alexander alexandrov Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Здравейте колеги, коалта ми е А4 98г. От два месеца сложих газов инжекцион и след това се появи проблем със сутрешното палене. Колата започна да пали от 7-8 път, първия път върти и не припалва, а на следващите припалва и гасне и така докато не запали. Чистих дросела, смених горивния филтър, мериха ми налягането на бензиновата помпа и казаха, че е почти до данните до които трябва да е. Съответно ме съветваха да сменя бобина, свещи и кабели, но мисля, че проблема не е от тях тъй като колата на газ работи перфектно без никакво прекъсване. Друг майстор ми даде съвет да изчистя инжекторите на ултразвук, слагах високооктанов бензин със добавка, но няма ефект и от това. Някой има ли съвет и мнение от какво може да е, защото веднъж запали ли колата след това през деня си пали, но на бензин прекъсва до към 2к оборота? Благодаря предварително на включилите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Клапан на помпата. Не държи налягане . Поразтърси се из форума. Описвал съм проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 28 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 (Редактирано) Преди 23 часа, kostaIliev написа: Цитиране на предходно мнение! Благодаря колега, търсих , но не открих темата може ли да ми дадеш линк към нея? Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aatanasov Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Преди 2 часа, kostaIliev написа: Клапан на помпата. Не държи налягане . Поразтърси се из форума. Описвал съм проблема. Колега , моля напиши какъв клапан точно да търся в магазина / или как се казва /. Четох в друг твой пост за клапан , но какъв. Или просто отворен в едната посока? Аз имам абсолютно същия проблем и не е решен още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Възвратен клапан за гориво, мисля че беше Ф8, монтира се след горивния филтър за да не се пълни с боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 (Редактирано) Да точно такъв. Моя е преди филтъра и няма проблеми, но както казва колегата сигурно е по-добре след филтъра. Просто преди филтъра има много място и е по-лесен монтажа. Ето примерен: http://www.dbk-dimitrov.com/d-клапан-възвратен-8-mm Редактирано 29 Август 2016 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Ще сложиш възвратен клапан и ще разбереш, че не е от него. После ще отидеш при газаджиите, ще ги накараш да я настроят като хората. И ако и когато малко я вкарат в час газовата, ще покараш ден - два и ще се оправи. Ако нямаш нерви да се разправяш с това или не ти се чака, разкачи ламбда сондата и покарай. Пак ще влезе в час. За да стане още по-бързо, трябва да изчистиш грешките и тогава да разкачиш ламбдата. Надявам се става въпрос за ADR , не за ADP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Тази сутрин пробвах да дам на контакт и да изчакам и така 4-5 пъти, но пак запали трудно. Моята помпа работи с подаването на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 @Evgeni K. защо си мислиш че не е от това? Иначе ако искаш можеш да премериш налягането в горивната система и дали пада бързо. Аз така направих. Ако пада за 5-10 минути под 1-2 бара работата е ясна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Имам доста опит с този мотор. Добре знам къде са му болежките и къде майсторите бъркат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Значи колега какво имаш предвид, да се откачи ламбда сондата и колата ще пали така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Да трябва да откачиш ламбда сондата и да изчистиш грешките с VCDS / VAG-COM или нещо от този сорт. Ако нямаш такъв, ще ти се наложи да покараш 20-30 км и на второто сутрешно палене би трябвало да е ОК. Само имай предвид, че тогава ще е възможно да не работи толкова добре на газ, но това пък ще означава на 100% че проблема е в настройките. Ся не съм врачка и ако не е точно така, после да не скочите с факлите и вилите срещу мен. Просто това е най-често срещания и най-очаквания проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Ами ще го пробвам и това, но след някой друг ден, защото тия дни няма да имам възможност. И ако почне да пали след като я откача ще трябва да се сменя предполагам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Снощи започна да ми гори бушона на бензиновата помпа, сменям го и след 4-5мин отново гори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Най великото изобретение в електротехниката е предпазителя,предстои ти смяна на помпа.Не отлагай, ще почне да се топи гнездото на бушона ако сложиш предпазител с по голяма стойност,най лошото е запалени кабели,увлича целия сноп проводници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Миналата година така по същото време горяха няколко пъти, отворих сондата и единия маркуч за връщащия бензин беше излязъл и бензина течеше върху помпата, а не в оребрения маркуч. От тогава като го оправих не е горял и сега пак започнаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 па вземи смени филтъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Ако имаш предвид за бензиновия, сменен е преди седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitura Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Сменяй е горивната помпа, щом ти гори предпазителя. При мен на третия предпазител изгоря основата и сега съм с изваден бушон извън бушонерата, което не е приятно. След смяна на помпата нещата дойдоха в норми. И съвет трудно можеш да попаднеш на читава китайска. Сега съм с клапан и преработена система за работа на помпата още на контакт. Китайската тръгва с по малко налягане което се усилва чак на третата секунда и от там по бавно палене особено след престой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 А ти сложи ли възвратен клапан, както ти препоръчаха? Ако не си, преди да сменяш помпата е добре да се провери регулатора на налягане, както и тръбите на горивопровода (и двете). Ако не знаеш кое къде е и как се проверява, ще е добре малко да се разровиш из форума. Има писано. ПП: Чувал съм истории за проблемна горивна помпа, от проблем с вентилацията, от там ниско налягане, и от там трудна циркулация. Не ми се връзва, само споделям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Ами не съм проверявал нищо и незнам кое къде и как да проверя. Ще мога след Петък -Събота, ако открия информация кое как да проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitura Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Да сложих възвратен клапан, подобрение имаше няколко дена. Помпата тръгва мудно в началото след 3 секунда е направила налягане. За това взех плюс от чистачките, да тръгва още на контакт. Сега се чудя дали да е изключвам като съм на газ. Явно не съм попаднал на читава китайска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Моята сегашната тръгва с подаването на контакт, според теб проблема е в нея така ли? Ако се смени трябва да се оправи паленето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitura Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Замери какво налягане има и след престой колко пада. Щом тръгва след контакт не ти трябва клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване