камен каменов Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Здравейте, колата е Ауди Б4 2.0АБК с обикновена газ.Даваше ми 16/100 градско и 9/100 извън.Наскоро ми протече гарнитура на главата и я дадох за смяна,като с това да шлайфали главата,смяна на повдигачи и гумички и напасване клапани.След това...вече около две седмици я засичам и разхода ми се е качил с около 4-5литра както градския,така и извънградския.Дайте мнения...че аз вече нямам обяснение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 26 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Ето това видях сега.Така ми се вижда с около половин зъб,та не мога да разбера на 100% добре е зацепен ремъка или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Долния белег е на ролката на коляновия вал и има пъпчица от дясно , там погледни да е на белега . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 26 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 тая пъпчица вижда ли се при свален капак на ремъка или трябва да се маха и долната част под капака?И..тоя белег долу и тоя отзад на втората снимка не трябва ли да са винаги на едно положение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Долу на скоростите сложи да е на "0" (ГМТ) и тогава гледай горе. Към момента на снимката си сложил "|", което е белега за запалване, а не ГМТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 26 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Ей сега ще отида и ще драсна после как идва горе белега.След 5-10мин ще пусна снимка Значи като наглася горе да е на белега ,0-та на кутията точно се е скрила така,че да не се вижда никаква част от нея Така ли трябва да е или да се вижда отвън? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 На маховика чертата трябва да разделя нулата по средата. Също така има белег на междинния вал - той върти делкото и е пряко свързан с предварението на запалване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 27 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Тия дни ще ми я разглобят за ново презацепване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Преди 23 часа, камен каменов написа: Значи като наглася горе да е на белега ,0-та на кутията точно се е скрила така,че да не се вижда никаква част от нея Така ли трябва да е или да се вижда отвън? Сигурно ти е леко пренатегнат ремъка. Ходи да го видят и може да направиш една центровка на делкото и на газта и всичко трябва да си дойде на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 27 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Аз делкото пипах.Разхода си е все тоя при колкото положения пробвах.Не се сетих да погледна колко е натегнат.Но след като е събрана главата двигателя не работел добре и пипали делкото.Това ми казаха тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Делкото се настройва със стробоскоп. На слух няма как да се уцели точно. Ако не са зацепили правилно междинния вал се е получило разцентроване на делкото. После като са го въртяли съвсем са го разбъзикали и сега и да му следиш белега е все тая. А това леко разминаване между белезите на разпределителния вал и маховика може да е от пренатегнат ремък, но ми се вижда прекалено малко да е от прехвърлен зъб. Нормално е като се запали двигателя след смяна на повдигачи да трака като дизел докато се напълнят. Най добре е да я настроят с уред някъде. И после и един газ анализатор и знаеш че всичко е точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 27 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 А допускаш ли да вдигне разхода с 4-5л на газ само от лошо зацепен паразитен вал?Иначе в други ден друг майстор ще ми презацепи ремъка и накрая в монтана да пипнат газта и делкото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Не съм наясно колко може да вдигне разхода, но не мога да се сетя за друга причина. Все пак всичко друго си е същото. Освен ако не са пипани и кранчетата на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 28 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Ще кажа какво става като ми я пипне друг майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Според мен правилно е зацепена. Шлайфането на главата, дебелината на новата гарнитура, разтягането на ангренажния ремък (ако ползваш стария) - всичко това дава отражение. Ако грешно е зацепен паразитният вал е достатъно само да презацепиш делкото. Правиш белезите както на снимките от втория пост. На корпуса на делкото има една резка - трябва да сочи средата на палеца. Обикновено иска още малко предварение. Центровката вече си я правя на проба-грешка. На не много стръмен баир редя скоростите до трета, като превключвам на около 5000-5500 оборота. До третия път докарвам центровката. Ако оставиш центровката на белезите мотора е муден до около 3500 оборота. Говоря за каране на газ. Карал съм с центровка на повече от 20 градуса предварение (свалях главата, а после се оказа, че делкото беше запекло). Разхода се вдигна с около литър. Само, че при мен извънградския разход е 12-13. Как работи мотора? Има ли прекъсвания? Свещите как са? Ако свещите са били на главата през цялото време е вероятно да има ударен електрод при манипулациите по главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 28 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Пали,работи и върви добре.При отнемане на газта на скорост има нещо като гърмене в ауспуха на интервали,което го нямаше преди и високия разход.Това са двете неща които се усещат за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Завърти делкото с 2-3 градуса обратно на посоката му на въртене. Не усещаш ли мотора по-муден в ниските обороти, особено на баир? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 28 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 (Редактирано) Да.Оставях го така,после пък на повече предварение,сега на средно положение,но разхода е все същия Редактирано 28 Юни 2016 от камен каменов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 (Редактирано) Преди и след ремонта на едно и също място ли си зареждал,защото при газта малко по-трудно се хваща точния разход.Голяма грешка е да засичаш- пълна бутилка,изминати 100 километра и след това пълна бутилка.На мен по този начин ,по калкулатор разхода ми е бил 19/100,както и 7/100 градско,което реално е абсолютно невъзможно. Цитат Пример: Зареждам до горе на една петролска газстанция вечерта, изминавам 40 км и реших да допълня сутринта на същата газстанция, защото заминавам на път. Бутилката събра 23 стотинки и това беше само газта, която изсъска, като извадиха пълначката. После разбрах от управителя, че в момента налягането в цистерната е било по- ниско. Според калкулатора, колата ми гори 0/100 газ в градски режим. Втори случай: зареждам на една петролска газстанция празната си бутилка, която е 53 литрова и побира 44 литра газ, като кажа " пълни до горе" . Бутилката събра само 38 литра, което ме усъмни че не е правилно. Изминах 6 км и реших да се пробвам на друга петролска газстанция. Събра още 8 литра, което прави общо 44 литра. Според калкулатора колата ми е гори 133- сто тридесет и три/100 газ:-) , после кажи на газаджията , че колата ти гори много или малко Редактирано 28 Юни 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 А не е ли по-добре да сипеш за 10 лв газ, да ти свърши и да видиш колко ти е разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 29 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Зареждам с 10лв и чакам да свърши.Пробвах на няколко газстанции... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
panda Публикувано 30 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 Зареждам само на едно място,и всеки път резултата е еднакъв.Изминавам 250-260км. само градско,след което пълня до горе.Количеството на заредената газ се колебае м/у 23-25л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Брех,как ги правите тия разходи само градско?По-темата,колега най вероятно са ти бъзикали изпарителя след ремонта(ако е зацепена правилно де) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 1 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Ами вчера ходих при тях.Гледаха,пробваха да преместят един зъб на разпределителния без да разглабят да видят колянов и паразитен вал.Но гледаха през отвора на свещта там как идва....каквото е,че не съм наясно.Не им хареса там как идва и си го оставиха пак такаа Както е на снимката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 И аз изминавам около 250 км. с една бутилка, но при мен бутилката събира 32-34 литра. Чудно ми е как постигате разход под 11 на сто. По темата: Карам с центровка около 10 градуса преди ГМТ. Карал съм с центровка на 20 градуса преди ГМТ - колата беше доста спъната и разхода се качи с около литър. Не съм карал с центровка на закъснение от заводската (какъвто подозирам, че е случаят на автора), но не мисля, че от това би се повишил разхода с 50%. Все пак автора казва, че колата върви добре и отклонението на центровката няма да е с много. Не разбрах само, дали въпросните майстори са пипали настройките по газовата? Няколко пъти съм свалял главата, после и мотора смених. Разлика в разхода не съм забелязал. Аз бих измерил компресията на мотора. Преди това бих пробвал на запален мотор да изключвам цилиндрите един по един, за да проверя дали всички работят. Това разбира се при условие, че не е пипано по газовата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване