Audi A4 Avant Публикувано 16 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 (Редактирано) Здравейте, снощи ми се случи неочакваното. Пътувайки по автомагистрала Тракия изведнъж започна нещо да чука в мотора. Карах с около 140, спрях отворих капака и го затворих. На празен ход се чува хлопане, а като подам газ звука е като от картечница- едно към едно и се чува някъде от мотора вътре. Беше 23:00 часа и настръхнал успях да се прибера, там накъдето бях тръгнал. Днес сутринта запалих, отново същата работа, масла течности и т.н всичко си е в нормите. Съмненията са в биален лагер на коляновия вал- много лошо. Някой имал ли е подобни проблеми и ако да, нека сподели как се е справил. Карах около 100 км. с това тракане, за да се прибера. Сигурно е станало мазало но....... Забравих да спомена, че аудито е Б6, 1.9 tdi AVF. Редактирано 16 Юли 2016 от Audi A4 Avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 без да отворите двигателя ...няма как да се каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 Залагам на пистонен болт. Ако е лагер....за 100км да си заварил мотора. Ща угасне кат последната кибритена клечка на Малката Кибритопродавачка... Още повече, че е запалил на сутринта. Пък и не казваш прекъсвал ли е, има ли странен пушек. Едно мерене на компресия преди отваряне ще даде насока дали е задрало буталото. Вече по сервизите има камери-сонди. Може да се бръкне в цилиндъра да се разгледа, че и сигурно в картера може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 (Редактирано) Според мен причината са биелни лагери или бутален болт,но звукът трябва да се чуе от сервизен техник.Ако ще сменяш биелните лагери,гледай да не ти сложат обикновени. За турбомоторите 1.8Т и 1.9 TDI са усилени и цената им е около 200 лв с отстъпките.Някои слагат обикновени,които са на цена 20-30 лв и не е гаранция колко време ще изкарат.Не си заслужава да се пестят пари при такъв ремонт. Редактирано 16 Юли 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 16 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 преди 19 минути, loshdancho написа: Залагам на пистонен болт. Ако е лагер....за 100км да си заварил мотора. Ща угасне кат последната кибритена клечка на Малката Кибритопродавачка... Още повече, че е запалил на сутринта. Пък и не казваш прекъсвал ли е, има ли странен пушек. Едно мерене на компресия преди отваряне ще даде насока дали е задрало буталото. Вече по сервизите има камери-сонди. Може да се бръкне в цилиндъра да се разгледа, че и сигурно в картера може. Не колега, не е прекъсвал въобще мотора и си имаше мощност до последно. Сранен пушек също няма, само чукането в двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 Ако е лагер пада налягането на маслото. Освен ако не се е разтопил и запушил отвора в коляновият вал. Но тогава биелата да е излетяла за тия 100км. Каквото и да е трябва да се разглобява. Ще се види какво е станало. Ако е пистонен болт и не е задрало бутало може да се мине тънко. На това ме навежда липсата на пушек и нормалната мощност. Но ако е задрало в цилиндъра.... отиваш на нов блок или на ризи.100км си е огромно разстояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Не знам каква е вакуум помпата на този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 26 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Днес отворихме главата. Оказа се износен разпределителен вал и повдигачи. Сега започва изваждането....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Интересно, от какво може да се износят? Може ли снимки, ако има възможност де? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Те тези мотори с това са известни.От кофти масло се износват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 26 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 (Редактирано) Преди 18 часа, Passi написа: Ти с какво масло караш? Редактирано 27 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 В момента с 5W40,но докато разбера,че това е правилното масло врътнах едни 100 000км с 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 26 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 (Редактирано) Преди 18 часа, Passi написа: Цитиране на предходно мнение! Колега, колата я купих от частно лице в Германия. Дефакто му я изкарах от гаража с един куп документи кога какво е сменяно и къде. От тогава до момента я карам с 5w40 Special plus. Мисля, че коментара ти за кофти масло е неуместен. Или ще ми препоръчаш гаражен кастрол....... Редактирано 27 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Е от какво се износват повдигачите и вала според теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Проблема не е чак толкова в марката на маслото,колкото до пробега му до смяна.Тези мотори ги дават да се карат с лонг лайф масла със смени през 30х.км. което според много хора не е препоръчително и от там започват проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Масло се сменя на 10 000км , имам същата барака на 300 000 км , ще видим колко ще изкара, но както на всичките ми коли го сменям на 10 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozmana Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 При мен беше същия проблем - блокирал повдигач на 2-ри цилиндър и от там износена кобилица на разпределителен вал. Беше пропаднал и клапана, но за щастие без поражения, защото спрях и викнах пътна помощ. Сменихме главата, като я ревизирахме преди това. Сега колата работи тихо и върви нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Бах тия 1.9 тди-та. Износват повече валове от душегубите... Да не би помпата да не може да вдигне наблЕгане и маслото да не може да намаже хубаво главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 29 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 (Редактирано) На 29/07/2016 at 19:34, congo написа: Цитиране на предходно мнение! Колега, а смени ли помпата? Питам, защото и аз го отворих моето ауди и в момента сменям разпределителен вал, повдигачи, лагер и двете гарнитури на главата. Искам да си карам колата, до сега никви ядове нямах с нея, вече 5 години. С AVF мотора съм. Редактирано 1 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 На 26.07.2016 г. at 17:44, Audi A4 Avant написа: Колега, колата я купих от частно лице в Германия. Дефакто му я изкарах от гаража с един куп документи кога какво е сменяно и къде. От тогава до момента я карам с 5w40 Special plus. Мисля, че коментара ти за кофти масло е неуместен. Или ще ми препоръчаш гаражен кастрол....... Не просто ако са спазвани заводските процедури за смяна на маслото на по 30 000 км когато е била нова (а това е много вероятно) след това няма много значение ти с какво масло си карал,и на колко си го сменял.Каквото е имало да става е станало преди да я купиш.Масово съм се нагледал на коли с по 3 максимум 4 смяни на маслото до 100 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 30 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 А дали трябва да се настройва нещо с VAG след смяната на вала и повдигачите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 Няма да е лошо някой да погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 1 Август 2016 Доклад Share Публикувано 1 Август 2016 On 7/29/2016 at 1:50 PM, Schnura said: Бах тия 1.9 тди-та. Износват повече валове от душегубите... Да не би помпата да не може да вдигне наблЕгане и маслото да не може да намаже хубаво главата. По-скоро остаряха и тези двигатели. Когато си купувах моето 1.9тди преди около 5 години темите с проблеми по тези мотори бяха адски малко, сръвнение с 2.5 тди или 1.8Т. Напоследак се засилват теми с какви ли не проблеми с този мотор. Имайки предвид годините на модела и километрите, които са навъртяли не се изненадвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване