Jump to content

Audi A6 до 15К


Recommended Posts

Здравейте,

 

Искам да попитам какво читаво Audi А6 (година, вид на двигателя) мога да взема, влизайки в бюджет от 15 хиляди лева? Същото така бих желал да чуя мнението ви относно вида на горивото бензин / дизел. 

 

Благодаря за разбирането и отделеното време! Очаквам вашите отговори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A6 C6 2.4 бензин, за газифициране. Ако не знаеш коя година е това и те мързи да видиш в wikipedia за 2 сек, тоя форум няма да ти е от полза :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! 

Не ме мързи. Но съм много бос в тази материя и ми липсват фундаментални знания. Опитвам се да се информирам, но срещам адски много термини и абревиатура, които водят след себе си нови. Отнема ми адски много време, усилия и нерви и вкрайна сметка не съм сигурен дори дали съм интерпретирал нещата правилно.

 

А иначе, това което успях да намеря за A6 C6 2.4i моделите е, че са се поизвеждали от 2004 до 2008. Предполагам някоя от тези години визираш.
Порали лични съображения (които може би не са технически обосновани) предпочитам колата ми да не е на газ. Възможно ли е да се вземе дизелов двигател с оглед икономия на гориво (в сравниние с бензинов такъв). Често чувам от хора (чието експертно ниво не мога да определя), че старите дизели не са за предпочитане. Но какво се подразбира под стари, не ми е много ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теб какво ти се кара?

Колко, къде, автомат, ръчна, кутия, 4X4, само на предно предаване?

Годината на колата важна ли е или не?

Какво разбираш под икономичен дизел за 2 тона кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Благодаря за отговора! 

Ето и отговорите на твоите въпроси към мен:
 

1) Досега съм карал само един Citroen. Не съм се качвал на много други автомобили и общо взето ги избирам по външен вид.
2) Освновно градско (София), но искам да мога да пътувам и на дълги разстояния (из страната). Предпочитам 4х4 и автоматична скоростна кутия. Но ако автомат не е добър вариант порадани някаква причина и/или за да сваля от цената бих карал и ръчна само с предно предаване.
3) Да не звуча смешно, но от визуална гледна точка - да.

4) 7-8л. на 100км

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След точка 4-та, трябва да смениш А6 с А1. Няма ауди горящо 7-8 градско. Подготви се за 10++++. Според мен събери още малко пари и си купи А4 (Б8), ако икономията е приоритет с 2,0 тди мотор. Например - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11475679977793503&slink=1ppoqs

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11486322161320143&slink=1ppoqs

Колата задължително трябва да мине през сервиз за диагностициране, след като си и направил възможно най дългия тестдрайв.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, bnpavlov said:

 

4) 7-8л. на 100км

Вземи данните от ауто-дата.нет, сложи 2 литра отгоре за дизелите и 3 литра за бензините и прецени.

За реален смесен разход може да гледаш тук: https://www.spritmonitor.de/en/search.html

 

Основен принцип - колите с 4по4 са с по-здрав автоматик. Колите на предно са с мултитроник (безстепенна скоростна кутия със скъпи ремонти и скъпо обслужване). Самото 4по4 не създава никакви проблеми, освен че леко влошава динамиката и следователно леко вдига разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, martinich написа:

След точка 4-та, трябва да смениш А6 с А1. Няма ауди горящо 7-8 градско. Подготви се за 10++++. Според мен събери още малко пари и си купи А4 (Б8), ако икономията е приоритет с 2,0 тди мотор. Например - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11475679977793503&slink=1ppoqs

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11486322161320143&slink=1ppoqs

Колата задължително трябва да мине през сервиз за диагностициране, след като си и направил възможно най дългия тестдрайв.

Успех.

 

Благодаря за отговора! 

Имах предвид, че дизеловият двигател (според това, което съм чувал аз) е по-икономичен от бензиновия. Затова казах "дизелов двигател с оглед икономия на гориво".
А иначе според този сайт: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4643 - 

2.7 TDI V6 (180 Hp)
Fuel consumption (economy) - urban 9.6 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.2 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 6.8 l/100 km.

 

 

Затова казах 7-8л. / 100км. като говорех за комбиниран разход. Около 10 градско е приемлив разход, но силно се надявам да пада до 7-8 на дълъг път.

Малко съм обемен и висок за А4 иначе бих разгледал и нея. За жалост това е максимумът, който мога да отделя като бюджет. В момента съм без кола в София и знаете как е.

И едно уточниние - държа автомобилът да е седан. Пропуснал съм да го напиша, за което се извинявам!

 

 

Преди 2 часа, robobug написа:

Вземи данните от ауто-дата.нет, сложи 2 литра отгоре за дизелите и 3 литра за бензините и прецени.

За реален смесен разход може да гледаш тук: https://www.spritmonitor.de/en/search.html

 

Основен принцип - колите с 4по4 са с по-здрав автоматик. Колите на предно са с мултитроник (безстепенна скоростна кутия със скъпи ремонти и скъпо обслужване). Самото 4по4 не създава никакви проблеми, освен че леко влошава динамиката и следователно леко вдига разхода.

 

Преди всичко, благодаря за отговора! 

По-горе съм написал консумацията, която дават от auto-data. Ето резултатите и от spritmonitor:
 

consumption.png

 

Ако говорим за A6 серията като цяло наблюдавам доста големи амплитуди от 6.7 до 14.3. Но да кажем, среден разход 9 е доста добре.

overall.png

 

И ако разбирам правилно трябва да се избягват мултитрониците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, забрави за А6 автомат градско да ти харчи под 12-13 и напълно забрави за тези заводски характеристики, които четеш за разход. Това е научна фантастика за 10 годишен премиум.

 

И аз гласувам за B8, пробвай една-две да видиш как ще се чувстваш. Повяярвай ми на шофьорската седалка А6 не е много по-широко или високо, разликата е минимална поне за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг хубав въпрос, на който да си отговориш, е как ще се справяш с последващата поддръжка. Че придобиването лесно. После е весело. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482089410891553&slink=1rks7b

 

Тва ти е колата :hilezh:

 

Караш я при Цецо и ако кажат момчетата, че става... се примиряваш, че е на газ и я отнасяш. Компромиси тряят, компромиси!

C6, седан, куатро, до 15k, здрав мотор и кутия, да не харчи много.... някаси това е доста тесен кръг от конкретни екземпляри :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха на тая лачена кола газ за да насере трябва да е пълен мърляч предния собственик, и като видя кво е сменял не бих я взел.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Diaksi написа:

Хаха на тая лачена кола газ за да насере трябва да е пълен мърляч предния собственик, и като видя кво е сменял не бих я взел.

лачена ? 12 годишен бивш премиум с кажи речи базов мотор горелник , и кво да го кара на бензин щото нЕкой си псевдоМасон от форума на АКБ не го радвала газта ли , или щото при тебе за газ.инж. ти трбва сума равна на 1/3 от цената на бангията ти ?  за сменените части ако изкара фактури даже е в + . явно личи че човека не е скатавал до финала преди да се отърве от нея .

Редактирано от CheFolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще давате мнения по темата давайте ако не, си водете споровете на лична, на вайбър, във фейса или където искате, но не и в темата на човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че е твоето мнение, Все пак ти го пишеш. Щеше да е странно , ако кажеш че не е твое.

И според мен, тези с "гаЗта" са "скъсаняци"....Не всеки моЕ си позволи да кара Б7-ца с 2.0Т на бензин.

Сега вЕрно, че слагането на "гняз" на таА неземна 13 годишна (https://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a4/pdf/a4avb7/2004_09_a4av_b7_20tfsi.pdf)  технология е мааалко по-скъпа

от на 1.8Т...да речем и с неясен резултат. Но все пак 2.0(с Т или без Т) на бензин......ясно е за всеки, че е само за масони.

Всеки сам си преценява. Аман от скъсаняци. Даже има такива дето карат "осма-ци" на газ......:nixweiss: ти да видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата. До 15к а6 до 2008ма търси. Мача го играх същия точно преди година. Имай предвид, че след тия покупката период ще извадиш към 1-1.5 за начално обслужване и разни дреболии, според зависи кво излезе за належаща смяна освен маслото. При а6 и дизеловите и бензиновите "по-големи" двигатели (3.0 тди, 2.4 фси, 3.2фси, 4.2 фси) са с ангренажни вериги. Които като дойде момента за смяната им също се вадят не малко кинти. Та мисълта ми е, не разчитай, че ще дадеш13.5 за покупка и 1,5 за обслужване и тва е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам,защо да не си спестявам 50% от транспортните разходи щом мога?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не спреш да се излагаш и да пишеш глупости? 

Твърденията за поддръжката, базирани на съседа с рено 19 на метан си ги запази. А това с динамиката на газ го разправяй на бабите пред блока, дето са карали само асансьора. 

 

Иначе по темата: 

А6 C6 наистина е леко скъпичка за поддръжка. Внимателно си сметни възможностите. Ако смяташ, че можеш да я поддържаш, скачай смело, търси внимателно и поне според мен, не се води от година, а от състояние. :) И с риск да се повторя, преглед в сервиз. Ама в сервиз, дето знаят какво правят, не в някой квартален гараж, дето сменят гуми и масла. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Благодаря за мненията. По принцип не съм фен нито на бензиновите двигатели, нито на комбинацията на газ с бензин. Но това е лично мое НЕКОМПЕТЕНТНО мнение. 

 

Разгледах доста коли тези дни, като ми правеше впечатление, че на някой места едни и същи модели коли с едни и същи години на производство изглеждаха доста по-големи (раздути). Доста често за неопитното ми око беше трудно да различа А4 от А6 на пръв поглед. Това, което ми направи впечатление също беше, че А4 не е много по-тесен от А6 (от гледна точка на шофьорското място). 

 

В ауто-дата не успях да намеря снимки на различните вариации (facelifts) на А6 С6 през годините. Знаете ли някакъв сайт където да има "еволюцията" на даден модел по години, генерации, facelifts и/или други? Също така ми прави впечатление, че някой скоростни лостове изглеждат доста по-нови като дизайн от други и това не винаги е обвързано с годината на автомобила. На какво се дължи това? Едва ли е есктра към интерьора. 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С А4 и А6 нямам много опит, че твкущата ми кола мие първо Ауди, но разликата между А4 и А6 много прилича на разликата между Ц-клас и Е-клас, каккто и на БМВ 3-ка и БМВ 5-ца. Ако си почитател на японското все едно да сравниш Корола с Авенсис...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Изчетох темата с интерес т.к. и аз имам намерение за покупка на A6 C6 (и започвам да се замислям дали да не е А4 Б8).

 

Искам да изкажа благодарност към колегата @bnpavlov за стилния изказ и прилаганите цитати!

Все такива колеги да пишат по форумите, взимайте пример :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/14/2017 at 2:26 PM, Diaksi said:

Хаха на тая лачена кола газ за да насере трябва да е пълен мърляч предния собственик, и като видя кво е сменял не бих я взел.

Бих й сложил газ без да се замисля. За кво да му плащам двойно на тоя дърт кошер? 

 

За автора на темата...по - добре забрави дизела, обмисли си личните причии и си вземи бензин без газ, и ти му сложи газчицата.

 

С 3.0 TDI само с покупката имаш да сменяш вериги за забавна сума. Един мой приятел не ме послуша предната седмица взе си такова и сега го играе този филм :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...