Jump to content

Колата ме изостави на пътя. Вероятно ГНП


Mitko Dimitrov

Recommended Posts

Здравейте,

 

И мен ме изостави колата на връщане от морето :( Най-вероятно е ГНП, както си карах със 140 и изведнъж загуби мощност, педала на газта не реагираше. Стана малко след Стара Загора. Качихме я на пътна помощ и я откарах в БОШ сервиз в Пловдив. Чакам диагнозата,  но най-вероятно ще е ГНП. Изплаках си мъката :D

 

Аз дори бях решил да я продавам колата като се върнем в София, щеше да стане много кофти ако някои я беше взел и няколко дни по-късно стане това. 

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светка ли жълта лампа на таблото? За ЕСП или подгрев? Моята направи същата драма и се оказа мембрана в помпата, сега съм с ремонтирана и няма грижи. Къде зареди преди да тръгнеш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е ГНП-то,гаснее колата отведнъж и няма да запали повече.

Добре,че сте я закарали направо в Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

След като го направи преди да спра колата мигаше лампата за подгрева. При следващи опити колата въртеше, но непалеше. Аз махнах един от маркучите за обратна нафта от филтъра и при опит за запалване изплюваше малко нафта,  но съвсем малко.

 

Заредих от ОМВ на морето до горе. На отиване също заредих на ОМВ.

Редактирано от Mitko Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз защо все си мисля, че ако електрониката думне може да се подаде плюс и минус с два кабела на две от крачетата (не се сещам кои точно) на буксата на помпата и да запали тая пущина - поне да се прибере човек в авариен режим. Пак казвам не съм много сигурен, ако някой го знае да потвърди дали е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм с подаване на тоци. Обикновено електрониката на тези помпи гори заради задрало авансаторно бутало. Успех с ремонта :zustimm:Препоръчвам ти да си поправиш помата, защото тези втора ръка са същите издънени боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вп44,нейната мама,миналата седмица така умряхме на един булевард в Пловдив с на един прЕател душето,дето много го Фалеше:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи на VP44 дава фира електрониката.

Пак казвам-угасне ли в движение,няма палене.

И моята в Пловдив я ремонтираха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванга не е предрякла, че тази година душегубчетата ще тормозят собствениците си... Преди години бях изгаснал в движение и имах грешки за помпата в резервоара(типичен пример за изгоряла електроника на ГНП, след проблем с помпата в резервоара). Накрая се оказа запушен горивен филтър и грешката след изтриване повече не се появи. Колата още се движи. Явно съм изтеглил дългата клечка от купа с къси :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се чудите тая помпа е конструктивно направена да се чупи...Що не се чупи на афн или на АЕЛ а що....Просто от Бош са решили да я направят доста калпаво и там където са я сложили няма прокопсия  ..Това не са само аудита слага се и във форд и бмв и проблемите са ~еднакви навсякъде...Купувайки си 2.5 тди без значение коя модификация бъдете сигурни, че рано или късно, ще срещнете тоя проблем...Това може би е най-неприятното в него двигател,  освен разхода и валовете..Щото като е механична повреда ок сменяш едни валове др карантиики и да кажем ,че двигателя ще го бъде:nixweiss: ама тва с помпата може да стане винаги и навсякъде ..Единствено превантивно може да се огледат кабелите на клапаните на помпата и  електрониката, че имат навика да се окъсяват след изпичане на изолацията:flehan:\направено е гениално\ ама ремонта не е приятен в Бош взимат ,колкото средностатистически диши от мобилето:unsure: а ремонта в други сервизи е с променлив успех зависи колко се е насмела електрониката

Редактирано от arbiter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги,

 

Най-накрая си взех колата. Колата беше в Ребо сервиз, които е на бош в Пловдив. Обявиха ми цена от 2000 лв за ремонт с нова електроника. Реших да потърся алтернатива и пратих помпата при Кирил от Владо Тривчков, там я оправиха и я върнаха в Пловдив, където я монтираха, цялото удоволствие струваше 1000лв. 750лв. за рециклиране + смяна уплътнения + реглаж и 250лв. за демонтаж и монтаж в Пловдив.

 

Колата върви, струва ми се малко по-мудна. Но най-големия проблем е че почна да пуши тъмно сив дим, преди не е пушила въобще. Случва се когато спра на сфетофар изпушка за 2-3 сек и после спира да пуши. Каква може да е причината? Кофти реглаж?

 

Поздрави и хубав ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я на вагком да се види как е зацепена. дали има грешки, и колко е горивото и диапазона на аванса.

После ще се умува.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...