Mitko Dimitrov Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 (Редактирано) Здравейте, И мен ме изостави колата на връщане от морето Най-вероятно е ГНП, както си карах със 140 и изведнъж загуби мощност, педала на газта не реагираше. Стана малко след Стара Загора. Качихме я на пътна помощ и я откарах в БОШ сервиз в Пловдив. Чакам диагнозата, но най-вероятно ще е ГНП. Изплаках си мъката Аз дори бях решил да я продавам колата като се върнем в София, щеше да стане много кофти ако някои я беше взел и няколко дни по-късно стане това. Редактирано 19 Юли 2016 от VBI Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Светка ли жълта лампа на таблото? За ЕСП или подгрев? Моята направи същата драма и се оказа мембрана в помпата, сега съм с ремонтирана и няма грижи. Къде зареди преди да тръгнеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Тази година ни е черна (на АКБ) за ГНП-тата. Успех и дано се реши проблема бързо и евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Ако е ГНП-то,гаснее колата отведнъж и няма да запали повече. Добре,че сте я закарали направо в Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 И мен така ме остави на пътя душегуба, но при мен се оказа електрониката на ГНП-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 18 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 (Редактирано) След като го направи преди да спра колата мигаше лампата за подгрева. При следващи опити колата въртеше, но непалеше. Аз махнах един от маркучите за обратна нафта от филтъра и при опит за запалване изплюваше малко нафта, но съвсем малко. Заредих от ОМВ на морето до горе. На отиване също заредих на ОМВ. Редактирано 18 Юли 2016 от Mitko Dimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 19 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Официалната диагноза е потвърдена. Електрониката е заминала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Аз защо все си мисля, че ако електрониката думне може да се подаде плюс и минус с два кабела на две от крачетата (не се сещам кои точно) на буксата на помпата и да запали тая пущина - поне да се прибере човек в авариен режим. Пак казвам не съм много сигурен, ако някой го знае да потвърди дали е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Няма такъв филм с подаване на тоци. Обикновено електрониката на тези помпи гори заради задрало авансаторно бутало. Успех с ремонта Препоръчвам ти да си поправиш помата, защото тези втора ръка са същите издънени боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Вп44,нейната мама,миналата седмица така умряхме на един булевард в Пловдив с на един прЕател душето,дето много го Фалеше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Страшен торник е тая помпа... тая година поне на 4-5 човека вече виждам как им горят помпите + моята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 В повечето случаи на VP44 дава фира електрониката. Пак казвам-угасне ли в движение,няма палене. И моята в Пловдив я ремонтираха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 20 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 Ванга не е предрякла, че тази година душегубчетата ще тормозят собствениците си... Преди години бях изгаснал в движение и имах грешки за помпата в резервоара(типичен пример за изгоряла електроника на ГНП, след проблем с помпата в резервоара). Накрая се оказа запушен горивен филтър и грешката след изтриване повече не се появи. Колата още се движи. Явно съм изтеглил дългата клечка от купа с къси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 (Редактирано) Няма какво да се чудите тая помпа е конструктивно направена да се чупи...Що не се чупи на афн или на АЕЛ а що....Просто от Бош са решили да я направят доста калпаво и там където са я сложили няма прокопсия ..Това не са само аудита слага се и във форд и бмв и проблемите са ~еднакви навсякъде...Купувайки си 2.5 тди без значение коя модификация бъдете сигурни, че рано или късно, ще срещнете тоя проблем...Това може би е най-неприятното в него двигател, освен разхода и валовете..Щото като е механична повреда ок сменяш едни валове др карантиики и да кажем ,че двигателя ще го бъде ама тва с помпата може да стане винаги и навсякъде ..Единствено превантивно може да се огледат кабелите на клапаните на помпата и електрониката, че имат навика да се окъсяват след изпичане на изолацията\направено е гениално\ ама ремонта не е приятен в Бош взимат ,колкото средностатистически диши от мобилето а ремонта в други сервизи е с променлив успех зависи колко се е насмела електрониката Редактирано 25 Юли 2016 от arbiter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 20 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Здравейте колеги, Най-накрая си взех колата. Колата беше в Ребо сервиз, които е на бош в Пловдив. Обявиха ми цена от 2000 лв за ремонт с нова електроника. Реших да потърся алтернатива и пратих помпата при Кирил от Владо Тривчков, там я оправиха и я върнаха в Пловдив, където я монтираха, цялото удоволствие струваше 1000лв. 750лв. за рециклиране + смяна уплътнения + реглаж и 250лв. за демонтаж и монтаж в Пловдив. Колата върви, струва ми се малко по-мудна. Но най-големия проблем е че почна да пуши тъмно сив дим, преди не е пушила въобще. Случва се когато спра на сфетофар изпушка за 2-3 сек и после спира да пуши. Каква може да е причината? Кофти реглаж? Поздрави и хубав ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Тея чиляци нещо не са зацепили помпата както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Закачи я на вагком да се види как е зацепена. дали има грешки, и колко е горивото и диапазона на аванса. После ще се умува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване