Jump to content

Ауди А6 C6 3.0 TDI / 3.0 TSFI


Recommended Posts

Здравейте,

 

Насочил съм се към тези модели и ще се радвам да разбера повечко за бензинката или дизела, като за момента клоня повече към бензина (заради километри и поддръжка)

 

Средно 5-6 хиляди километра на година мисля да правя (90% дълги пътувания- останалите 10/ до работа).

 

Нещата които ми харесват в модела са интериора и мястото (над 2м съм) както и динамиката на колата.

 

Нещата които ме притесняват са главно ходовата част по която според много хора, ще ми излезе по скъпо от други подобни модели.

 

Благодаря предварително за мненията и помощта

Редактирано от GeorgeDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако караш по 5-6к на година струва ли си да вземаш толкова скъпа кола с голям мотор е първия въпрос според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислих се за следното 10% от 6000 са 600 км. Разделено да кажам на 200 работни дни, излиза че работата ти е на 1,5 км. от вас. Ако не бъркам нещо, то май по-добре пеша да си ходиш.

Сега сериозно: За този годишен пробег според мен бензина ще е по-удачен като вариант. Динамиката 100% ще те устройва. Разход градско при мен този мотор, но на 4Ф, 15-16/100. Но!!! Това обаче при доста по-голям пробег с по-дълги отсечки - около 50 км. на ден.

Ако ходенето на работа е на много близко, ще харчи повече.

Като поддръжка бензина няма кой знае какви драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ежедневното каране на по-малко от 5, че даже и 10км е страшна амортизация за колата на фона на малкото км, които правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзива,

 

За пробега, извинявам се ако съм споделил грешно километрите.

Живея на 15-20 км от София (като работата ми не е в центъра).

Идеята ми е да имам стабилно возило, с което както на работа, да мога да ходя на по- далечни пътувания (често 1000+ км).

За цената и мотора, разбирам какво иска да каже DJANO но наистина предпочитам да дам малко повече, за нещо което да ме радва докато ползвам.

Редактирано от GeorgeDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма никакъв смисъл да си вземеш дизел в тая ситуация! Намирай си читава бензинка и и се радвай! 

Казвам го в ролята на притежател на дизелови коли:hilezh:

А ти желая най-скъпия ремонт който ще ти се наложи някога да е тоя по окачването:zustimm:. Че има и по-страшни:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1000+ километра избора на автомобил е добър. Щом си говорим за доставяне на удоволствие ТФСИ е твоя избор :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм на мнение,че TFSI-то е за предпочитане,определено бензиновия мотор е по разумния избор при кола втора ръка.Имам горчив опит с дизела и не бих повторил отново.Разходите и грижите за TDI са си повече.

Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия в никакъв случай не е евтин за обслужване, а конкретния двигател си е доста сложен. И при двата го има варианта нещо скъпо да трябва да се смени/ремонтира, но бензиновия определено ще е много по-динамичен. Колегата е писал, че ще се кара на дълги преходи, така че разхода там няма да е толкова висок както в градски условия. Сега остава да си намери читав екземпляр и да го отнася :zustimm: Надявам се колегата @AALEXANDROV да подскаже малко цени за обслужването по този автомобил.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се учудваш. Аз съм поръчал две за 30:hilezh:

 

Разубедиха ме да взимам две големи и ми предложиха за тази цена едната да е А4-ка с 3.0т, да може и жената да я кара.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, robobug написа:

Какво се учудваш. Аз съм поръчал две за 30:hilezh:

 

Ама евраки налЕ , щото ако някой ми каже , че има за 15к в лева 3.0тфси , не мога да си представя от кво са го събирали . :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави далаверата, просто се чувствам добре, кога другите дават 15 евро за нещо, а аз го намирам за 15 лева.

 

 

ПП Все пак ще прегледам ходовата част в сервиз, преди да платя. Много са скъпи тия алуминиеви пръчки на Аудитата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, DJANO написа:

Бензиновия в никакъв случай не е евтин за обслужване, а конкретния двигател си е доста сложен. И при двата го има варианта нещо скъпо да трябва да се смени/ремонтира, но бензиновия определено ще е много по-динамичен. Колегата е писал, че ще се кара на дълги преходи, така че разхода там няма да е толкова висок както в градски условия. Сега остава да си намери читав екземпляр и да го отнася :zustimm: Надявам се колегата @AALEXANDROV да подскаже малко цени за обслужването по този автомобил.

 

Дянко, да ти кажа на мен ми се видя да не кажа по-евтин, но поне не по-скъп от АКЕ-то.

Оригинални филтри плюс масло Волф 5w-30 LL III (нарочно не исках оригинално масло да слагам) - някъде под 400 лева с работата.

Смяна на ремъци, ролки, водна помпа, термостат, свещи, антифриз, хидравлична и спирачна течност - някъде около 1700 лева работата с подходящите отстъпки за частите (оригинални).

Може да се смени превантивно демпферната шайба, защото при мен на външен вид беше изрядна, но се оказа, че отвътре гумата е ерозирала и се наложи да сменя нея плюс още веднъж двата ремъка (шайбата ги беше нарязала).Та шайбата някъде около 500 лева плюс труд.

Някъде около 300 лева заедно с труда е смяната на маслата в дифовете и раздатката, което смятам, че е важно да се направи.

Бях питал за обслужване на автоматика в Порше София Запад - 580 лева масло, филтър, гарнитура и работа.

Та цифрите не са толкова стряскащи на фона на това, което предлага колата.

 

По-горе чух за бюджет 15к за такава кола - става, но ако е в евро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...