Jump to content

К03-073 или К04


Recommended Posts

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1 hour ago, anto1 said:

Добре, заслужава ли си да се прави тази операция или няма смисъл.Със замяна на компресорното колело 073

 

АКо турбината ти е в добра кондиция не пипай, ако обаче така или иначе е вече за смяна на средна част то тогава си струва да я преправяш.

Доколкото са ми обяснявали няма да минеш само с компресорно колело, сменя се и оста. Колко е вярно не се наемам да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, затова питъм!Турбото е ново ,к03-029 не е китаец но му се случи случка.Нещо е влязло в тръбата и имам крива перка.Затова питъм дали има смисъл от слагането на компресорното колело от 073.Или да  слагам оригинално 029 .Както и да е не искам да става повече от 210-220 коня, евентоално едно к04

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осите, средната част и топлите части са еднакви на 029 и 073. Разликата е в компресора и студената част. На К04-015 всичко й е различно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, anto1 написа:

 

Затова питъм дали има смисъл от слагането на компресорното колело от 073.

Зависи от цената и гаранцията. Сподели каква цена ти предлагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги, изпада ми една К04-015 на добри пари, въпросът е, че е за средна част или ремонтен комплект по думите на собственика. Също така не става ясна марката дали е оригинална или китайче, прилагам снимката. Искам също така мнение къде в България могат да ми направят качествено рециклиране на тази турбина за да може да изкара поне 30 000. Ще работи на около .1.0-1.1 бар макс. Не съм състезател, просто искам по-пъргава 6-ца..

15192695_1205742906135459_451991928358819396_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, James написа:

Колеги, изпада ми една К04-015 на добри пари, въпросът е, че е за средна част или ремонтен комплект ....

 

Евтиното винаги излиза скъпо ... Особено що се касае за силов тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си на предно  с К03-073 може да изкара известно време. С К04-015 доста съмнително. Ако е на незнайни километри съединителят, може и настройките да не издържи. Зависи много и от стила на каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм куатро с 073-ка. Вече почти 50000км нямам проблем със съединителя. Колата не я ползвам за гонки, стартове и т.н., но си я натъпвам доволно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около месец говорих с Реал Турбо за ремонт на К04-015: не се продават никакви резервни части, нито средна част. Само цяла нова според BorgWarner.

Всички, които съм виждал са със синя табелка на KKK. Такава с номера, набити на алуминия не съм срещал. Мяза ми на китайска, но не мога да гарантирам...

Има тема за неуспешен ремонт на 015, но автора не е споделил дали проблемите му са от турбото или двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...