Manniakk Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 сложил съм фейслифтова пролетта, не е от нея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 пичове неска тотално ме наплашиха че може да е блокирал мотора.. та да питам вода в маслото няма но след всичката чудесия вдигнах щеката на маслото и гледам нивото на маслото двойно... някой някаква идея? все още не мога да запаля? ако е блокирал тоя мотор защо ми превъртя пистовия ремък поне 2 пъти.. има ли начин как да превъртя коляновия вал че гледам няма гайка или болт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Отпред има отвор за превъртане, но е квадратен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) дай малко повече инфо на шайбата ли е или е на оста на вала Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 На вала, ама така ми беше на фейслифта, незнам БМК и АСБ как е там. http://workshop-manuals.com/audi/a5/power_unit/6-cylinder_tdi_engine_(2.7_ltr.;_3.0_ltr._4-valve_common_rail)_mechanics/enginecrankshaft_group_pistons/cylinder_block_(pulley_end)/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 ще видя кво ще направя като се прибера.. направо съм луднал вече... все още не мога да разбера каква е логиката на мми да дава че тока е 100% и като завъртя и пак погледна да го дава на 10% ако има задрало бутало да речем и пречи на мотора да азвърти и запали стартера ще смъкне ли всичкия ток от батерията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 С ампер клещи вижте като въртиш на стартер колко А лапка. Трябва да е макс 300-400. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 добре ще погледна дано мотора не е салата ако има нещо ще ти драсна на лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Дай шунт на ЕГР охладителя и тогава мисли за говнитури и пукнати тикви... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) как да го направя аз го свалях и го чистих че имаше доста нагар по него и съм си закачил всичко както си беше Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Извади маркучите от ЕГР кулера и ги вържи директно. Когато се запушат филтрите в ауспусите, налягането се покачва доста и почва да избива оттук оттам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) говорим за маркучите на водата нали така да видя какво ще стане и вече ако не стане така и с превъртането на вала матора на земята Редактирано 16 Ноември 2016 от Mafiqta_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Да, маркучите на водата. Виж с ампер клещи колко А-а иска като върти стартера. Премери компресия преди да отваряш мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 ще ги направи тия неща ако не неска утре и тогава ще взимам решение интересно ми стана че според мен събра доста вода около 12,5 литра а нали уж състемата им е 11,500 и 600 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 преди 29 минути, kpematop написа: Да, маркучите на водата. Виж с ампер клещи колко А-а иска като върти стартера. Премери компресия преди да отваряш мотора. едно уточнение само - стартера не върти прави не повече от четвърт оборот и таблото почва да прецъква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Стартера правен ли е ? Масата на двигателя ок ли е? Плюсовия кабел как е? Грее ли под червеното капаче ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 стартера аз не съм го правил но според мен нямаше проблем защото до последно си работеше както трябва и сега пак се чува че се опитва да завърти.. ако масата на мотора е пина - на дясното бомбе го претегнах, на пина + не е гряло и пак не грее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Разгледай под десния рог дебелия кабел на масата. Виж на стартера дали всичко е стегнато. Ако някъде грее около клема, дупчиш с бургия 3-4мм и пълниш с тинол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 добре и това ще проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Стартера от веднъж може да е аут,това че е работил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) случвали ми се е да умира стартер от веднъж но никакъв звук не издаваше а този сега го чувам че се мъчи да завърти Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Е ако е стегнал маторя....как че стане??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) искам да изолирам всички други варианти преди да отворя мотора.. не смятам че за 30 40 метра може да е прегрял.. то ше се разчуе а и ако е умрял няма да превърти вала и той превъртя затова търся проблема другаде Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Преди 3 часа, Mafiqta_94 написа: едно уточнение само - стартера не върти прави не повече от четвърт оборот и таблото почва да прецъква Това е типично за слаб/умиращ/умрял акумулатор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 преди 2 минути, zhelyazA6 написа: Това е типично за слаб/умиращ/умрял акумулатор... Добре пробвах с 4 и с всичките е едно и също като ги сложа на др коли си палят нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts