Jump to content

Въпрос за Audi S4 B8 2011


Recommended Posts

Преди 1 час, BECKO написа:

Дефинирай евтино / скъпо като ремонти... само за гуми, данъци, каско и консумативи си отлитат няколко хиляди на година

 

Така е, това е ясно и неизбежно. Скъпо е належащ ремонт по скорости или двигател. Ясно е , че ако трака, хлопа, придърпва , присецва и т.н не е на добре. Питах за неща характерни за тези двигатели и кутии. Колите ще се диагностицират преди покупка задължително + проверка в Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За "належащи" ремонти не се сещам, но всичко зависи от това колко е пестил предишния собственик... и какво ще ти спести търговеца за състоянието на колата

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, BECKO написа:

... всичко зависи от това колко е пестил предишния собственик... и какво ще ти спести търговеца за състоянието на колата

 

+ Към мнението на Веско, например на 120000 се прави обслужване - ремъка на компресора, другия ремък, ролките. При повечето от новите вносове на 130-150 хиляди километра това обслужване не е направено, защото ако е, няма причина предишния собственик да я продава.

Като така и така е разглобена колата, не е лошо в обслужването да се включат термостат, водна помпа, антифриз, свещи. Да се провери демпферната шайба (моята се оказа дала фира и го разбрах по трудния начин).

Ето едни бързи 2500 лева.

Масло и филтри - около 500 лева.

Щом е нов внос, ще трябва да докараш гумите с които е дошла и веднага да сложиш гуми за другия сезон - в случая зимни гуми. Още 1000 лева.

Сложи едно каско плюс гражданска - 1500-2000 лева.

Получава се, че ако колата е перфектна, имаш инвестиция от 5500-6000 лева.

За съжаление колите втора употреба рядко са перфектни.

Всичко това пиша с цел да те накарам да си максимално критичен при оглед на всеки конкретен екземпляр преди да се качиш за "пробното".

Защото повече от ясно е, че ако се качиш и само да тръгнеш, ще забравиш всички предупреждения - тази кола и преди разпад би вървяла страховито. Въпросът е за колко време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателното обяснение. Ясно ми е , че ще се дават такива суми. Без диагностика тестване, проверки в Порше не бих се метнал. Тъпото е ,че избора в БГ е много ограничен от към S4 B8. И общо взето ако не стават трябва да се търси вариант от чужбина. А там ще има проблеми с огледи и т.н. .... Сега почивните дни отивам да ги гледам. Дано поне една да става и да има подробна история в Порше, но малко почвам да се съмнявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, andry_z написа:

...Дано поне една да става и да има подробна история в Порше, но малко почвам да се съмнявам.

 

Дано съм лош пророк, но трудна мисия те чака.

Все пак послушай ме, не се хвърляй преди да си претеглил плюсове и минуси.

Договори се с някой, който разбира и има техника за диагностика.

При огледа вижте колата да е студена - просто вдигни предния капак под предлог, че искаш да погледнеш мотора.

След като запали, може за секунда-две да се чуе верижно-обтяжната група, но не по-дълго. Ако колата продължава да работи и тракането на веригте продължава, лошо.

Може да се погледнат софтуерно веригите дали не са разтегнати.

Кутията - полевия тест с местенето на селектора. Ако караш колата, пробвай да потормозиш автомата - рязко газ, после отпускаш педала, после пак газ.

Погледни мотора и кората за омаслявания, погледни дискове и накладки.

Изисквай сервизна история, сервизни книжки (нищо, че повечето са фалшиви)

Това са моите непрофесионални, чисто аматьорски съвети.

Но най-добре вземи си майстор с теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това чаках като отговор :) С мен идва един приятел, който се занимава с диагностики. Ще я прегледаме и после ще ги проверя всичките в Порше да видим там какво ще излезе.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз какво очакваш да излезне, но цените на такава кола са леко други.

Само за лек ориентир, че 3 години по стари са малко по скъпи от тези на нашия пазари. Предполагам се ориентираш, че стъпkата на нашите търговци не е 1000€.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED

Редактирано от Iven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, andry_z написа:

Тъпото е ,че избора в БГ е много ограничен от към S4 B8.

 

И S5 можеш да погледнеш, ако не си се сетил. Малко по-красива и малко по-непрактична. (купето)

 

Иначе има и S5 с 5 врати. http://www.mobile.bg/11472582266176141

 

 

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тези цени отива към 4Г-тата с тоя мотор, а те са съвсем други технически спрямо Б8.

Според мен или да внася по-скъпа или да не търси перфектна в БГ, едва ли ще намери и то нов внос, евентуално, ако някой ъпгрейтва към нещо по-хубаво/голямо/ново да го е поддържал с мерак.

Както и по-горе писаха гледай най-малкото зло и след това сериозните обслужвания още 4-5к+ другите разходи просто си ги планирай, иначе рискуваш в търсене на перфектния не нов от магазина автомобил на 5-6 години да останеш без никакъв :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Audi_FeN_1 написа:

Иначе има и S5 с 5 врати. http://www.mobile.bg/11472582266176141

 

 

От тоя автосалон вземах едно ГТИ миналата година,колите са внос от Швейцария със сервизни истории и т.н.

Но тук отиваме на  10к+ пари отгоре,за S4/B8/ трябва да се търси и в чужбинско,малко сложна  става задачата.

 

 

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прегледах няколко варианта. Тази от Асеновград я изтървах. Иначе беше що годе прилична. Дисковете и бяха за смяна и имаше скъсано уплътнение на шофьорската врата долу в краката. Отделно левия фар беше увлажнен. Бях и до Враца да видя двете коли. И двете са в много добро състояние и може би ще се спра на някоя от тях. Само трябва хубаво да се прегледат документите им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те врачанските не знам дали е споменато някъде назад в темата, но или са Щатски или са въртяни, защото таблата са в мили и на двете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начииии

докато чакам една/две пловдивски да й видя историята и тея двете заминаха бързо бързо

Едната от Пловдив беше на 350к

но обслужвана по часовник

Другата на реални 117000 от Никифоров ,ама с някаква драма в кутията

Врачанските не съм ги гледал по ВИН 

Ама Шнура ходи да гледа черната и каза че е мрак.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.09.2016 г. at 20:17, tonko2.0T написа:

Тази е на истински километри.

но е влизала три пъти заради проблем с кутията.

Има сменяни компоненти,но не е ясно дали са я оправили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.:zustimm:

Честито за S-ката!

Да си я ползвате със здраве в семейството!

 

За тая кола ми беше по-интересно:

 

11475603823603509_5.pic.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...