Jump to content

К03-073 или К04


Recommended Posts

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
On 12/1/2016 at 5:21 PM, Момо said:

А на какво налягане работи К04 при Сеат Леон 209кс и при ТТ 225 ? 

210 - 0.8bar // 225 - говори се че е 1.0bar 
ПП: K04-020-022-023 се слага при S3 8L - Leon Cupra R - TT и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш кабел за диагностикс си погледни duty cycle на инжекторите. Не е добре инжекторите да работят на 100%. Иначе колата може да се настрои на максимума на инжекторите и просто да не изкараш максимума от турбото, но колата да си работи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да потвърждавам за симптомите ако бензиновите дюзи не стигат - прекъсване, бедна смес и детонации като последствие.

До скоро и при мен беше същото положение около 5000 оборота.

 

След като минах на по големи инжектори ( от 271 на 310 ml/min ) вече всичко е наред. Няма драми до прекъсвач.

Преди вкарвах максимлно 165 g/s сега вкарвам до 190 g/s което по груби сметки е 237.5 конски сили ( 190 / 0.8 ) Точно се бях отчаял, че от тази моята К04-15 нищо не става, а то инжекторите били проблема...
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Iborisov написа:

Да потвърждавам за симптомите ако бензиновите дюзи не стигат - прекъсване, бедна смес и детонации като последствие.

До скоро и при мен беше същото положение около 5000 оборота.

 

След като минах на по големи инжектори ( от 271 на 310 ml/min ) вече всичко е наред. Няма драми до прекъсвач.

Преди вкарвах максимлно 165 g/s сега вкарвам до 190 g/s което по груби сметки е 237.5 конски сили ( 190 / 0.8 ) Точно се бях отчаял, че от тази моята К04-15 нищо не става, а то инжекторите били проблема...
 

 Откъде и какви дюзи сложи ако не е тайна ? как изглеждат смисъл дали са EV 1, EV6 ili EV12 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите ги взех от ауди-моргата на Спас. Номера на старите ми дюзи е 0280156065 на новите е 0280156061. Слагат се на Audi A4 B6 1.8T BEX , на някои Audi ТТ ( 180 коня ) и на други VW, Shkoda ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да си търся отчаяно турбина К03-029 и компресорно колело от 073 или цяла К03-073.. в краен случай К04-015, ама за нея нямало рмеонтни комплекти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, James написа:

в краен случай К04-015, ама за нея нямало рмеонтни комплекти

 

Какво имаш предвид под ремонтен комплект ? Цяла средна част ?

 

Моята я рециклирах - имаха си всичко необходимо в турбо сервиза, и я направиха за 30 минути... 750 лева

 

Имаше и вариант за Мелет средна част към 550 лева от kolos-ms. Доставката беше 2 седмици и се отказах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Относно темата, реших да прескоча 03 - ките и да се спра на този вариант http://www.ebay.com/itm/BILLET-KO4-KO4-015XLB-Upgraded-K03-Turbo-VW-Passat-96-06-AUDI-A4-1-8T-/122006738786?hash=item1c682b1762:g:IFYAAOSwJb9WqlN1&vxp=mtr!Някой от вас има ли идея какво да очаквам като допълнителни разходи от митнически такси и др. ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Гавраил написа:

... реших ...

Според мен има по добър и изпитан вариант.

Предлагам да помислиш върху следното ...

Турбина http://allegro.pl/turbosprezarka-hybryda-k03-04audi-a4-a6-passat1-8t-i6649464899.html#thumb/1

Повечето в a4-klub.pl карат с тази турбина. Само положителни отзиви.  Можеш да погледнеш какво се постига с нея http://gregor10.pl/

Клипче ..

 

 

 

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Гавраил написа:

Относно темата, реших да прескоча 03 - ките и да се спра на този вариант http://www.ebay.com/itm/BILLET-KO4-KO4-015XLB-Upgraded-K03-Turbo-VW-Passat-96-06-AUDI-A4-1-8T-/122006738786?hash=item1c682b1762:g:IFYAAOSwJb9WqlN1&vxp=mtr!Някой от вас има ли идея какво да очаквам като допълнителни разходи от митнически такси и др. ? 

В Разлог правят хибрид на К04-015. На 1.25 bar е дала 199кс на хъбовете ( мерено в ХЕД ) , нютоните не ги помня. A4, ВЕX quattro 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те хубаво правят хората ,ама колко време карат техните хибриди, и има ли добри отзиви за тях! Иначе с удоволствие бих подкрепил родната икономика!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само добри съм чувал, има и колеги с рециклирани от тях ,и с хибриди, те да кажат. Аз съм си напазарувал една такава 04-ка да я карам на 240-250кс. Колко ще изкара - ще видим. Нали знаеш - зависи какво искаш ,как се кара, как се поддържа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, Момо написа:

Аз съм си напазарувал една такава 04-ка ..

Ще е интересно за форума да споделиш повече подробности ... гаранция, цена, снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.03.2017 г. at 21:55, МММ1 написа:

Ще е интересно за форума да споделиш повече подробности ... гаранция, цена, снимки.

Това си е К04-015, чисто нова, като и е сложен по-голям фрезован компресор.

Колко е по-голям точно не знам а и не го питах , но човека каза че ще пусне тема тук ,(че правят и за напречни и надлъжни 1.8т /290-300 кс/  за 1.9/2.0 тди пд /190-200 кс ) с пълните данни .  Като да се изкарат мах  коне от тях , трябва да се смени и съответния "хардуер и софтуер" , което си е разбираемо.

Значи К04-015 (и всички други ) се монтира болт-он на колектора и фланеца на пайпа. Но трябва да се промени интейка защото е по-голямо Ф-то на студената част. Мисля че каза и за промяна на изхода към кулера (почти съм сигурен) ,но понеже аз така или иначе ще слагам челен и не ми беше от значение. 

 Утре на светло ще я снимам и ще ги кача. 

Гаранцията е 6 мес.  Човека каза че при качествени настройки и поддръжка ще кара много

Цената на тази е 1200лв , за дизелите мисля че беше около 900лв ( във FB-страницата им имаше снимани от тях )

Дава се с графика на баланса, гарнитури , дифтунги, шпилки...

 

Това намерих от FB-страницата им:

 

-К04 вал с турбинно колело
-К04 фрезован компресор с подобрен дизайн
-изцяло ново гърло на компресорен корпус
-нов турбинен корпус разстърган специално за новия по-голям вал
-нов актуатор

Редактирано от Момо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moмo  благодаря за инфото с интерес ще чакам снимките. :zustimm:

Аз се интересувам от доста данни - inducer/exducer на КК, exducer/inducer на ТК, AR Turbine Housing. Ако изкарат и компресорна карта ...

Какви като марка/произход са частите от които е сглобен ТК?

Цената която си цитирал е добра, остава да видим какво се получава срещу нея.

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз има хибридна К04 от тях, сложена на 1.8т на АЗ. Хибридът е най-големия - компресор от К04-064 (от TFSI) и турбиннно колело от RS6 4.2. На 1,1 - 1,2 бара изкара 270к.с. (на мотора в Меднес) и 221 к.с. (на колелата в Хеед). Не е вдигано повече налягането, защото моторът не е подкован и може ще изкара още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...