Jump to content

Аудито ме предаде


Audi A4 Avant

Recommended Posts

Здравейте, снощи ми се случи неочакваното. Пътувайки по автомагистрала Тракия изведнъж започна нещо да чука в мотора. Карах с около 140, спрях отворих капака и го затворих. На празен ход се чува хлопане, а като подам газ звука е като от картечница- едно към едно и се чува някъде от мотора вътре. Беше 23:00 часа и настръхнал успях да се прибера, там накъдето бях тръгнал. Днес сутринта запалих, отново същата работа, масла течности и т.н всичко си е в нормите. Съмненията са в биален лагер на коляновия вал- много лошо. Някой имал ли е подобни проблеми и ако да, нека сподели как се е справил. Карах около 100 км. с това тракане, за да се прибера. Сигурно е станало мазало но.......

Забравих да спомена, че аудито е Б6, 1.9 tdi AVF.

Редактирано от Audi A4 Avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на пистонен болт.

Ако е лагер....за 100км да си заварил мотора. Ща угасне кат  последната кибритена клечка на Малката Кибритопродавачка... Още повече, че е запалил на сутринта. Пък и не казваш прекъсвал ли е, има ли странен пушек. Едно мерене на компресия преди отваряне ще даде насока дали е задрало буталото.  Вече по сервизите има камери-сонди. Може да се бръкне в  цилиндъра да се разгледа, че и сигурно в картера може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причината са биелни лагери или бутален болт,но звукът трябва да се чуе от сервизен техник.Ако ще сменяш биелните лагери,гледай да не ти сложат обикновени. За турбомоторите 1.8Т и 1.9 TDI са усилени и цената им е около 200 лв с отстъпките.Някои слагат обикновени,които са на цена 20-30 лв и не е гаранция колко време ще изкарат.Не си заслужава да се пестят пари при такъв ремонт.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, loshdancho написа:

Залагам на пистонен болт.

Ако е лагер....за 100км да си заварил мотора. Ща угасне кат  последната кибритена клечка на Малката Кибритопродавачка... Още повече, че е запалил на сутринта. Пък и не казваш прекъсвал ли е, има ли странен пушек. Едно мерене на компресия преди отваряне ще даде насока дали е задрало буталото.  Вече по сервизите има камери-сонди. Може да се бръкне в  цилиндъра да се разгледа, че и сигурно в картера може.

Не колега, не е прекъсвал въобще мотора и си имаше мощност до последно. Сранен пушек също няма, само чукането в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е лагер пада налягането на маслото. Освен ако не се е разтопил и запушил отвора в коляновият вал. Но тогава биелата да е излетяла за тия 100км. Каквото и да е трябва да се разглобява.  Ще се види какво е станало. Ако е пистонен болт и не е задрало бутало  може да се мине тънко. На това ме навежда липсата на пушек и нормалната мощност.  Но ако е задрало  в цилиндъра.... отиваш на нов блок или на ризи.100км си е огромно разстояние.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес отворихме главата. Оказа се износен разпределителен вал и повдигачи. Сега започва изваждането.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 18 часа, Passi написа:

 

Ти с какво масло караш?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 18 часа, Passi написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колега, колата я купих от частно лице в Германия. Дефакто му я изкарах от гаража с един куп документи кога какво е сменяно и къде. От тогава до момента я карам с 5w40 Special plus. Мисля, че коментара ти за кофти масло е неуместен. Или ще ми препоръчаш гаражен кастрол.......

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е чак толкова в марката на маслото,колкото до пробега му до смяна.Тези мотори ги дават да се карат с лонг лайф масла със смени през 30х.км. което според много хора не е препоръчително и от там започват проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло се сменя на 10 000км , имам същата барака на 300 000 км , ще видим колко ще изкара, но както на всичките ми коли го сменям на 10 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същия проблем - блокирал повдигач на 2-ри цилиндър и от там износена кобилица на разпределителен вал.

Беше пропаднал и клапана, но за щастие без поражения, защото спрях и викнах пътна помощ.

Сменихме главата, като я ревизирахме преди това. Сега колата работи тихо и върви нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах тия 1.9 тди-та.

Износват повече валове от душегубите...

Да не би помпата да не може да вдигне наблЕгане и маслото да не може да намаже хубаво главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 29/07/2016 at 19:34, congo написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колега, а смени ли помпата? Питам, защото и аз го отворих моето ауди и в момента сменям разпределителен вал, повдигачи, лагер и двете гарнитури на главата. Искам да си карам колата, до сега никви ядове нямах с нея, вече 5 години. С AVF мотора съм.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.07.2016 г. at 17:44, Audi A4 Avant написа:

Колега, колата я купих от частно лице в Германия. Дефакто му я изкарах от гаража с един куп документи кога какво е сменяно и къде. От тогава до момента я карам с 5w40 Special plus. Мисля, че коментара ти за кофти масло е неуместен. Или ще ми препоръчаш гаражен кастрол.......

Не просто ако са спазвани заводските процедури за смяна на маслото на по 30 000 км когато е била нова (а това е много вероятно) след това няма много значение ти с какво масло си карал,и на колко си го сменял.Каквото е имало да става е станало преди да я купиш.Масово съм се нагледал на коли с по 3 максимум 4 смяни на маслото до 100 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/29/2016 at 1:50 PM, Schnura said:

Бах тия 1.9 тди-та.

Износват повече валове от душегубите...

Да не би помпата да не може да вдигне наблЕгане и маслото да не може да намаже хубаво главата.

По-скоро остаряха и тези двигатели. Когато си купувах моето 1.9тди преди около 5 години темите с проблеми по тези мотори бяха адски малко, сръвнение с 2.5 тди или 1.8Т. Напоследак се засилват теми с какви ли не проблеми с този мотор. Имайки предвид годините на модела и километрите, които са навъртяли не се изненадвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...