SLAF Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 А, най-после някой забеляза ......Ама не знам що мълчи онова дребното момче.....трае си. Сигурно от скромност нещо.... от стиснатост ще да е ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 А какво представляват тези тампони? В ЕТОС-а намерих някакви "hydro-mounting electric". Това ли тябва да е?Ще ме светне ли някой по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Еми единия е какъвто си описал, другия трябва да е обикновен, аз не съм имал честа да ги сменям още и май ще се размине. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 ами цената според ЕТОС-а е 80 евро...значи няма да е толкоз страшно, като му дойде(ако му дойде) времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 80 евро много евтино за да е този с маслото, другия каква му е цената? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 27 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2007 споко сега.. значи вси4ки тампони на Ауди от този тип са хидравли4ни тампони (демек са с малсо вътре), но на дизелите са тези hydro-mounting electric, кое точно му е електрика незнам.. има нева букса на него, но каква функция точно има няма еднозначен отговор никъде до момента цената определено е много над 80 Евра.. по спомени беше около 400-500лв ОЕ тампона.единствения произвеждан аналог, за който аз знам е на BIRTH и беше нещо 250-300лв, но за мен това не е марката която бих си сложил на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 27 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2007 Ицо а 2.5 V6 и те ли са с такива тампони? Или те не вибрират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 27 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2007 цената определено е много над 80 Евра.. по спомени беше около 400-500лв ОЕ тампона.Колкото и да е невярна тази цена, няма как да е такава разликата. За 2.5V6 не дават да са електрик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 29 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2007 300лв. е оригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seagirta Публикувано 29 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2007 Аз ги сменях скоро тези тампони - 220 лева в Юнитрейд им е цената - с датчик.Аз си взех без датчик за по 90 лева - но са малко твърди и още има вибрации. Мишо ми препоръч да сложа Lemforder - мисля че цената е пак около 100 лева единия.Туй то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 30 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2007 Значи да си кажа и аз моето мнение за тези прословути тампониОригиналния е 270лвСпокойно може да се сложи тампон от А6 2.0 16V да речем който визуално е същия.За препоръчване е той да е на хубава марка(FEBI или Lemforder) цената им е между 70 и 100лвКак работи тампона с датчика ли?Когато се появи голяма вибрация се изпраща сигнал до компютъра който за да успокой вибрацията подава съвсем леко гориво в системата и покачва съвсем леко оборотите на двигателя и по този начин тресенето се успокоява.Ето това е цялата философия.Когато този датчик го няма вибрациите при студен мотор си остават по-големи,което води до по-бързо разкъсването на тампона който сте сложили.Колко ще изкара той?Никой не знае.Може да е 1 месец може и година...Продавал съм често такива без датчик като заменка и до сега никой не ми се е оплакал че е заминал прекалено бързо.Все пак продавам го винаги с нужната уговорка за евентуалните последствия.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 1 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2007 (Редактирано) Значи да си кажа и аз моето мнение за тези прословути тампониОригиналния е 270лвСпокойно може да се сложи тампон от А6 2.0 16V да речем който визуално е същия.За препоръчване е той да е на хубава марка(FEBI или Lemforder) цената им е между 70 и 100лвКак работи тампона с датчика ли?Когато се появи голяма вибрация се изпраща сигнал до компютъра който за да успокой вибрацията подава съвсем леко гориво в системата и покачва съвсем леко оборотите на двигателя и по този начин тресенето се успокоява.Ето това е цялата философия.Когато този датчик го няма вибрациите при студен мотор си остават по-големи,което води до по-бързо разкъсването на тампона който сте сложили.Колко ще изкара той?Никой не знае.Може да е 1 месец може и година...Продавал съм често такива без датчик като заменка и до сега никой не ми се е оплакал че е заминал прекалено бързо.Все пак продавам го винаги с нужната уговорка за евентуалните последствия....благодаря за подкрепата вече станаха 3 месеца от както карам с такъв тампон и нямам никакъв проблем вибрацийте са си същите няма разлика Редактирано 1 Февруари 2007 от stevo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ognianfotev Публикувано 22 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2007 Така скъпи колеги, днес смених 2 бр.тампони на двигател и 2 бр. тампони на скоростите на А6 2,5 тди двигател AEL 1996 г. Първо за мита хидравли4ни тампони - няма токова нещо в моята кола чисто гумени тампони. Второ за мита hydro mounting electric - да и двата тампона са с датчици реагиращи само на вибрация много лесно се свалят, закрепени са в металния корпус на тампона, закачате ги отново в буксите и прикрепяте към купето (за да не трупа грешки компютъра). Тампоните които сложих са FEBI продаде ми ги thesaint11 за което му благодаря. Мишо направи диагностиката и ме свърза с него - благодарности! Смяната в сервиз излиза към 80 лв. за 4 бр. тапони. Резултатът - не мога да си позная колата вибрациите на празен ход изчезнаха напълно. Та давайте смело и не се занасяйте със скъпите оргинални тампони (270 лв.в Порше) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 29 Април 2007 Доклад Share Публикувано 29 Април 2007 щом сте толкоз разбирач кажи ми какво е вискозитет първо и после говори и какво общо имам тампон с амортесиор като в тампона няма никакви отвори аз лично съм го разглабял няма дори никакъв електро магнит има само един датчик в него за който казах че подава информацич за вибрациите на мотора които компютъра регулира не съм сигурен но мисля че компютъра ги регулира чрез повишаване на оборатите както казва roodys това е само един тампон бате ти сигурно имаш имаш само една кола аз имам 10 само гравданската им отговорност струва 1500 лева да не говорим за другите разходи гуми масла накладки филтри и други части сега трябват и винетки така че вобще не ми говори за икономий ако искаш си слагай тампон и от 1000 лева това си е твой проблем не си налагай мнението не всички хора могат да отделят месечната си заплата за купчина ламарина така че не искам да спорим кое е по хубаво и кое неняма никакъв смисъл,и аз сложих евтин тампон за 90лв и изобщо не ми се наруши комфорта хахахаха,колеги все пак е една гума на мен ми искаха 600лв.за уж оригинален а който е педант да си дава парите на вятъра,направихме ги милионери тез магазини не се вманиачавайте оригинални части тука нямя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kardana Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 (Редактирано) Според мен датчика е само за това да ти извести ако тампона се скъса!Забравих да ви питам - около оригиналния тампон има ли един колан, които служи при евентуално скъсване? Редактирано 5 Юли 2007 от Kardana Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Забравил съм, че си ме питал Коко - старост-нерадост . Обяснението за слагането на този вид тампони беше, че при увеличената мощност и директното впръскване(ако не греша) на AEL-a при първоначалният пуск на мотора вибрациите са значително по-големи. Но напълно е възможно и при теб да го има като междинен модел. Не съм чак такъв разбирач като твоя симпатяга Хайде сега глупсти че глупости,те моторите са еднакви друже компа дюзите и помпата/даже и последните ААТ и тя е като на АЕЛ/са различни.Това което се впръсква като гориво да запали тези мотори е еднакво,после като го сриташ мотора се усеща разликата.Кажи го по просто.Кола що годе луксозен за времето си клас видяли швабите 4е студен мотора си е доста треперещ в сравнение с другите монтирани на това купе,поработили и сложили по скъпичките маслени да си решат проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
c.g.l Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 По въпроса на колегата. Ще ти го кажа кратко , точно и ясно. Аз имах същия проблем с тези тампони, може да си сложиш от двата варианта(маслен или обикновен).Ако си сложиш обикновен тампон се чувстваш като в ТРАКТОР...това е точната дума и минаваш тънко, ако ли не слагаш си маслените и просто забравяш, ясно е че са скъпи. И двата вършат работа, просто с обикновения няма да ти е комфортно(особено в по-студено време) - изпробвал съм го! Всеки си преценява сам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Колегата въпроса го е задавал през далечната '07...Досега не само тампона, ами и колата е сменил.Ауди Клуб на Археолозите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Архелог архелог но +30% нагоре са вече цените на тампоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване