anto1 Публикувано 1 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Да питам 073 сток 190 коня на какво налягане рботи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 3 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 Компресорнотоколело колело на 073 е вече при мен,по- голямо е и по леко.Предполагам ,ще се развърта по- бързо от- 029. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 On 12/1/2016 at 5:21 PM, Момо said: А на какво налягане работи К04 при Сеат Леон 209кс и при ТТ 225 ? 210 - 0.8bar // 225 - говори се че е 1.0bar ПП: K04-020-022-023 се слага при S3 8L - Leon Cupra R - TT и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 25 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 Здравейте,какви са симптомите ако бензиновите дюзи не стигат във високите обороти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 Прекъсване, бедна смес и детонации като последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 Ако имаш кабел за диагностикс си погледни duty cycle на инжекторите. Не е добре инжекторите да работят на 100%. Иначе колата може да се настрои на максимума на инжекторите и просто да не изкараш максимума от турбото, но колата да си работи добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Да потвърждавам за симптомите ако бензиновите дюзи не стигат - прекъсване, бедна смес и детонации като последствие. До скоро и при мен беше същото положение около 5000 оборота. След като минах на по големи инжектори ( от 271 на 310 ml/min ) вече всичко е наред. Няма драми до прекъсвач. Преди вкарвах максимлно 165 g/s сега вкарвам до 190 g/s което по груби сметки е 237.5 конски сили ( 190 / 0.8 ) Точно се бях отчаял, че от тази моята К04-15 нищо не става, а то инжекторите били проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Преди 2 часа, Iborisov написа: Да потвърждавам за симптомите ако бензиновите дюзи не стигат - прекъсване, бедна смес и детонации като последствие. До скоро и при мен беше същото положение около 5000 оборота. След като минах на по големи инжектори ( от 271 на 310 ml/min ) вече всичко е наред. Няма драми до прекъсвач. Преди вкарвах максимлно 165 g/s сега вкарвам до 190 g/s което по груби сметки е 237.5 конски сили ( 190 / 0.8 ) Точно се бях отчаял, че от тази моята К04-15 нищо не става, а то инжекторите били проблема... Откъде и какви дюзи сложи ако не е тайна ? как изглеждат смисъл дали са EV 1, EV6 ili EV12 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Дюзите ги взех от ауди-моргата на Спас. Номера на старите ми дюзи е 0280156065 на новите е 0280156061. Слагат се на Audi A4 B6 1.8T BEX , на някои Audi ТТ ( 180 коня ) и на други VW, Shkoda ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 29 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 И мойте са 65 същите и като се стопли ще ги сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Сложи ли компресорното колело? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Аз продължавам да си търся отчаяно турбина К03-029 и компресорно колело от 073 или цяла К03-073.. в краен случай К04-015, ама за нея нямало рмеонтни комплекти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Колко пари ти се дават за 073-ка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 29 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Преди 1 час, ole написа: Сложи ли компресорното колело? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Още не,ще се похваля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Преди 14 часа, James написа: в краен случай К04-015, ама за нея нямало рмеонтни комплекти Какво имаш предвид под ремонтен комплект ? Цяла средна част ? Моята я рециклирах - имаха си всичко необходимо в турбо сервиза, и я направиха за 30 минути... 750 лева Имаше и вариант за Мелет средна част към 550 лева от kolos-ms. Доставката беше 2 седмици и се отказах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Относно темата, реших да прескоча 03 - ките и да се спра на този вариант http://www.ebay.com/itm/BILLET-KO4-KO4-015XLB-Upgraded-K03-Turbo-VW-Passat-96-06-AUDI-A4-1-8T-/122006738786?hash=item1c682b1762:g:IFYAAOSwJb9WqlN1&vxp=mtr!Някой от вас има ли идея какво да очаквам като допълнителни разходи от митнически такси и др. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) Преди 11 часа, Гавраил написа: ... реших ... Според мен има по добър и изпитан вариант. Предлагам да помислиш върху следното ... Турбина http://allegro.pl/turbosprezarka-hybryda-k03-04audi-a4-a6-passat1-8t-i6649464899.html#thumb/1 Повечето в a4-klub.pl карат с тази турбина. Само положителни отзиви. Можеш да погледнеш какво се постига с нея http://gregor10.pl/ Клипче .. Редактирано 8 Март 2017 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Ти да видиш,тази не изглежда зле! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Преди 11 часа, Гавраил написа: Относно темата, реших да прескоча 03 - ките и да се спра на този вариант http://www.ebay.com/itm/BILLET-KO4-KO4-015XLB-Upgraded-K03-Turbo-VW-Passat-96-06-AUDI-A4-1-8T-/122006738786?hash=item1c682b1762:g:IFYAAOSwJb9WqlN1&vxp=mtr!Някой от вас има ли идея какво да очаквам като допълнителни разходи от митнически такси и др. ? В Разлог правят хибрид на К04-015. На 1.25 bar е дала 199кс на хъбовете ( мерено в ХЕД ) , нютоните не ги помня. A4, ВЕX quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Те хубаво правят хората ,ама колко време карат техните хибриди, и има ли добри отзиви за тях! Иначе с удоволствие бих подкрепил родната икономика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Само добри съм чувал, има и колеги с рециклирани от тях ,и с хибриди, те да кажат. Аз съм си напазарувал една такава 04-ка да я карам на 240-250кс. Колко ще изкара - ще видим. Нали знаеш - зависи какво искаш ,как се кара, как се поддържа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 преди 33 минути, Момо написа: Аз съм си напазарувал една такава 04-ка .. Ще е интересно за форума да споделиш повече подробности ... гаранция, цена, снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 (Редактирано) На 8.03.2017 г. at 21:55, МММ1 написа: Ще е интересно за форума да споделиш повече подробности ... гаранция, цена, снимки. Това си е К04-015, чисто нова, като и е сложен по-голям фрезован компресор. Колко е по-голям точно не знам а и не го питах , но човека каза че ще пусне тема тук ,(че правят и за напречни и надлъжни 1.8т /290-300 кс/ за 1.9/2.0 тди пд /190-200 кс ) с пълните данни . Като да се изкарат мах коне от тях , трябва да се смени и съответния "хардуер и софтуер" , което си е разбираемо. Значи К04-015 (и всички други ) се монтира болт-он на колектора и фланеца на пайпа. Но трябва да се промени интейка защото е по-голямо Ф-то на студената част. Мисля че каза и за промяна на изхода към кулера (почти съм сигурен) ,но понеже аз така или иначе ще слагам челен и не ми беше от значение. Утре на светло ще я снимам и ще ги кача. Гаранцията е 6 мес. Човека каза че при качествени настройки и поддръжка ще кара много Цената на тази е 1200лв , за дизелите мисля че беше около 900лв ( във FB-страницата им имаше снимани от тях ) Дава се с графика на баланса, гарнитури , дифтунги, шпилки... Това намерих от FB-страницата им: -К04 вал с турбинно колело-К04 фрезован компресор с подобрен дизайн-изцяло ново гърло на компресорен корпус-нов турбинен корпус разстърган специално за новия по-голям вал -нов актуатор Редактирано 9 Март 2017 от Момо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 (Редактирано) Moмo благодаря за инфото с интерес ще чакам снимките. Аз се интересувам от доста данни - inducer/exducer на КК, exducer/inducer на ТК, AR Turbine Housing. Ако изкарат и компресорна карта ... Какви като марка/произход са частите от които е сглобен ТК? Цената която си цитирал е добра, остава да видим какво се получава срещу нея. Редактирано 10 Март 2017 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Аз има хибридна К04 от тях, сложена на 1.8т на АЗ. Хибридът е най-големия - компресор от К04-064 (от TFSI) и турбиннно колело от RS6 4.2. На 1,1 - 1,2 бара изкара 270к.с. (на мотора в Меднес) и 221 к.с. (на колелата в Хеед). Не е вдигано повече налягането, защото моторът не е подкован и може ще изкара още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване