GeorgeDI Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 (Редактирано) Здравейте, Насочил съм се към тези модели и ще се радвам да разбера повечко за бензинката или дизела, като за момента клоня повече към бензина (заради километри и поддръжка) Средно 5-6 хиляди километра на година мисля да правя (90% дълги пътувания- останалите 10/ до работа). Нещата които ми харесват в модела са интериора и мястото (над 2м съм) както и динамиката на колата. Нещата които ме притесняват са главно ходовата част по която според много хора, ще ми излезе по скъпо от други подобни модели. Благодаря предварително за мненията и помощта Редактирано 27 Октомври 2016 от GeorgeDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Ако караш по 5-6к на година струва ли си да вземаш толкова скъпа кола с голям мотор е първия въпрос според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Замислих се за следното 10% от 6000 са 600 км. Разделено да кажам на 200 работни дни, излиза че работата ти е на 1,5 км. от вас. Ако не бъркам нещо, то май по-добре пеша да си ходиш. Сега сериозно: За този годишен пробег според мен бензина ще е по-удачен като вариант. Динамиката 100% ще те устройва. Разход градско при мен този мотор, но на 4Ф, 15-16/100. Но!!! Това обаче при доста по-голям пробег с по-дълги отсечки - около 50 км. на ден. Ако ходенето на работа е на много близко, ще харчи повече. Като поддръжка бензина няма кой знае какви драми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Ежедневното каране на по-малко от 5, че даже и 10км е страшна амортизация за колата на фона на малкото км, които правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgeDI Публикувано 28 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) Благодаря за отзива, За пробега, извинявам се ако съм споделил грешно километрите. Живея на 15-20 км от София (като работата ми не е в центъра). Идеята ми е да имам стабилно возило, с което както на работа, да мога да ходя на по- далечни пътувания (често 1000+ км). За цената и мотора, разбирам какво иска да каже DJANO но наистина предпочитам да дам малко повече, за нещо което да ме радва докато ползвам. Редактирано 28 Октомври 2016 от GeorgeDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Ами няма никакъв смисъл да си вземеш дизел в тая ситуация! Намирай си читава бензинка и и се радвай! Казвам го в ролята на притежател на дизелови коли А ти желая най-скъпия ремонт който ще ти се наложи някога да е тоя по окачването. Че има и по-страшни:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 За 1000+ километра избора на автомобил е добър. Щом си говорим за доставяне на удоволствие ТФСИ е твоя избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Щом ще се кара и поддържа в България, изборът за мен е изключително лесен - бензин (+газ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Ако кара 5-6к на година за какво му е тая газова? Да не коментираме скъпата уредба за ТФСИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 (Редактирано) Абсолютно! . И 10 хиляди са са...... Редактирано 31 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 По така зададените критерии да отнася едно 3.0тфси в 4Ф ,ама нещо не ги продават много много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Аз също съм на мнение,че TFSI-то е за предпочитане,определено бензиновия мотор е по разумния избор при кола втора ръка.Имам горчив опит с дизела и не бих повторил отново.Разходите и грижите за TDI са си повече. Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 (Редактирано) Бензиновия в никакъв случай не е евтин за обслужване, а конкретния двигател си е доста сложен. И при двата го има варианта нещо скъпо да трябва да се смени/ремонтира, но бензиновия определено ще е много по-динамичен. Колегата е писал, че ще се кара на дълги преходи, така че разхода там няма да е толкова висок както в градски условия. Сега остава да си намери читав екземпляр и да го отнася Надявам се колегата @AALEXANDROV да подскаже малко цени за обслужването по този автомобил. Редактирано 30 Октомври 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Никъде не видях бюджет? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgeDI Публикувано 30 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 55 minutes ago, Ц Е Ц О said: Никъде не видях бюджет? 15к лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Шегуваш се нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Объркал е в заглавието .0 с .2 и всичко си идва на мястото - 5-6000км на година, а6 4ф 3.2fsi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Или в мотора или във валутата,но има грешка някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 преди 32 минути, GeorgeDI написа: 15к лева WTF??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 (Редактирано) Какво се учудваш. Аз съм поръчал две за 30 Разубедиха ме да взимам две големи и ми предложиха за тази цена едната да е А4-ка с 3.0т, да може и жената да я кара. Редактирано 31 Октомври 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 преди 9 минути, robobug написа: Какво се учудваш. Аз съм поръчал две за 30 Ама евраки налЕ , щото ако някой ми каже , че има за 15к в лева 3.0тфси , не мога да си представя от кво са го събирали . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Аз да не съм някой балък, много ясно, че в лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Извинявай , забраих че тва е приоритет на всеки българин "да е на далавера бате " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Остави далаверата, просто се чувствам добре, кога другите дават 15 евро за нещо, а аз го намирам за 15 лева. ПП Все пак ще прегледам ходовата част в сервиз, преди да платя. Много са скъпи тия алуминиеви пръчки на Аудитата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Преди 13 часа, DJANO написа: Бензиновия в никакъв случай не е евтин за обслужване, а конкретния двигател си е доста сложен. И при двата го има варианта нещо скъпо да трябва да се смени/ремонтира, но бензиновия определено ще е много по-динамичен. Колегата е писал, че ще се кара на дълги преходи, така че разхода там няма да е толкова висок както в градски условия. Сега остава да си намери читав екземпляр и да го отнася Надявам се колегата @AALEXANDROV да подскаже малко цени за обслужването по този автомобил. Дянко, да ти кажа на мен ми се видя да не кажа по-евтин, но поне не по-скъп от АКЕ-то. Оригинални филтри плюс масло Волф 5w-30 LL III (нарочно не исках оригинално масло да слагам) - някъде под 400 лева с работата. Смяна на ремъци, ролки, водна помпа, термостат, свещи, антифриз, хидравлична и спирачна течност - някъде около 1700 лева работата с подходящите отстъпки за частите (оригинални). Може да се смени превантивно демпферната шайба, защото при мен на външен вид беше изрядна, но се оказа, че отвътре гумата е ерозирала и се наложи да сменя нея плюс още веднъж двата ремъка (шайбата ги беше нарязала).Та шайбата някъде около 500 лева плюс труд. Някъде около 300 лева заедно с труда е смяната на маслата в дифовете и раздатката, което смятам, че е важно да се направи. Бях питал за обслужване на автоматика в Порше София Запад - 580 лева масло, филтър, гарнитура и работа. Та цифрите не са толкова стряскащи на фона на това, което предлага колата. По-горе чух за бюджет 15к за такава кола - става, но ако е в евро! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване