Jump to content

АДР не пали сутрин


alexander alexandrov

Recommended Posts

Не се сещам за комп които да чува каквото и да при палене от сондата,освен да търси стротивление на подгрева,поне 30 сек трябват да почне да генерира сигнал,справка гледайте в графичен режим сигнала на ламбда с VCDS при палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По-скоро ако е дефектна л-сондата ще са лоши тримовете на бензин и затова би запалила трудно на следващия ден. Т.е л-сондата не влияе пряко при самото палене, но бензиновите тримове влияят. Може да се пробва преди първо палене да се изтрият грешките двигателя за да се нулират бензиновите тримове и след това да се види как ще запали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, VBI написа:

 

Днес нулираха тримовете, изтриха грешката от ламбдата и след това карах 100км на бензин. Но за тези 100км нямаше промяна, прекъсваше, пукаше и при повторно закачане нямаше никакви записани грешки. Пробвах и с друг дебитомер, отново разлика няма. Сложих си новите свещи, пробвах колата и не прекъсваше, утре ще видя как ще запали. В Свищов никой нищо не разбира на двигател на 20 години...

Редактирано от VBI
Цитиране на преходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нова сонда, ще се оправи твърде за кратко.

Газ имаше ли, че вече забравих. Ако да, това обяснява лошия разход - просто трябва да се настрои газовата на ново. Това бърка и после корекциите на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Evgeni K. написа:

 

Имам инжекцион да, онзи ден я проверяваха газовата, всичко е наред...

Редактирано от VBI
Цитиране на преходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави за газовата ден два,разкачи маркучите,сложи болт за тапа,ако имаш кран на бутилката спри го,махни бушона на клапана на газовата,за 10 мин работа и карай ден два,после сподели.Един вид си махнал газовата,не забравяй да затапиш маркуча или рейла преди газовите дюзи, не знам как е вързано при теб. Нека ти е наред газовата уредба. Нищо не губиш от пробата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, buzzi написа:

 

И това пробвах колега... :D

Редактирано от VBI
Цитиране на преходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, alexander alexandrov написа:

.....прекъсваше, пукаше и при повторно закачане нямаше никакви записани грешки. .....

 

Тук най-вероятно проблема е в запалителната система - свещи, кабели, лули, бобина ....

 

Колега, струва ми се, че нещо или си пропуснал или не обясняваш както трябва.

На ЛС преди няколко седмици ми писа, че колата няма никакви проблеми освен първото палене и при откачане на акумулатор и те отпадат. 

Тогава ти казах, че при откачане на акумулатор единственото, което става е нулиране на тримовете и адаптацията на дросела. От там  да търсиш евентуален проблем с ламбда или дросел. 

Естествено най-добре е да се следят живи данни, а не просто да се гледа за записани грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така беше проблема само при първо палене, преди 3 4 дни започна да прекъсва и да гърми в колекторите в движение и на газ и на бензин. А може би седмица преди това сложих за проба старите свещи, но нямаше нито подобрение, нито влошаване. Вчера си сложих пак новите, които са Бош и пробвах колата не прекъсваше с тях. Тази сутрин запали от 1ви път, но след 5-6 секунди леко паднаха оборотите и препука пак, подадох и леко газ 2-3 пъти и се нормализира разботата на мотора.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сменяй кабелите и лулите, най-вероятно в тях има проблем, което е напълно нормално, ако не са сменяни с нови и качествени. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил съм ги с нови и кабели и лули.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината идва на ред тогава - вероятно има пукнатини и прескача. Тъй като новата е цифра и вероятно няма да ти се дават пари на сляпо, ако искаш пробвай да увиеш основата на "пирамидките" с качествен бишоп или лента на 3М, който да издържа на висока температура. Имаше тук в някоя тема подобен експеримент, на моите превантивно съм ги намотал няколко слоя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако проблема ти е в бубината направо премини на 4 отделни като при 1.8т, но от умните всяка с отделен комутатор. Аз имах ядове с тоците и така си реших проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Замена катушки ADR на 4ре катушки от AGU    -     https://www.drive2.ru/l/467339172122722465/

 

а който е експериментаторски настроен :)

Замена катушки ADR на ВАЗовскую   https://www.drive2.ru/l/8995064/

Катушка от ВАЗ на ADR   https://www.drive2.ru/l/452530674641928543/

 

 

990ce4es-960.jpg

 

 

b90ce4es-960.jpg

 

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем с непалене от първия път, тресене, при рязко подаване на газ забиване, загуба на мощност/обороти на бензин когато потеглям до 1500/2000 оборота по на горе беше ок. На газ нямах проблем до колкото помня. Закачиха я показа дебитомер/ламбда сонда. Посъветваха ме да сменя първо дебитомера, понеже е АЕБ дебитомерите не се пипат, джаснах се в една морга взех си и се оправи. След смяната изчистих грешките естествено, грешката от ламбда сондата изчезна. Сега ми остава само надеждата да изкара възможно най дълго. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм на тоя хал като тебе. От година съм така и така си карам. Изгоря ми бензиновата помпа преди няколко месеца и реших че може да е от нея. Купих друга втора ръка и пак така пали. 

Аз не знам дали си мерил налягането което имаш в горивопровода.

Аз го мерих и установих че е ниско и няма налягане колкото трябва тоест около 4 бара (беше около 2.8 бара). Отворих помпата и установих че маркуча гофрето вътре което е от помпата до фланеца е сцепено и тече и от там и не достига достатъчно налягане в системата. 

Смених го и налягането в системата стана на 4 бара. 

След гасене обаче налягането след около 3-4 часа спада на 0. 

Вариантите са да пуска от клапана на помпата от бензиновия регулатор или да пикаят дюзите. 

Трябва да сложа директно на помпата манометъра да и подам напрежение да направи нялягане и да видя колко време ще го държи.

Тъй като нямам много време да се занимавам си карам така за сега. Върти повечко но пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица пак мерих налягането на не палена кола сутрин, беше между 3.5-4. Дюзите чистих на ултразвук и проблема си остава. Последно забелязах кабелите да искрят, а са на няма и 15к км. Колата почна да прекъсва доста, пробвах с кабели от друга кола - нямаше промяна. Остава бобината да пробвам, но я закарах да и слагат 2ри чифт педали и ще пробвам след някой ден като я взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така си го мерил на не палена? Да разбирам ли че е бил закачен манометъра и ти сутрин на не палена кола си го погледнал и е показвал 3.5-4 бара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не беше палена, закачиха манометъра, завъртях да пали и налягането беше 3.5 до към 4 някъде.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мерене не е обективно. За мен интересно е като я угасиш със закачен манометър и на другия ден да го погледнеш какво показва преди да запалиш. 

При мен също държи 4 бара като запали, но сутрин е на 0 преди палене. Това погледни и ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го видя и така, но първо ще търся от какво почна да прекъсва кабели или бобина. Последно като я запалих на тъмно кабелите светеха целите, а ги сменях скоро. Или са ментета, или бобината да прави повече ток и да ги е прецакала тя...не знам.

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...