Jump to content

АДР не пали сутрин


alexander alexandrov

Recommended Posts

Вземи си провери колко налягане държи след като загасиш. Да не се окаже че не държи и оттам са ти проблемите.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сега махнах маркучето на регулатора при загряла кола, не прокапа бензин, утре ще го махна пак, когато е студена, незнам дали има значение кога се проверява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.02.2017 г. at 15:23, KCV написа:

VAG-COM / VCDS - диагностика - ..., стойности на тримове?

 

На 23.02.2017 г. at 14:25, KCV написа:

Тримовете на 8-ми канал какво показват?

 

Не виждам да си прочел и писал за това.

 

Ето ти и малко инфо, кое какво и колко:

 

ADR 1998 - Checking lambda control.pdf

ADR 1998 - Reading measured value block.pdf

ADR 1998 - Specified display values.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох ти препоръката колега, но нямам VAG COM, а човека който ми я закача е зает много и няма много свободно време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай 50 тина колометра на бензин.Ако след това следващите ден два колата пали най вероятно ти е богата сместа на газ.Може също да изтриеш тримовете .При мен го имаше същия проблем.Бях си увеличил газта за да върви по-добре.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта извадих маркучето на регулатора, но няма и капка бензин. А за сместта на газта, не е променяно нищо, като цяло газта ми е нова на 10к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера като запалих колата при вдигнат капак чух някакво съскане и отворих кръглата черна кутийка, която е към колекторите(незнам как се казва). Има две остички вътре, които трябва да са хванати една в друга, но моите са счупени и няма как едната да задвижи другата. Извадих го цялото и ги вързах двете да видя дали ще има разлика. На сутринта при първото палене пак изгасна, но при втория път заработи по - добре от предните дни.

Каква роля играе това и може ли проблема минда е от него? 

Към него има две маркучета за вакуум, но едното го пробвах с надуване и засмукване, но все едно е запушено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да, точно тия клапи имам предвид. Но днес ходих в едно сервизче да измерят налягането на бензиновата помпа и е както трябва. Питах ги дали може да е от вихровите клапи, но казаха, че не може да е от това. Остават ми съмнения за дросела, макар че не дава грешка, ще го сваля тия дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, снощи оставих колата при един майстор, за да я види студена сутринта. Правил е някакви замервания, но като грешка е записала дросела. По негови думи към дросела имало 5 датчика и му трябва време, за да замери всеки един при студен мотор.

Миналата есен отново излизаше дросела като грешка и тогава ми бяха пръснали пистите с някакъв спрей като ми казаха, че ще карам така известно време. Та сега мисля вариант или да намеря от някъде друг за проба, или да я закарам другата седмица да замерва?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих уж друг дросел, но след като смъкнах моят забелязах, че този, който взех няма извод за антифриз и вакуум...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да от познат го взех, но кофти стана, че свалих моя без причина и нямаше как да видя с този дали ще пали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Взех дросел като моя за 2-3 дни да видя дали е от него проблема ми. Смених го днес, колата беше почти студена, но пак запали трудно, както и с моя си пали. Но оборотите на празен ход не играеха, покарах малко за да се адаптира. Ще чакам да изтине и ще видя как ще запали, но за момента не видях никаква разлика. При смяната не бях откачил акумулатора, нямам възможност да я закача днес на вагком, за да се изтрият грешките. Познат ми каза да откача акумулатора тази нощ и да дам клемите на колата ма късо, за да се "източил"компютъра?? Трябва ли да направя това? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес с другия дросел нямаше никаква разлика, смених и свещите с нови, но отново няма промяна. Нещата отиват към ламбда сонда, при смяната ма дроселите изключих буксата на ламбдата и, но колата не запали изобщо. Закачих я и пак запали с прекъсване и тресене. Сутринта я закачахме на вагком и пак си показваше ламбдата като постоянна грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да греша, но ламбда сондата не играе никаква роля при студено палене. Ако ще пробваш да сменяш нещо по добре бензиновия регулатор. Пък и по евтино излиза май от ламбда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, kostaIliev написа:

Казах ти какъв ти е проблема, ама като не слушаш ще теглиш.

Колега, налягането го мерихме 2 или повече пъти, има налягане колкото трябва...

преди 18 минути, batpets написа:

Може и да греша, но ламбда сондата не играе никаква роля при студено палене. Ако ще пробваш да сменяш нещо по добре бензиновия регулатор. Пък и по евтино излиза май от ламбда.

Ами аз се обърках вече, каква роля и кога играе, за това мисля да пробвам с друга понеже това трудно палене имам чувството, че колата се дави вкарва много бензин. Незнам вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам, че не съм чел цялата тема, но преди години аз имах същия проблем. Смених датчика за температурата и се оправи.

Като начало откачи кабела на синия датчик като не иска да запали и ако е от него ще разбереш веднага.

Грешка при мен нямаше никаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането се мери след като се загаси колата. Дали го държи . Трябва часове след като загасиш системата да си е под налягане. Хайде сега ти кажи как и кога си го мерил .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...