vlado_tonev Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Може да е намалял дебита през радиаторчето.Пробваите с една промивка под налягане.Ако това не помогне и сте сигурни,че не е от клапите,тогава сте за ново радиаторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Неделчо Жечков Публикувано 22 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 и моя е BEHR. на място я пробвах оня ден за 10 минути стига до 90 градуса. преди малко минахме 3 км градско и стана на 90 градуса. но топлото ми пак казвам се усеща само от средните въздухопроводи а от страничните много ама много леко топло примесено с хладен въздух. температурата на вън одеве беше-12 градуса колко пари е това чудо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Пуснете една диагностика на клапите на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Неделчо Жечков Публикувано 22 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 в смисъл диагностика на компютър ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Преди 3 часа, Неделчо Жечков написа: усеща само от средните въздухопроводи а от страничните много ама много леко топло примесено с хладен въздух. температурата И при мен е така, особено ако си настроил да духа към стъклото /челното/ е няма как да духа хем там силно хем и отстрани и от средните духалки. Поне така мисля. А, че клапите са за облепване е ясно, но си е голям филм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Преди 3 часа, Неделчо Жечков написа: в смисъл диагностика на компютър ли? Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 (Редактирано) А каква е процедурата и как се адаптират клапите с VCDS? Редактирано 23 Януари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Неделчо Жечков Публикувано 22 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 другата седмица като дойде свети парастас ще я закача та да видим какво ще каже доктора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 (Редактирано) On 22 January 2017 at 8:57 AM, vlado_tonev said: Може да е намалял дебита през радиаторчето.Пробваите с една промивка под налягане.Ако това не помогне и сте сигурни,че не е от клапите,тогава сте за ново радиаторче. Колегата написа точната процедура. През изминалият месец (Декември) на мен това ми помогна до някъде. Сега...вече си знам, че съм си за ново радиаторче на парното. И след като ви духа през изходите, клапите си работят. (Внимавайте някой да не ви подлъже!) Когато сменяте, (долу-среда-горе"прозорец") много хубаво си се чува как изходите си отварят отворите(клапите) Пуснете си една диагностика, но краен резултат е, разглабянето на таблото. Успех! Редактирано 29 Януари 2017 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Преди 2 часа, killfame написа: И след като ви духа през изходите, клапите си работят. (Внимавайте някой да не ви подлъже!) Това пък как го реши? Като се разпадне дунапрена на клапата да мешане на топъл/студен въздух? Самят факт, че на колегата му хвърля дунапренчета през въздуховозите, говори за проблем с клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 (Редактирано) Аз визирам моят случаи и каква е често срещаната причина. С времето колкото и дунапрен да лети, той радиатора на парното си е слабо място. 14+ год. Автомобили са все пак. И като се погледне немарливостта на 60% от собствениците, ами извинете. Редактирано 30 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Той дунапрена е само украса, нали? Нека си хвърчи, до някое време ще спре. Към автора на темата: Не се излагай и като разглобиш таблото и извадиш парното, вместо да си тънкач и по-късно пак да имаш проблеми, освен смяна на радиаторче, ремонтирай/дай да ти ремонтират и клапите. Ще останеш доволен. Мой приятел с А3 се мислеше за голям играч и се наигра като смени само радиаторче, а после пак отваряхме да му правим и клапите. Разликата беше следната - минимално подобрение при сменен само радиатор, срещу парещ въздух от въздуховодите при мен, след ремонт на клапите. Така и така ще отваряш, поне не прави половини работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Неделчо Жечков Публикувано 1 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 мерси колега така ще направим! а защо ми се заскрежават прозорците отвътре в смисъл явно има конденз и сега от студеното се заскрежава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 (Редактирано) Нормално е,вкарваш сняг когато влизаш в колата и после се сещаш какво става. Редактирано 2 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Неделчо Жечков Публикувано 2 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 Преди 2 часа, vlado_tonev написа: сняг нямаме при нас от 3 седмици а всяка вечер колата е заскрежена отвън и отвътре като най много е на предното ми стъкло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 Със сигурност имаш влага в купето,лепи се за джама отвътре и после замръзва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Неделчо Жечков Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 да бе ясно ама откъде ли ....... почвам да се съмнявам в уплътненията на стъклата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Вкарал си сняг с обувките и това е... Разтопил се е вътре и се лепи по прозорците. При мен е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Неделчо Жечков Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 лятото нямаше сняг като го правеше конденза влиза от другаде но незнам от къде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Имаш теч вътре....просто явно е малък и не забелязваш тъй като веднага се изпарява. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Неделчо Жечков Публикувано 14 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 ще гледам пак ама никъде не виждам загнило или надупкано нямам идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazov93 Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Здравейте, И аз ще се включа с въпрос за проблем подобен на този на колегата..... мойта а3-ка е 1.8т 98-ма година......... парното ми също не е както трябва-колата трябва да работи доста време за да почне да загрява задоволително, но когато е в движение като че ли и трябва още повече време за да почне да духа топло. Въпроса ми е следния- възможно ли е да е от клапи и от радиаторче след като при по-дълга работа на колата започва да духа топло ( нз обаче дали е достатъчно топло-по-скоро може би не)...лятото чистих съда за антифриза и след това забелязах ,че няколко пъти в задръствания и каране на полусъединител вдигна 100 градуса, сега зимата не е вдигала 100 градуса...... тази зима дунапрени хвърчат доста-ясно клапите са за облепване..... , НО въпроса ми е мога ли да разбера какво е за смяна някакси...термостат ? радиаторче или клапите...... че на старата 80тка б4 и сменях радиаторче и хич не ме хареса тази процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Ако според таблото на климатроника и уреда на таблото колата загрява нормално и държи 90 градуса и нагоре термостата не ти е проблема за слабото парно.Като за начало започни с една хубава промивка на цялата система,в случай че текне радиаторчето на парното при свалена кутия за ремонт на клапи лесно се сменя.Като свалиш таблото за да облепяш клапите ще прецениш,ако радиатора не тече,не го закачаш и облепяш само клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване