написа:

.... едно рамо към по лекия сетъп като за начало  дето е без много главоболия и "много фън" бих се радвал :)   

  Покажи скритото съдържание

 

 

Главоболията са донякъде приятни .... Неприятното е че трябват пари. Най-лекия финансов вариант е както по-горе се писа са творенията на FT. Тука го хвалят http://www.audizine.com/forum/showthread.php/638964-FrankenTurbo-F21L-mixed-Flow-Prototype-initial-impressions

По темата с к04-015 може много да се напише. Аз лично смятам че оригинален продукт на BorgWarner e почти невъзможно да се намери. Но какъвто и вариант на к03/к04/ hybrid да вземеш трябва да смениш изпускателния колектор. Стоковият е много рестриктивен. Не случайно и двигателите в Ауди S3 и TT са с доста различен такъв. FT не случайно предлага в комплекта си нов изпускателен колектор. А тръгнеш ли да купуваш колектор за к03/к04 примерно този http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-156&Category_Code=VVWM

и като вземеш безумната цена на к04 турбините/ надежност/ постигнат резултат по добре да минеш на нещо различно.

В нета вече има доста проекти с IHI от CDNC, CAEB  дори поставени без преходна пластина. Варианти много. Мен лично ме влече към турбините TD на  Mitsubishi. Колкото и да са архивни като конструкция имам опит с тях и са изключително надеждни. Цените им са по адекватни спрямо кекав и безумно скъп лагерен Garrett ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро имам намерение да разпродавам S3 сетъпа(К04-023, колектор, дюзи и т.н.) но нямам идея дали може да стане или евнтуално да се преправи за надлъжен мотор...

 

По въпроса с колектора, мисля че се намират и китайски чугунени алтернативи за К04-015 на някакви приемливи цени, но вече като изработка и надеждност не знам как стои въпроса.

 

Около мен има 2 броя 1.8Т с TD-та от Еvo и определено са добра алтернатива за бюджетен сетъп, но да се твърди че са по-добри от лагерен Гарет е меко казано смешно.

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, GTX3071R написа:

.....  но да се твърди че са по-добри от лагерен Гарет е меко казано смешно.

Никой не го твърди. Като надеждност TD е лидер. Като характеристики е ясно.

 

Преди 2 часа, GTX3071R написа:

Около мен има 2 броя 1.8Т с TD-та от Еvo .....

Много искам да видя на живо как е направен изп. колектор за надлъжен мотор. Къде и кой го е правил. Нещо не мога да харесам готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Благоевград са колите, като и двете са купувани от София(следователно и правени тук). Нямам представа кога ще се прибирам за да ги снимам лично, но сега ще видя едно от момчетата дали няма да свърши тази работа и да направи някоя снимка на едната :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, МММ1 said:

Много искам да видя на живо как е направен изп. колектор за надлъжен мотор. Къде и кой го е правил. Нещо не мога да харесам готов.

 

http://www.psiconcepts.com/store/index.php?l=product_detail&p=22

 

http://www.psiconcepts.com/store/index.php?l=product_detail&p=23

 

... или ако си намериш манифолд на JBS autodesign..., излиат редовно стават директно (или с малко шлайф) на TD и KKK фланеца е подготвен и за двете...

 

Ето да придобиете представа: 

http://www.ebay.co.uk/itm/JBS-Hi-Flow-K03s-Turbo-Manifold-1-8t-20vt-Audi-Seat-k03-hybrid-golf-/271952967454?nma=true&si=XlX6DBJBWUS%2BCt22DudikaP4wuo%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да .... гледал съм ги .... Този също изглежда добре http://www.akstuning.co.uk/aks/13-8t-t25-high-flow-exhaust-manifold-top-mount.html

Въпросът е .... Горепоказаните колектори ще паснат към примерно TD04HL-16T-7. Приставки има http://www.ebay.com/itm/MAMBA-Turbine-Inlet-Flange-Convert-Volvo-850-940-S60-S70-TD04HL-K24-Turbo-to-T3-/171918527590

Но как ще стои турбината спрямо блока, дясната опора на двигателя и т.н? Може би трябва да се търси колектор на който фланеца към ТК да е отстрани на изпускателния колектор. Не можах да намеря в нета проект с TD,  който да използва т.н. готов колектор. Всичко е custom изработка. Може би има защо .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/30/2016 at 6:39, Ganimir написа:

ако успея да добутам до 220 240 коня максимум на двигателя найстена ще бъда доста  доволен като за начало... 

  Покажи скритото съдържание

 

 

Не знам как ще ги "добуташ" тези коне със К04-15 и на какво налягане...

 

Ето графика на моята К04-15 : http://prnt.sc/5tl1fo

 

Ето и малко други данни : http://prnt.sc/5tl6xe

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

240коня са възможни с К04-015. Бившата ми а6-ца беше с оригинален БВ К04-015, мапвана при келеша и изкара 243коня и 360 нютона, на 1.3. Колата беше с ревизиран изцяло мотор, даунпайп, генерация, кулер и 710н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според проченото в нета-а 240 к.с. е доста за К04-015. Тя е малко по-голяма от К03s и по-малка от к04-2х от S3, от която повече от 250 к.с. на AEB е оптимистично.

 

Ko3S - 01+
COMPRESSOR WHEEL
Inducer: 38mm
Exducer: 51mm

TURBINE WHEEL
Inducer: 45mm
Exducer: 38mm

Ko4-015
COMPRESSOR WHEEL
Inducer: 35mm
Exducer: 50mm

TURBINE WHEEL
Inducer: 50mm
Exducer: 42mm

k04-023
compressor wheel
inducer: 42mm
exducer: 56mm

turbine wheel
inducer: 42mm
exducer: 55mm
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, ghostdog said:

240коня са възможни с К04-015. Бившата ми а6-ца беше с оригинален БВ К04-015, мапвана при келеша и изкара 243коня и 360 нютона, на 1.3. Колата беше с ревизиран изцяло мотор, даунпайп, генерация, кулер и 710н.

 

С какъв колектор го постигна това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален от к03-ката, моторът беше AWT, не знам дали е по-тесен или по-широк. Виждал съм няколко колектора за 1.8Т и всичките ми изглеждаха еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че не са еднакви. На 005 седи един номер а на последните модели от фейса и по-специално BEX/BFB може би и AWT седи друг колектор. Първия се пука доста често точно над турбината и доколкото знам има лека разлика в пропускателна способност.

 

Дано да не забравя да ви снимам моя за да го сравните с това което имах преди това:

 

352ivbb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че са различни парт номера не значи, че са по-голям и по-малък. Може да има разлика в сплавта и тн. Ако си го мерил, ок, ще се съглася, но аз лично за надлъжно 1.8Т по-голям колектор за к03/к04 съм виждал само афтърмаркет. 

На 2.7Т има колектори преди и след фейса. С различни парт номера са, абсолютно еднакви са като размери. Преди фейса се разпада вътрешната част, след фейса не се разпада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, МММ1 said:

Оригиналните изпускателните колектори са еднакви при всички надлъжни 1.8Т. Хубави или лоши .... поне са здрави.

 

Там е работата че не са здрави, да не се разхвърчат из моторния отсег ама си се пукат доволно.

1 hour ago, ghostdog said:

Ако си го мерил, ок, ще се съглася,

 

Къде е най-правилно да се премери, идеята ми е че може би след 2-3 седмици ще смъквам моя евентуално да видя откъде подпръцква. Между колектора и главата имам забележка някъде около 4-ти цилиндър. Диаметър на рънерите при главата?

1 hour ago, ghostdog said:

Преди фейса се разпада вътрешната част, след фейса не се разпада.

 Може подобна да е сценката и с тия, но съм убеден че часта над фланеца точно където се събират рънерите има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...