Jump to content

Тампони на двигателя AUDI 2.5 tdi


roodys

Recommended Posts

А, най-после някой забеляза :hilezh: ......Ама не знам що мълчи онова дребното момче.....трае си. Сигурно от скромност нещо.... :2gunsfiring_v1:

от стиснатост ще да е ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво представляват тези тампони? В ЕТОС-а намерих някакви "hydro-mounting electric". Това ли тябва да е?

Ще ме светне ли някой по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми единия е какъвто си описал, другия трябва да е обикновен, аз не съм имал честа да ги сменям още и май ще се размине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

80 евро много евтино за да е този с маслото, другия каква му е цената?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споко сега.. значи вси4ки тампони на Ауди от този тип са хидравли4ни тампони (демек са с малсо вътре), но на дизелите са тези hydro-mounting electric, кое точно му е електрика незнам.. има нева букса на него, но каква функция точно има няма еднозначен отговор никъде до момента :hilezh:

цената определено е много над 80 Евра.. по спомени беше около 400-500лв ОЕ тампона.

единствения произвеждан аналог, за който аз знам е на BIRTH и беше нещо 250-300лв, но за мен това не е марката която бих си сложил на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цената определено е много над 80 Евра.. по спомени беше около 400-500лв ОЕ тампона.

Колкото и да е невярна тази цена, няма как да е такава разликата.

tampfa3.jpg

За 2.5V6 не дават да са електрик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги сменях скоро тези тампони - 220 лева в Юнитрейд им е цената - с датчик.

Аз си взех без датчик за по 90 лева - но са малко твърди и още има вибрации. Мишо ми препоръч да сложа Lemforder - мисля че цената е пак около 100 лева единия.

Туй то. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да си кажа и аз моето мнение за тези прословути тампони

Оригиналния е 270лв

Спокойно може да се сложи тампон от А6 2.0 16V да речем който визуално е същия.За препоръчване е той да е на хубава марка(FEBI или Lemforder) цената им е между 70 и 100лв

Как работи тампона с датчика ли?Когато се появи голяма вибрация се изпраща сигнал до компютъра който за да успокой вибрацията подава съвсем леко гориво в системата и покачва съвсем леко оборотите на двигателя и по този начин тресенето се успокоява.Ето това е цялата философия.Когато този датчик го няма вибрациите при студен мотор си остават по-големи,което води до по-бързо разкъсването на тампона който сте сложили.

Колко ще изкара той?Никой не знае.Може да е 1 месец може и година...Продавал съм често такива без датчик като заменка и до сега никой не ми се е оплакал че е заминал прекалено бързо.Все пак продавам го винаги с нужната уговорка за евентуалните последствия....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да си кажа и аз моето мнение за тези прословути тампони

Оригиналния е 270лв

Спокойно може да се сложи тампон от А6 2.0 16V да речем който визуално е същия.За препоръчване е той да е на хубава марка(FEBI или Lemforder) цената им е между 70 и 100лв

Как работи тампона с датчика ли?Когато се появи голяма вибрация се изпраща сигнал до компютъра който за да успокой вибрацията подава съвсем леко гориво в системата и покачва съвсем леко оборотите на двигателя и по този начин тресенето се успокоява.Ето това е цялата философия.Когато този датчик го няма вибрациите при студен мотор си остават по-големи,което води до по-бързо разкъсването на тампона който сте сложили.

Колко ще изкара той?Никой не знае.Може да е 1 месец може и година...Продавал съм често такива без датчик като заменка и до сега никой не ми се е оплакал че е заминал прекалено бързо.Все пак продавам го винаги с нужната уговорка за евентуалните последствия....

благодаря за подкрепата вече станаха 3 месеца от както карам с такъв тампон и нямам никакъв проблем вибрацийте са си същите няма разлика

Редактирано от stevo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Така скъпи колеги, днес смених 2 бр.тампони на двигател и 2 бр. тампони на скоростите на А6 2,5 тди двигател AEL 1996 г. Първо за мита хидравли4ни тампони - няма токова нещо в моята кола чисто гумени тампони. Второ за мита hydro mounting electric - да и двата тампона са с датчици реагиращи само на вибрация много лесно се свалят, закрепени са в металния корпус на тампона, закачате ги отново в буксите и прикрепяте към купето (за да не трупа грешки компютъра). Тампоните които сложих са FEBI продаде ми ги thesaint11 за което му благодаря. Мишо направи диагностиката и ме свърза с него - благодарности! Смяната в сервиз излиза към 80 лв. за 4 бр. тапони. Резултатът - не мога да си позная колата вибрациите на празен ход изчезнаха напълно. Та давайте смело и не се занасяйте със скъпите оргинални тампони (270 лв.в Порше)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

щом сте толкоз разбирач кажи ми какво е вискозитет първо и после говори и какво общо имам тампон с амортесиор като в тампона няма никакви отвори аз лично съм го разглабял няма дори никакъв електро магнит има само един датчик в него за който казах че подава информацич за вибрациите на мотора които компютъра регулира не съм сигурен но мисля че компютъра ги регулира чрез повишаване на оборатите както казва roodys това е само един тампон

бате ти сигурно имаш имаш само една кола аз имам 10 само гравданската им отговорност струва 1500 лева да не говорим за другите разходи гуми масла накладки филтри и други части сега трябват и винетки така че вобще не ми говори за икономий ако искаш си слагай тампон и от 1000 лева това си е твой проблем не си налагай мнението не всички хора могат да отделят месечната си заплата за купчина ламарина така че не искам да спорим кое е по хубаво и кое не

няма никакъв смисъл,и аз сложих евтин тампон за 90лв и изобщо не ми се наруши комфорта хахахаха,колеги все пак е една гума на мен ми искаха 600лв.за уж оригинален а който е педант да си дава парите на вятъра,направихме ги милионери тез магазини не се вманиачавайте оригинални части тука нямя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Според мен датчика е само за това да ти извести ако тампона се скъса!

Забравих да ви питам - около оригиналния тампон има ли един колан, които служи при евентуално скъсване?

Редактирано от Kardana
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Забравил съм, че си ме питал Коко - старост-нерадост :hilezh: . Обяснението за слагането на този вид тампони беше, че при увеличената мощност и директното впръскване(ако не греша) на AEL-a при първоначалният пуск на мотора вибрациите са значително по-големи. Но напълно е възможно и при теб да го има като междинен модел. Не съм чак такъв разбирач като твоя симпатяга :hilezh:

Хайде сега глупсти че глупости,те моторите са еднакви друже компа дюзите и помпата/даже и последните ААТ и тя е като на АЕЛ/са различни.Това което се впръсква като гориво да запали тези мотори е еднакво,после като го сриташ мотора се усеща разликата.Кажи го по просто.Кола що годе луксозен за времето си клас видяли швабите 4е студен мотора си е доста треперещ в сравнение с другите монтирани на това купе,поработили и сложили по скъпичките маслени да си решат проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса на колегата. Ще ти го кажа кратко , точно и ясно. Аз имах същия проблем с тези тампони, може да си сложиш от двата варианта(маслен или обикновен).Ако си сложиш обикновен тампон се чувстваш като в ТРАКТОР...това е точната дума и минаваш тънко, ако ли не слагаш си маслените и просто забравяш, ясно е че са скъпи. И двата вършат работа, просто с обикновения няма да ти е комфортно(особено в по-студено време) - изпробвал съм го!

Всеки си преценява сам! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата въпроса го е задавал през далечната '07...

Досега не само тампона, ами и колата е сменил.

Ауди Клуб на Археолозите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...