Jump to content

Audi Q3 2.00 tdi FL


Recommended Posts

Здравейте,

интересувам се за съвети и мнения относно покупка на автомобил втора ръка /на много малко километри/ - AUDI Q3 2.00 TDI Automatic 150 k.s FL.

Та автомобила изглежда много добре и е много запазен, но кои са плюсовете и минусите относно техническите характеристики на модела. В продължителния тест на АУТО Билд на съответния модел дават много ниска оценка откъм качество /-3/. Това ме притеснява, а и не само това.

Моят автомобил е VW Tiguan 2.00 TDI 140 k.s.  и мога спокойно да заявя, че относно дългосрочно качество автомобилът не е никак добър, сменил съм по него един куп неща - все скъпи ремонти, да не влизам в подробности. Не зная доколко двата модела са идентични като технически характеристики, но са от една група и много от частите и възлите са еднакви.

Та въпроса ми е, ако някой има подобен автомобил да сподели как е от към качество в по-дългосрочен план, защото съм се опарил доста от фолксваген, а сега искам да си закупя пак автомобил от групата, защо........е нали знаете до дизайна продава основно, но все пак ще съм благодарен на всички отговорили ми.

Поздрави.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От коя година е модела,ако е от първите КЮ-3 си имат проблеми със помпата и дюзите.Кутията ако е автоматична и не е обслужвана според предписаните интервални смени на маслото и филтъра също очаквай проблеми и с нея.На колко малко километри е? Ако е под 100 хил.реални не се плаши от нищо но все пак една диагностика и проверка в сервиз няма да са ти излишни.Подръжката и ремонтите ще са ти доста по скъпи от на Тигуана.Може да погледнеш и бензинови модификаций на модела,при тях ремонтите и подръжката ще ти е по евтина от дизела,въпреки,че и те си имат проблеми но са основно със харча на масло,който е поправим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, Иво Маринов. Колата е от моделна година 2015 или 2016 мисля фейст лифт на 3000 км. Само по снимки съм я гледал - засега! Е/може би някой от форума "ще ме заплюе", че питам "какво може да му има на автомобил на 3000 км.!, но мен ме интересува какво да очаквам като стане на 50 хил.,на 100 хил. или на 200 хил. примерно, защото шофирам много и не съм толкова богат, че да си сменям колите често. Макар да има заводска гаранция до 120 хил. км., постоянните посещения в сервиза /разбирайте Порше София ЮГ и ИЗТОК, не са от най-отзивчивите спрямо клиента/ си е нерви и загуба на време. . А за Тигуана /малко извън темата/ взех го чисто нов и се започна още от около 50-60 хил. км. проблеми с датчици, електроника, помпа, към 80 хил. първи ремонт на окачването, колектор на  на 120 хил., компресор на климатик на 150 хил., втори ремонт по окачването, EGR - клапан на 180 хил. и още много много други.

Та въпроса ми е да очаквам ли горе-долу същото и от АУДИ или там качеството е по -добро, от гледна точка на имиджа на бранда?!

Предварително благодаря! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям късмет си изкарал с тоя Тигуан,няма що.:steinigung:

Това което си сменил по него е вярно.

Аудито е по-доброто като изработка,като обслужване не по-малко пари.

Първите Q3-ки са от 2011 г. и имат фейслифт от моделна 2015 г.

2.0 TDI 150 к.с.е нов мотор,от 2014 г. влиза при Q3,замества 140 к.с. версията и е с повече N.M.

Автоматичната кутия е 7 степенна S tronic.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е почти нова кола която е на никакви километри това е новото поколение дизелов мотор,проблеми в скоро време не трябва да очакваш,но със пробега във времето ако си я подържаш както трябва и обслужваш всичко на време проблеми няма да имаш.За доверен сервиз извън този различен от официалния,можеш да ползваш услугите на колегата Райно тук от Ауди форума,открий му координатите във форума и се свържи със него,колегата е доста компетентен относно всички нови модели на марката,работи само със оригинални части и сервизната му база е доста добра.Лично аз не го познавам,но имам много мои добри познати,които са му ползвали услугите и са доволни.Той може да ти направи преглед,диагностика и да ти обслужва да в бъдеще автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, audi_nov_fen написа:

 А за Тигуана /малко извън темата/ взех го чисто нов и се започна още от около 50-60 хил. км. проблеми с датчици, електроника, помпа, към 80 хил. първи ремонт на окачването, колектор на  на 120 хил., компресор на климатик на 150 хил., втори ремонт по окачването, EGR - клапан на 180 хил. и още много много други.

 

:steinigung:

Moже би ще е интересно да споделиш колко и кои от тези ремонти бяха поети от гранцията и колко заплати ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло Ауди не се славят да са от най-надеждните. Подръжката ще ти е по-скъпа от на Тигуана и на дали ще сменяваш по-малко неща. От крайно време Ауди се дънят с най-разнообразни проблеми. Ако не си готов за същите проблеми като при Тигуана, но на по-високи цени, по-добре гледай другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, първо искам да благодаря на всички, които ми отговориха! И аз така си мисля, че проблемите биха били горе-долу идентични, макар че тук говори за ново поколение мотор от 2015 г. и съответно би трябвало да има някакво подобрение на качеството, но останалите възли и части, едва ли са много по-качествени.

Както и да е, това което ме навежда към решение за покупка на автомобила е, че моят Фолксваген е 4 motion с Haldex  не знам кое поколение, но е много добър за зимни условия, а на мен наистина ми е необходим проходим автомобил, изключваме тежък офроуд. Та затова се насочвам към АУДИ-то, дизайна ми харесва много, но цената е много висока и ако се спра на покупка дълго ще изплащам.

За Тигуана лошото е, че моят беше от първите 2008 г., тогава гаранцията беше - 2 години или 100 хил. км. Така се случи, че през първите две години не пътувах много и кажи-речи съм направил към 40 -45 хил. км., т.е само проблемите по електрониката  бяха поети от сервиза. Най-лошото и дразнещо беше, че след около 15-20 хил. км. колата започна да дава някакви съобщения и грешки на запалването, индикатора за проблеми в двигателя светваше и влизаше в авариен режим, едва се движи! В Порше Юг  сменяха някакви датчици - след  2-3 хил. км пак същата история, изкарах в сервиза  7 - 8 пъти, докато накрая смениха някакъв кабел и то в Порше Изток /след като се отчаях от ЮГ/ и всичко се оправи, но загубеното време и ядове си останаха за мен. Отделно от това, че автомобила е от засегнатите от Дизеловия скандал /с лъготещ софтуер/, уж подписах съгласие за сервизна акция преди около година и половина, но едва ли ще направят нещо по него. Той DPF - филтъра едва ли ще издържи още дълго, колата е на около 190 хил. км.! Както и да е още едно разочарование в повече!

Та всичко, което описах започна да се чупи след 50-60 хил. км, гаранцията беше изтекла и го плащах от свой джоб. За справка само подмяната на колектора е около 1000 лв., т.е някъде за ремонти и услуги за труд съм дал около 10 хил. лв /по-груби сметки/, може и малко по-малко да е, изключвам обслужванията и голямата инспекция на 180 хил. км! И това за закупен чисто нов автомобил!

Честно да ви кажа карал съм Опел, Пежо, Мерцедес, но Фолксвагена като качество е доста разочароващ автомобил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, Калчо Танев said:

:steinigung:

Moже би ще е интересно да споделиш колко и кои от тези ремонти бяха поети от гранцията и колко заплати ти?

Благодаря, Колега!

Нищо, че са го изтрили аз го прочетох на телефона си! Може би си прав и си искрен, а понякога честността не се цени добре от модераторите - тук и в държавата ни! Смешно е да се трият постове, по този начин може би трябваше да изтрият и моите, както и да е още решението не е окончателно, затова събирам и мнения. Пазарът е пълен с предложения, а който не предлага добро качество и отношение към клиентите / говоря за България/, рано или късно ги губи, това е логиката на пазара. Аз на търговците във Фолксваген в очите им заявих, че автомобил от тях ням да купя, то не бяха предложения "ще изкупим вашия автомобил, ще ви продадем нов Тигуан за 75 хил лв., качеството е подобрено, няма да имате проблеми, както се казва:  "да ама не", парения веднъж - каша духа!

Поздрави на всички във Форума, не ме разбирайте погрешно, не казвам, че АУДИ е лош автомобил, напротив винаги АУДИ ми е била любимата марка от към дизайн и комфорт, но в България простата истина е, че сме България и не се толкова богати да подържаме и обслужваме на такива високи цени!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич щом мерака ти е за джип,по добре се огледай за някой от японските сувове например като Тойота Рав-4 от новите примерно 2014 г. или последния модел на марката,също за предпочитане е и Хонда -ЦРВ пак от новите модели като държиш на почти нова кола.Японските автомобили са доста издържливи и си мисля,че в последно време са доста по надеждни от немските.Имам доста познати които си накупиха нови тойоти и хонди и са доволни.Помисли си и това като вариянт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една дума Q3-то отпада от играта.

Опарил си се от тоя ФВ,но навсякъде може да се изтегли късата клечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ivo marinov said:

Пич щом мерака ти е за джип,по добре се огледай за някой от японските сувове например като Тойота Рав-4 от новите примерно 2014 г. или последния модел на марката,също за предпочитане е и Хонда -ЦРВ пак от новите модели като държиш на почти нова кола.Японските автомобили са доста издържливи и си мисля,че в последно време са доста по надеждни от немските.Имам доста познати които си накупиха нови тойоти и хонди и са доволни.Помисли си и това като вариянт.

Да за японските съм чувал добри отзиви, но дизайна е меко казано отблъскващ. Особено на RAV 4 то не са ръбове, изпъкналости, които уж създават усещане за модерност - но дразнят окото и естетическия вкус! За НONDA CR-V задницата все едно е прелепена допълнително - разочароващ дизайн, не мога да карам автомобил които не блазни окото отвън и допира до материалите отвътре, жалко май ще се наложи да се насоча към АУДИ-то и да рискувам. Другото, което ми блазни окото е ОПЕЛ МОКА Х, но е доста мъничка за семейството ни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тигуаните очевидно са доста кофти коли - във ФВ форума има немалко изревали от чисто нови коли с абсолютно същите симптоми - ел.проблеми, окачване, какво ли не.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам кой знае какъв ъпгрейд от Тиган на КуТрай...

Същият напречен ярмомелещ дизелак, "кватрото-менте", съмнителен "лукс"... :nixweiss:

Определено трябва да се търсят алтернативи в други марки или да се вдигне класа.

За съжаление - конкретно предложение не мога да дам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, Калчо Танев said:

Aз Инфинити предложих, но веднага ми изтриха мнението - не допускат ерес, сигурно и това ще изтрият.:nixweiss:

Инфинитито е скъп автомобил за мен и някак си не се виждам в такъв!

5 minutes ago, Cornu©opia said:

Не виждам кой знае какъв ъпгрейд от Тиган на КуТрай...

Същият напречен ярмомелещ дизелак, "кватрото-менте", съмнителен "лукс"... :nixweiss:

Определено трябва да се търсят алтернативи в други марки или да се вдигне класа.

За съжаление - конкретно предложение не мога да дам...

Ха-ха-ха, ще те изтрият и теб, колега! Те май цялата тема запокитиха в "кошчето". Остана само другата без отговори, ха-ха-ха наздраве за Модовете!!!!!!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери цените и ще останеш изненадан от Инфинити - на цената на бедно Ку 3, та и доста по-малко, ще се обзаведеш с доста прилично паркетно джипче.

Но пък реално ако искаш Ауди (за което едва ли някой би те обвинил) - защо не се метнеш на тази и толкова - не е задължително да извадиш пак късата клечка.

А не ти ли е малко това Ку 3 - то е по-скоро женско лайфстайл псевдо джипче - реално А3 с по-големи гуми и малко по-височко, да не го дерат много като го катерят по бордюрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Калчо Танев said:

Провери цените и ще останеш изненадан от Инфинити - на цената на бедно Ку 3, та и доста по-малко, ще се обзаведеш с доста прилично паркетно джипче.

Но пък реално ако искаш Ауди (за което едва ли някой би те обвинил) - защо не се метнеш на тази и толкова - не е задължително да извадиш пак късата клечка.

А не ти ли е малко това Ку 3 - то е по-скоро женско лайфстайл псевдо джипче - реално А3 с по-големи гуми и малко по-височко, да не го дерат много като го катерят по бордюрите.

Малко е, Калчо, но няма пари за по-голямо! А и парко мястото ми е малко! Мисля си, че е на базата на стария Тигуан, мястото е по -малко да, но Тигуана откъм място и вътрешно пространство ми е доста добър, а АУДИ-то наистина е лайф стайл  модел и това ми харесва! Инфинитито е много красиво, но някак си не се отъжствявам с тази марка, ще проверя за ОПЕЛ- а, нещо по-народно, аз не обичам много да "изпъквам с автомобила си".Но още не съм решил, ще ви кажа когато се спра на нещо и нещата се получат!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, audi_nov_fen написа:

 .... дизайна е меко казано отблъскващ .....

 

Външния вид определено е важен. Аз много харесвам Mercedes GLK като дизайн и размер.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия модел вече се казва GLC 320 CDI е около 90 бона, не е за мен, на старо Мерцедес не мога да намеря на толкова малко километри, не вярвам много на търгаши -дилъри, а и с Мерцедес не се отъждествявам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз гледам за една позната, тез новите Q2. Огледай ги и ти.

Иначе лично аз бих ти препоръчал ако е за мъж  SQ5 мисля че малко ще ти надвиши бюджета но е безупречна джипка и несрaвнима като качество и динамика с Q3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за Q2, Колега и на мен много ми харесват, но е още по-малко. Q3 е било тестов автомобил в дилърство в Германия, със всички документи и произход e гарантиран и на сравнително изгодна цена за толкова нов автомобил, чисто нов АУДИ-не мога да си позволя, а изгодно ,гарантирано Q5 на малко километри също, да не говорим за SQ5!  На търгашите от авто "моргите" в България не вярвам! Не бих си позволил oа купя Q3 или Q5 от борса в БГ, я ще е удряно, я нещо си повече. Пример едни приятел продава уникално A5 на около 180 хил. реални километра, закупено от ПОРШЕ Запад, но знаете ли защо: да се отърве от колата, тъй като започна да харчи масло, свети му чек енджина и му предстои ремонт на двигателя - бутала, сегменти и т.н, за около 5 хил. лв! Та не искам да си купя някоя такава Q! 

6 minutes ago, Cornu©opia said:

Почна се...

Дай туй, а?

 

image.jpg

 

С малко ще му надвиши бюджета... fool.gif

Хей хора, вие не знам за какъв ме имате, аз на кредит ще я взимам колата и с едва около 15% мои пари, като се надявам да изкарам и нещо от продажбата на Тигуана! Просто ми трябва по-нов автомобил на малко километри, поне известно време да не създава проблеми, щото този Тигуан на 190-200 хил., ще обади и нещо по-сериозно в бъдеще! Хи-хи-хи, ще ми излезне име във форума, да знаете, недейте се шегува!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...