Jump to content

АДР не пали сутрин


alexander alexandrov

Recommended Posts

Сутринта запали веднага отново с откачен дебитомер, след това го закачих, и пак се появи прекъсването на бензин. Бушона отново изгоря 2 пъти за около 200км каране. Утре ще видя как ще запали и дали е имало някаква промяна след като го чистих. Докато беше откачен бушона не ми горя, незнаю има ли връзка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Най-вероятно найстина е помпата тоя бушон не може да гори така . А на колегата с клапана едно голямо браво,преди да преправяш нещо трябва да се замислиш,че тая кола са я правили 300 човека дето единият разбира повече от нас взети заедно .Щом се налага побългаряване, тел ,връв значи най-вероятно има и още нещо.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Про мен проблема се оказа дросела, чистихме го на място имаше промяна за ден, но днес пак е същото. Утре ще го сваля да го изчистя както трябва и ще го пробваме пак. Ако не става ще се сменя! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успях да го сваля, изчистих го отвсякъде. Отворихме там където са пистите мисля, че бяха графитени или нещо такова и ми ги пръснаха с някакъв спрей. Утре ще видим дали ще пали. За сега като запали си вдига на 1100 оборота и след малко си падат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

След свалянето и чистенето от двете страни, сега пали от втория път, работи малко на 1100-200оборота и гасне и така 3-4 пъти. Другото което ми направи впечатление е, че тия дни пътувах и забелязах, че повече от 4500-5000 оборота не вдига в движение нито на бензин, нито на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Всичките проблеми с трудното палене, тресене и забиване се решиха, след като смених лулата на свещта на 3ти цилиндър!:dance::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не, преди известно време смених гарнитурите на капака на клапаните и тази на свещите и видях, че е счупена леко в долния край. Просто реших да я сменя, защото знаех, че е за смяна и бях изненадан, когато проблемите с паленето изчезнаха още на другата сутрин! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то смяната на тези лули се подразбира още с първото обслужване, особено пък при коли на такава възраст, странно е колко малко хора го правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно, но няма как да знаеш кога дадена лула ще се счупи и да откриеш, че е счупена, за да я смениш отново! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи какво е сложено, пестено ли е.......

И все пак нещо не се връзва лула с описаните проблеми, но пък щом нещата са наред, наливай и карай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми се връзва, ако говорим за такова липсващо парченце в края, което да прави нон стоп пробив, така че да пречи на паленето.

Парченцето от лулата според мен се отчупва чак при ваденето. Имах 2 такива лули, но колата си палеше без проблем. По-интересното беше как да извадя натрошените парченца, така че да не попаднат в цилиндъра след като развия свеща. Решението - компресор за помпене на гуми, но се наложи да си помогна и със сламка за пиене, за да вкарам въздуха долу до свеща. Силната струя подхвана парченцата и ги изстреля като гейзер нагоре. 

 

8948991s.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, според мен си пипнал нещо друго, което е правило проблема. Не ми се вярва да е от лулата. Нищо друго ли не си правил по колата?

Другото, което бих предположил е че просто си изключил акумулатора и подобрението ти е от зачистване на грешки и зануляване на ламбда корекциите. Ако случаят е такъв, вероятно е пак да започне да прави проблемите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нищо друго, само и единствено отворих, смених лулата и толкова. На следващата сутрин колата си запали от раз и на по следващата, и вече няколко дни си пали. Акумулатора го откачих преди ден-два, но вече бяха минали няколко дни от смяната на лулата и промяна нямаше конкретно от откачането на акумулатора! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чудесно, дано се радваш на дълга безпроблемна експлоатация. Да беше кабел, свещ или бобина сигурно всеки би се сетил, ама за такъв проблем от лула едва ли щеше някой да предположи. Превантивно ще сменя и останалите при мен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През какви ли не предположения и диагнози преминах, но никой не спомена за лулата. Както и да е, важното е, че се оправи и темата ми може да помогне и на други колеги! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Отново проблем с паленето.

Сега сутрин (напълно студена) колата пали и гасне веднага. Ако задържа педала след като запаля на над 1500оборота работи, но пусна ли педала започва адски да тресе и отново гасне. Все едно работи ма 2-3 цилиндъра, като позатопли почти не се усеща тресене.

Смених двете лули на 3 и 4 цилиндър с нови, старите бяха скъсани. Смених и кабелите на 1 и 2 цилиндър, но отново промяна няма.

Някакви идеи и насоки от къде ми идва проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб ще ти върши работа всеки един "син китаец" за 20-тина лева.

 

Що чакаш а не си вземеш, той кабела за тия коли е като ключ за гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема май идва от бобината, днес смених темп.датчик, но без промяна. След това колата започна да прекъсва топла и да гърми, сложихме от друга кола и не прекъсваше. После почна да се чува как цъка самата бобина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...