Jump to content

Recommended Posts

Ако ще го мериш, мериш входовете на рънерите при главата и дължината им като цяло. Съмнявам се, че ще има разлика в ширината или дължината, но все пак е интересно да се знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

а някой може ли да ме упъти от къде мога да си закупя  Borgwarner к04-015 ? понеже не намирам много сайтове който я предлагат тази турбина освен ето този http://www.ctsturbo.com/cart/products/BorgWarner_K04_0015_Turbocharger-15-0.html не знам колко е надежден и дали не е пак  "китаец" даденото турбо за около 1150 $ ми излиза.. заслужава ли си ме интересува или има и по евтини алтернативи във  България ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/5/2016 at 3:03 PM, ghostdog said:

Ако ще го мериш, мериш входовете на рънерите при главата и дължината им като цяло. Съмнявам се, че ще има разлика в ширината или дължината, но все пак е интересно да се знае.

 

Бях забравил колко е нагъчкано и че термощита на маслената магистрала за турбото пречи да се снима хубаво колектора. Но съм убеден че дори и да няма разлика в диаметрите то самата форма непосредствено на Т3 захвата е различно на по-старите и на по-новите мотори. Като моя изначално беше с по-стария тип и се беше пукнал а сега съм с такъв от BFB който е здрав.

2 hours ago, Ganimir said:

а някой може ли да ме упъти от къде мога да си закупя  Borgwarner к04-015 ? понеже не намирам много сайтове който я предлагат тази турбина освен ето този http://www.ctsturbo.com/cart/products/BorgWarner_K04_0015_Turbocharger-15-0.html не знам колко е надежден и дали не е пак  "китаец" даденото турбо за около 1150 $ ми излиза.. заслужава ли си ме интересува или има и по евтини алтернативи във  България ? 

 

Проблема е че тази сума за наистина болт-он кит почва да се приближава до минаване на по-сериозен сетъп. Имаше една стара тема във Вортекс-а за пълен кит на к04-02х със турбо, гарнитури, колектор, дюзи, МАФ, тръби/снадки и челен интеркулер. Цената беше 1700$. 

 

То това е проблема при тунинга че по малко по малко и сумата става страшна а на човек все не му стига.......:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎12‎.‎7‎.‎2016‎ г. at 16:52, Ganimir написа:

а някой може ли да ме упъти от къде мога да си закупя  Borgwarner к04-015 ? понеже не намирам много сайтове който я предлагат тази турбина освен ето този http://www.ctsturbo.com/cart/products/BorgWarner_K04_0015_Turbocharger-15-0.html не знам колко е надежден и дали не е пак  "китаец" даденото турбо за около 1150 $ ми излиза.. заслужава ли си ме интересува или има и по евтини алтернативи във  България ? 

Не мисля, че е оправдано такива пари за това турбо. За 1/3 от тези пари вземеш К04-02х втора употреба и го рециклираш като ново, а с него ще изкараш повече пауър. Разбира се ти трябват и колектор и даунпай, които също се намират втора упортреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектор за това турбо ,за надлъжен мотор няма,ако чака някой да разпродава проект  с такъв колектор, ще минат години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"заварчик" нещо май не ми се става :D  бихте ли ми казали какви инжектори да си купя  също ?  или за какви да се оглеждам по сайтовете .. то е решено че ще се взема к04 няма как (освен ако някой до края  на август не предложи по добра оферта ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.dieselcomponentsinc.com/featured-brands/borgwarner/ - тук се продаваха по едно време к04-ки за около 700+ долара, но трябва да ги питаш директно, че на сайта няма инфо. Да дадеш 1000 и долара за К04 не е много оправдано. Най лесното решение е и е OEM, но има вече доста болт он хибриди с положителни отзиви за по-малко пари.

В последно време много хора ползват http://www.ebay.com/itm/Genuine-Bosch-EV14-52lb-550cc-fuel-injectors-1-8T-turbo-Audi-A4-TT-VW-Golf-Jetta-/282074106966 такива инжектори (обявата е примерна). 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
13 hours ago, danidelev said:

 

д

13 hours ago, danidelev said:

http://www.dieselcomponentsinc.com/featured-brands/borgwarner/ - тук се продаваха по едно време к04-ки за около 700+ долара, но трябва да ги питаш директно, че на сайта няма инфо. Да дадеш 1000 и долара за К04 не е много оправдано. Най лесното решение е и е OEM, но има вече доста болт он хибриди с положителни отзиви за по-малко пари.

В последно време много хора ползват http://www.ebay.com/itm/Genuine-Bosch-EV14-52lb-550cc-fuel-injectors-1-8T-turbo-Audi-A4-TT-VW-Golf-Jetta-/282074106966 такива инжектори (обявата е примерна). 

 

 

Мерси  Колега  още на момента ще им пиша :) даже вече писах очаквам отговор дано е положителен ^_^  
 

 

13 hours ago, МММ1 said:

Аз по ниска цена за 53049880015  не успях да намеря http://www.ebay.com/itm/300407777036

пак е по ниска със 250  долара почти 300 което е по-добре :)  Стига да не  зверската китайка:hilezh:

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Ganimir написа:

Стига да не  зверската китайка:hilezh:

Тази е страховита http://www.ebay.com/itm/BILLET-KO4-KO4-015XLB-Upgraded-K03-Turbo-VW-Passat-96-06-AUDI-A4-1-8T-/122006738786?hash=item1c682b1762:g:IFYAAOSwJb9WqlN1

NO ONE ELSE LIKE THIS ON THE PLANET WITH THIS PRICE, WARRANTY OR PRODUCT. NO ONE!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е като да не става стоковия колектор на к04-02х. Един стругар ти върши работа и си в джаза. Тези снимки съм ги качвал и съм обяснявал, но айде пак.

К04-022

Дюзи от сааб 350сс на 3 бара

Помпа бош 040 от старо ауди с мех. Инжекция

Даунпайп на 76 назад 63

Кулер 180-65-550

Нова маслена магистрала за вс случай.

Колата е мапната в ТСТ изкара 193 коня на гумите (куатро)

Цени:турбо+ рециклиране 1000

Помпа 50

Кулер 200

Пътища 150

Дюзи 120-180(както изпаднат)

Генерацията излезе 250, като най лесния вариант е генерация от S4 (около 100, и само даунпайп около 100)

Стругарска работа, магистрала маслена и разни дреболии да ги сложим 200

Тотал 2000лв.

Автора ако му харесва този сетъп мога да дам още инфо на ЛС имам и разни неща от изброениете за даване :)

ac086047a7f9a641db10386b3c589cdf.jpgf0a71eca1658441ea67c7e308ffa61eb.jpg3fccbedef6c2f3608d405cf85e3950c3.jpg

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, имаа ли  някой който знае   къде могат да ми изработят колектор за моята кола// за да ми пасне к04-022  023.. :lupe:

П.С:Мерси предварително :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре елементарен Ш колектор да му направи някой, отколкото да се монтира 022/023 на стоковия колектор за надлъжен 1.8Т. Не случайно S3-ката е с колектор с дълги рънери, а заводски е само 220-230коня.

Друг е въпросът, че занимавката за К04 не си заслужава. GT2560R с един китайски чугун T25 за 1.8Т, който струва 100-тина лева е в пъти по-добър вариант сравнен с К04-022/023 изциганена и монтирана на оригиналния колектор на 1.8Т-то. GT2560R е в пъти по-добра турбина от K04-022/023 и прави колата много по-приятна за каране.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре една такава турбина GT2560R Струва "майка си и баща си " а ии не е толкова лек тунинг както К04 
нямам намерение да отварям двигателя от сега все пак.. Другото което  е при положение че ми излизат оферти като  "турбина" "дюзи" и инттеркулер за около 1000 лева  защо да не се възползвам от този сетъп ?   ако има някакъв вариант който може да ми се изработи само келоктора за да пасне тази турбина защо не ?  докато при гт2560р сигурно сетъпа отива над 3000 4000 лева ? което не ме устройва мене лично за сега :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GT2560R се намира за около 1500лв. К04 може да ти излезе повече зависи от къде я взимаш. С гарета може да изкараш до около 300 коня а с К04 надали повече от 240. С гарета бууста идва по плавно от К04. К04 най-вероятно е по-опасна за биелите от гарета . Гарета прави и по-малко жега. Както каза ghostdog определно гарета ще е по-приятен за каране и по safe сигурно. Ти обаче не си решил какво искаш май.

В началото говореше за 3-4 хил. лева. Сега пишеш за сетъпи за 1000лв. Съмнявам се с 1000лв да направиш нещо читаво. С гарета може и да се вместиш в 3000лв. с малко повече четене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 minutes ago, Ganimir said:

Добре една такава турбина GT2560R Струва "майка си и баща си " а ии не е толкова лек тунинг както К04 
нямам намерение да отварям двигателя от сега все пак.. Другото което  е при положение че ми излизат оферти като  "турбина" "дюзи" и инттеркулер за около 1000 лева  защо да не се възползвам от този сетъп ?   ако има някакъв вариант който може да ми се изработи само келоктора за да пасне тази турбина защо не ?  докато при гт2560р сигурно сетъпа отива над 3000 4000 лева ? което не ме устройва мене лично за сега :) 

Взимай К04-ката щом си решил. Питаш, казва ти се, но ти вече си решил. Тогава идва въпросът, защо питаш въобще? Казах ти и на лс, направи си к03-ката или вземи друга читава, забучвай я на колата и с другите пари алкохол, курви и бело. Като те гледам какъв си тунингар, по-добре не се захващай. Тунингът е като курвите, ако изтъниш, има опастност да се наиграеш подобаващо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло се бях насочил да вземам К04-015 която май е болт он за 1000 $ я намерих със инсталациония кит а  от българия бях решил да взема  интеркулер  и дюзи 
Но напоследък ми изпаднаха няколко  "оферти" така да кажа за  к04-022 сетъп със инжекторите  и кулер за  около 1000 лева.. затова попитах просто ако има  начин някой който може да ми изработи само колектор и да се вместя в бюджета от 2000 лева защо не ? къде е проблема не разбирам ???

Парите за майсторите и за слагането не ги смятам поради причината че има кой да ми я нагласи :) 
П.С: Не целя да се заяждам просто питам неща който не са ми ясни.. извинявам се за което  "не всеки се е родил научен" и не на всеки всички неща са му ясни :huh:

7 minutes ago, danidelev said:

GT2560R се намира за около 1500лв. К04 може да ти излезе повече зависи от къде я взимаш. С гарета може да изкараш до около 300 коня а с К04 надали повече от 240. С гарета бууста идва по плавно от К04. К04 най-вероятно е по-опасна за биелите от гарета . Гарета прави и по-малко жега. Както каза ghostdog определно гарета ще е по-приятен за каране и по safe сигурно. Ти обаче не си решил какво искаш май.

В началото говореше за 3-4 хил. лева. Сега пишеш за сетъпи за 1000лв. Съмнявам се с 1000лв да направиш нещо читаво. С гарета може и да се вместиш в 3000лв. с малко повече четене.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Ganimir написа:

Но напоследък ми изпаднаха няколко  "оферти" така да кажа за  к04-022 сетъп със инжекторите  и кулер за  около 1000 лева.. затова попитах просто ако има  начин някой който може да ми изработи само колектор и да се вместя в бюджета от 2000 лева защо не ? къде е проблема не разбирам ???

Турбина к03/К04 се купува само нова .... С тази малка топла част втора употреба или от ремонт не си струва. Казвам го от опит.

К04-022 е добър вариант за 1.8Т но си иска много по "отпушен" колектор от стоковия. Ако я монтираш на него ще я "опечеш" много бързо. А почнеш ли да правиш колектор се сблъскваш с нашенските тунингари, които сякаш не знаят стойността на парите. 

За 2000лв. е трудно но за около 3000лв. с ремап може да се вместиш. Може да се поинтересуваш за продуктите на Beachbuggy turbos. Според отзивите в нета предлага най-качествените хибриди на базата на К04. Вариант са  K240, К280,К300. Избираш си и колектор ... примерно този http://www.turbo-parts.de/Auspuffanlagen/Turbo-manifold/Audi/VW/Turbokruemmer-1-8T-A4-A6-Passat-K03-upgrade-geschlitzt-Turbo-Kruemmer-Gusskruemmer-ohne-Bohrbild-fuer-Turbolader::2573.html

Едни дюзи втора употреба, примерно от Ауди S3 386сс и някой евтин кулер.

Една интересна тема за изпускателен колектор е тази http://www.audizine.com/forum/showthread.php/664978-XS-Power-Tubular-Manifold-For-KKK-OEM-Flange-Turbos

Преди 11 часа, Ganimir написа:

Добре една такава турбина GT2560R Струва "майка си и баща си ".

Самата турбина е по евтина от к04-015. Иначе да и правиш ремонт е както се изразяваш е "майка си и баща си ". Аз не ги харесвам тези лагерни турбини, но това си е лично мнение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45 minutes ago, МММ1 said:

Може да се поинтересуваш за продуктите на Beachbuggy turbos.

:flehan::flehan::flehan: Един човек, който се е поинтересувал и е ровил за варианти. Уважавам, съмнявах се, че някой в България е чувал за този много готин и точен англичанин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти написах и на л.с. аз съм пионер с такъв проект на моя вече бивша кола и още една на приятел. И двете са с К04-023 заварени на оригинален колектор на АЕБ и вървят чудесно вече втора година без драми. Карат се на 1,2 пик 1,0 холд с пайп на 76 и грънци на 63. Мойта беше и с челен кулер и хаузинг на 76 от Голф ВР6. Този чугунения колектор, който е постнал колегата по-горе е много шокар определено бих го взел ако съм на твое място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря на всички отзовали са се на въпросите ми :flehan:

Решено е к04-02x ще е   :) 
Ще пиша пак   като почнат да се напасват "карантите" дано всичко стане както си трябва..Леко и пълзотворно лято ви пожелавам със много  бири във ръчичкаа 

Относно колегата МММ1 Благодаря за  колектора  който ми прати  и относно  тази фирма "Beachbuggy turbos"
Ще ги проверя по нататтък понеже сега не ми зарежда сайта им.. изписва ми  че работят върху новия си сайт 
:zustimm:

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видя, има ли мъже тук:
http://www.audizine.com/forum/showthread.php/716338-New-CompTurbo-CT-30R-Triplex-Turbo-850!!

 

Това ако беше излязло преди 1.5 г., щях да го отнеса като.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...