Jump to content

АДР не пали сутрин


alexander alexandrov

Recommended Posts

Здравейте колеги, коалта ми е А4 98г. От два месеца сложих газов инжекцион и след това се появи проблем със сутрешното палене. Колата започна да пали от 7-8 път, първия път върти и не припалва, а на следващите припалва и гасне и така докато не запали. Чистих дросела, смених горивния филтър, мериха ми налягането на бензиновата помпа и казаха, че е почти до данните до които трябва да е. Съответно ме съветваха да сменя бобина, свещи и кабели, но мисля, че проблема не е от тях тъй като колата на газ работи перфектно без никакво прекъсване. Друг майстор ми даде съвет да изчистя инжекторите на ултразвук, слагах високооктанов бензин със добавка, но няма ефект и от това. Някой има ли съвет и мнение от какво може да е, защото веднъж запали ли колата след това през деня си пали, но на бензин прекъсва до към 2к оборота? 

Благодаря предварително на включилите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 23 часа, kostaIliev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Благодаря колега, търсих , но не открих темата може ли да ми дадеш линк към нея? :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kostaIliev написа:

Клапан на помпата. Не държи налягане . Поразтърси се из форума. Описвал съм проблема. 

Колега , моля напиши какъв клапан точно да търся в магазина / или как се казва /.

Четох в друг твой пост за клапан , но какъв. Или просто отворен в едната посока?

Аз имам абсолютно същия проблем и не е решен още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно такъв. Моя е преди филтъра и няма проблеми, но както казва колегата сигурно е по-добре след филтъра. Просто преди филтъра има много място и е по-лесен монтажа.

 

Ето примерен:

 

http://www.dbk-dimitrov.com/d-клапан-възвратен-8-mm

 

KB-1211B%20klapan%20gorivo%208%20mm-500x

 

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сложиш възвратен клапан и ще разбереш, че не е от него. После ще отидеш при газаджиите, ще ги накараш да я настроят като хората. И ако и когато малко я вкарат в час газовата, ще покараш ден - два и ще се оправи. Ако нямаш нерви да се разправяш с това или не ти се чака, разкачи ламбда сондата и покарай. Пак ще влезе в час. За да стане още по-бързо, трябва да изчистиш грешките и тогава да разкачиш ламбдата.

Надявам се става въпрос за ADR , не за ADP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин пробвах да дам на контакт и да изчакам и така 4-5 пъти, но пак запали трудно. Моята помпа работи с подаването на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

@Evgeni K. защо си мислиш че не е от това?

 Иначе ако искаш можеш да премериш налягането в горивната система и дали пада бързо. Аз така направих. Ако пада за 5-10 минути под 1-2 бара работата е ясна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колега какво имаш предвид, да се откачи ламбда сондата и колата ще пали така ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да трябва да откачиш ламбда сондата и да изчистиш грешките с VCDS / VAG-COM или нещо от този сорт. Ако нямаш такъв, ще ти се наложи да покараш 20-30 км и на второто сутрешно палене би трябвало да е ОК. Само имай предвид, че тогава ще е възможно да не работи толкова добре на газ, но това пък ще означава на 100% че проблема е в настройките.

Ся не съм врачка и ако не е точно така, после да не скочите с факлите и вилите срещу мен. Просто това е най-често срещания и най-очаквания проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще го пробвам и това, но след някой друг ден, защото тия дни няма да имам възможност. И ако почне да пали след като я откача ще трябва да се сменя предполагам? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Снощи започна да ми гори бушона на бензиновата помпа, сменям го и след 4-5мин отново гори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най великото изобретение в електротехниката е предпазителя,предстои ти смяна на помпа.Не отлагай, ще почне да се топи гнездото на бушона ако сложиш предпазител с по голяма стойност,най лошото е запалени кабели,увлича целия сноп проводници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година така по същото време горяха няколко пъти, отворих сондата и единия маркуч за връщащия бензин беше излязъл и бензина течеше върху помпата, а не в оребрения маркуч. От тогава като го оправих не е горял и сега пак започнаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй е горивната помпа, щом ти гори предпазителя. При мен на третия предпазител изгоря основата и сега съм с изваден бушон извън бушонерата, което не е приятно. След смяна на помпата нещата дойдоха в норми. И съвет трудно можеш да попаднеш на читава китайска. Сега съм с клапан и преработена система за работа на помпата още на контакт. Китайската тръгва с по малко налягане което се усилва чак на третата секунда и от там по бавно палене особено след престой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти сложи ли възвратен клапан, както ти препоръчаха? Ако не си, преди да сменяш помпата е добре да се провери регулатора на налягане, както и тръбите на горивопровода (и двете). Ако не знаеш кое къде е и как се проверява, ще е добре малко да се разровиш из форума. Има писано.

 

ПП: Чувал съм истории за проблемна горивна помпа, от проблем с вентилацията, от там ниско налягане, и от там трудна циркулация. Не ми се връзва, само споделям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм проверявал нищо и незнам кое къде и как да проверя. Ще мога след Петък -Събота, ако открия информация кое как да проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сложих възвратен клапан, подобрение имаше няколко дена. Помпата тръгва мудно в началото след 3 секунда е направила налягане. За това взех плюс от чистачките, да тръгва още на контакт. Сега се чудя дали да е изключвам като съм на газ.

 Явно не съм попаднал на читава китайска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята сегашната тръгва с подаването на контакт, според теб проблема е в нея така ли? Ако се смени трябва да се оправи паленето? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...