anto1 Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Здравейте имам турбо К03-029 на което искам да сложа перка от К03-073 заслужава ли си ? Или е по -добре К04? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Аз бих взел оригинална К03-073 .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 А какво е лошото на оригинална К 04-015? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Няма лошо и в двете, освен ще струват 1500 лв поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 преди 3 минути, James написа: .. поне Нагоре ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 8 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Добре, заслужава ли си да се прави тази операция или няма смисъл.Със замяна на компресорното колело 073 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Anto, въпроса е подвеждащ. За мен - няма смисъл, за друг - има, а за теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 1 hour ago, anto1 said: Добре, заслужава ли си да се прави тази операция или няма смисъл.Със замяна на компресорното колело 073 АКо турбината ти е в добра кондиция не пипай, ако обаче така или иначе е вече за смяна на средна част то тогава си струва да я преправяш. Доколкото са ми обяснявали няма да минеш само с компресорно колело, сменя се и оста. Колко е вярно не се наемам да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 8 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Незнам, затова питъм!Турбото е ново ,к03-029 не е китаец но му се случи случка.Нещо е влязло в тръбата и имам крива перка.Затова питъм дали има смисъл от слагането на компресорното колело от 073.Или да слагам оригинално 029 .Както и да е не искам да става повече от 210-220 коня, евентоално едно к04 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Осите, средната част и топлите части са еднакви на 029 и 073. Разликата е в компресора и студената част. На К04-015 всичко й е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Преди 10 часа, anto1 написа: Затова питъм дали има смисъл от слагането на компресорното колело от 073. Зависи от цената и гаранцията. Сподели каква цена ти предлагат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/borgwarner-k04-015-aus-polo-g40-turbo-audi-1-8t-/552381945-223-7114 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 25 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Реших да сложа компресорно колело от 073 на К03 029 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Дано ти е здрава топлата част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 029-ката не страда като 005-цата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Зависи кой как я е пекъл ... преди теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 25 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Здрава е ,няма никакви пукнатини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 Колеги, изпада ми една К04-015 на добри пари, въпросът е, че е за средна част или ремонтен комплект по думите на собственика. Също така не става ясна марката дали е оригинална или китайче, прилагам снимката. Искам също така мнение къде в България могат да ми направят качествено рециклиране на тази турбина за да може да изкара поне 30 000. Ще работи на около .1.0-1.1 бар макс. Не съм състезател, просто искам по-пъргава 6-ца.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 Преди 16 часа, James написа: Колеги, изпада ми една К04-015 на добри пари, въпросът е, че е за средна част или ремонтен комплект .... Евтиното винаги излиза скъпо ... Особено що се касае за силов тунинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Ще имам ли проблем със съединителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Ако си на предно с К03-073 може да изкара известно време. С К04-015 доста съмнително. Ако е на незнайни километри съединителят, може и настройките да не издържи. Зависи много и от стила на каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Куатро е,значи няма да издържи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Аз съм куатро с 073-ка. Вече почти 50000км нямам проблем със съединителя. Колата не я ползвам за гонки, стартове и т.н., но си я натъпвам доволно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Преди около месец говорих с Реал Турбо за ремонт на К04-015: не се продават никакви резервни части, нито средна част. Само цяла нова според BorgWarner. Всички, които съм виждал са със синя табелка на KKK. Такава с номера, набити на алуминия не съм срещал. Мяза ми на китайска, но не мога да гарантирам... Има тема за неуспешен ремонт на 015, но автора не е споделил дали проблемите му са от турбото или двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 А на какво налягане работи К04 при Сеат Леон 209кс и при ТТ 225 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване