buzzi Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 С скобата натисна ли до края. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 19 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Коя скоба колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 На 17.09.2016 г. at 0:23, buzzi написа: С скобата натисна ли до края. Пепи имаш ли я? Ако да- дай нещо номер по нея или отде да си я купя. Благодарско предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Момци, разгледайте снимките с линка в началото на темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 http://s811.photobucket.com/user/lloydy2010/media/2 album/CD02E182-3E63-4352-89BC-05E4B1902D4C-12818-000012F768CB8167.jpg.html Първата снимка от линка е клапана На нея ясно се вижда /скобата/ която е на вън,в долния край на клапана,начуквате леко докато се изравни с тялото на клапана В неделя направих тази процедура,не мога да кажа за някаква коренна промяна,тресенето го има но една идея по леко,може и да си въобразявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Едва ли , само информативно, дебитомер чистили ли сте някога? Лог не е лошо също да се постне на 8 10 и 11 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 24 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Днес за проба нагласих мг на 4.Ще следя за тресенето дали ще се появи.Имам усещането,че няма да го има,но да покарам ден два така и ще споделя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Не искам да те разочаровам предварително,но милиграмите няма да променят нищо Ще изчакам да пишеш какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 На моя афн симптомите(тресенето при потегляне) са като на колегата Стоян Тумбев,появява се при загрял двигател и по-често използване на съединителя(градско движение).Аз го отдавам на проблем с демпферния маховик и мисля да го сменям с плътен.От друга страна пък колегата казва че е минал на плътен и пак има тресене и вече съм шах.Дано се намери накрая ключа за бараката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 а задавал ли си си въпроса, защо глупавия дойчо слага демпферен маховик, а не "плътен" и не спести ени парИ и ред "главоболия" на бъдещите собственици? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Карам със сменен демпферен маховик 70 000 км, чип и по голяма турбина, никакви драми до момента, също смятам че е ненужно подобрение ако може да се нарече такова при моя тунинг. До смяната се стигна след тресене при потегляне на загряла кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 27 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Смея да отбележа,че при 4мг в момента няма грам тресене колата,но идва другия момент-малко спъната е на баирче.При 3 мг яко дърпа ,но има тресене като потеглям от първа.За мен трябва да нацеля стойност между 3мг и 4 мг!Има нещо друго на 3 мг колата припушва при форсиране,на 4мг няма грам пушек!Днес я оставих на 3.6-3.8 мг.Пак няма пушеци,добре ми се струва на нагорнища как върви.Ще покарам да видя ще има ли тресене.Отбелязвам,че съм сменил демферния маховик и съединителя с чисто нови на Люк скоро и тресенето не е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 Да питам, че все още не се ориентирам с vcds-а, timing от TDI Timing, може ли да се гледа на някой канал в движение как се променя, ако има някакъв смисъл де. Имам предположение, че отговаря на 2-рото квадратче на канал 000, така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 Задай въпроса така че да те разберат, "Разбирачите". И първо прочети малко във форумите за програмата и ще ти станат много неща ясно. Пък после задавай въпроси. Иначе конкретната графика е в малко закъснение. Трябва да е поне над синята черта. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 (Редактирано) добре, благодаря за поучението , не знаех, че е в закъснение Редактирано 3 Октомври 2016 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Втората клетка е Ачо,правилно си се ориентирал.аможе да не отваряш графиката, правиш на 55 -60 и си в центъра на събитията,може и да търсиш авансатора да е 2.8 - 3% 4 канал последна клетка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 3 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Колеги мисля, че си настроих най-накрая колата. Мг. 3.4,корекция аванс 6-10%,тайминг 50-52.За сега няма тресене, няма пушеци, колата дърпа и в ниски и високи. За мен няма смисъл повече да човъркам. По добре от тази настройка няма да стане, успех на другите със сагата. Ще следя само за тресенето дано за винаги да е изчезнало. Поздрави на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Преди 14 часа, buzzi написа: Втората клетка е Ачо,правилно си се ориентирал.аможе да не отваряш графиката, правиш на 55 -60 и си в центъра на събитията,може и да търсиш авансатора да е 2.8 - 3% 4 канал последна клетка. Мерси Пепи, ще го магеря, ако не успея, ще те потърся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) Ето снимка от сегашните настройки на помпата ми. Колата я няма никъде в ниските и направо е мъка... Къде се гледа ъгъла на помпата, защото майстора ми каза, че я е направил на 4.6, а тя бе на 3.2 и че диапазона и е от 4 до 6. Преди колата вървеше в ниските и разхода на гориво ми бе по-малък и нямаше пушеци Редактирано 10 Октомври 2016 от MoH7aH4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Не ъгъла или предварението е проблема, втора графа на 1 ред,6.4 тая кола е спряла, мести се плочата ма помпата и стойността да е 3.6,-4,2 примерно,минималната е 2.8 но колата ще е нервна и нестабилна,малко е индивидуална тая настройка.Стойностите,които съм написал по горе са приемливи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Да наистина доста е мудна, бавно набира... макар, че съм и хванал цаката и съм намерил начин, как да дърпа, но не си е работа карам я все едно карам чист дизел и трябва да я цедя доста докато набере прилично/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Тоя майстор ще се окаже уникат. Или е правил само жигулита. С тея мг. Не знам и как палиш, камо ли да движиш. И едва ли ги е вдигал само с ваг. И на нова кола няма как да са толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 (Редактирано) Ами сега, като поразгледах помпата и видях, че секретният бол е преправян и се подразбира, че са я пипали преди. Съответно така съм си я купил, също и със скъсан маркуч на мап сензора. И майстора при който ходя не е виновен просто така съм си я купил, Пък и човека(майстора) при който ходя си е пичага и сме си приятели а и винаги, когато е правил нещо по колата съм бил там и съм гледал какво прави и ми обяснява кое за какво е и така... аз и от баща ми имам познанния, че и той е майстор ама вече не вижда и не го занимавам не съм толкова невеж , преди него ходих при двама други, които ме накараха да сменя половината кола и накрая се оказа, че не е трябвало да се сменяват тези неща и ме навява на мисълта те да не са ръчкали нещо, че да отида пак да им дам някой лев... Както и да е, както се казва имал съм дал съм надявам се да отстраня скоро и този проблем и да мога да се насладя на колата, като хората. А за паленето сутрин, когато е студена пали щом врътна ключа, но като загрее започва да пали малко по трудно и миналата зима, като паднаха температурите палеше малко по-трудно. Говорих с колегата buzzi и каза, че ще съдейства и се надявам след, като мина през него всичко да е наред и най - накрая да видя, как върви тази кола Редактирано 11 Октомври 2016 от MoH7aH4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Ето това сътворих. Колата преди да пипна предварението и закъснението вървеше доста добре и педала на газта ми бе по - твърд. Като направих предварението на 1,5 обаче % бяха на 58% на студеният старт и колата стана отново по мудна. Сега ги направих уж на 3.2-4.4% макар, като пуснах после пак диагностика седи на 2.8% и не мърда. Сега колата пак ми се струва леко мудна, та не знам мисля да я покарам и да видя как ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Мисля си че за се търси никакъв оптимален резултат ,трябва да има определени условия за това.Ако аз бих търсил верни настройки то всичко написано по горе е извън заводските ,ако те са верните,отговаряйки на еко норми и тн. За да има нещо повече от сток варианта и съм нов собственик или сменил или ремонтирал основна част от мотора бих проверил ,зацепването на ангренажа,чист см колектор,измит кулер,затапен механично ЕГР, базови настройки на помпа,лог на 8,10 11 канал. След лога бих търсил оптимизиране ако нещо не е наред от данните или по субективно усещане.Няма как 20 годишен ЕГР да работи коректно,нито компресията е като на нов мотор и тн .Ако лога е правилно направен то кусурите ще са видни веднага.После не познавам човек барнал нещо по колата и след 2 дни да не му се струва същото.Момента на търсене на разликата трябва да има някакво сравнение,ако е със собствената кола и тя е горе долу в час какво се очаква да се промени? Да литне ли,няма как. Има още поне 5 причини за които се сещам, от които стокова кола е мудна,,дебитомер,н75,малка дупка в кулера,пълен с масло маркуч на мап сензор,не сменяван горивен филтър , не коректна геометрия на турбото,пипан актуатор и тн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване