Jump to content

Изядени перки на Турбо компресор


Hinko

Recommended Posts

Здравейте ,

прочетох доста,и мисля че моя въпрос относно проблема който имам би трябвало да отнеса тук.Преди около 4 месеца купих една Q7 ца от 1ви собственик в Германия, колата не бе карана повече от година , човека имаше няколко коли вкл. и новата Q7, колата бе на твърде висока цена и затова не бе я продал толкова дълго време, това няма значение. В началото колата влизаше в авариен режим за секунди, посетих един приятел който работи в един доста добър Софийски сервиз , тестовете на колата бяха безупречни , само геометрията на турбините даваше малки частични отклонения, казаха да не си хвърлям напразно парите и това се дължи на това че колата не е карана твърде дълго време.Преди около месец реших да я чипираме, чипирахме я успешно , като премахнаха катализаторите, колата стана страшно брутална "шут в гърба " се усеща и при рязко подаване на газ дори при 190-200км, карах я по морето насам натам но това влизане в авариен режим ме претесняваше тъй като колата щеше да пътува до Белгия а са си 2300км, закарах я и уж почистиха турбините на някаква "лъчева" машина , извинявам се но не съм сигурен за точното наименование на машината. На следващия ден тръгнах за Белгия колата бе добре до Будапеща , след нея влезе в авариен режим и така до тук , сега има разлика в моментите на влизане в режим след почистване на турбините и преди това което ме обърква твърде много и вече не знам какво да си мисля. Преди почистване на турбините колата влизаше в режим когато я режех и мачках твърде много, като казвам влизаше премигваше ми за секунди спиралата на скоростомера и моторчето в горната лента на таблото. От Будапеща на сам колата направо си е в авариен режим , моторчето в горната лента не изчезва , и спиралата си мига неспирно, когато е така колата не се форсира повече от 2500 оборота , интересното е че когато угася колата и я запаля колата не е в този режим тръгвам и газ колкото може НО в момента в който върна педала на газта спиралата започва да мига и колата влиза в този режим. Реших да пиша тук защото загубих доверие на тоз приятел на който доверих автомобила, и търся сервиз в коъто да съм сигурен че колата ще бъде поправена кадърно , но всеки сервиз изказва мнения които направо ме хвърлят в паника за колата , някои казват че чипа е проблема но тогава защо след като угася колата и я запаля не е в авариен режим, и ако е чипа не трябвали да влиза при натискането на педала? Ако са дюзи колата не трябвали да ми прекъсва , не трябва ли да пуши и дюзите да се хванат при тестовете ( след чипосването колата съм я карал на тестове във Варна и Бургас, исках да бъда сигурен и да получа и други независими оценки за автомобила, абсолютно всички оценки бяха 10 от 10 и за автомобила , и за чипа ), всички сервизи ми казаха че колата има малък проблем със геометрията на турбините. Сега не знам вече кое е истина и кое не е, на кого мога да доверя автомобила и на кого не, ако има някой достатъчно компетентен моля да изкаже мнение, благодаря предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това износване от първата снимка няма начин да се получи от какъвто и да е флуид. Ако беше такъв щеше да унищожи и ниските витла. И нямаше да има следи от струговане и размазан метал. Същото важи и за дребно замърсяване.

Имало е твърд предмет с достатъчна големина да подскача само по високите части без да достига ниските. Нещо като гайка 21 примерно.

След това предмета или е изваден или се е разпаднал и заминал през двигателя. По-вероятно първото.

 

П.С. Ако навлезем в дебрите на мистиката мога да си представя че подобен дефект може да бъде предизвикан от бучка лед. С големина на палец. Пада на витлата, стругова ги и се разтапя без следи. Остава въпроса от къде би се взел подобен лед там. И то без да се стопи.

Редактирано от grizzly
Добавка.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Shamana82,чипа който си сложил външен ли е? Аз съм сложил на Q7 външен чип и когато беше настроен на максимум правеше същите проблеми които си описал.

Мисълта ми е, ако р външен да го свалиш и да пробваш без него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола като я води в цяла България и пръсна една торба пари,ако я заведеш в официален на АУДИ севиз в Белгия няма ли да я оправят???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Shamana82 - Съжалявам за назидателния тон, но така не се прави. Имаш неизвестен проблем който не решаваш и чипваш. Дотук добре.

Но за съжаление ти си махнал катализаторите и вече не можеш да възстановиш колата в първоначален вид.

Правилно е или първо да махнеш катализаторите, или първо да покараш колата с тях и при липса на проблем тогава да разгърнеш потенциала на чипа докрай.

Това го пиша по принцип за други хора, които ще минат по твоя път.

Аз лично в твоята ситуация бих искал хората с чиптунинга да ми решат проблема. Не като гаранционен проблем (макар че може и да такъв), а срещу допълнително заплащане.

 

Едит: каква грешка се записва?

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, robobug написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Преди 3 часа, robobug написа:

Здравейте, 

Грешката която дава от началото до сега е геометрия на турбините,  сега излизам от сервиз и в момента да грешка само на дясната турбина. Грешките които изчистиха в момента са 06482,13109,13110 И 05658.  До колкото сервиза в БГ колата е била в София в сервиз който работи и подържа автомобили само и единствено на WAG Group,  дори и гаранционните се пращат там. Мен ме озадачава друго но явно темата ще я разискваме още , нека всичко едно по едно.

 

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Русев

 

Не чипа не е външен , по това което знам е ,,уж" оригинален софтуерен на Ауди,  ако прибавим и цена на катализаторите  Ми излиза за около 3500-4000лв . Не ми се праща колата отново в същият сервиз , защото миналата седмица от понеделник до петък колата бе там на тяхно разположение и вместо подобрение ситуацията се влоши драстичното . Сега казват да им пратя компютъра за да върнат фабричните настройки, и да я покарам отново и с тях известно време, дразни ме това че сме на приятелски начела със сервиза а колата е във влошено състояние от това във което съм си я докарал , и не ми се казва нищо конкретно относно повредата. Ако е необходимо да сменим турбини да ги сменя,дюзи ли са какво е да се каже конкретно, не прати компа, смени дюзи и т.н Търсих кола по моите изисквания повече от 9месеца , тази я бях намерил още в началото но немеца не свали и грам от цената и така 9месеца :) , мъчение бе но я купих на неговата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Занеси компютъра за да ти върнат стария софтуер както са предложили, така като покараш ще си сигурен дали проблема не е бил от него . Трудно се диагностицира кола с чип, особено ако е имало и проблем преди него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям

Не седи

Просто колата може да била на празен ход и да е видяно/хванато навреме и ала бала 

Аз си карах така незнайно колко да подскача вътре и виждаш ,че и при мен само външните лопатки са дроб.

Не е вярно и че колата ще спре да се движи,аз стигнах от Пловдив до София така,дори без филтър и не съм падал под 180-200км/ч

Ся

ако е от въздуха ,нали сме наясно всички ,че няма са се надерат само външните лопатки?

Не се виждат следи по корпуса ,защото все пак е зацапан и не е ясно ако се махнат капките от масло какво ще се види,но това не е важно.

Може да минало нещо също така ,което може да се провери и аз бих го направил,защото ако е минало,може да се е спряло в кулера и не дай си Боже мине от там ще стане мазало.

Имам си предположения ,но не смятам да ги казвам публично.

Колкото и нежни да ви се струват тия лопатки,това не е така!

Все пак издържат на 150000 оборота и големи температурни разлики

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S07a-wm-Reduced60.jpg

airbox1.jpg

airbox2.jpg

tsupport1.jpg

на сигура не са песъчинките....изберете си некое от другите

преди 2 минути, congo написа:

Какво беше при тебе ?

камъче , най-вероятно

(каза, че е карал без филтър)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка тая тема защо беше пусната? @Hinko да се похвали за новата турбина или да попита възможно ли е студен въздух да и изяде лопатките ? :nixweiss:

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка тая тема защо беше пусната?


Търси калорифер на части, да бодне една пръчка пред новата турбина, да грее студения въздух, така превантивно... :hilezh:

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, yavor20v написа:

S07a-wm-Reduced60.jpg

airbox1.jpg

airbox2.jpg

tsupport1.jpg

на сигура не са песъчинките....изберете си некое от другите

камъче , най-вероятно

(каза, че е карал без филтър)

Зъбо

бех с НКС филтър,от вътрешната страна на гъбата с гайка,която се разви и се мяташе с перката и т.н 

преди 15 минути, Dummkopf написа:


Търси калорифер на части, да бодне една пръчка пред новата турбина, да грее студения въздух, така превантивно... :hilezh:

Муахххахаххахаха

престАни вееее:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще го кажа по-просто - нека някой намери снимка на турбина, на коята са пипнати по малко "външните" и "вътрешните" лопатаки.

Няма такава. Винаги при "лек" инцидент се наранява външната периферия. 

За бензинова турбина не е ненормално да вижда температури над 1000 градуса. Дизеловите, които не достигат и половината температура.....много нежни ще дойдат:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пуснах темата не за да се похваля .. а ми беше интересно точно равномерното износване на лопатките  и по точно по-издадените напред от тях.Бях на почивка в Турция след ремонта и не съм влизал във  форума... но виждам ..че се е заформило нещо като дебат ..па бил и с лични определения и нападки.Но нищо .  Проблема ми с турбото си има предистория .С настъпване на лятото и високите темп. колата влизаше в авариен режим - светва реотана и няма мощност.Грешките бяха - недостатъчно налягане  и превишено налягане в турбо системата.. като при рестарт всичко се нормализира доо  следващият път.Зависимост нямаше ..забелязах само.. че се случва след като подам газ от положение нула на педала и при движение на автомобила.В крайна сметка механиците от DAS AUTO сервиз изробваха уплатненоста на турбо системата след въздушния филтър и бе установено изпускане на гарнитура на капака на клапаните на една от главите.Бяха свалили смук. тръба към турбото и така видяхме лопатките.  след смяня та турбо което имаше и луфт .. и смяна на гарнитури и уплътнения всичко е ок. Ходих и се върнах от Турция. Това е.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Hinko написа:

 

 

Забравих да Благодаря на момчетата от ДАС АУТО сервиз за бързата и точна работа.

image-0-02-01-0b7275070a2a54161361ce922041813cf6cda492efd85ebd4e53fed7cef5598b-V (4).jpg

Редактирано от Hinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...