Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

пичове неска тотално ме наплашиха че може да е блокирал мотора.. та да питам вода в маслото няма но след всичката чудесия вдигнах щеката на маслото и гледам нивото на маслото двойно... някой някаква идея? все още не мога да запаля? ако е блокирал тоя мотор защо ми превъртя пистовия ремък поне 2 пъти.. има ли начин как да превъртя коляновия вал че гледам няма гайка или болт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай малко повече инфо на шайбата ли е или е на оста на вала

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вала, ама така ми беше на фейслифта, незнам БМК и АСБ как е там.

http://workshop-manuals.com/audi/a5/power_unit/6-cylinder_tdi_engine_(2.7_ltr.;_3.0_ltr._4-valve_common_rail)_mechanics/enginecrankshaft_group_pistons/cylinder_block_(pulley_end)/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще видя кво ще направя като се прибера.. направо съм луднал вече... все още не мога да разбера каква е логиката на мми да дава че тока е 100% и като завъртя и пак погледна да го дава на 10% ако има задрало бутало да речем и пречи на мотора да азвърти и запали стартера ще смъкне ли всичкия ток от батерията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ампер клещи вижте като въртиш на стартер колко А лапка. Трябва да е макс 300-400.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да го направя аз го свалях и го чистих че имаше доста нагар по него и съм си закачил всичко както си беше

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади маркучите от ЕГР кулера и ги вържи директно. Когато се запушат филтрите в ауспусите, налягането се покачва доста и почва да избива оттук оттам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорим за маркучите на водата нали така :) да видя какво ще стане и вече ако не стане така и с превъртането на вала матора на земята :steinigung:

Редактирано от Mafiqta_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, маркучите на водата. Виж с ампер клещи колко А-а иска като върти стартера. Премери компресия преди да отваряш мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ги направи тия неща ако не неска утре и тогава ще взимам решение :) интересно ми стана че според мен събра доста вода около 12,5 литра а нали уж състемата им е 11,500 и 600

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, kpematop написа:

Да, маркучите на водата. Виж с ампер клещи колко А-а иска като върти стартера. Премери компресия преди да отваряш мотора.

едно уточнение само - стартера не върти прави не повече от четвърт оборот и таблото почва да прецъква

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера правен ли е ?

Масата на двигателя ок ли е?

Плюсовия кабел как е? Грее ли под червеното капаче ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стартера аз не съм го правил но според мен нямаше проблем защото до последно си работеше както трябва и сега пак се чува че се опитва да завърти.. ако масата на мотора е пина - на дясното бомбе го претегнах, на пина + не е гряло и пак не грее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай под десния рог дебелия кабел на масата. Виж на стартера дали всичко е стегнато. Ако някъде грее около клема, дупчиш с бургия 3-4мм и пълниш с тинол. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случвали ми се е да умира стартер от веднъж но никакъв звук не издаваше а този сега го чувам че се мъчи да завърти

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да изолирам всички други варианти преди да отворя мотора.. не смятам че за 30 40 метра може да е прегрял.. то ше се разчуе а и ако е умрял няма да превърти вала и той превъртя затова търся проблема другаде

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Mafiqta_94 написа:

едно уточнение само - стартера не върти прави не повече от четвърт оборот и таблото почва да прецъква

Това е типично за слаб/умиращ/умрял акумулатор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, zhelyazA6 написа:

Това е типично за слаб/умиращ/умрял акумулатор...

Добре пробвах с 4 и с всичките е едно и също като ги сложа на др коли си палят нормално 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...