Jump to content

Въпрос относно марка съединител A4 B6 1.9TDI AWX 131hp.


kx3m

Recommended Posts

Здравейте колеги, намислил съм скоро да сменявам съединител и пускам темата относно питане каква марка да избера.

Карам колата от около 4 години, последите година и половина колата взе да претриса леко на полусъединител при потегляне, като претрисането започна да се увеличава постепенно за този период и стигна до там, че при пълна кола започва да подскача предницата при потегляне под наклон. Съединителя не боксува но има нещо като вибрация на педала при полусединител, тествал съм го многократно, за маховика също съм гледал за вибрации при ускоряване от ниски обороти на 4 и 5-та и тракане при гасене, но такива не усещам или не чувам, тресене на празен ход също може да се каже че няма.

Спрял съм се на тези две марки:

- LUK 623 3301 00   Съединител комплект

-SACHS 3000 844 701   Съединител комплект

В тези комплекти са включени феродов диск, притискател и лагер, като питането ми е, трябва ли да се смени и друго освен тези части, ако кажем че маховика е здрав? В сравнение с други Б6-ци моя съединител при натиск е леко по твърд, зимата при минус 10 и повече включването на първа е малко тегаво първите 500 метра. Въпросните комплекти по горе стават ли за моята кола и ако не, бихте ли посочили такива дето стават , може и за маховик също, защото не знам в какво състояние е. Как да разбера дали това тресене е от маховик или само от износен съединител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат който може да вземе частите с някаква отстъпка от елит кар, от там добре ли е, завишени ли са им много цените спрямо други?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Тех-ко може да вземеш 30% отстъпка. Така цената на LUK-а който си дал горе става 253лв. А маховика трябва да е този 415023110 и е на цена 518лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, ще го имам предвид,  :zustimm: Само за маховика е малко трудно да се разбере дали е разбит без да се свали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си приготвил пари и за маховик.При сваляне на съединителя, ще се види в какво положение е и ако се налага го купуваш.Щом има вибрации, работата наистина отива към маховик.Ако то е толкова зле съединителя, би трябвало да преплъзва при ниски обороти и висока предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същата Б6-ца и бих казал да смениш маховика сега. Аз не го направих и след няколко месеца пак свалях кутията.

При мен също го имаше претрисането при потегляне. При каране с висока скорост явно дисбаланса ставаше много голям и цялата кола започваше да се тресе.

Като се замислиш, сигурно караш с маховика сложен на колата 2002 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите, най-вероятно ще взема всичко на куп, за маховика съм мислил също от финансова гледна точка. Просто за да се види неговото състояние трябва да се разглоби отдоло всичко, а всеки зает майстор няма да има време да ходя в последния момент да купувам маховик ако е за смяна. Колата по табло е 200к, а реално само господ знае колко. Иначе вибрации, подскачане на предницата има само при тръгване от място на първа на полусъединител,  в движение няма никакви вибрации или подскачане на ниски и високи обороти. Та последно като чаркуляци : съединител комплект- феродов диск, притискател, лагер и евентуално маховик, други работи изпускам ли нещо? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз процедирах по следния начин....приготвих пари за маховик, съединител и семеринг колянов вал.

Купих съединителя и семеринга, занесох ги на майстора и му казах да я 'мята' и като стигне до маховика да огледа добре и да се чуем дали да го нося.Е с маховика се разминах, но все пак карам бензинка, а и нямах вибрации....само преплъзване.

Съвет от мен....смени семеринга на коляновия вал, около 50лв. беше по спомен, но после ако ти протече, пак всичко се сваля за да се смени.На мен майстора без пари ми го смени(даже и маслото на скоростите бонус ми дойде)....вика така или иначе свалям съединител, няма да ти вземам кинти :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е полезно дето го казваш колега :zustimm: хубаво е да взема важните неща по-рано, въпреки че ремонта ще е другата или по другата седмица когато съм в отпуск. Относно масло скорости е също хубаво да се смени, нивото също не знам колко му е, въпреки че някъде четох че не се сменявало по препоръка на Ауди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах същите симптоми като теб. Карах така 2 години докато съединителят не започна да приплъзва. Смених съединител комплект без маховик и вече 50000 км никакви ядове. Даже моята е кола е и чипосана. Така че не бързай с маховика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще се разбере другата седмица дали е читав, определено маховика не е приятен разход, но по важно за мен е като се купува такава част да е достатъчно качествена и да изкара поне половината на заводския маховик и да не попадна на менте което изкара 10000 км. Четох някъде случаи, за нови маховици каращи смешно малко километри.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където ще купуваш частите минаваш един ден предварително и заръчваш частите, защото никой не държи всички части налични постоянно особенно толкова скъпи.

Аз направих така, казах като свалите кутията ми се обадете, отидох взех износените оригинални части после в магазина взех същите даже и нитовете бяха разположени по същия начин. За маховика като свалят съединителя ще ти кажат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За частите е така , само като  кажеш маховик тук в моя град и казват до ден доставка, което разбира се не е проблем за мен да изчакам. Проблема е че не искам и да чувам за майстори в моя град относно смяната, напатил съм достатъчно , за това смяната ще е в С-ф при доказани майстори където съм бил доволен от предишни ремонти.

Сега само остава да реша LUK или Sasch, в един магазин ми казаха че Sasch били доста по-добре, но разбира се всеки със свойте си теории.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених на същия двигател само съединител. Сложих Luk и съм доволен. Даже миналата година на лош път го пропуших малко, че карах на втора вместо на първа, но колата си върви страхотно. Притрисаше ми докато потеглям, но това беше от тампоните на двигателя - бяха ужас. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах Sasch комплект съединител и маховик от Елит Кар, сега се чудя да сменявам ли масло на скорости, при положение че няма проблеми, освен зимата първите 500м малко тегаво влизат 1 и 2-ра. Не знам какво му е нивото на старото масло, както и какво ново да сложа, като повечето препоръчват Castrol Syntrans Transaxle 75W90 отговарящо на G 052 911A2, но и чета при некои случаи че става по-зле на минусови температури след смяна с ново масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сегашното е бистро, не виждам смисъл да го сменяш. Ако попаднеш на менте такова, после ще се наложи и скорости да сменяш. Но ти си знаеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво е състоянието на сегашното, другата седмица ще се разбере дали става, повече ме интересува какво му е нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен лично щ, имаше ефект от смяната на маслото на скоростите.Първи сложих едно Румънско, но не бях доволен и го разкарах.После сложих Мотул с малко добавка Bardhal Sumolub.След 500км. първа започна да си влиза много леко....и в момента след 40 000км.се държи така.Втора прави чалъми и не успя да се излекува.Понякога влиза много лесно, но гледам да внимавам да не я довърша :).Ще ми се майстор да погледне лостовата система, но не знам на кого да се доверя и си карам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, bobitovn написа:

.... Втора прави чалъми и не успя да се излекува.Понякога влиза много лесно, но гледам да внимавам да не я довърша :).Ще ми се майстор да погледне лостовата система, но не знам на кого да се доверя и си карам така.

При 1.8Т с ръчна кутия е често срещано явление. Първо трудно влиза втора после почва и първа.  Решението на проблема е слагането на нов маховик. Ако се кара дълго време така заминават синхронизатори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за първи първи път го чувам.Маховика ми беше като нов въпреки изминатите 270 000км.

мога да повярвам, ако някой който е сменил маховик, потвърди че има положителна промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, bobitovn написа:

Маховика ми беше като нов въпреки изминатите 270 000км.

Ако направиш замяна с твърд маховик проблема с трудното влизане на 2ра същ се решава. Почнат ли проблемите с 2ра скорост имаш чувството, че колата има някак по голяма инерция при освобождаване от скорост. Диагнозата е ясна ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених съеденителя преди половин година и от тогава тресе и започва да се усилва тресенето със стария нямах проблем маховика е добре .Стария го смених защото не знаех на какъв хал е и да тъкмо беше стигнал до нитовете.Сложих обаче някаква куча марка май.Но дали е от съединителя или аз не съм го сложил добре? Понякога не тресе например сутрин като я изкарвам от гаража не тресе и когато тръгвам с по високи обороти пак не тресе.Някои ако има идеи да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес мастора смени  съединителя и маховика  и тресенето изчезна, има огромна разлика от преди, като педала е доста мек и зацепва по-доло от преди. Вече тръгването е много лесно и дори мога да кажа, ако не си внушавам, че на извънградско колата е малко по-тиха при ускорение. Маховика и съединителя бяха оригиналните на LUK , като маховика беше болкирал, а феродовия диск беше доста изтъркан. Маховик и съединител които бяха монтирани са комплект на Sachs.

П.С Колегата @bobitovn беше прав, семеринга на коляновия вал беше протекъл и се наложи смяна.

Редактирано от kx3m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...