Jump to content

АДР не пали сутрин


alexander alexandrov

Recommended Posts

Проблема с горенето на предпазителя мисля, че го оправих. Беше се заголил единия кабел от буксата на бензиновата помпа и е опирал в другия. Поне мисля, че е от там, изолирах ги сега ще видя дали ще гори отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Прочетох доста за бензиновия регулатор и доколкото разбрах доста колеги са имали проблем с него относно паленето, но на топъл мотор. Възможно ли е и на студен да е от него? И ако може някой да ми обясни къде точно се намира, за да му видя маркучето дали има бензин? Благодаря! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля подскажете къде се намира горивния филтър на Ауди А4 Б5 Avant  1,8 ADR 98г.

Знам, че е отзад в дясно , но като се вдигне колата вижда ли се или трябва да се свали подкалника / пластмасата/ ?

 

При мен след настройка на газовата  - няма резултат. Първото палене остава след 3-4-5 път.

Сега ще сменя горивния филтър и ще поставя възвратния клапан.

Дали ще се получи :nixweiss: нямам идея.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На седана е вдясно вижда се като се вдигне колата на крик, предполагам и на аванта да е там. Не се маха подкалника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен подобен проблем преди години го отстраних със смяна на една мембрана. Беше се сцепила съсвсем леко (без да се отвори и разгледа не се виждаже). По спомен беше 400лв или нещо подобно. Само нова, защото по моргите са и те скъсани. После и на студено палеше нормално и не играеха оборотите. 

Ето къде се намира самата мембрана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нея паленето не е критично, обаче не може да не забелязваш разлика във вървежа. Трябва значително по-добре да върви колата.

А след като разкачи ламбдата, няма ли разлика в паленето??? Разкачай тогава дебитомер-а и клапана за канистъра (двете букси на капака на въздушния филтър). Само така най-лесно и ефтино може да разбереш къде е проблема. След разкачането, пак трябва да караш поне 10-ина км за да занули корекциите и да кара по карта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не усещам разлика във вървежа, даже до към 2к оборота газ почти не мога да и подам, а ламбдата не съм я откачал все още. Ще я пробвам и нея и дебитомера ще изключа. А бензиновия регулатор днес го отворих вътре мембранката и опръстените са перфектни. Вътре си беше пълно с бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като вчера смених бензинов филтър и сложих възвратен клапан, тайно се надявах днес сутринта да запали от раз и да се похваля с решен проблем.

Но, не -- запали пак от 3-тия път.

Прочетох във форума за В6/В7 за аналогичен проблем и се е оказало дюзите за бензин. След смяната им проблема на колегата се е решил.

Аз лично ще изчакам развитие на темата, че почнах да сменям неща , които са изправни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама с подобни проблеми пишете в една тема и човек не може да разбере на кого какво да пише и какво е правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачих дебитомера ще видя как ще е и говорих с Тошко от VW сервиза в Търново и ми каза, че според него проблема ми е от бензиновата помпа. Утре ще взема друга за проба и ако е от нея ще се купува нова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем със моята 2.6 ABC мотор 150к.с. излезе датчик, и паленето се оправи. Палех и аз като вас. Ако имаш такъв датчик на водата с 4 клеми, може да не работи. След като закачих един хвърчащ нов и колата вече запали от първият път. При мен също се стигна до всякакви информации, че може да е от това онова, но пък този датчик ми реши близо 4 проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/15/2016 at 22:49, alexander alexandrov написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Много често при диагностиците техниките не улавят много прости проблеми. Когато се работи между две крайности резултатите са с най-големи променливи и може на ръчен метод да се правят локализации на проблемите, когато се свеждат до минимални комбинации. За мен автомобила, както и при мен компютъра получава грешна информация за студен двигател. Оприличавам го като "вирусна" информация. Която се чисти предимно като се откачи от системата даденият причинител. аз се съмнявам в това и затова подсказвам за аналогичен случай с моя, който ме подвежда базирайки вашето оплакване. за вашият случай щом има такъв датчик, който не съм се интересувал син ли е или някакъв друг цвят. Буксата е квадратна и 4 клеми, където друга такава подобна трудно да се срещне в системата. Датчика при студен двигател може да не се монтира за пробата, защото така или иначе водата е студена и елемента стоейки във въздуха не е  проблем до  20-30 секунди да се види паленето и след това работата на двигателя в първите секунди след евентуалното палене. В моят случай нямам газова система и съм по опростен за решаване на проблеми. Всяка интервенция може да разхерметизира системата и да се получават аномалии при диагностиките и решаването на проблеми. Намесата на газовият инжекцион може да доведе до ред проблеми, ако се режат или запояват кабели, защото всяка жица си има съпротивление и не трябва да се променя, а то може да се промени със времето, когато те бъдат разхерметизирани. Дано моята насока с тоя датчик те извади от "калта", че смяната на здрави части е често срещано явление, а всичко се върти до липсваща информация и елементарните разсъждения. Прочетох доста мнения, но изглежда всичко досега е ненужно, защото проблема ви стои. Един датчик от магазина без да се плаща и да се закачи само и ако не е оттам да се върне би го направил всеки съвестен търговец. В аптеките доста често се среща аптекарите да поправят докторите по изписаните лекарства и тука е нещо подобно. Така че проба грешка учи, но това няма да е грешно да се пробва, а при мен такъв датчик се намира за около 15лв, което на този етап ми реши проблема, защото се оказа съм с подобен, а не който трябва, но все пак е здрав и получих положителен резултат.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за температурата на антифриза прави подобен проблем и съм го описвал в няколко теми, които явно списващите ги мързи да потърсят и прочетат. НО проблема се хваща много лесно с диагностиката. Може да се види температурата, която показва при студен двигател и да се прецени дали е адекватна - трябва да е приблизително равна на външната. Освен това най-вероятно ще има записана грешка. Дори и при този случай при изчистване на грешката (дори само с разкачане на акумулатора), при мен колата палеше нормално. Едва след записване на грешката се налагаше да се върти по няколко пъти докато запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера откачих буксата на дебитомера и тази сутрин колата запали веднага. Взех спрей за почистване, ще пробвам ако може да се чисти, ако не ще го сменям! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако все още не си откачал ламбдата, и с откачане на дебитомера се е оправила, НЕ означава, че 100% е от дебитомера. Не случайно първо ти казах с ламбдата. Сега си готов да ти продадат дебитомер за 300 лв., и на третия ден пак може да се озъбиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ламбдата не съм я откачал, днес отварях дебитомера да го чистя със спрей, но не съм го закачал все още. Утре сутринта пак ще видя как ще запали и тогава ще го закача, за да видя на следващата сутрин дали има промяна след чистенето. Ако има проблем ще пробвам и с откачена лабда. Иначе цени за нов ми обявиха от 200-400лв. Но за сега не смятам да избързвам с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...