kostaIliev Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 (Редактирано) Вземи си провери колко налягане държи след като загасиш. Да не се окаже че не държи и оттам са ти проблемите. Редактирано 24 Февруари 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Сега махнах маркучето на регулатора при загряла кола, не прокапа бензин, утре ще го махна пак, когато е студена, незнам дали има значение кога се проверява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Виж го и на студена за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Да, утре сутринта ще го проверя пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 На 19.02.2017 г. at 15:23, KCV написа: VAG-COM / VCDS - диагностика - ..., стойности на тримове? На 23.02.2017 г. at 14:25, KCV написа: Тримовете на 8-ми канал какво показват? Не виждам да си прочел и писал за това. Ето ти и малко инфо, кое какво и колко: ADR 1998 - Checking lambda control.pdf ADR 1998 - Reading measured value block.pdf ADR 1998 - Specified display values.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Прочетох ти препоръката колега, но нямам VAG COM, а човека който ми я закача е зает много и няма много свободно време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 От там тръгваш, после всичко друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dobcata Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Покарай 50 тина колометра на бензин.Ако след това следващите ден два колата пали най вероятно ти е богата сместа на газ.Може също да изтриеш тримовете .При мен го имаше същия проблем.Бях си увеличил газта за да върви по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 25 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Сутринта извадих маркучето на регулатора, но няма и капка бензин. А за сместта на газта, не е променяно нищо, като цяло газта ми е нова на 10к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 26 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Вчера като запалих колата при вдигнат капак чух някакво съскане и отворих кръглата черна кутийка, която е към колекторите(незнам как се казва). Има две остички вътре, които трябва да са хванати една в друга, но моите са счупени и няма как едната да задвижи другата. Извадих го цялото и ги вързах двете да видя дали ще има разлика. На сутринта при първото палене пак изгасна, но при втория път заработи по - добре от предните дни. Каква роля играе това и може ли проблема минда е от него? Към него има две маркучета за вакуум, но едното го пробвах с надуване и засмукване, но все едно е запушено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Я дай една снимка. Да не говориш за дебитомера, макар за него да трябва да ти даде някаква грешка на вагком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ив.Николов Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Предполагам,че става въпрос за вихровите клапи в смукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 28 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Да да, точно тия клапи имам предвид. Но днес ходих в едно сервизче да измерят налягането на бензиновата помпа и е както трябва. Питах ги дали може да е от вихровите клапи, но казаха, че не може да е от това. Остават ми съмнения за дросела, макар че не дава грешка, ще го сваля тия дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Такаа, снощи оставих колата при един майстор, за да я види студена сутринта. Правил е някакви замервания, но като грешка е записала дросела. По негови думи към дросела имало 5 датчика и му трябва време, за да замери всеки един при студен мотор. Миналата есен отново излизаше дросела като грешка и тогава ми бяха пръснали пистите с някакъв спрей като ми казаха, че ще карам така известно време. Та сега мисля вариант или да намеря от някъде друг за проба, или да я закарам другата седмица да замерва?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 9 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Намерих уж друг дросел, но след като смъкнах моят забелязах, че този, който взех няма извод за антифриз и вакуум... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Дано да си го спазарил с връщане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 10 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Да, да от познат го взех, но кофти стана, че свалих моя без причина и нямаше как да видя с този дали ще пали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 19 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2017 Взех дросел като моя за 2-3 дни да видя дали е от него проблема ми. Смених го днес, колата беше почти студена, но пак запали трудно, както и с моя си пали. Но оборотите на празен ход не играеха, покарах малко за да се адаптира. Ще чакам да изтине и ще видя как ще запали, но за момента не видях никаква разлика. При смяната не бях откачил акумулатора, нямам възможност да я закача днес на вагком, за да се изтрият грешките. Познат ми каза да откача акумулатора тази нощ и да дам клемите на колата ма късо, за да се "източил"компютъра?? Трябва ли да направя това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 20 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Днес с другия дросел нямаше никаква разлика, смених и свещите с нови, но отново няма промяна. Нещата отиват към ламбда сонда, при смяната ма дроселите изключих буксата на ламбдата и, но колата не запали изобщо. Закачих я и пак запали с прекъсване и тресене. Сутринта я закачахме на вагком и пак си показваше ламбдата като постоянна грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpets Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Може и да греша, но ламбда сондата не играе никаква роля при студено палене. Ако ще пробваш да сменяш нещо по добре бензиновия регулатор. Пък и по евтино излиза май от ламбда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Казах ти какъв ти е проблема, ама като не слушаш ще теглиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 20 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 преди 7 минути, kostaIliev написа: Казах ти какъв ти е проблема, ама като не слушаш ще теглиш. Колега, налягането го мерихме 2 или повече пъти, има налягане колкото трябва... преди 18 минути, batpets написа: Може и да греша, но ламбда сондата не играе никаква роля при студено палене. Ако ще пробваш да сменяш нещо по добре бензиновия регулатор. Пък и по евтино излиза май от ламбда. Ами аз се обърках вече, каква роля и кога играе, за това мисля да пробвам с друга понеже това трудно палене имам чувството, че колата се дави вкарва много бензин. Незнам вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ge1e Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Признавам, че не съм чел цялата тема, но преди години аз имах същия проблем. Смених датчика за температурата и се оправи. Като начало откачи кабела на синия датчик като не иска да запали и ако е от него ще разбереш веднага. Грешка при мен нямаше никаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 21 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 И него смених с нов, грешка от него нямам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Налягането се мери след като се загаси колата. Дали го държи . Трябва часове след като загасиш системата да си е под налягане. Хайде сега ти кажи как и кога си го мерил . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване