Jump to content

незадоволително парно на ауди а3 1.8 125 к.с.


Recommended Posts

Може да е намалял дебита през радиаторчето.Пробваите с една промивка под налягане.Ако това не помогне и сте сигурни,че не е от клапите,тогава сте за ново радиаторче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моя е BEHR. на място я пробвах оня ден за 10 минути стига до 90 градуса. преди малко минахме 3 км градско и стана на 90 градуса. но топлото ми пак казвам се усеща само от средните въздухопроводи а от страничните много ама много леко топло примесено с хладен въздух. температурата на вън одеве беше-12 градуса

колко пари е това чудо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Неделчо Жечков написа:

 усеща само от средните въздухопроводи а от страничните много ама много леко топло примесено с хладен въздух. температурата

И при мен е така, особено ако си настроил да духа към стъклото /челното/ е няма как да духа хем там силно хем и отстрани и от средните духалки. Поне така мисля. А, че клапите са за облепване е ясно, но си е голям филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Неделчо Жечков написа:

в смисъл диагностика на компютър ли?

Да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другата седмица като дойде свети парастас ще я закача та да видим какво ще каже доктора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 22 January 2017 at 8:57 AM, vlado_tonev said:

Може да е намалял дебита през радиаторчето.Пробваите с една промивка под налягане.Ако това не помогне и сте сигурни,че не е от клапите,тогава сте за ново радиаторче.

Колегата написа точната процедура.

През изминалият месец (Декември) на мен това ми помогна до някъде. 

Сега...вече си знам, че съм си за ново радиаторче на парното.

И след като ви духа през изходите, клапите си работят. 

(Внимавайте някой да не ви подлъже!)

Когато сменяте, (долу-среда-горе"прозорец") много хубаво си се чува как изходите си отварят отворите(клапите) 

Пуснете си една диагностика, но краен резултат е, разглабянето на таблото.

Успех!

Редактирано от killfame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, killfame написа:

И след като ви духа през изходите, клапите си работят. 

(Внимавайте някой да не ви подлъже!)

Това пък как го реши? Като се разпадне дунапрена на клапата да мешане на топъл/студен въздух? Самят факт, че на колегата му хвърля дунапренчета през въздуховозите, говори за проблем с клапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз визирам моят случаи и каква е често срещаната причина.

С времето колкото и дунапрен да лети, той радиатора на парното си е слабо място. 14+ год. Автомобили са все пак.

И като се погледне немарливостта на 60% от собствениците, ами извинете.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той дунапрена е само украса, нали? Нека си хвърчи, до някое време ще спре.:hilezh:

Към автора на темата: Не се излагай и като разглобиш таблото и извадиш парното, вместо да си тънкач и по-късно пак да имаш проблеми, освен смяна на радиаторче, ремонтирай/дай да ти ремонтират и клапите. Ще останеш доволен.

Мой приятел с А3 се мислеше за голям играч и се наигра като смени само радиаторче, а после пак отваряхме да му правим и клапите. Разликата беше следната - минимално подобрение при сменен само радиатор, срещу парещ въздух от въздуховодите при мен, след ремонт на клапите. Така и така ще отваряш, поне не прави половини работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега така ще направим! а защо ми се заскрежават прозорците отвътре в смисъл явно има конденз и сега от студеното се заскрежава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е,вкарваш сняг когато влизаш в колата и после се сещаш какво става.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, vlado_tonev написа:

сняг нямаме при нас от 3 седмици а всяка вечер колата е заскрежена отвън и отвътре като най много е на предното ми стъкло

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имаш теч вътре....просто явно е малък и не забелязваш тъй като веднага се изпарява.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
И аз ще се включа с въпрос за проблем подобен на този на колегата.....

мойта а3-ка е 1.8т  98-ма година.........  парното ми също не е както трябва-колата трябва да работи доста време за да почне да загрява задоволително, но когато е в движение като че ли и трябва още повече време за да почне да духа топло. Въпроса ми е следния- възможно ли е да е от клапи и от радиаторче след като при по-дълга работа на колата започва да духа топло (  нз обаче дали е достатъчно топло-по-скоро може би не)...лятото чистих съда за антифриза и  след това забелязах ,че няколко пъти в задръствания и каране на полусъединител вдигна 100 градуса, сега зимата не е вдигала 100 градуса...... тази зима дунапрени хвърчат доста-ясно  клапите са за облепване..... , НО въпроса ми е мога ли да разбера какво е за смяна някакси...термостат ? радиаторче или  клапите......  че на старата 80тка б4   и сменях радиаторче  и хич не ме хареса тази процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако според таблото на климатроника и уреда на таблото колата загрява нормално и държи 90 градуса и нагоре термостата не ти е проблема за слабото парно.Като за начало започни с една хубава промивка на цялата система,в случай че текне радиаторчето на парното при свалена кутия за ремонт на клапи лесно се сменя.Като свалиш таблото за да облепяш клапите ще прецениш,ако радиатора не тече,не го закачаш и облепяш само клапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...