Quattro-bg Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 (Редактирано) След покупка на колата и закарах на официален сервиз на Ауди в Холандия и (там смениха горивен филтър, и маслото) и след като дойда в България (горе долу 3000-4000км минах) и светна лампата за масло долях и засега 1700-1800км минах сигурно 1л даже повечко съм долял . Къде може да е проблема ? 180кс - CDNB Редактирано 7 Август 2016 от Quattro-bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 А защо реши, че го гори? Може да тече от някъде, ако го гори ще пушляви и зад колата ще мирише на изгоряло масло, имаш ли такива наблюдения? Проверено ли е, че не тече от никъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 При този мотор 2.0TFSI в А4/Б8/ има проблем точно с високият разход на масло. Потърси сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Quattro-bg Публикувано 7 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 преди 8 минути, mradulov написа: А защо реши, че го гори? Може да тече от някъде, ако го гори ще пушляви и зад колата ще мирише на изгоряло масло, имаш ли такива наблюдения? Проверено ли е, че не тече от никъде? Течове няма ,не пушеше и не мирише ,тези не съм срещал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 Този мотор е с доказан разход на масло.Имах такова Ауди със същия мотор-2010 г. модел купувано лично от Италия от собственик на реални 176000.Разхода ми на масло в смисъл като доливане от смяна до смяна варираше мужду 3 до 3.5 литра,ако я настъпвам повечко примерно едно продължително каране по магистрала със 180-200 км.в час съответно разхода на масло скачаше рязко.Именно поради тази причина за да не пътувам с тубата постоянно в багажника и да не си правя сметка непрекъснато че все ще трябва да доливам и колко масло пак да си купя продадох колата.Просто това е си е донякъде с маслото като някакъв проблем за модела но при положение,че ти харесва колата се свиква и с това.Не се занимавай с никакви ремонти само ще си дадеш парите и пак ще гори масло.Просто доливай и карай,това е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 (Редактирано) Първо важно е да се каже че това е дефект специфичен за този двигател, но не среща при всяка бройка. Дефекта се появява след време на различен брой километри и съвсем не се появява на всички B8-ци. Много от собственицие обаче след като се появи продават колата (точно както колегата @ivo marinov е сторил), така че пазара за употребявани автомобили е наводнен с дефектни Б8-ци. Редактирано 8 Август 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 Доколкото разбирам от описанието ти, разхода на масло в градски условия е по-висок отколкот извън (минал си 4000 км. без да светне маслото), В такъв случай можеш да опиташ да смениш картерната вентилация с ревизирания модел и да засечеш как се държи маслото като разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 Никакви смени на картерни вентилаций няма да помогнат,просто това си е проблем за модела с този двигател.Когато се прибрах в България,колата я купих 2014 г. тогава беше на 4 години и километрите които посочих в предния пост,аз във България за 2 години и навъртях 27000 км.Пълно обслужване след като се прибрах и направих във Представителството на Ауди в Ст.Загора.Още там като ги попитах за проблема с маслото механиците ми отговориха,че това е масов проблем при този двигател и при тях на 10 коли условно не повече от 2 не горят толкова масло а в границите на разумното до 1 литър.При мен наблюдението ми върху този мотор е че разхода рязко се увеличава при магистрално каране при по голямо натискане,но при скорост от 120-130 км.в час рзхода не е голям,но това не е стил на каране за такъв двигател,ням как да се гали със 130 км/ч.Итлиянеца от когото купих колата за този пробег е сменял редовно всичко спрямо предвидените сервизни интервали в оторизиран сервиз на марката в Торино.Просто и на мен не ми се вярваше как автомобил на 4 г. със сравнително малък пробег да гори толкова масло,но горенето на масло си е факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Quattro-bg Публикувано 9 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Казвате , да не правя нищо така да доливам и да карам така ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 преди 7 минути, CVT написа: Да колега,не се занимавай с ремонти само доливай и карай,като ти омръзне това с доливането продаваш и предаваш щафетата на следващия ползвател на автомобила.Не са лоши автомобили,но просто това си е фабричен дефект за модела,явно и твойта се случила като мойта със горене на масло такъв ни е бил късмета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Ще повторя - от описанието на колегата става ясно, че колата гори ПОВЕЧЕ масло при каране в града... а не при натискане на магистралата. И разликата изглежда да е 2-3 пъти. Експеримента с правилния номер картерна вентилация е доста по-евтин от смяната на 4 бутала + сегменти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 (Редактирано) Това е доста добро обобщение на проблема: клик! Според този пост ако не се обърне внимание дълго време проблема ще навреди на двигателя и може да го накара да откаже. Редактирано 9 Август 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Къде пише че е карал градско,той споменава че след като обслужил в сервиз в Холандия и тръгнал за България около-3/4000 км.и лампата за маслото светнала.Колата гори при каране на дълъг път и съответно му е изгорила масло при пробега на тези 4000 км.При мойта при градско каране не може да се каже,че доста пипа маслото защото самата кола не вилза във обороти и няма как да я натискаш при градски режим на каране.Разхода на масло основно се проявява при продължително извън градско каране,когато натиснеш по здраво газта.Темата е ясна по голяма част от тези мотори във Ауди А4/В8 са си масларници,дали това е нормално или не и хората от специализираните сервизи на марката в България не можаха да ми кажат.Споменаха,че имало и такива бройки които горели по малко масло в рамките на литър но всичко това е условно,като цяло на този мотор му е заклеймено наименованието маслояд.Някой в сервиза в Ст.Загора се изказа,че това за разхода на масло зависело и от първоначалното разработване на мотора и самия стил на каране на първия собственик който я купува като чисто нова,също и че интервалния пробег на лонг лайф маслата е доста завишен от смяна до смяна и това може да оказва влияние на това последващо горене на масло,но това дали е така и дали е вярно аз не мога да кажа,защото не съм придобивал колата чисто нова и не знам как е карана като чисто нова преди да се разработи.Мога само да спомена тук в темата за приятел който си купи чисто ново БМВ-Ф серията модел-2012 г. 530 бензин ръчка,и от представителството на марката в гр.Пловдив механиците го посъветваха до първите 10-15000 км.да се кара колата по спокойно в смисъл да не се цеди и да влиза в "лютеницата" може и да има някаво значение това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Няма спасил се от този проблем при 2.0Т на Б8. Може картерната вентилация да подобри минимално нещо, но проблемът със сегментите и бутала присъства винаги до остраняването му със смяната с нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 http://www.zr.ru/content/articles/797932-maslozhor-pochemu-turbomotory-vw-podedayut-maslo/# Ето статия на руски по въпроса.Ако някой е добре с руския нека я преведе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Подкрепям колегата Райно за отговора,няма такъв собственик на този модел на Ауди който да се е спасил от проблема с горенето на масло.Темата може да се сметне вече за изчерпана.Основно извода тук е:Колеги,не си купувайте Ауди-А4/В8-2.0TFSI.Просто този двигател е пълен провал за инженерната индустрия на Ауди.Съжалявам за грубото изказване по любимата марка но това си е факт,който трябва да се знае от всички колеги и фенове на марката просто да изклячат този модел,като обект на покупка за автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 И не само 2,0 ТФСИ.В статията на "За рулем" става въпрос за 1,8 ТФСИ,който е същото недоразумение.Можем само да се надяваме,че докато дойдат тук "ноф фнос" някой разбран германец ще е сменил бутала и сегменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Quattro-bg Публикувано 11 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Някои английски форуми пише за сегменти , ще ги сменя ще видим после . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Сегменти отделно не се продават, вървят с буталата. То има и проблем със самите бутала защото се свиват в горната си част. Като отваряте мотора обърнете внимание и на веригата, често е разтегната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Quattro-bg Публикувано 19 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Проблема е открит - Турбина , къде продават или ремонтират хубав сервиз да ми препоръчвате . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Колега, би ли разяснил как се достигна до този извод? Изтересно ми е защото доста съм че за този проблем и за първи път срещам да е от турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Това е частен случай, който може да е породен от харча на масло свързан със сегментите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 (Редактирано) Извинявам се за спама, ама някой може ли да ми посочи 2.0 бензин през последните 15 години, който да не харчи масло :> За AUDI говорим да И въобще някой революционен и здрав мотор след 1.9 TDI/1.8T ? В този клас де Редактирано 10 Ноември 2016 от Firo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 (Редактирано) 1.4 tsi 150кс на wv колкото сложиш толкова вадиш скандален мотор жалко че ауди не са го копи пейст. Редактирано 12 Декември 2016 от daramusss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 (Редактирано) 1.4 e малко несериозен за по-големи купета въпреки че на книга има доста добри показатели... Редактирано 13 Декември 2016 от Pachito * Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване